Fladskærme på SAS-Arena.
-
mrjelle
Fladskærme på SAS-Arena.
http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=13 ... hed&topID=
Fedt projekt glæder mig meget til at se dem i første hjemmekamp.
"Skærmene er godt syv meter brede og knap fire meter høje. De over 27 kvadratmeter store skærme i det fremtidssikrede 16/9 format placeres højt over endetribunerne"
Det lyder sku næsten for godt til at være sandt.
Fedt projekt glæder mig meget til at se dem i første hjemmekamp.
"Skærmene er godt syv meter brede og knap fire meter høje. De over 27 kvadratmeter store skærme i det fremtidssikrede 16/9 format placeres højt over endetribunerne"
Det lyder sku næsten for godt til at være sandt.
Senest rettet af mrjelle 4. jun 2007, 09:15, rettet i alt 1 gang.
-
hitman202
Re: Fladskærme på SAS-Arena.
Spørgsmålet er så bare om Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud??-
-Ja det tror Jeg da NOK lige at Jeg gør;-)
-Ja det tror Jeg da NOK lige at Jeg gør;-)
-
Chap
Ja det lyder virkelig som et fedt tiltag, specielt de 2 fladskærme på endetribunerne. Plus, hvis det kan få folk til at komme lidt før på stadion, ja så er det jo fremragende
Jeg glæder mig virkelig til at se, hvordan det i den sidste ende kommer til at se ud.
-
mrjelle
Tror i det er meningen der skal vise frispark, mål osv i langsom gengivelse?
-
hitman202
hmm, ikke sikkert. Andre steder hvor de har storskærme har de nogle politikker om ikke at vise tvivlsomme dommer-kendelser for eksempel. Men på den anden side så mener Jeg under VM blev Zidanes hjerneblødning vist på storskærm, menge mener det i virkeligheden var det der fik liniedommeren til at appelere for rødt.
Kunne da være sjovt hvis Morten Duncans flagren i vinden var blevet vist på Arenaen, så var folk da gået ganske amok
Kunne da være sjovt hvis Morten Duncans flagren i vinden var blevet vist på Arenaen, så var folk da gået ganske amok
-
mrjelle
Nej det ville selvfølgelig også kun gøre det værre for dommeren hvis vi kunne se Duncan falde som en kælling da Femi næsten ramte ham, måske meget godt.
-
Jakobs
Re: Fladskærme på SAS-Arena - nyhedsdato!!!
Sjovt nok er nyheden fra i morgen, onsdag d. 30. maj 2007 - og pt har vi altså tirsdag d. 29. maj 2007...
Men lyder slet ikke så ringe endda.
Men lyder slet ikke så ringe endda.
-
Xort
mrjelle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tror i det er meningen der skal vise frispark, mål
> osv i langsom gengivelse?
FIk af vide af en intern at det er meningen det skal vise gengivelser, men med lidt mellemrum så det ikke har indflydelse på kampen...
-------------------------------------------------------
> Tror i det er meningen der skal vise frispark, mål
> osv i langsom gengivelse?
FIk af vide af en intern at det er meningen det skal vise gengivelser, men med lidt mellemrum så det ikke har indflydelse på kampen...
-
faerge
Jeg tror bestemt det skal bruges til at vise mål, frispark osv.
DBU har også udarbejdet et cirkulære angående brug af storskæm på stadion.
Det vigtigste er vel bare at kontroversielle situationer kun vises en gang
Eksempler på kontroversielle situationer er:
Situationer, som fører til straffespark
Situationer, som fører til gult eller rødt kort
Situationer, som kan så tvivl om dommerens beslutninger f.eks. frispark, off side.
http://www.dbu.dk/page.aspx?id=1252
DBU har også udarbejdet et cirkulære angående brug af storskæm på stadion.
Det vigtigste er vel bare at kontroversielle situationer kun vises en gang
Eksempler på kontroversielle situationer er:
Situationer, som fører til straffespark
Situationer, som fører til gult eller rødt kort
Situationer, som kan så tvivl om dommerens beslutninger f.eks. frispark, off side.
http://www.dbu.dk/page.aspx?id=1252
-
foboldfreaken1001
Skide godt intitativ (eller hvordan fanden det staves;))
Jeg glæder mig endnu mere til at komme på stadion nu..
Jeg glæder mig endnu mere til at komme på stadion nu..
-
Kent
Re: Fladskærme på SAS-Arena - nyhedsdato!!!
Men nu er det så egentlig slet ikke nogen nyhed - det står nemlig i prospektet, der kom for 1 uge siden: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,51603
Men mon ikke de laver en nyhed på det, for at få omtale på forskellige nyhedssider o.lign.
Men mon ikke de laver en nyhed på det, for at få omtale på forskellige nyhedssider o.lign.
-
Altoriso
Re: Diodebander på SAS-Arena.
Den 100 meter lange diodebande på den ene side bliver også et sandt mesterstykke, når man tænker på de reklamepenge, der nok vil kunne komme ind igennem visning der
-
Altoriso
Re: Fladskærme på SAS-Arena. - Livekampe ?
Disse store fladskærme åbner vel også op for at man måske kan arrangere livevisning af kampe, hvis man kan kan opnå enighed med forbund og modstanderklub osv
altså feks hvis vi nu skal spille UEFA-kamp ude mod B36 og det kunne aftales at kampen blev vist der..
altså feks hvis vi nu skal spille UEFA-kamp ude mod B36 og det kunne aftales at kampen blev vist der..
-
jacob.lindholm
Re: Fladskærme på SAS-Arena. - Livekampe ?
kunne man vise mål fra de andre kampe der spilles på samme tidspunk, så hvis VFF og AAB spiller på samme tidspunk ville man kunne se målende derfra