Sladan Peric og Christian Nielsen ude mod FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Sladan Peric og Christian Nielsen ude mod FCM

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Herfølge har to karantæner mod FCM. Mon ikke man kan kalde det et svækket Herfølge hold? I Pokalen sendte Erik Rasmussen et forstærket Ynglinge hold på banen, og de machede fint Herfølge, så mon ikke den skulle være rimeligt i FCM favør på søndag?
http://www.netsuperligaen.dk/VisKarantaener.php
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 13. apr 2005, 12:15, rettet i alt 1 gang.

pdole

Målmand mod Herfølge

Indlæg af pdole »

Lige et spørgsmål mere ang. kampen mod Herfølge.
Hvem synes/tror I er at finde i målet for FCM i kampen mod Herfølge(i så fald at både Rasmussen og Tidman er klar)??
Jeg håber personligt på Tidman, da jeg synes han stod en brand kamp mod Brøndby og gjorde det godt den time jeg så ham mod OB. Men nu så jeg ikke Rasmussens indsats mod Silkeborg og ej heller Tidmans kamp i Horsens.Jeg har tidligere set en del kampe "Live" med A. Rasmussen, og har aldrig følt mig helt sikker med ham i målet.
Men man kan vel her tale om en situation hvor ingen af målmændene reelt har spillet sig af holdet...

Altoriso

Re: Sladan Peric og Christian Nielsen ude mod FCM

Indlæg af Altoriso »

Til gengæld kunne der være noget der tyder på at de kunne finde på at sætte Allan Nielsen på banen igen...

Læste da et eller andet sted, at det godt kunne blive aktuelt !

smørtyven

Re: Målmand mod Herfølge

Indlæg af smørtyven »

Ja det bliver sændende hvem Erik sætter på mål.

Nu er jeg ikke helt oppe på skadessituatione, men såfremt begge målmænd er klar
må det være et åbent spørgsmål hvem der ska spille.

Anders stod fejlfrit mod Silkeborg, og havde endda en del indgreb i feltet, hvilket han jo tidligere er blevet kritiseret for ikke at være alt for sikker.

Omvendt må man jo sige at Tidman har stået upåklageligt.

Så je synes da vi er rigtigt godt besat på målmandsposten.

Keep the faith
Smørtyven - Hvem er Peter SKov?

jakob88

Indlæg af jakob88 »

aaahhhh.... Jeg synes ikke Anders Rasmussen stod en fejlfri kamp... Han er stadig meget glad for at bokse til ikke så hårde afslutninger.... Og mod Silkeborg, tog han en overgang ikke sine egne målspark, hvilket jeg synes er lidt skidt, at en målmand ikke tror på at han kan sparke´nogle ordentlige udspark...

Så jeg synes helt klart at Tidmann skal være førstevalg.... Vi skal også tænke på, at han ikke har lukket mål ind, men det er også et skulderklap til forsvaret..... Selvom han kun har spillet 2,5 kampe for FCM, tror jeg det er en psykisk styrke for ham at vide, at der ikke er scoret på ham....

Forza FCM

Og 3 point mod Herfølge, drenge!!!!!!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

I øvrigt virkede forsvaret meget usikker på AR..... De turde i mange situationer ikke at spille bolden tilbage til AR, hvis en Silkeborg-mand pressede, og i stedet fik de hjørnepark eller indkast..... Det synes jeg er et stort problem, fordi man på den måde, forærer mange hjørnespark og indkast væk til modstanderen......

Kim

Re: Sladan Peric og Christian Nielsen ude mod FCM

Indlæg af Kim »

det er en nemt, hurtig konkludering...

Lad mig minde dig om at:

*pokalkampen var tilbage i efteråret hvor frufølge bestemt var meget skidt spillende
*de har i foråret hentet en del forstærkning, og dømt ud fra deres første par kampe hænger truppen noget bedre sammen.
*de kommer med en dugfrisk hjemmesejr over AGF, der ligesom os har kæmpe problemer med at putte den i kassen.
*Brugen af Allan Nielsen, som indpisker kan igen komme på talen..

Jeg må sige at jeg efter silkeborg kampen er MEGET forsigtig med et tip på kampen, sidste suppekamp hev vi en sejr hjem på et 1-0 mål af zidan, ellers var der egentlig ikke meget andet at komme efter i den kamp..

Så kampen søndag kunne sagtens munde ud i en røvkedelig 0-0.

BW #456

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja helt enig. AR er ikke umiddelbart god nok til at spille for fcm, så jeg ser det helt i orden at Ola Tidmann står for os.

Besvar