vi køber Flinta ha ha

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Skandale!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jamen Kent, vi har en folk i kulissen til at erstatte Dennis. Er det ikke lidt og skide på Sivebæk? Synes det er et mærkeligt indkøb. Køber vi Dennis Flinta, så håber jeg han er gratis. Det kan måske forsvare et køb af ham.

Men hvad har Dennis Flinta vist, siden du finder ham okay til FCM?

Altoriso

Re: Flinta, er det så slemt?

Indlæg af Altoriso »

Mr. Skinke Skrev:
-------------------------------------------------------
> Man må jo godt være lidt kritisk Altoriso. Alt
> hvad bestyrelsen gør er ikke nødvendigvis
> rigtigt.. Man har før set mærkværdige køb, senest
> var vel Klaus Kærgaard. Fatter bare ikke ledelsen.
> Men som en anden skriver, så må det vel være FCM's
> manglende kendskab til norden, at man ikke
> forstærker sig med en derfra.

jo jo kritik kan være fint, men når nogle af de gloser der er skrevet kommer frem, så synes jeg sgu at folk er for "dum-kritiske" :-)

Når der signes spillere, så vil det sgu altid være sådan at nogle slår til og andre slår ikke til
Det ser du på alle niveauer rundt omkring i verden

Som jeg skriver i et andet indlæg, så må det, såfremt rygtet er sandt, være sådan at man som trænerteam/sportsansvarlig har set noget i en spiller, som må være godt for holdet

Det kunne jo godt være at den måde han spiller på er en måde, som passer til en kommende back eller midtbanespiller

Folk må prøve at se mere nuanceret på tingene, i stedet for bare at sige "han duede ikke i Brøndby" eller "han blev ikke den største succes i Sif" osv

Synes godt at man kan stille krav til debattørerne også ;-)

Takito

Indlæg af Takito »

Har du læst nyhederne på fcm.dk idag? med 12 kampe på 6 uger, hvis vi klarer første kval runde i UEFA cuppen - så skal man have en bred trup. Så hvis Flinta kommer til klubben, vil vi få en spiller som kan gå ind og gøre at vi har bredden til disse mange kampe på forholdsvis få dage.

Så han skal være mere end velkommen i mine øjne - men fordi vi måske køber ham, er det jo ikke et tegn på, at man ikke vil ud og invistere i væsentlige forstærkninger. Det er jo en balance af det hele vi skal have fat i for, at være rustet til en forhåbentlig lang sæson med masser af kampe!

Arff

Indlæg af Arff »

Takito Skrev:
> Har du læst nyhederne på fcm.dk idag? med 12 kampe
> på 6 uger, hvis vi klarer første kval runde i UEFA
> cuppen - så skal man have en bred trup. Så hvis
> Flinta kommer til klubben, vil vi få en spiller
> som kan gå ind og gøre at vi har bredden til disse
> mange kampe på forholdsvis få dage.
>
> Så han skal være mere end velkommen i mine øjne -
> men fordi vi måske køber ham, er det jo ikke et
> tegn på, at man ikke vil ud og invistere i
> væsentlige forstærkninger. Det er jo en balance af
> det hele vi skal have fat i for, at være rustet
> til en forhåbentlig lang sæson med masser af
> kampe!

Jeg ser ham også gerne i FCM trøjen, da vi skal have en meget bred trup til alle disse kampe, men hvis nu vi ryger ud af UEFA-cuppen, og vi ikke kommer videre i pokalen, så står vi ligepludselig med alt for mange spillere.

Takito

Indlæg af Takito »

Der vil jo altid være en masse "hvis og hvis" op til sæson-start - men synes nu, at hvis man går ud og invisterer i en spiller som ham - samt de forstærkninger vi også skal have fat i - så indikerer man i stedet, at man er godt rustet til de udfordringer der skulle komme.
Så man ikke pludselig bliver taget på sengen og ikke har "spillere nok" til alle disse kampe på kort tid.

Kent

Indlæg af Kent »

Mr. Skinke Skrev:
> Jamen Kent, vi har en folk i kulissen til at
> erstatte Dennis. Er det ikke lidt og skide på
> Sivebæk? Synes det er et mærkeligt indkøb.

Jeg er enig med dig i, at det er et mærkeligt køb. Det er ikke der, vi mangler spillere mest. Men jeg mener bestemt ikke, at det er at skide på Sivebæk. Jeg er overbevist om, den bedste mand spiller - ligegyldig hvad han hedder.

> Køber vi Dennis Flinta, så håber jeg han er gratis. Det
> kan måske forsvare et køb af ham.

Hvis han er gratis, så køber man vel ham ikke ;-) Desuden tror jeg ikke du skal regne med, at SIF lader ham gå gratis - de har brug for alle de penge de kan skrabe sammen.

> Men hvad har Dennis Flinta vist, siden du finder
> ham okay til FCM?

Jeg har ikke set ham så meget, så jeg mener ikke jeg kan vurdere ham. Men trods alt har han i en ung alder spillet en del kampe på topplan. Jeg mener bestemt ikke det umiddelbart er en spiller til start-11, men hvem ved på sigt?

Gad vide hvor mange, der jublede over denne nyhed: http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=39978
Men ham kunne ER og Ørgaard se et potentiale i - måske (og jeg skriver måske) ender det på samme måde ;-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Køber man ham er han nok ikke gratis:) Det har du vel nok ret i, hehe. Men er generalt enig med dig, og håber han bliver signet som en breddespiller til de kommende mange kampe. Men håber da det kommer til at gå Flinta godt i klubben, hvis købet skulle blive aktuelt.

Pacman

Indlæg af Pacman »

Takito Skrev:
> Har du læst nyhederne på fcm.dk idag? med 12 kampe
> på 6 uger, hvis vi klarer første kval runde i UEFA
> cuppen - så skal man have en bred trup. Så hvis
> Flinta kommer til klubben, vil vi få en spiller
> som kan gå ind og gøre at vi har bredden til disse
> mange kampe på forholdsvis få dage.

Ja når man tænker på hvordan der blev roteret her sidst i sæsonen. Det er fandme godt at der ikke skulle spilles lige så mange kampe som OB & FCK gjore i sidste sæson. Så skal vi næsten op på en 40 mands trup.

(dette er skrevet for egen regning, ironi eller overdrivelse kan være brugt - hvem ved)

Takito

Indlæg af Takito »

Pacman Skrev:
>> Ja når man tænker på hvordan der blev roteret her
> sidst i sæsonen. Det er fandme godt at der ikke
> skulle spilles lige så mange kampe som OB & FCK
> gjore i sidste sæson. Så skal vi næsten op på en
> 40 mands trup.
>
> (dette er skrevet for egen regning, ironi eller
> overdrivelse kan være brugt - hvem ved)

Kunne du tænke dig at forklare meningen med dette indlæg? For der var da intet i det som gav mening. Ironi eller ej, så var der jo ingen sammenhæng. Samt hvorfor begynde, at ødelægge en tråd med disse latterlige Ironi svar - som du åbenlyst ikke kan finde ud af.

Hvad med, at argumentere med dine egne holdninger i stedet - eller du har måske ikke nogen. Hvis du ikke har det - hvorfor så deltage i en debat, hvis du ikke har noget at bidrage med?

Pacman

Indlæg af Pacman »

Mr. Skinke Skrev:
> Køber man ham er han nok ikke gratis:) Det har du
> vel nok ret i, hehe. Men er generalt enig med dig,
> og håber han bliver signet som en breddespiller
> til de kommende mange kampe. Men håber da det
> kommer til at gå Flinta godt i klubben, hvis købet
> skulle blive aktuelt.

Altså hvis man henter profiler til klubben vil det jo automatisk betyde at der også kommer breddespillere. Den spiller profilen "afløser" er vel derefter breddespiller. Right?

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Denne signing vil være ekstremt grum! ja, i argumentere for at han er en breddespiller, hvorfor kan Sivebæk f.eks. ikke bruges som breddespiller - ham har vi da i forvejen! Han er ikke en øre hver for os, han skal kun hentes hvis det er for nul kroner!

Pacman

Indlæg af Pacman »

Takito Skrev:
> Kunne du tænke dig at forklare meningen med dette
> indlæg? For der var da intet i det som gav mening.

Fordi at der MÅSKE skal spilles 12 kampe på 6 uger er det da klart, at vi skal have breddespillere som Flinta - NOT. Vil hellere have forstærkninger istedet for. Og køber du forstærkninger får du også breddespillere.

> Ironi eller ej, så var der jo ingen sammenhæng.
> Samt hvorfor begynde, at ødelægge en tråd med
> disse latterlige Ironi svar - som du åbenlyst ikke
> kan finde ud af.

dette er skrevet for egen regning = Ja det er så min personlige mening.
ironi eller overdrivelse kan være brugt = Læste du ELLER imellem ironi/overdrivelse?

> Hvad med, at argumentere med dine egne holdninger
> i stedet - eller du har måske ikke nogen. Hvis du
> ikke har det - hvorfor så deltage i en debat, hvis
> du ikke har noget at bidrage med?

Min pointe var OB/FCK kunne spille hhv. 59 & 58 kampe uden at hente breddespillere ala Flinta's niveau. Tænk stort. Hent en bedre spiller en hvad vi har ellers brug vores egen talenter.

Altoriso

Re: Skandale! OT Bhomaszz

Indlæg af Altoriso »

Bhomaszz..

Lær nu for pokker at du ikke skal trykke send 2 gange :-)

Det er altså mange indlæg fra dig der står dobbelt..

Har du trykket send, så er den på vej, også selv om det driller lidt for tiden :-)

uschel

Indlæg af uschel »

Jeg går udfra at det er mig du hentyder til.
Jeg kan da godt lige give lidt baggrund for mit indlæg

Jeg synes at det er et dårligt signal at sende at hente spillere, som ikke ligefrem lever op til de udmeldinger som klubben har meldt ud. Top 3 spillere og landsholds klasse osv. Men som du bla selv har sagt så har vi jo ikke købt ham endnu, så der er håb endnu

Overordnet set hvis vi vil tages seriøst som topklub så duer det ikke med den slags signal forvirring. Ved godt Flinta har været plaget af skader men når han ikke engang er en stor profil på et nedrykker hold, hvordan skulle han så kunne forstærke os.

Kent

Indlæg af Kent »

Men han skal vel tænkes som udviklingsspiller. Det er jo ikke kun top3-spillere, der skal hentes, men også talenter og udviklingsspillere, der på sigt kan udvikle sig til top3-spillere. Det må klart være i den sidste kategori et Flinta-køb skal ses.

Så kan vi diskutere, hvorvidt det er realistisk, at han bliver en top3-spiller på sigt, men det kan sgu være svært at forudsige. Den nye grav går desværre ikke så lang tid tilbage, at jeg kan finde indlæg om dengang, vi hentede Dennis, som var en 23-årig bænkevarmer i Farum. Men hvem regnede dengang med, at han blev en så stor profil? Mon ikke der var meget brok over den handel også?

Dermed ikke sagt at Flinta bliver en ny Dennis, for indkøb kan også skuffe. Fx syntes jeg, at købet af Svenne Poulsen var rigtig godt, da han stort set var Randers' eneste profil. Han endte jo som bekendt ikke ligefrem som en top3-spiller. Blot skal vi huske, at det ikke altid er de indkøb der ser bedst ud, der ender bedst, og heller ikke dem, der ser værst ud, der ender værst.

Besvar