Ja selv efter en elendig kamp og sølle et point i går har vi konsolideret vores topplacering. Man må sige de øvrige resultater virkelig artede sig for os.
Går vi stadig efter guldet, selvom det virker urealistisk efter kampen i går, så skal vi vel håbe på FCK vinder, selvom de rykker foran os i stillingen ved det, så vil vi stadig have ædt et point ind på Brøndby på førstepladsen.
Resultaterne har artet sig
-
Ravnen
Resultaterne har artet sig
Senest rettet af Ravnen 11. apr 2005, 09:20, rettet i alt 1 gang.
-
Rovsing
Re: Resultaterne har artet sig
Det blev sværere men vi skal gå efter guldet.
Vi skal jo bare have et angreb. På seks timer har vi scoret et mål. Men vi har raget 5 point til os. Det er ikke scoret mod os i over fire en halv time. Mit tip på næste kamp er derfor (som sidst på Herfølge stadion) 0-1. Målet bliver nok sat ind af Bak. Han virker farligst.
Vi skal jo bare have et angreb. På seks timer har vi scoret et mål. Men vi har raget 5 point til os. Det er ikke scoret mod os i over fire en halv time. Mit tip på næste kamp er derfor (som sidst på Herfølge stadion) 0-1. Målet bliver nok sat ind af Bak. Han virker farligst.
-
Jean / BW# 1238
Ja, det positive ved det hele er at vi nu har 4 point ned til 4. pladsen. Vi skal selv snart møde Viborg, så vi kan ligge yderligere afstand til dem.
MEN, men....
Jeg tror desværre vi får det svært. Kampen i går viste at vi mangler fighterviljen... De eneste der fightede rigtigt i går (synes jeg) var Kristian Bak, David Nielsen og Frank Kristensen.
MEN, men....
Jeg tror desværre vi får det svært. Kampen i går viste at vi mangler fighterviljen... De eneste der fightede rigtigt i går (synes jeg) var Kristian Bak, David Nielsen og Frank Kristensen.
-
Jean / BW# 1238
Helt rigtigt! Ikke glemme Pimpong... han er måske i sin livsform... virkelig ufordrende!