selvbevidsthed (KLAGE)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

selvbevidsthed (KLAGE)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er med megen store undren, at jeg læste om kampen mellem fcm-sif på fcms hjemmeside. Her stod, at der ikke var tvivl om at sif kun kom efter det ene point. At fcm var tættest på at score osv. Een ting er at føle man har et bedre hold end modstanderen, en anden ting er at kunne vedkende sig, når det andet hold på dagen er bedre. Det virker som om selvbevidstheden i det vestjyske fc midtjylland kunne bruge lidt justering. Faktisk troede jeg at det var for sjov (en provokation) at det var skrevet, men ved nærmere eftersyn kunne jeg se, at man faktisk mente at fcm. spillede bedre end sif. Den slags syn på fodbold, hvor der er absolut farvede briller i en nyhedskommentar efter kampen er mig komplet ubegribeligt. Man kan hade sif så meget man vil, men at komme med deciderede løgnagtigheder (for jeg går ud fra at skribenten har kendskab til fodbold)
som nyheden på fcms hjemmeside finder jeg ganske simpelt for lavt.
Ikke at ville anerkende modstanderens præstation på banen er ganske enkelt usportsligt og kun en taber værdig.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. apr 2005, 20:53, rettet i alt 1 gang.

Sunds

Re: selvbevidsthed (KLAGE)

Indlæg af Sunds »

Havde i første omgang placeret dette indlæg under "Baba C. tråden" men har mere relavans her.
Er helt med dig Charlie.....desværre fristes jeg til at sige....:-(

Helt enig omkring at FCM's hjemmeside nok er blandt ligaens sløveste til opdatere med nyheder osv. Når "nyhederne" endelig kommer er det oftest meget forsinket. Desuden synes jeg at kampreferaterne oftest tit er ekstremt korte meget subjektive grænsende til det groteske. Sidste eksempel er fra lørdagens kamp hvor der skrives at FCM var tættest på scoring !!!! Er jeg ene om at synes det måske ikke ligefrem helt er sandheden????
Andet eksempler er AGF kampen i efteråret hvor vi taber 3-1 og Frank K. samt Mikkel T. bliver skadede efter grove taklinger. I dette referat synes jeg der bliver "tudet" lige rigeligt fra FCM's side. Da vi spillede "åbningskamp i efteråret mod OB med 2-1 sejr var Thomas F. eks.vis direkte årsag til at ANDREW TEMPO måtte udgå med en skade....så er vi selv bedre når alt kommer alt !!!!!

Et eksempel på en god hjemmeside omkring kommunikation med nyheder og referater er SILKEBORG IF. Her er det Morten Bruun, som efter min mening, skriver meget objektive og dybdegående referater samt er god til informere omkring truppen, ungdom osv. Kunne FCM ikke lære noget her???

Har vi ikke en KØLBÆK som "pressechef" som burde træde i karakter og højne standarden generelt og få lidt mere journalistik og mere opdatering?

Står jeg alene med mit synspunkt????

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

ER du sikker på at du har læst det ordentligt ?

Synes dog nok at et skud på overliggeren må betegnes som en meget meget stor chance !

mie

Indlæg af mie »

Hm... Ignorerer man så bare at Silkeborg fik underkendt en scoring pga offside.. En kendelse som der er blevet udtalt stor tvivl om..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Sådan som jeg har forstået det, så var der offside, og derfor tæller det ikke som noget mål...

Gamle Hoffmann64

Indlæg af Gamle Hoffmann64 »

Du har fuldstændig ret det er sq for snævertsynet, jeg mener ikke FCM fortjente det ene point, helt ærligt.. SIF var tættest på, det kan nok så mange "kloge hoveder" ikke overbevise mig om var anderledes, jeg VAR på stadion!!

Men, bedre held næste gang...

Go go go FCM.

mie

Indlæg af mie »

Det kommer nok an på hvem man spørger.. Jeg selv, priser naturligvis kendelsen, men indrømmer gerne, at jeg mener, vi havde heldet med os.. Som jeg ser den, var den meget på kanten, og kan derfor svinge til begge sider... og heldigvis var det os kendelsen arbejdede for

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Du er en vestjyde!!!!!!

Men du har ret.... Det var ikke vores bedste kamp, men vi var heldige med at sikre os det ene point!

Forza FCM

Iøvrig kig på et landkort hvis du er i tvivl om hvor Herning/Ikast er....
Vi er ligeså meget Midtjyder som i.....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Fair nok med din holdning, er grundlæggende enig, men KLAGE er det sgu nok ikke os du skal til, det er ikke os der har skrevet det...

Iøvrigt sødt som du lige skal klemme vestjydske ind. Øger virkelig sympatien for dit indlæg.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Spis en tudekiks.

Fokusér dog på eget hold i stedet for at have så travlt ( og ondt i r**** ) af hvad der står på www.fcm.dk .

Hvis du virkelig vil læse subjektive referater så kig på SIFs side. Morten Bruun er den allerværste.

BW # 163

Sunds

Indlæg af Sunds »

BW 163....personligt synes jeg oftest det er FCM som skal tage en tudekiks....jf. deres subjektive referater...:-)

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Jeg er nu enige i at FCM var mindst dårlige i kampen. Så det syntes jeg nu passer meget godt.

E!

Indlæg af E! »

Nu forsøgte Anders jo heller ikke at redde den netop fordi der var fløjtet...
Han dækkede målet ganske godt, og havde formodentlig taget den hvis der ikke var dømt noget, men det er jo kun gætværk.

Besvar