Live: EfB-FCM
-
jakob88
Re: Nicolai Høgh?
Jeg vil stadig mene, at en spiller som NH vil være en klasse signing. Han er ung, og har været på U21 landsholdet og spillet rigtigt godt for Esbjerg.
Prisen på NH tror jeg også er fornuftig set med FCM-briller!
Prisen på NH tror jeg også er fornuftig set med FCM-briller!
-
Kent
Re: Nicolai Høgh?
Og det vil jo være meget i tråd med vores signing af David Nielsen i sin tid 
Det kan man da kalde en rød tråd (eller klud) i indkøbspolitikken
Det kan man da kalde en rød tråd (eller klud) i indkøbspolitikken
-
Ravnen
Re: Bech i klammeri efter kampen mod FCM
Jeg må også sige at jeg synes det er særdeles opsigtsvækkende af chefen kommer i slagsmål med en af sine ansatte, på et offentligt værtshus.
Jeg ville fyre chefen på stedet! Det underminerer da hele hans autoritet.
Jeg ville fyre chefen på stedet! Det underminerer da hele hans autoritet.
-
Kent
Jeg siger heller ikke at slagsmål ikke forekommer.
Det er det, at det er mellem en leder og en ansat, som er problemet. Det duer ikke rigtig, hvis man skal fortsætte på arbejdspladsen efterfølgende. Det er det samme med sexchikane - det gør sgu ikke så meget, at en kollega spiller op til en anden til julefrokosten, men hvis det er chefen der gør det, så er det lidt mere kriminelt.
Fx ved jeg at en del ledere bevidst tager tidligt hjem fra julefrokoster o.lign. festlige sammenhænge, simpelthen for at undgå situationer, hvor berusede medarbejdere lige skal fortælle chefen sandheden.
Det er det, at det er mellem en leder og en ansat, som er problemet. Det duer ikke rigtig, hvis man skal fortsætte på arbejdspladsen efterfølgende. Det er det samme med sexchikane - det gør sgu ikke så meget, at en kollega spiller op til en anden til julefrokosten, men hvis det er chefen der gør det, så er det lidt mere kriminelt.
Fx ved jeg at en del ledere bevidst tager tidligt hjem fra julefrokoster o.lign. festlige sammenhænge, simpelthen for at undgå situationer, hvor berusede medarbejdere lige skal fortælle chefen sandheden.
-
klemme
Der står bla. i Ekstra Bladet (Paoir)
Godt hjulpet på vej af sprutten endte Høgh og Bech efter en ophedet diskussion i håndgemænd.
De blev bedt om at dæmpe sig. Men de kunne ikke helt få styr på det. der var jo røget en del sprut indenbords, så de nåede da at få godt fat i hianden fortæller Carsten prisfeldt som er edejer af den populære sportsbar.
Det er uklart hvor alvorligt sammenstødet mellem EFBtræneren og den temperamsfulde forsvarspiller blev. Men kilder slår imedlertid fast at der blev uddelt slag.
Troels Bech var godt fuld og irreterede Høgh, også ville han slå til ham siger en esbjerg-spiller til eb.
Efter sammenstødet besluttede Høgh sig for at gå fra baren. Men han var ikke kommet andet end uden for døren, før den synligt oprevne esbjergspiller fortrød og villle tilbage for at genoptage fejden. det fik dørmændene på stedet dog stoppet.
Godt hjulpet på vej af sprutten endte Høgh og Bech efter en ophedet diskussion i håndgemænd.
De blev bedt om at dæmpe sig. Men de kunne ikke helt få styr på det. der var jo røget en del sprut indenbords, så de nåede da at få godt fat i hianden fortæller Carsten prisfeldt som er edejer af den populære sportsbar.
Det er uklart hvor alvorligt sammenstødet mellem EFBtræneren og den temperamsfulde forsvarspiller blev. Men kilder slår imedlertid fast at der blev uddelt slag.
Troels Bech var godt fuld og irreterede Høgh, også ville han slå til ham siger en esbjerg-spiller til eb.
Efter sammenstødet besluttede Høgh sig for at gå fra baren. Men han var ikke kommet andet end uden for døren, før den synligt oprevne esbjergspiller fortrød og villle tilbage for at genoptage fejden. det fik dørmændene på stedet dog stoppet.
-
klemme
Zimling afviser
Niki Zimling afviser at der har været håndgemænd mellen Bech og Høgh.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 98320.html
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 98320.html
-
caspersm
Re: EfB: Ingen konsekvenser for Bech og Høgh
"Der har hverken været slag eller skænderier. Der har været en lille episode, hvor de har omfavnet hinanden lidt, og hvor der altid bliver lagt mere i det, end der ellers burde gøres."
Altså lidt intern humor, så vidt jeg forstår det.
"Der er ikke nogen konsekvenser, nej. Konsekvensen er, at vi har fået det snakket igennem, og man har givet hinanden håndslag på, at nu skal vi videre herfra."
Så har der vel sket et eller andet hvis man skal videre fra det?
Altså lidt intern humor, så vidt jeg forstår det.
"Der er ikke nogen konsekvenser, nej. Konsekvensen er, at vi har fået det snakket igennem, og man har givet hinanden håndslag på, at nu skal vi videre herfra."
Så har der vel sket et eller andet hvis man skal videre fra det?
-
Kent
caspersm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så har der vel sket et eller andet hvis man skal
> videre fra det?
Ja sådan opfattede jeg det også. Der har været mere end de siger, men nu prøver de at lægge låg på. Spændende at se, om det er det sidste vi hører til dette. I OB skilte TB sig jo bl.a. af med Gaxe grundet intern uro, inden han selv røg.
-------------------------------------------------------
> Så har der vel sket et eller andet hvis man skal
> videre fra det?
Ja sådan opfattede jeg det også. Der har været mere end de siger, men nu prøver de at lægge låg på. Spændende at se, om det er det sidste vi hører til dette. I OB skilte TB sig jo bl.a. af med Gaxe grundet intern uro, inden han selv røg.
-
Kent
Forklaringerne bliver sjovere og sjovere: http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 303288.ece
Måske var det det, som Femi skulle have sagt: jeg forsøgte bare at give Duncan et knus
Høgh mener så at der var tumult:
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=133938
Måske var det det, som Femi skulle have sagt: jeg forsøgte bare at give Duncan et knus
Høgh mener så at der var tumult:
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=133938