Fedt show i parken..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Re: Fedt show i parken..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Var det ikke en mørkhåret udgave af Hekler, der løb på banen til landskampen i lørdags?

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men derfor er manden da stadigvæk ansvarlig for
> sine egne handlinger.

Selvfølgelig er han er selv ansvarlig for hans handlinger, og hans skal sagsøges ned i helvede.

> Fordi der står en bil med nøgle i, må du heller
> ikke hugge den. Fordi folk glemmer at låse deres
> dør, må du ikke hugge deres ejendele.

Selvfølgelig må man ikke det. Men derfor fyrer vi jo ikke alt politi i Danmark fordi vi ikke må køre for stærkt, røve banker, slå folk ned osv. Næh, tværtimod udvikler politiet hele tiden sine muligheder for sanktioner (nogen er bedre end andre). Det er her DBU må sætte ind. Og Stjerne indrømmede jo også blankt at lidt for mange kontrollører kigger fodbold istedet for at ha' øjnene på publikum. Jeg er helt sikker på at nu bliver der strammet op.

Kontrollørerne var jo helt handlingslammede... hvorfor var der ikke 8 der sprang efter de her folk i fuld galop. Jeg forstår godt dommeren... ingen gjorde noget ud over spillerne. Det synes jeg var langt mere pinligt end at et par klaphatte løb på banen.

> Det kan godt være at kontrollørerne ikke gjorde
> deres arbejde godt nok, men det undskylder da på
> ingen måde det tåben laver.

På ingen måde, men ville det ikke ha' været rart hvis manden var blevet stoppet inden, så havde Danmark bare tabt 4-3, og istedet for kun at se gentagelser af klaphatten, så var der fokus på fodbolden... jeg har set klaphattens klip 100 gange, men kun gentagelse af målene en gang, og det var bare hurtigt, uden kommentarer...

Kom så DBU. Flere og bedre kontrollører, som har 100 % fokus på publikum hele kampen!

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Kent Skrev:

> Men derfor er manden da stadigvæk ansvarlig for
> sine egne handlinger.

Ja det er han, men mit første indlæg gik ud på at Jeg synes det ville være forkert at gøre ham økonomisk ansvarlig for konsekvenserne hvis der skal spilles for tomme sæder i nogle kampe. Jeg synes han burde få en bøde på 500-2500kr,- for overtrædelse af politivedtægten, og så burde de aviser og internetsider som hænger ham ud med billede skamme sig.
>
> Fordi der står en bil med nøgle i, må du heller
> ikke hugge den. Fordi folk glemmer at låse deres
> dør, må du ikke hugge deres ejendele.

Nej nemlig, Jeg siger heller ikke det han gjorde var iorden. Hvis du stiller din bil med nøgle i og den bliver nakket så dækker forsikringen vel ikke?
Ligeledes var der ikke noget som forhindrede ham i at løbe på banen, så det økonomiske tab der måtte følge ender vel hos dem som i første omgang fejler deres job og slækker på sikkerheden?
>
> Du kan ikke undskylde en handling med, at dem der
> burde have stoppet dig, ikke gjorde det. Vi skal
> da til at lave hele det danske retssystem om, hvis
> folk ikke længere er ansvarlige for deres egne
> handlinger.

Jeg undskylder heller ikke hans handling, prøver bare at drage tvivl om DBU´s ret til at kræve erstatning
>
> Det kan godt være at kontrollørerne ikke gjorde
> deres arbejde godt nok, men det undskylder da på
> ingen måde det tåben laver.

Nej, også derfor Jeg skrev tidligere at han burde få en bøde i henhold til straffeloven.

Sys lidt vi glemmer hvem den største idiot i denne sag er: Christian Poulsen

klemme

Indlæg af klemme »

hitman202 Skrev:

> Sys lidt vi glemmer hvem den største idiot i denne
> sag er: Christian Poulsen

Fulstændigt 100% enig, Christian er den største idiot i denne sag.

YahooSeeker [Bot]

Re: Indrømmelse af Roseberg

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kent Skrev:
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er klart, hvis FIFA vil sende et signal om,
> at
> > hvis du begår en ulovlighed, så skal du enten
> være
> > uærlig eller holde mund, for ellers skal vi
> komme
> > efter dig efterfølgende.
>
> Har du hørt om tv-billeder?
>
> Jeg er fuldstændig ligeglad med om folk indrømmer
> det eller ej, men der er næsten altid tv-billeder,
> og hvis der er tvivl kan man jo fx kræve at de 2
> parter kommer med en udtalelse.
>
> Man bruger jo tv-billeder til så megt andet - fx
> Snotti-sagen. Så når der er tv-billeder, så brug
> dem! - Det samme kan man sige om SAS-ligaen. Jeg
> er med på at man gerne vil gøre dommren
> ukrænkelig, men jeg mener ikke at man fjener
> dommerens autoritet, ved at slå ned på snydere
> (som Duncan) eller provokatører (som Rosenberg).

Ja, hmmm...tv-billeder, tv-billeder er det ikke de der, som kommer frem når jeg trykker på den " kasse" der står i stuen(o:

Hvis vi skal bruge tv-billeder, så skal vi også igang med et andet problem, fx vinklen og tingen set i et sammenhæng. Ikke alt giver mening, hvis man ser isoleret på det.

Faktisk ved jeg ikke, om man kunne se tydeligt, at Rosenberg gør noget ved Christian Poulsen? - hvis det ikke er helt tydeligt, så kan det blive svært, at lave nogle ordentlige afgørelser efter tv-billeder. Det er ikke så sjældent, at selv ved at file frem og tilbage, så kan selv trænede journalister få svært ved at sige sikkert, om der har foregået et eller andet.Det er sikkert letter med en åbenlys skalle ( Zidan) eller en stor lækker snotklat til Christian Poulsen fra Totti.

Sir Lago

Christian politianmeldt

Indlæg af Sir Lago »

Spændende drejning sagen har taget.... Det kan ændre fodbold fuldstændigt...

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 305513.ece

GamleHoffmann64

Re: Christian politianmeldt

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Sir Lago Skrev:
> Spændende drejning sagen har taget.... Det kan
> ændre fodbold fuldstændigt...
>
> http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/art
> icle305513.ece

Ja, spændende, det næste bliver vel at Chr. Speedy bliver målt med laser for derefter at få et girokort for fart?? Hvor vil du hen Sir Lago?

/Ironi kan være anvendt.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Det stunt CP laver i kampen ville jo, hvis det ikke var på banen, give en voldsdom IRL!

Jeg vil derhen at en voldsom tackling men knopperne forest, måske kan gå hen og gi en anmeldelse for vold....! Du kan ikke se at det kan gå hen at blive et problem for sporten?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er lige en studerende som skal have sine 15 minutter i rampelyset..
Medmindre Rosenberg anmelder det, så må det være nok at UEFA tager stilling til en eventuel karantæne nogle kampe.

Jean / BW# 1238

Ravnen Skrev:
> Medmindre Rosenberg anmelder det, så må det være
> nok at UEFA tager stilling til en eventuel
> karantæne nogle kampe.

Politiet kan heldigvis godt tage sager op af egen vilje. Personligt er jeg meget delt i den sag, da hooliganen helt sikkert skal dømmes for hans overfald, men Poulsen gjorde vel større skade på personen... og de havde vel samme hensigt? Dog håber jeg et eller andet sted ikke at sagen bliver taget op af myndighederne, for hvad kan det så ikke ende med?

Er en for sen tacling vold? Hvor sent skal den komme? Hvis man kommer med knopperne først, er det så vold? Er det kun med hænderne, som er vold, når man er på en fodboldbane...

Mange spørgsmål, og der findes flere...

Jeg håber Morten Olsen har fået spillerne til at forstå, at sker det her igen, jamen, så vanker der en STOR bøde (ingen løn), og udelukkelse fra landsholdet kan komme på tale...

Bhomaszz

Re: Michael Gravgaard

Indlæg af Bhomaszz »

http://forza.dk/index.php/news/show/id=134300 Hans egen udtalelse omkring hans form...

bobthebuilder_dk

NYT SPIL

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jean / BW# 1238

Re: NYT SPIL

Udmærket! Jeg fik min hævn... fjolset fik 63 røde kort direkte i fjæset... he he!

MortenTp

Indlæg af MortenTp »

Synes sgu det er latterligt, at folk er så nedern, de laver spil om det.

Foldboldfjolset, jaja ..

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

ahhhh hold da op... Det er da spasssss... ;-)

Sket er sket... Jeg er enig med dig i at det er en skandale.. men vi må videre...

Det undrer mig dog at der er gået så lang tid inden nogen har fundet på sådan noget..... ;-)

Besvar