Ballade med AGF igen?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
188

Ballade med AGF igen?

Indlæg af 188 »

AGF har lige købt Jerry Lucena og tidligere Kim Madsen, og er sat i forbindelse med andre promenente navne i den senere tid.

Tror i vi kommer til at opleve det gamle AGF kompleks, hvor vi tabte til dem konstant selvom de lå nummer 8-10 i syv sæsonner i træk?

Hvad bliver jeres gæt på AGFs placering i år? Bliver det bedre end 8 pladsen som de har som bedste placering i mange år.

Bliver de placeret højere end Lyngby?

Jeg tror de kommer til at ligge og kæmpe med Aab og FCN om placeringerne lige under FCM, FCK, OB, BIF (forhåbentlig i den rækkefølge ;-) ).

Mit bud er en 6 plads
Senest rettet af 188 19. jul 2007, 19:02, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Ballade med AGF igen?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg tror, at der rykker ned sammen med Viborg. AGF nr. 11, og Viborg nr. 12.

klemme

Indlæg af klemme »

topscore Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror, at der rykker ned sammen med Viborg. AGF
> nr. 11, og Viborg nr. 12.

Det tror jeg også, ned med aarhus og viborg.

188

Indlæg af 188 »

klemme Skrev:
-------------------------------------------------------
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg tror, at der rykker ned sammen med Viborg.
> AGF
> > nr. 11, og Viborg nr. 12.
>
> Det tror jeg også, ned med aarhus og viborg.

Det ville bestemt heller ikke genere mig. Men tror i vi igen oplever at FCM får problemer mod dem, selvom de måske ligger og roder i bunden?

Troldepus

Re: slutresultat 07/08

Indlæg af Troldepus »

jeg er nu rimeligt sikker på at lyngby rykker ned igen.
sammen med horsens;) jeg tror ikke de får de nødvendige spillere, de har jo sagt farvel til mange. bl.a Akonner, Ernemann og Marvitz.

AGF's : http://en.wikipedia.org/wiki/Aarhus_Gymnastik_Forening

Lyngby: http://en.wikipedia.org/wiki/Lyngby_Boldklub

Horsens: http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Horsens

Viborg : http://en.wikipedia.org/wiki/Viborg_FF

hvis man kigger på trupperne synes jeg p.t. AGF's er bedst. jeg tror at de 4 hold her bliver de nedrykningstruede hod. men det er tidligt at sige, da transfer-vinduet jo stadig er åbent;)

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Er enig med "Troldepus" i, at det bliver Horsens og Lyngby, der rykker ned.

Et forsigtigt bud fra mig på næste sæsons slutstilling er:

1 FC København
2 Odense Boldklub
3 Aalborg BK
4 Brøndby IF
5 FC Midtjylland
6 FC Nordsjælland
7 Aarhus GF
8 Viborg FF
9 Randers FC
10 Esbjerg fB
11 AC Horsens
12 Lyngby BK

BW#1713

Indlæg af BW#1713 »

1 FC København - den er næsten sikker finder de en styrmand så har de næsten allerede vundet på forhånd
2 FC Midtjylland - lidt satset men hvis vi henter en mere profil end vi selv sælger - tror jeg sagtens vi kan være lige så gode som i sidst sæson.
3 OB - igen i næste sæson tror jeg mere på OB end nogle af de andre. selvom deres træner er enormt ringe(personlig holdning)
4 Bundby - de får rettet en smule op på den forgående sæson men ikke helt til tops.
5 VFF - Morten Jensen henter et par vigtige profiler til domkirkebyen.
6 Randers FC - Spændende træner, Nye folk i truppen.
7 Aab - mister det hele Lynge bliver fyret og de finder ingen erstatninger til midtbanen.
8 Horsens - Graver sig ned som de har vist at de være meget gode til i de sidste par sæsoner.
9 Esbjerg - Troels er den ringeste træner i fodbold - find en anden træner. de bliver nødtil at sælge profiler, nu hvor de ikke får nogle penge for jerry lucena.
10 AGF - som vi kender dem - men det kan jo selvfølgelig være at Ove P, virkelig overrasker med et par ukendte navne som viser sig at blive deres profiler.
11 Lyngby - Jeg har ikke den tiltro til at lyngby kan klare sig i danskfodbold
12 FC Nordsjælland - Morten W får ikke gang i spillet og de kommer til at kæmpe hårdt om pointende i bunden.

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

FCK - De er bare en klasse for sig selv, har en del gode talenter til backup (ikke flinta klassen;-)) og har pengene til at lave de fornødne forstærkningr og måske mere til..

OB - OB ser meget stærke ud. De er godt besat i defensivt, og efterhånden er de også med den seneste tids forstærkninger kommet op på et godt niveau offensivt.

FCN - De slutter højt på grund af deres offensive stil, og overrasker alt og alle.

FCM - (Spøg:Flinta ødelægger sæsonen) Nej anyways, vi slutter højt men vores spillere mangler lige det sidste, offensivt som defensivt. Det vil tage noget tid inden klimpl kommer op på et lige så højt niveau som Bak. DS bliver også savnet - men erstattes rimelig godt af Claus og Danny.

Bundby - De for hentet et par forstærkninger, men generelt er de ikke på tidligee tiders niveau. De mangler noget i defensiven.

Viborg - Viborg for en udrensning i truppen og klarer sig over forventning. (afhænger meget af hvordan det går i efteråret).

Randers - Jeg har stor tiltro til Randers. generelt for de løftet niveauet og er godt spillende. Offensivt får de sikkert endnu en lykkekupon som lykkes:-,

Aab - De kommer sig aldrig rigtig over tabet af hele midtbanen og sæsonen smuldrer.

Esbjerg - VIRUS BECH EFFEKTEN.hvis ikke de slipper af med Bech undgår de ikke nedrykning. De mister sikkert en offensiv profil og rajko er bare for ring...

AGF - de har rykket sig men slutter lavt grundet for meget niveauforskel på pladserne. De vil i de komende sæsoner blive bedre og bedre (Randers eksempel).

Lyngby - overrasker med flot offensivt spil, men er ikke bedre end her omkring...

AC Horsens - så gr den ikke længere - alt for lidt kvalitet og med et farvel til Akonnor er det slut for dem...

Det var så min sæsonanalyse - med forbehold for ændringer ved trupudsving ift nu.

Hva mener i andre - har jeg skudt helt ved siden af??

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Jeg tror, at det er meget svært at gætte på en slutplacering allerede nu. Pt. er AGFs trup alt for smal og sårbar. Vi har hentet to meget vigtige, og stærke forstærkninger, men...

Der mangler virkeligt en venstre back, og måske en højre. Vores bedste back er vel Foldgast (!), mens den unge Michael Lumb virker bedst på midten. Han var virkelig på røven mod Lyngby. Højre side er heller ikke så stabil, men defensivt er den stærkere. Men vores to højre backs er 19 og...21 tror jeg.

I angrebet mangler en makker til Graulund. Den forstærkning bliver meget afgørende for, hvad vi kan præstere i efteråret. Uden en kvalitetsforstærkning bliver det nok sparsomt, hvad vi kommer til at score.

Vi er defensivt noget stærkere end sidst, vi spillede i Superligaen i kraft af vores forstærkninger centralt på midten og i forsvaret.
Og så kan man nok godt forvente, at vi får et formdyk i slutningen af efteråret, når den korte sommerpause begynder at spille ind. Men det ser man vel næsten hvert år, at oprykkerne går ned (selv om Vejle gjorde det fra start af).

Ud fra vores små diskussioner om den kommende sæson på vores eget forum, er der vist ikke nogen, der umiddelbart forventer point mod jer (indtil videre). Min egen holdning er, at det både kan blive en dreng eller en pige. Med jeres salg er det svært at se, hvordan I kommer til at starte. Omvendt har I nok kampe til at sikre stabilitet, inden I møder AGF til, at jeg vil forvente noget udbytte for vores vedkommende. Men jeg håber da på nogle spændende kampe.

Det tegner til en tæt liga, da mange af de stærke og mere stabile hold sidste år alle har solgt ud eller mistet profiler og bærende spillere. Umiddelbart virker OB i mine øjne stærkest efter FCK. Ellers tror jeg, at det bliver jer, FCN og AaB, der kommer til at kæmpe om de resterende.

Ellen J

Indlæg af Ellen J »

1. FCK - Der behøves vel ingen forklaring...
2. FCM - Tror da vi holder niveauet... I vinters snakkede de om at vi havde 22 førsteholdsspillere... Det har vi da også nu, så.
3. OB - Tror de holder niveauet... De laver ikke det store her til sommer ud over at brokke sig over St. Patricks
4. Bundby - De komme ikke i nærheden af fordoms styrke..
5. FCN - De forsætter med deres offensive spillestil og holder på Nordstrand
6. Lyngby - De overrasker alt og alle, og slutter som nr. 6..
7. Aab - De lukker aldrig hullet efter Jimmy og midtbanen..
8. Randers FC - Endnu en mellemsæson..
9. AGF - holder sig oppe...
10. Esbjerg - Klarer sig med nød og næppe...
11. Viborg FF - Farvel til jer... :-)
12. AC Horsens - farvel til Charles Akonnor..

Oprykkere: Silkeborg og Frederecia...

Lyrsholt

Indlæg af Lyrsholt »

1. FCK - dog ikke så overbevisende som hidtil!
2. OB - ligner et godt bud på en topplacering
3. Bif - tror Peter Madsen viser sig at blive en gevinst
4. FCM - kommer til at blive en 50/50 sæson - kan blive både en dreng og en pige!
5. AGF - tror århusianerne har noget i posen, ser meget stærke ud
6. Randers FC - en lille overraskelse
7. AAB - ligner en stor svækkelse på midten koster i tabellen
8. FNC - tror de falder igennem i denne sæson, og evt mister 2-3 store profiler.
9. Viborg - ser bedre ud, men er det nok?
10. LFC - vikingerne fra Lyngby bliver
11. Esbjerg
12. Horsens

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

tror du kun på en 4-plads til os? jeg mener godt vi kan klare en 3-plads
desuden tror jeg ikke Brøndby kommer i top-3

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

med de spillere vi har p.t. tror jeg også på en top-3 placering. vi kunne dog godt bruge en ekstra forsvarer. mit bud:

1.FCK
2.OB
3.FCM
4.FCN
5.BIF
6.AAB
7.EFB
8.AGF
9.RFC
10.VFF
11.Lyngby
12.AC

Kent

Indlæg af Kent »

Indtil videre ser det ud til, at AGF endnu ikke er kommet så langt på den økonomiske front som første ventet: http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=6246

Det er måske også endnu en af grundene til, at vores bestyrelse skal tænke sig godt om, inden de beslutter sig for, hvilke udenomsaktiviteter de nye milloner skal bruges til. Det er ikke let at tjene penge på koncerter m.m.

Fremad_drengen

Indlæg af Fremad_drengen »

Køge rykker op istedet for Sif

Besvar