Det afrikanske dilemma

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Afrikanerhullet kan måske ikke lukkes

Indlæg af Hausser »

Jeg er helt enig, det drejer sig reelt om en hysterisk forskelsbehandling som på ingen måder er berettiget, derfor har jeg hele tiden være imod de hjernedøde principper som reglerne bygger på. UEFA har dikteret politik i alt for mange år, og det er sgu pinligt for myndighederne i de forskellige Europæiske lande..

foboldfreaken1001

Re: Afrikanerhullet kan måske ikke lukkes

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Det lyder da kun positivt, men er der nogen der har avis udgaven???

Jeg har nemlig ikke mulighed for at få fat på en da der ikke r en forhandler i den by hvor jeg bor...

foboldfreaken1001

Nyt om sagen mod FCM??

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Er det bare mig eller er sagen ved at gå død???

Kent

Re: Nyt om sagen mod FCM??

Indlæg af Kent »

Hvis det er FIFpro-sagen, så behandles den af FIFA på et møde, der er skemasat til efteråret engang, kan ikke huske om det var september eller oktober, men deromkring. Det udvalg, der skal behandle den mødes ikke mere end et par gange om året, så derfor tager det noget tid.

Sagen om forhåndskontrakterne til de unge danskere, blev sendt tilbage til kontraktudvalget, da DBU skulle have behandlet sagen på deres møde i juni. Bestyrelsen var åbenbart ikke tilfreds med de informationer/den indstilling, som kontraktudvalget kom med, så de skulle arbejde videre med sagen. Om det er godt eller skidt for os kan jeg ikke helt regne ud. Den sag må forventes at skulle behandles på et af de kommende møder i DBU, så det er nok også indenfor et par måneder.

Besvar