FCK-Brøndby
-
Mathias Flodgaard
FCK-Brøndby
Fck foran 1-0.. målscorer: Zuma, 13'
Senest rettet af Mathias Flodgaard 11. apr 2005, 15:49, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: FCK-Brøndby
Der er rigeligt med liveopdateringer på nettet, og mon ikke mange sidder og ser med (-;
Vores andenplads ser ud til at være væk for en stund, men hvis vi har ambitioner om mere så er det slet ikke så tosset hvis Brøndby taber, for vi henter et point ind på førstepladsen selvom vi ryger en plads ned.
Det store positive for os i øjeblikket er at forsvaret virkelig har tur i den, det er en af de vigtigste forudsætninger for at få nogle gode resultater, og med forhåbentlig både Frank og Dennis klar til næste kamp ser det noget lysere ud i angrebet. Så skal Michael Hansen blot til at finde den kreative dirigentstok frem så vi kan få lidt mere variation i vores spil.
Vores andenplads ser ud til at være væk for en stund, men hvis vi har ambitioner om mere så er det slet ikke så tosset hvis Brøndby taber, for vi henter et point ind på førstepladsen selvom vi ryger en plads ned.
Det store positive for os i øjeblikket er at forsvaret virkelig har tur i den, det er en af de vigtigste forudsætninger for at få nogle gode resultater, og med forhåbentlig både Frank og Dennis klar til næste kamp ser det noget lysere ud i angrebet. Så skal Michael Hansen blot til at finde den kreative dirigentstok frem så vi kan få lidt mere variation i vores spil.
-
FF
Uanset resultatet er det gode ved det her jo også at vi både mangler Brøndby og FCK hjemme....
-
Peter Ross
Nu når vi ser på det positive, så er vi (stort set) sikret kampe i Europa næste år. Nr. 1 og 2 i Ligaen kvalificerer sig, og der er endnu en billet i Pokalturneringen. Og eftersom der kun er BIF og FCK tilbage i den, udover os (Og ACH), så kan det vel ikke gå galt ? 
Så skal FCK eller BIF i hvertfald smide en masse point, og dumpe ned på 3.- eller 4. pladsen, og derved kun kvalificere sig til Europa via Pokalturneringen. Men det er vist pænt usandsynligt
Peter Ross - Europa here we come !!
Så skal FCK eller BIF i hvertfald smide en masse point, og dumpe ned på 3.- eller 4. pladsen, og derved kun kvalificere sig til Europa via Pokalturneringen. Men det er vist pænt usandsynligt
Peter Ross - Europa here we come !!
-
FF
Jeg er enig! Og jeg mener at det med det restprogram vi har er der ikke nogle undskyldninger for ikke at skrabe nok point sammen.
Det kan være det kommer til at lyde let, men når man selv kan afgøre det er der ingen undskyldninger.
Det kan være det kommer til at lyde let, men når man selv kan afgøre det er der ingen undskyldninger.
-
Ravnen
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu når vi ser på det positive, så er vi (stort
> set) sikret kampe i Europa næste år.
Pas nu på, jeg husker tydeligt sidste gang vi skulle i pokalfinalen og at det var 99.99% sikkert at vi skulle ud i Europa næste sæson. Så rendte vi ind i en regulær nedtur og ramte lige præcis de 0.01% )--:
Jeg vil have pladsen sikret før jeg fejrer den (-:
> Nu når vi ser på det positive, så er vi (stort
> set) sikret kampe i Europa næste år.
Pas nu på, jeg husker tydeligt sidste gang vi skulle i pokalfinalen og at det var 99.99% sikkert at vi skulle ud i Europa næste sæson. Så rendte vi ind i en regulær nedtur og ramte lige præcis de 0.01% )--:
Jeg vil have pladsen sikret før jeg fejrer den (-:
-
Jesper BW1100
Jeg er lidt i tvivl omkring det her... Men hvis den der vinder pokalen bliver nummer 2 i ligaen så går pladsen såvidt jeg husker til nummer 3 i ligaen men hvis den der vinder pokalen bliver 1'er så går den til den tabende pokalfinalist.... Eller er det mig der er galt på den?
-
Rovsing
Ok en mere så har vi gjort det lige så godt som Brøndby i Parken.
Lad os set nogle kort - masser af kort.
Lad os set nogle kort - masser af kort.
-
Peter Ross
Jeg mener at pokalturneringspladsen bliver givet videre til den tabende finalist, hvis vinderen sikrer sig en UEFA-plads gennem ligaen.
Peter Ross
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross skrev:
> Jeg mener at pokalturneringspladsen bliver givet
> videre til den tabende finalist, hvis vinderen
> sikrer sig en UEFA-plads gennem ligaen.
Det er kun Hvis pokalvinderen samtidigt er vinder af ligaen.
Hvis pokalvinderen er nr 2 går liga uefa pladsen til nr. 3 i Ligaen.
Er pokalvinderen 3er eller mindre beholder de bare pokaluefa adgangen.
> Jeg mener at pokalturneringspladsen bliver givet
> videre til den tabende finalist, hvis vinderen
> sikrer sig en UEFA-plads gennem ligaen.
Det er kun Hvis pokalvinderen samtidigt er vinder af ligaen.
Hvis pokalvinderen er nr 2 går liga uefa pladsen til nr. 3 i Ligaen.
Er pokalvinderen 3er eller mindre beholder de bare pokaluefa adgangen.
-
Peter Ross
Hmm, indviklet 
Skal vi ikke bare nuppe pokalen d. 5. maj i Parken ?
Peter Ross
Skal vi ikke bare nuppe pokalen d. 5. maj i Parken ?
Peter Ross
-
Jean / BW# 1238
UEFA-Cup..
Peter Ross skrev:
> Hmm, indviklet
Ja, lidt måske...
> Skal vi ikke bare nuppe pokalen d. 5. maj i Parken
Jo, men Hekler har helt ret.
Hvis den hedder:
FCK
BIF
FCM
Og BIF vinder pokalen, så får vi BIF's UEFA-plads, da de har deres fra pokalen, men bliver vi nr. 4... så står den "kun" på Royal League.
(med forbehold for tanketorsk...
)
> Hmm, indviklet
Ja, lidt måske...
> Skal vi ikke bare nuppe pokalen d. 5. maj i Parken
Jo, men Hekler har helt ret.
Hvis den hedder:
FCK
BIF
FCM
Og BIF vinder pokalen, så får vi BIF's UEFA-plads, da de har deres fra pokalen, men bliver vi nr. 4... så står den "kun" på Royal League.
(med forbehold for tanketorsk...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: UEFA-Cup..
Det ser korrekt ud. Årsagen er at pokal-UEFA'en er bedre end liga-UEFA pladsen. Pokal-vinderen kommer ind i en senere kval-runde til UEFA'en (hvis ikke alle landets UEFA-pladser ligger på samme kval-niveau.
Derfor vil en pokal-vinder der ikke har kvalificeret sig til en bedre turnering (Champions League, i DK's tilfælde kun via 1. pladsen i ligaen), tage den UEFA-kval de får fra pokalen frem for fra ligaen. Derfor vil den gå videre til nummer tre i ligaen.
Vi skal altså "bare" få metal i ligaen, så får vi også UEFA, da vi må antage at det også bliver metal til FCK og BIF.
Men selvom vi taber resten af vores kampe kan vi godt komme i UEFA med et pokal-nederlag, bare det bliver til de senere mestre.
Jeg vil sige at vi ligesom sidst står rigtig rigtig godt til at komme ud at spille europæisk. Sidst gik alle de ting der skulle gå galt for at vi ikke kom med galt. Denne gang er vi forhåbentlig ikke ligeså uheldige...
Derfor vil en pokal-vinder der ikke har kvalificeret sig til en bedre turnering (Champions League, i DK's tilfælde kun via 1. pladsen i ligaen), tage den UEFA-kval de får fra pokalen frem for fra ligaen. Derfor vil den gå videre til nummer tre i ligaen.
Vi skal altså "bare" få metal i ligaen, så får vi også UEFA, da vi må antage at det også bliver metal til FCK og BIF.
Men selvom vi taber resten af vores kampe kan vi godt komme i UEFA med et pokal-nederlag, bare det bliver til de senere mestre.
Jeg vil sige at vi ligesom sidst står rigtig rigtig godt til at komme ud at spille europæisk. Sidst gik alle de ting der skulle gå galt for at vi ikke kom med galt. Denne gang er vi forhåbentlig ikke ligeså uheldige...