Live: EfB-FCM
-
Kasper_Nielsen
Re: 1 minuts stilhed??
Med al respekt - Er det ikke en smule latterligt at holde 1 minuts stilhed, for noget som et eller andet sted, er lidt ligegyldigt? Manden spillede i klubben i 50'erne og 60'erne, og der er vel sandt at sige, ingen der kender ham?
-
caspersm
var med til at vinde 4 mesterskaber og har 14 A landsholds kampe.. nok en mand der har betydet meget for EFB
-
Gaston
Hold da op, hvis ikke han skulle have 1 minuts stilhed nu hvornår ville du så hylde manden? Det er da total mangel på respekt at sige det kan være lige meget! Det mindste man kan gøre er at kigge ud over sin egen næsetip, og ærer en afdød hvis andre føler at det er vigtigt. Så må dit personlige kendskab til manden komme i anden række...
-
Dahl Nielsen
Re: 1 minuts stilhed?? (OT)
Leifcool Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2007/05/23/205934
> .htm
Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før man overhovedet havde påbegyndt sin aktive karriere
> .htm
Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før man overhovedet havde påbegyndt sin aktive karriere
-
caspersm
Dahl Nielsen Skrev:
> Leifcool Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
> > .htm
>
> Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før
> man overhovedet havde påbegyndt sin aktive
> karriere
Han bgyndte 1957 og vandt 1961 62 63 og 56.
> Leifcool Skrev:
> -----
> >
>
> > .htm
>
> Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før
> man overhovedet havde påbegyndt sin aktive
> karriere
Han bgyndte 1957 og vandt 1961 62 63 og 56.
-
Dahl Nielsen
caspersm Skrev:
> Dahl Nielsen Skrev:
> -----
> > Leifcool Skrev:
> >
>
> > -----
> > >
> >
>
> >
> > > .htm
> >
> > Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før
> > man overhovedet havde påbegyndt sin aktive
> > karriere
>
>
> Han bgyndte 1957 og vandt 1961 62 63 og 56.
Sakset fra artiklen:
"250 kampe for Esbjerg og 14 landskampe blev det til for Erik Gaardhøje i en karriere, der strakte sig fra 1957 til 1966. Han var med til at vinde det danske mesterskab fire gange, 1961, 1952, 1963 og 1965. Gaardhøje nåede også at vinde pokalturneringen en enkelt gang."
Han vandt ikke i '56, som du åbenbart mener. Ifølge DR's artikel vandt han i '52 - fem år før hans karriere begyndte.
(Så du ikke smileyen?)
> Dahl Nielsen Skrev:
> -----
> > Leifcool Skrev:
> >
>
> > -----
> > >
> >
>
> >
> > > .htm
> >
> > Godt klaret at vinde det danske mesterskab, før
> > man overhovedet havde påbegyndt sin aktive
> > karriere
>
>
> Han bgyndte 1957 og vandt 1961 62 63 og 56.
Sakset fra artiklen:
"250 kampe for Esbjerg og 14 landskampe blev det til for Erik Gaardhøje i en karriere, der strakte sig fra 1957 til 1966. Han var med til at vinde det danske mesterskab fire gange, 1961, 1952, 1963 og 1965. Gaardhøje nåede også at vinde pokalturneringen en enkelt gang."
Han vandt ikke i '56, som du åbenbart mener. Ifølge DR's artikel vandt han i '52 - fem år før hans karriere begyndte.
(Så du ikke smileyen?)
-
klemme
Bech i klammeri efter kampen mod FCM
Måske nogle har fået et par genstande for meget.
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... mntId=9820
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... mntId=9820
-
Kent
Re: Bech i klammeri efter kampen mod FCM
Mon ikke det ender med en fyring af enten Bech eller Høgh. Mine penge er på, at det er Bech, der ryger.
Kent
Kent
-
Lars
Det giver da ihvertfald EfB en undskyldning mere for at slippe af med ham. Hvis historien altså visser sig at være sand.
Hvis man læser lidt på diverse Blue Knights forumer virker det til majoriteten af EfBs fans ikke tror på historien og vel nærmest føler at den pågældene EB journalist forfølger Troelse Bech.
EfB er vel nærmest tvungen til at komme med et statement vedr. episoden inden for relativ kort tid, det bliver spændende at se hvordan de forholder sig.
Hvis man læser lidt på diverse Blue Knights forumer virker det til majoriteten af EfBs fans ikke tror på historien og vel nærmest føler at den pågældene EB journalist forfølger Troelse Bech.
EfB er vel nærmest tvungen til at komme med et statement vedr. episoden inden for relativ kort tid, det bliver spændende at se hvordan de forholder sig.
-
Altoriso
Hvis det stod til mig, så ville jeg, med mindre der virkeligt er foregået noget helt vildt, "nøjes" med at give begge parter en gedigen irettesættelse
Det er sgu aldrig nemt at være offentlig kendt person, men de er altså også kun mennesker/ mænd og det har altså siden urtiden været den måde at "tingene er blevet klaret på" ( skal ikke tolkes som at jeg billiger slåskampe, men mere at det ikke er helt unaturligt/ualmindeligt... )
Det er sgu aldrig nemt at være offentlig kendt person, men de er altså også kun mennesker/ mænd og det har altså siden urtiden været den måde at "tingene er blevet klaret på" ( skal ikke tolkes som at jeg billiger slåskampe, men mere at det ikke er helt unaturligt/ualmindeligt... )
-
Kent
Arhh Alto, der er jeg godt nok ikke enig.
Vi taler om en leder, der kommer i slagsmål med en ansat. Det holder for mig at se ikke. Hvis det er to på samme niveau fx to spillere, der kommer op og tottes, og de bagefter kan tilgive hinanden og komme overens, så er det fint nok med en irrettesættelse.
Men når en leder kommer i slagsmål med en ansat, så er man nød til at reagere lidt mere drastisk på den ene eller anden måde.
Enten er der tale om en uduelig leder, der ikke er i stand til at løse konflikter med sine ansatte på en fornuftig måde (og det er et ledelsesmæssigt ansvar - hvilket det også er, ikke at blive fuld sammen med sine ansatte, hvis man ikke kan håndtere det) eller også er der tale om en aggressiv spiller, der overfalder sin leder. Alt efter hvilket scenarie, der er rigtig, skal den ene eller den anden fyres.
Selvfølgelig kommer det også an på, hvor stort "slagsmålet" var - har de bare råbt af hinanden, er det måske ikke så galt, men hvis det er kommet til slagudvekslinger, er der for mig at se, kun ovenstående løsninger.
Kent
/igen er det hele naturligvis under forudsætning af, at historien er sand.
Vi taler om en leder, der kommer i slagsmål med en ansat. Det holder for mig at se ikke. Hvis det er to på samme niveau fx to spillere, der kommer op og tottes, og de bagefter kan tilgive hinanden og komme overens, så er det fint nok med en irrettesættelse.
Men når en leder kommer i slagsmål med en ansat, så er man nød til at reagere lidt mere drastisk på den ene eller anden måde.
Enten er der tale om en uduelig leder, der ikke er i stand til at løse konflikter med sine ansatte på en fornuftig måde (og det er et ledelsesmæssigt ansvar - hvilket det også er, ikke at blive fuld sammen med sine ansatte, hvis man ikke kan håndtere det) eller også er der tale om en aggressiv spiller, der overfalder sin leder. Alt efter hvilket scenarie, der er rigtig, skal den ene eller den anden fyres.
Selvfølgelig kommer det også an på, hvor stort "slagsmålet" var - har de bare råbt af hinanden, er det måske ikke så galt, men hvis det er kommet til slagudvekslinger, er der for mig at se, kun ovenstående løsninger.
Kent
/igen er det hele naturligvis under forudsætning af, at historien er sand.
-
Altoriso
du vil stadig på alle niveauer kunne opleve dette..
Jeg siger ikke at jeg bifalder det, men kun at det ikke er ualmindeligt at det forekommer
- En far og søn kan godt komme op og toppes til en familiefest
- Politikere ses i nogle lande komme op og slås
- Man hører også om julefrokoster hvor det går galt
- Politimænd kan også komme op og slås
osv osv eksempler kan der sagtens findes
hvor sprutten går ind, går forstanden desværre ofte også ud !
Jeg siger ikke at jeg bifalder det, men kun at det ikke er ualmindeligt at det forekommer
- En far og søn kan godt komme op og toppes til en familiefest
- Politikere ses i nogle lande komme op og slås
- Man hører også om julefrokoster hvor det går galt
- Politimænd kan også komme op og slås
osv osv eksempler kan der sagtens findes
hvor sprutten går ind, går forstanden desværre ofte også ud !
-
jakob88
Nicolai Høgh?
Nicolai Høgh er en meget dygtig forsvarsspiller, som FCM burde kigge nærmere på.
Efter slagsmålet med Troels Bech kan det være, at NH ikke længere ønsker at være i Esbjerg. Jeg ser ham i hvert fald meget gerne i FCM, og mener også at han kan spille højre eller venstre back.
NH ville efter min mening være en klasse signing, hvad siger i andre?
Efter slagsmålet med Troels Bech kan det være, at NH ikke længere ønsker at være i Esbjerg. Jeg ser ham i hvert fald meget gerne i FCM, og mener også at han kan spille højre eller venstre back.
NH ville efter min mening være en klasse signing, hvad siger i andre?
-
Altoriso
Re: Nicolai Høgh?
jakob88 Skrev:
> NH ville efter min mening være en klasse signing,
> hvad siger i andre?
Jeg forbinder ikke Nicolai Høgh med en klasse signing !
Men derfor skal han da være velkommen i FCM alligevel - han er ganske talentfuld i mine øjne
> NH ville efter min mening være en klasse signing,
> hvad siger i andre?
Jeg forbinder ikke Nicolai Høgh med en klasse signing !
Men derfor skal han da være velkommen i FCM alligevel - han er ganske talentfuld i mine øjne