Evaluering af sæsonen
-
Hausser
Evaluering af sæsonen
Med en ligegyldig kamp tilbage i sæsonen, syntes jeg det er tid til at reflektere over den hidtil bedste sæson i FCM korte historie. Sæsonen har budt på rigtig mange opture, få nedture, lidt stagnation og til sidst forløsning og tusind tak for det. Vinder vi den resterende kamp mod Esbjerg så når vi faktisk 2 point pr spillet kamp og det syntes jeg sgu er helt fantastisk og virkelig en milepæl i klubbens historie! Så lad os da endeligt slutte ordentlig af og nå disse 2 point i snit, kunne være så lækkert!
I nedenstående vurderer jeg vores spillere enkeltvis. Deres karakterer ligger generelt meget højt, men man skal huske på, at vi lige har færdiggjort den bedste sæson nogensinde og mener faktisk det er relativt objektivt vurderet. I spillernes evaluering er der også taget højde for mængden af spilletid:
Anders Rasmussen - 7 – Spillede 15 kampe i sæsonen og var nok desværre blandt de svagere led hos os. Dårlige udspark og svingende præstationer var dagordenen da han spillede. Skal retfærdigvis siges at hans afløsere heller ikke har overbevist i udpræget grad. Med degraderingen til 3. målmand er han sandsynligvis på vej væk fra os når han har overstået sin skade og det virker da også som den bedste løsning for alle parter. Jeg vurderer ham som værende god nok til at spille superliga, men ikke hos et tophold. Agf, Lyngby eller Silkeborg og Vejle, som gerne vil hurtigt tilbage virker som oplagte muligheder for ham.
Raska - 8 – Har haft store kommunikationsproblemer med forsvaret og specielt i starten ikke virket 100 % efter sin langvarige skade. Er dog blevet bedre med tiden og har præsteret nogle fantomredninger på det sidste, både i Vejle og mod Aab. Når kommunikationen kommer til at spille og han bliver helt klar, så ser jeg ham som en klassemålmand.
Heinze - 8 – Viste flere gange sit store potentiale, men præstationerne var dog også svingende og, specielt i foråret, var der nogle udfald. Alder og rutine er ekstremt vigtigt for en målmand og det har han jo selvfølgelig haft lidt imod sig, men der dog fortrøstningsfuld på hans vegne, han kan sagtens blive til noget stort.
Bak - 11 – Superligaens bedst (fodbold)spillede forsvarspiller, slet ingen tvivl om det. I sin evne til at forudse spillet og sin gode boldomgang, han de egenskaber som en moderne forsvarer skal have og mener han med tiden kan blive fast inventar på det danske landshold da Morten Olsen godt kan lide hans type. Supersæson af Bak med en lang række stabile kampe bag sig, hvilket BT karaktergennemsnit da også vidner om, Bak ligger nr. 1. Håber virkelig ikke han smutter, som jeg ser det, så er han mand vi mindst kan erstatte med den ellers brede trup vi har.
Troest - 10 – Kun 19 år gammel og han spiller allerede med en rutine som er få forundt. 30 Kampe i sæsonen vidner da også om hvor stabil han har været, sin unge alder til trods. Samtidigt er han blevet gjort til anfører på u21 landsholdet og det kan man da ikke sige andet til end fuldt fortjent. Er en anden type end Bak, men de supplerer hinanden perfekt og sørger virkeligt for at udnytte hinanden styrker. Teknisk er han ikke noget vidunder og han kan da stadig udvikle sig en del, men sammenlignet med dem han skal måle sig med (Laursen fra OB, Califf fra Aab, Per Niller fra Bif og Hangeland fra FCK), så syntes jeg ikke man kan klandre han noget.
Leon - 8 – Har i foråret konsolideret sin plads i startopstillingen og har da også generelt gjort det fornuftigt, dog med udfald. Leon mangler stadig noget fysik og har haft det svært i flere kampe mod fysisk spillede modstandere hvor han har haft en tendens til at falde lidt ud af kampene. Ellers er han en meget teknisk velfunderet spiller, som primært har sin styrke i det offensive og hans mange overlaps og gode indlæg. Manden er stadig blot 20 år og har stadigvæk et kæmpe udviklingspotentiale og jeg tror han vil blive endnu bedre med tiden når han får spist lidt mere rugbrød.
Kolja - 9 – Virkelig været en god investering og har generelt lavet en rigtig god sæson for os. Har styrker i hans gode fysik som tillader ham at løbe offensivt hele kampen hvis, ellers modstanderen tillader det. Ydermere så har han også et fornuftigt hovedspil som vi har haft hårdt brug for ved vores dødbolde. Spiller måske til tider lidt for satset både hvad angår pasningsspil, driblinger og tacklinger, men helhedsindtrykket er godt.
Lindkvist - 7 – Er her i foråret blev slået i kampen om startopstillingen af spillere som har været en knivspids skarpere end ham. Ydermere har han været en del skadet her i foråret og det har tydeligvis sat ham noget tilbage. Har måske også lidt en del under at han har været brugt på begge backpladser og måske derfor virket som en naturlig indskifter da han kan dække begge sider, da Leon, Kojla og Ulrik nu har været så lige.
Ried - 9 – Et andet kæmpetalent på sølle 18 år. Grundet en generel stabilitet fra Bak og Troests side, både i form af spil, skader og karantæner, har han ikke fået så meget spilletid i foråret, men har han dog præsteret næsten hver gang alligevel og specielt i efteråret gav han prøver på han store talent.
(Traore) - 8 – Leverede generelt nogle fornuftige kampe for os, men blev degraderet til 4. valg i midterforsvaret og på den defensive midtbane og derfor var et skifte naturligt for en spiller med hans evner.
Mikkelsen - 9 – Alsidig spiller som har dækket adskillige pladser her i sæsonen. Til trods for et defensivt udgangspunkt så er han også særdeles giftig fremad banen, specielt på dødbolde. Han har scoret 4 mål i 22 kampe for os og det må siges at være flot når han aldrig har spillet mere offensivt end defensiv midt. En glimrende spiller at, have i truppen grundet hans store alsidighed.
Simon -10 – Har også spillet en supersæson for os har vel minimum 10-12 assister på samvittigheden. Har en utrolig speed, go teknik og er meget gennembrudsfarlig og bestemt blandt de bedste venstre kanter i hele superligaen. Mener faktisk kun Grøntis er bedre. Største problemer fra hans vedkommende er hans lidt skrøbelige fysik som har givet problemer i de sammenpressede program og så hans manglede evne til at score lidt flere mål. Et mål på en hel sæson er ikke helt nok for hans vedkommende. Det kommer dog, det er jeg sikker på.
Røll - 9 – Syntes umiddelbart Røll var en fejlinvestering og han tog da også lang tid om at komme op i gear og debuterede først på førsteholdet i foråret. Her er han dog blevet bedre og bedre og har spillet nogle rigtig gode kampe her på det sidste.
Claus Madsen - 9 – Manden der altid præsterer. Har ikke fået mange kampe fra start af, men har næsten altid leveret 100 % når han så er kommet ind. 6 mål i sæsonen er også et flot vidnesbyrd om den bredde der er i vores trup. Go teknik og glimrende spilforståelse kunne sagtens have bragt ham længere end tilfældet er, men skader har desværre sat ham tilbage igen og igen.
Dennis -10 – Elleve kasser i suppen hvor han primært har spillet kant er utroligt flot. Har ikke holdt helt sammen niveau i foråret som i efteråret, men heldigvis har andre kunne tage over. Har gennem det seneste året været fast inventar i landsholdstruppen og mon ikke han bliver solgt i næste transfervindue, alderen på 26 betyder også det er det rigtige tidspunkt til at komme videre, om end det selvfølgelig bliver et tab for os.
Salami - 9 – Har vist sit kæmpe potentiale flere gange, hvilket har vakt Chelseas interesse i flere omgange. Har været meget skadet i foråret hvilket har påvirket hans præstationer, men han er dog blandt suppens allerstørste talenter og han vil kun blive bedre. Det der skal arbejdes med er målfarlighed og lidt bedre overblik. Mener desuden han var kampens spiller mod Aab i går, shit han kom på tværs af meget og erstattede virkelig Femi til perfektion.
Femi - 11 – Bedste balancespiller i hele suppen, bortset fra Linderoth, det er jeg slet ikke i tvivl om, gå hjem og vug Würtz, Lantz og Esben Hansen! Har en helt fantastisk evne til at komme på tværs af modstanderne og vende spillet. Mener personligt han er suppens mest undervurderede spiller overhovedet. Det eneste han mangler for at været en komplet spiller på hans plads, er noget målfarlighed, manden har ikke scoret i denne sæson overhovedet.
Danny O. - 8 – Har været lidt op og ned for vores nye talent, men er blevet bedre og da også fået mere spiltid på det sidste. Min MoM i Vejle og en spiller i udvikling, han skal nok blive rigtig god for os. Naturlig afløser for Dennis på kanten.
(Thygesen) - 11 – Spillede kun en halvsæson for os inden han blev solgt, men hvilket halvsæson! Den bedste præstation fra en enkelt spiller siden Zidan, overhovedet ingen tvivl om det. Manden fik en fortjent landsholdsdebut men er desværre og uforståeligt uden i kulden i Tyskland, spild af talent.
Christian O. - 10 – Suppens skarpeste angriber set på antal spillede minutter og har virkeligt været sølv værd for os. 11 scoringer har vidnet om en rigtig flot første sæson for os og mon ikke han får lidt mere spiltid til næste sæson, ellers tror jeg han bliver svær at holde fast i.
Frank - 10 – Startede med en del skader men er kommet tilbage og genfundet tidligere tiders storform. Fra fredelige og fromme Frank er vi nu tilbage ved farlige og tak for det. Han har virkelig hentet mange point til os i de kampe her i foråret hvor kampene har været mere tætte end i efteråret. Klubbens nuværende topscorer og den titel tror jeg han holder fast i.
Dadu - 7 – Hmm, for mig at se har han ikke helt leveret varen for os, men han har tydeligvis haft tilvænningsproblemer og det kan sagtens nå at komme. Desuden har flere småskader også bevirket sit til han aldrig har virket helt oppe i gear.
Baba - 9 – Har givet prøver på hvorfor han er udråbt til et giganttalent og det har efter min mening også været helt berettiget, om end det måske har lagt et lidt for stort forventningspres på hans skuldre. Har en fantastisk fysik, teknik og hurtighed men skal arbejde med målfarligheden, har ”kun” scoret 2 mål for os men har haft chancer til mange flere. Desuden er han gået lige ind i start11eren og overhalet gode spillere som Christian O., Dadu, og Danny og det vidner om hans mega talent. Syntes personligt at han er den der har gjort det bedst af de 4 nye, Danny, Dadu, Raska og Baba.
Erik - 11 – Tja, har virkelig formået af udvikle vores fremadrettede spil i denne her sæson og gjort os til et af de mest seværdige hold overhovedet i suppen og tak for det!! Tillykke med en kanonsæson.
Uden for bedømmesle pga. for få spillede kampe: Lawal, Kærgaard, Sivebæk og Rasmus Hansen.
Dette er mit bud på spillernes præstationer set over hele sæsonen. Årets spiller vil jeg helst ikke byde på, men skal jeg være lidt fræk så dristes jeg næsten til at sige Femi, men mon ikke det bliver Bak
Hvad siger i, har jeg ramt helt skævt i min evaluering?
I nedenstående vurderer jeg vores spillere enkeltvis. Deres karakterer ligger generelt meget højt, men man skal huske på, at vi lige har færdiggjort den bedste sæson nogensinde og mener faktisk det er relativt objektivt vurderet. I spillernes evaluering er der også taget højde for mængden af spilletid:
Anders Rasmussen - 7 – Spillede 15 kampe i sæsonen og var nok desværre blandt de svagere led hos os. Dårlige udspark og svingende præstationer var dagordenen da han spillede. Skal retfærdigvis siges at hans afløsere heller ikke har overbevist i udpræget grad. Med degraderingen til 3. målmand er han sandsynligvis på vej væk fra os når han har overstået sin skade og det virker da også som den bedste løsning for alle parter. Jeg vurderer ham som værende god nok til at spille superliga, men ikke hos et tophold. Agf, Lyngby eller Silkeborg og Vejle, som gerne vil hurtigt tilbage virker som oplagte muligheder for ham.
Raska - 8 – Har haft store kommunikationsproblemer med forsvaret og specielt i starten ikke virket 100 % efter sin langvarige skade. Er dog blevet bedre med tiden og har præsteret nogle fantomredninger på det sidste, både i Vejle og mod Aab. Når kommunikationen kommer til at spille og han bliver helt klar, så ser jeg ham som en klassemålmand.
Heinze - 8 – Viste flere gange sit store potentiale, men præstationerne var dog også svingende og, specielt i foråret, var der nogle udfald. Alder og rutine er ekstremt vigtigt for en målmand og det har han jo selvfølgelig haft lidt imod sig, men der dog fortrøstningsfuld på hans vegne, han kan sagtens blive til noget stort.
Bak - 11 – Superligaens bedst (fodbold)spillede forsvarspiller, slet ingen tvivl om det. I sin evne til at forudse spillet og sin gode boldomgang, han de egenskaber som en moderne forsvarer skal have og mener han med tiden kan blive fast inventar på det danske landshold da Morten Olsen godt kan lide hans type. Supersæson af Bak med en lang række stabile kampe bag sig, hvilket BT karaktergennemsnit da også vidner om, Bak ligger nr. 1. Håber virkelig ikke han smutter, som jeg ser det, så er han mand vi mindst kan erstatte med den ellers brede trup vi har.
Troest - 10 – Kun 19 år gammel og han spiller allerede med en rutine som er få forundt. 30 Kampe i sæsonen vidner da også om hvor stabil han har været, sin unge alder til trods. Samtidigt er han blevet gjort til anfører på u21 landsholdet og det kan man da ikke sige andet til end fuldt fortjent. Er en anden type end Bak, men de supplerer hinanden perfekt og sørger virkeligt for at udnytte hinanden styrker. Teknisk er han ikke noget vidunder og han kan da stadig udvikle sig en del, men sammenlignet med dem han skal måle sig med (Laursen fra OB, Califf fra Aab, Per Niller fra Bif og Hangeland fra FCK), så syntes jeg ikke man kan klandre han noget.
Leon - 8 – Har i foråret konsolideret sin plads i startopstillingen og har da også generelt gjort det fornuftigt, dog med udfald. Leon mangler stadig noget fysik og har haft det svært i flere kampe mod fysisk spillede modstandere hvor han har haft en tendens til at falde lidt ud af kampene. Ellers er han en meget teknisk velfunderet spiller, som primært har sin styrke i det offensive og hans mange overlaps og gode indlæg. Manden er stadig blot 20 år og har stadigvæk et kæmpe udviklingspotentiale og jeg tror han vil blive endnu bedre med tiden når han får spist lidt mere rugbrød.
Kolja - 9 – Virkelig været en god investering og har generelt lavet en rigtig god sæson for os. Har styrker i hans gode fysik som tillader ham at løbe offensivt hele kampen hvis, ellers modstanderen tillader det. Ydermere så har han også et fornuftigt hovedspil som vi har haft hårdt brug for ved vores dødbolde. Spiller måske til tider lidt for satset både hvad angår pasningsspil, driblinger og tacklinger, men helhedsindtrykket er godt.
Lindkvist - 7 – Er her i foråret blev slået i kampen om startopstillingen af spillere som har været en knivspids skarpere end ham. Ydermere har han været en del skadet her i foråret og det har tydeligvis sat ham noget tilbage. Har måske også lidt en del under at han har været brugt på begge backpladser og måske derfor virket som en naturlig indskifter da han kan dække begge sider, da Leon, Kojla og Ulrik nu har været så lige.
Ried - 9 – Et andet kæmpetalent på sølle 18 år. Grundet en generel stabilitet fra Bak og Troests side, både i form af spil, skader og karantæner, har han ikke fået så meget spilletid i foråret, men har han dog præsteret næsten hver gang alligevel og specielt i efteråret gav han prøver på han store talent.
(Traore) - 8 – Leverede generelt nogle fornuftige kampe for os, men blev degraderet til 4. valg i midterforsvaret og på den defensive midtbane og derfor var et skifte naturligt for en spiller med hans evner.
Mikkelsen - 9 – Alsidig spiller som har dækket adskillige pladser her i sæsonen. Til trods for et defensivt udgangspunkt så er han også særdeles giftig fremad banen, specielt på dødbolde. Han har scoret 4 mål i 22 kampe for os og det må siges at være flot når han aldrig har spillet mere offensivt end defensiv midt. En glimrende spiller at, have i truppen grundet hans store alsidighed.
Simon -10 – Har også spillet en supersæson for os har vel minimum 10-12 assister på samvittigheden. Har en utrolig speed, go teknik og er meget gennembrudsfarlig og bestemt blandt de bedste venstre kanter i hele superligaen. Mener faktisk kun Grøntis er bedre. Største problemer fra hans vedkommende er hans lidt skrøbelige fysik som har givet problemer i de sammenpressede program og så hans manglede evne til at score lidt flere mål. Et mål på en hel sæson er ikke helt nok for hans vedkommende. Det kommer dog, det er jeg sikker på.
Røll - 9 – Syntes umiddelbart Røll var en fejlinvestering og han tog da også lang tid om at komme op i gear og debuterede først på førsteholdet i foråret. Her er han dog blevet bedre og bedre og har spillet nogle rigtig gode kampe her på det sidste.
Claus Madsen - 9 – Manden der altid præsterer. Har ikke fået mange kampe fra start af, men har næsten altid leveret 100 % når han så er kommet ind. 6 mål i sæsonen er også et flot vidnesbyrd om den bredde der er i vores trup. Go teknik og glimrende spilforståelse kunne sagtens have bragt ham længere end tilfældet er, men skader har desværre sat ham tilbage igen og igen.
Dennis -10 – Elleve kasser i suppen hvor han primært har spillet kant er utroligt flot. Har ikke holdt helt sammen niveau i foråret som i efteråret, men heldigvis har andre kunne tage over. Har gennem det seneste året været fast inventar i landsholdstruppen og mon ikke han bliver solgt i næste transfervindue, alderen på 26 betyder også det er det rigtige tidspunkt til at komme videre, om end det selvfølgelig bliver et tab for os.
Salami - 9 – Har vist sit kæmpe potentiale flere gange, hvilket har vakt Chelseas interesse i flere omgange. Har været meget skadet i foråret hvilket har påvirket hans præstationer, men han er dog blandt suppens allerstørste talenter og han vil kun blive bedre. Det der skal arbejdes med er målfarlighed og lidt bedre overblik. Mener desuden han var kampens spiller mod Aab i går, shit han kom på tværs af meget og erstattede virkelig Femi til perfektion.
Femi - 11 – Bedste balancespiller i hele suppen, bortset fra Linderoth, det er jeg slet ikke i tvivl om, gå hjem og vug Würtz, Lantz og Esben Hansen! Har en helt fantastisk evne til at komme på tværs af modstanderne og vende spillet. Mener personligt han er suppens mest undervurderede spiller overhovedet. Det eneste han mangler for at været en komplet spiller på hans plads, er noget målfarlighed, manden har ikke scoret i denne sæson overhovedet.
Danny O. - 8 – Har været lidt op og ned for vores nye talent, men er blevet bedre og da også fået mere spiltid på det sidste. Min MoM i Vejle og en spiller i udvikling, han skal nok blive rigtig god for os. Naturlig afløser for Dennis på kanten.
(Thygesen) - 11 – Spillede kun en halvsæson for os inden han blev solgt, men hvilket halvsæson! Den bedste præstation fra en enkelt spiller siden Zidan, overhovedet ingen tvivl om det. Manden fik en fortjent landsholdsdebut men er desværre og uforståeligt uden i kulden i Tyskland, spild af talent.
Christian O. - 10 – Suppens skarpeste angriber set på antal spillede minutter og har virkeligt været sølv værd for os. 11 scoringer har vidnet om en rigtig flot første sæson for os og mon ikke han får lidt mere spiltid til næste sæson, ellers tror jeg han bliver svær at holde fast i.
Frank - 10 – Startede med en del skader men er kommet tilbage og genfundet tidligere tiders storform. Fra fredelige og fromme Frank er vi nu tilbage ved farlige og tak for det. Han har virkelig hentet mange point til os i de kampe her i foråret hvor kampene har været mere tætte end i efteråret. Klubbens nuværende topscorer og den titel tror jeg han holder fast i.
Dadu - 7 – Hmm, for mig at se har han ikke helt leveret varen for os, men han har tydeligvis haft tilvænningsproblemer og det kan sagtens nå at komme. Desuden har flere småskader også bevirket sit til han aldrig har virket helt oppe i gear.
Baba - 9 – Har givet prøver på hvorfor han er udråbt til et giganttalent og det har efter min mening også været helt berettiget, om end det måske har lagt et lidt for stort forventningspres på hans skuldre. Har en fantastisk fysik, teknik og hurtighed men skal arbejde med målfarligheden, har ”kun” scoret 2 mål for os men har haft chancer til mange flere. Desuden er han gået lige ind i start11eren og overhalet gode spillere som Christian O., Dadu, og Danny og det vidner om hans mega talent. Syntes personligt at han er den der har gjort det bedst af de 4 nye, Danny, Dadu, Raska og Baba.
Erik - 11 – Tja, har virkelig formået af udvikle vores fremadrettede spil i denne her sæson og gjort os til et af de mest seværdige hold overhovedet i suppen og tak for det!! Tillykke med en kanonsæson.
Uden for bedømmesle pga. for få spillede kampe: Lawal, Kærgaard, Sivebæk og Rasmus Hansen.
Dette er mit bud på spillernes præstationer set over hele sæsonen. Årets spiller vil jeg helst ikke byde på, men skal jeg være lidt fræk så dristes jeg næsten til at sige Femi, men mon ikke det bliver Bak
Hvad siger i, har jeg ramt helt skævt i min evaluering?
Senest rettet af Hausser 29. maj 2007, 10:30, rettet i alt 1 gang.
-
Pacman
Re: Evaluering af sæsonen
Puha det er en lang smøre. Har kun lige skimmet det da jeg ikke har så meget tid. Eneste jeg lige faldt over er - at der nærmer er en evaluering af spillerne over sæsonen end en evaluering af sæsonen. Der er jo også sket meget udenfor banen. Men det var den jo ikke blevet kortere af. 
Glæder mig til at læse den ordenligt igennem senere i aften for du har lagt et godt stykke arbejde i det.
Glæder mig til at læse den ordenligt igennem senere i aften for du har lagt et godt stykke arbejde i det.
-
Aaes
Eneste jeg har at klandre er at du har da givet ALT ALT for høje karakterer 
Men hva' fanden, det går nu nok.. Synes du har ramt ganske rigtigt på de fleste spillere pånær Kolja...
Men hva' fanden, det går nu nok.. Synes du har ramt ganske rigtigt på de fleste spillere pånær Kolja...
-
Peter Ross
Synes egentlig et 9-tal til Kolja er fint. Han har ikke haft nogle nævneværdige hjerneblødninger, som han ellers har haft ry for i Esbjerg. Og så kan han snakke tysk !
Men udover det, så må Hausser også godt være censor til mine eksamener her til sommer
Nogle af karaktererne er måske lige pæne nok, men fuck det, vi har vundet sølv !
Peter Ross
Men udover det, så må Hausser også godt være censor til mine eksamener her til sommer
Peter Ross
-
Aaes
Re: Evaluering af sæsonen OT
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men udover det, så må Hausser også godt være
> censor til mine eksamener her til sommer
Nogle
> af karaktererne er måske lige pæne nok, men fuck
> det, vi har vundet sølv !
>
> Peter Ross
Ross nu skal man jo også yde en eller anden form for indsats for at få 2 i det mindste, husk på det HHX-freak
> Men udover det, så må Hausser også godt være
> censor til mine eksamener her til sommer
> af karaktererne er måske lige pæne nok, men fuck
> det, vi har vundet sølv !
>
> Peter Ross
Ross nu skal man jo også yde en eller anden form for indsats for at få 2 i det mindste, husk på det HHX-freak
-
Jesper BW1100
Hausser Skrev:
> Anders Rasmussen - 7 – Spillede 15 kampe i sæsonen
> og var nok desværre blandt de svagere led hos os.
> Dårlige udspark og svingende præstationer var
> dagordenen da han spillede. Skal retfærdigvis
> siges at hans afløsere heller ikke har overbevist
> i udpræget grad. Med degraderingen til 3. målmand
> er han sandsynligvis på vej væk fra os når han har
> overstået sin skade og det virker da også som den
> bedste løsning for alle parter. Jeg vurderer ham
> som værende god nok til at spille superliga, men
> ikke hos et tophold. Agf, Lyngby eller Silkeborg
> og Vejle, som gerne vil hurtigt tilbage virker som
> oplagte muligheder for ham.
Enig mht. AR
> Raska - 8 – Har haft store kommunikationsproblemer
> med forsvaret og specielt i starten ikke virket
> 100 % efter sin langvarige skade. Er dog blevet
> bedre med tiden og har præsteret nogle
> fantomredninger på det sidste, både i Vejle og mod
> Aab. Når kommunikationen kommer til at spille og
> han bliver helt klar, så ser jeg ham som en
> klassemålmand.
Raska har vist stor styrke, men også haft sine hjerneblødninger så du har ret i at han ikke kan få mere end 8 på nuværende tidspunkt
> Heinze - 8 – Viste flere gange sit store
> potentiale, men præstationerne var dog også
> svingende og, specielt i foråret, var der nogle
> udfald. Alder og rutine er ekstremt vigtigt for en
> målmand og det har han jo selvfølgelig haft lidt
> imod sig, men der dog fortrøstningsfuld på hans
> vegne, han kan sagtens blive til noget stort.
Enig
> Bak - 11 – Superligaens bedst (fodbold)spillede
> forsvarspiller, slet ingen tvivl om det. I sin
> evne til at forudse spillet og sin gode
> boldomgang, han de egenskaber som en moderne
> forsvarer skal have og mener han med tiden kan
> blive fast inventar på det danske landshold da
> Morten Olsen godt kan lide hans type. Supersæson
> af Bak med en lang række stabile kampe bag sig,
> hvilket BT karaktergennemsnit da også vidner om,
> Bak ligger nr. 1. Håber virkelig ikke han smutter,
> som jeg ser det, så er han mand vi mindst kan
> erstatte med den ellers brede trup vi har.
Ét ord kan beksrive Baks præstation i denne sæson: Fænomenal! Et kæmpe 11-tal
> Troest - 10 – Kun 19 år gammel og han spiller
> allerede med en rutine som er få forundt. 30 Kampe
> i sæsonen vidner da også om hvor stabil han har
> været, sin unge alder til trods. Samtidigt er han
> blevet gjort til anfører på u21 landsholdet og det
> kan man da ikke sige andet til end fuldt fortjent.
> Er en anden type end Bak, men de supplerer
> hinanden perfekt og sørger virkeligt for at
> udnytte hinanden styrker. Teknisk er han ikke
> noget vidunder og han kan da stadig udvikle sig en
> del, men sammenlignet med dem han skal måle sig
> med (Laursen fra OB, Califf fra Aab, Per Niller
> fra Bif og Hangeland fra FCK), så syntes jeg ikke
> man kan klandre han noget.
Stabil sæson af unge Troest giver ham et 9-tal i min bog.
> Leon - 8 – Har i foråret konsolideret sin plads i
> startopstillingen og har da også generelt gjort
> det fornuftigt, dog med udfald. Leon mangler
> stadig noget fysik og har haft det svært i flere
> kampe mod fysisk spillede modstandere hvor han har
> haft en tendens til at falde lidt ud af kampene.
> Ellers er han en meget teknisk velfunderet
> spiller, som primært har sin styrke i det
> offensive og hans mange overlaps og gode indlæg.
> Manden er stadig blot 20 år og har stadigvæk et
> kæmpe udviklingspotentiale og jeg tror han vil
> blive endnu bedre med tiden når han får spist lidt
> mere rugbrød.
Enig
> Kolja - 9 – Virkelig været en god investering og
> har generelt lavet en rigtig god sæson for os. Har
> styrker i hans gode fysik som tillader ham at løbe
> offensivt hele kampen hvis, ellers modstanderen
> tillader det. Ydermere så har han også et
> fornuftigt hovedspil som vi har haft hårdt brug
> for ved vores dødbolde. Spiller måske til tider
> lidt for satset både hvad angår pasningsspil,
> driblinger og tacklinger, men helhedsindtrykket er
> godt.
Stabil uden at være prangende giver et 8-tal fra mig.
> Lindkvist - 7 – Er her i foråret blev slået i
> kampen om startopstillingen af spillere som har
> været en knivspids skarpere end ham. Ydermere har
> han været en del skadet her i foråret og det har
> tydeligvis sat ham noget tilbage. Har måske også
> lidt en del under at han har været brugt på begge
> backpladser og måske derfor virket som en naturlig
> indskifter da han kan dække begge sider, da Leon,
> Kojla og Ulrik nu har været så lige.
Enig. Får dog kun et 6-tal for det skuffende forår. Dog trækker et nogenlunde efterår ham op på 7.
> Ried - 9 – Et andet kæmpetalent på sølle 18 år.
> Grundet en generel stabilitet fra Bak og Troests
> side, både i form af spil, skader og karantæner,
> har han ikke fået så meget spilletid i foråret,
> men har han dog præsteret næsten hver gang
> alligevel og specielt i efteråret gav han prøver
> på han store talent.
Har ikke spillet meget... Gjort det ok i dem ham spillede.. Det giver 8.
> (Traore) - 8 – Leverede generelt nogle fornuftige
> kampe for os, men blev degraderet til 4. valg i
> midterforsvaret og på den defensive midtbane og
> derfor var et skifte naturligt for en spiller med
> hans evner.
Tjah Traore slog ikke til. Derfor kan han kun få en 7'er
> Mikkelsen - 9 – Alsidig spiller som har dækket
> adskillige pladser her i sæsonen. Til trods for et
> defensivt udgangspunkt så er han også særdeles
> giftig fremad banen, specielt på dødbolde. Han har
> scoret 4 mål i 22 kampe for os og det må siges at
> være flot når han aldrig har spillet mere
> offensivt end defensiv midt. En glimrende spiller
> at, have i truppen grundet hans store alsidighed.
En stabil sæson af JM, hvilket giver ham et 8-tal
> Simon -10 – Har også spillet en supersæson for os
> har vel minimum 10-12 assister på samvittigheden.
> Har en utrolig speed, go teknik og er meget
> gennembrudsfarlig og bestemt blandt de bedste
> venstre kanter i hele superligaen. Mener faktisk
> kun Grøntis er bedre. Største problemer fra hans
> vedkommende er hans lidt skrøbelige fysik som har
> givet problemer i de sammenpressede program og så
> hans manglede evne til at score lidt flere mål. Et
> mål på en hel sæson er ikke helt nok for hans
> vedkommende. Det kommer dog, det er jeg sikker
> på.
Enig. Simon har været en fornøjelse at følge.
> Røll - 9 – Syntes umiddelbart Røll var en
> fejlinvestering og han tog da også lang tid om at
> komme op i gear og debuterede først på
> førsteholdet i foråret. Her er han dog blevet
> bedre og bedre og har spillet nogle rigtig gode
> kampe her på det sidste.
Røll var længe om at komme igang, men har vist gode takter på det sidste. 8 med pil op.
> Claus Madsen - 9 – Manden der altid præsterer. Har
> ikke fået mange kampe fra start af, men har næsten
> altid leveret 100 % når han så er kommet ind. 6
> mål i sæsonen er også et flot vidnesbyrd om den
> bredde der er i vores trup. Go teknik og glimrende
> spilforståelse kunne sagtens have bragt ham
> længere end tilfældet er, men skader har desværre
> sat ham tilbage igen og igen.
Enig.
> Dennis -10 – Elleve kasser i suppen hvor han
> primært har spillet kant er utroligt flot. Har
> ikke holdt helt sammen niveau i foråret som i
> efteråret, men heldigvis har andre kunne tage
> over. Har gennem det seneste året været fast
> inventar i landsholdstruppen og mon ikke han
> bliver solgt i næste transfervindue, alderen på 26
> betyder også det er det rigtige tidspunkt til at
> komme videre, om end det selvfølgelig bliver et
> tab for os.
Enig.
> Salami - 9 – Har vist sit kæmpe potentiale flere
> gange, hvilket har vakt Chelseas interesse i flere
> omgange. Har været meget skadet i foråret hvilket
> har påvirket hans præstationer, men han er dog
> blandt suppens allerstørste talenter og han vil
> kun blive bedre. Det der skal arbejdes med er
> målfarlighed og lidt bedre overblik. Mener desuden
> han var kampens spiller mod Aab i går, shit han
> kom på tværs af meget og erstattede virkelig Femi
> til perfektion.
Fænomenal i efteråret. Præget af skader i foråret, men tilbage som vi kender ham igår. Får, qua hans unge alder, et 10-tal på baggrund af den eminente efterårssæson.
> Femi - 11 – Bedste balancespiller i hele suppen,
> bortset fra Linderoth, det er jeg slet ikke i
> tvivl om, gå hjem og vug Würtz, Lantz og Esben
> Hansen! Har en helt fantastisk evne til at komme
> på tværs af modstanderne og vende spillet. Mener
> personligt han er suppens mest undervurderede
> spiller overhovedet. Det eneste han mangler for at
> været en komplet spiller på hans plads, er noget
> målfarlighed, manden har ikke scoret i denne sæson
> overhovedet.
Enig. Femi er en klassespiller!!
> Danny O. - 8 – Har været lidt op og ned for vores
> nye talent, men er blevet bedre og da også fået
> mere spiltid på det sidste. Min MoM i Vejle og en
> spiller i udvikling, han skal nok blive rigtig god
> for os. Naturlig afløser for Dennis på kanten.
Enig. Danny mangler stadig lidt, men han har helt klart potentialet.
> (Thygesen) - 11 – Spillede kun en halvsæson for os
> inden han blev solgt, men hvilket halvsæson! Den
> bedste præstation fra en enkelt spiller siden
> Zidan, overhovedet ingen tvivl om det. Manden fik
> en fortjent landsholdsdebut men er desværre og
> uforståeligt uden i kulden i Tyskland, spild af
> talent.
Enig. Thyge skulle være blevet
> Christian O. - 10 – Suppens skarpeste angriber set
> på antal spillede minutter og har virkeligt været
> sølv værd for os. 11 scoringer har vidnet om en
> rigtig flot første sæson for os og mon ikke han
> får lidt mere spiltid til næste sæson, ellers tror
> jeg han bliver svær at holde fast i.
Enig. CO er vores allesammens subersub
> Frank - 10 – Startede med en del skader men er
> kommet tilbage og genfundet tidligere tiders
> storform. Fra fredelige og fromme Frank er vi nu
> tilbage ved farlige og tak for det. Han har
> virkelig hentet mange point til os i de kampe her
> i foråret hvor kampene har været mere tætte end i
> efteråret. Klubbens nuværende topscorer og den
> titel tror jeg han holder fast i.
Enig.
> Dadu - 7 – Hmm, for mig at se har han ikke helt
> leveret varen for os, men han har tydeligvis haft
> tilvænningsproblemer og det kan sagtens nå at
> komme. Desuden har flere småskader også bevirket
> sit til han aldrig har virket helt oppe i gear.
Enig.
> Baba - 9 – Har givet prøver på hvorfor han er
> udråbt til et giganttalent og det har efter min
> mening også været helt berettiget, om end det
> måske har lagt et lidt for stort forventningspres
> på hans skuldre. Har en fantastisk fysik, teknik
> og hurtighed men skal arbejde med målfarligheden,
> har ”kun” scoret 2 mål for os men har haft chancer
> til mange flere. Desuden er han gået lige ind i
> start11eren og overhalet gode spillere som
> Christian O., Dadu, og Danny og det vidner om hans
> mega talent. Syntes personligt at han er den der
> har gjort det bedst af de 4 nye, Danny, Dadu,
> Raska og Baba.
Enig.
> Erik - 11 – Tja, har virkelig formået af udvikle
> vores fremadrettede spil i denne her sæson og
> gjort os til et af de mest seværdige hold
> overhovedet i suppen og tak for det!! Tillykke med
> en kanonsæson.
Enig.
> Dette er mit bud på spillernes præstationer set
> over hele sæsonen. Årets spiller vil jeg helst
> ikke byde på, men skal jeg være lidt fræk så
> dristes jeg næsten til at sige Femi, men mon ikke
> det bliver Bak
Årets spiller er helt klart Bak. Dog er Femi ikke langt efter.
> Hvad siger i, har jeg ramt helt skævt i min
> evaluering?
Nej, dog lidt flink i nogle af karaktererne.. Men hvad fanden... Vi har vundet sølv
> Anders Rasmussen - 7 – Spillede 15 kampe i sæsonen
> og var nok desværre blandt de svagere led hos os.
> Dårlige udspark og svingende præstationer var
> dagordenen da han spillede. Skal retfærdigvis
> siges at hans afløsere heller ikke har overbevist
> i udpræget grad. Med degraderingen til 3. målmand
> er han sandsynligvis på vej væk fra os når han har
> overstået sin skade og det virker da også som den
> bedste løsning for alle parter. Jeg vurderer ham
> som værende god nok til at spille superliga, men
> ikke hos et tophold. Agf, Lyngby eller Silkeborg
> og Vejle, som gerne vil hurtigt tilbage virker som
> oplagte muligheder for ham.
Enig mht. AR
> Raska - 8 – Har haft store kommunikationsproblemer
> med forsvaret og specielt i starten ikke virket
> 100 % efter sin langvarige skade. Er dog blevet
> bedre med tiden og har præsteret nogle
> fantomredninger på det sidste, både i Vejle og mod
> Aab. Når kommunikationen kommer til at spille og
> han bliver helt klar, så ser jeg ham som en
> klassemålmand.
Raska har vist stor styrke, men også haft sine hjerneblødninger så du har ret i at han ikke kan få mere end 8 på nuværende tidspunkt
> Heinze - 8 – Viste flere gange sit store
> potentiale, men præstationerne var dog også
> svingende og, specielt i foråret, var der nogle
> udfald. Alder og rutine er ekstremt vigtigt for en
> målmand og det har han jo selvfølgelig haft lidt
> imod sig, men der dog fortrøstningsfuld på hans
> vegne, han kan sagtens blive til noget stort.
Enig
> Bak - 11 – Superligaens bedst (fodbold)spillede
> forsvarspiller, slet ingen tvivl om det. I sin
> evne til at forudse spillet og sin gode
> boldomgang, han de egenskaber som en moderne
> forsvarer skal have og mener han med tiden kan
> blive fast inventar på det danske landshold da
> Morten Olsen godt kan lide hans type. Supersæson
> af Bak med en lang række stabile kampe bag sig,
> hvilket BT karaktergennemsnit da også vidner om,
> Bak ligger nr. 1. Håber virkelig ikke han smutter,
> som jeg ser det, så er han mand vi mindst kan
> erstatte med den ellers brede trup vi har.
Ét ord kan beksrive Baks præstation i denne sæson: Fænomenal! Et kæmpe 11-tal
> Troest - 10 – Kun 19 år gammel og han spiller
> allerede med en rutine som er få forundt. 30 Kampe
> i sæsonen vidner da også om hvor stabil han har
> været, sin unge alder til trods. Samtidigt er han
> blevet gjort til anfører på u21 landsholdet og det
> kan man da ikke sige andet til end fuldt fortjent.
> Er en anden type end Bak, men de supplerer
> hinanden perfekt og sørger virkeligt for at
> udnytte hinanden styrker. Teknisk er han ikke
> noget vidunder og han kan da stadig udvikle sig en
> del, men sammenlignet med dem han skal måle sig
> med (Laursen fra OB, Califf fra Aab, Per Niller
> fra Bif og Hangeland fra FCK), så syntes jeg ikke
> man kan klandre han noget.
Stabil sæson af unge Troest giver ham et 9-tal i min bog.
> Leon - 8 – Har i foråret konsolideret sin plads i
> startopstillingen og har da også generelt gjort
> det fornuftigt, dog med udfald. Leon mangler
> stadig noget fysik og har haft det svært i flere
> kampe mod fysisk spillede modstandere hvor han har
> haft en tendens til at falde lidt ud af kampene.
> Ellers er han en meget teknisk velfunderet
> spiller, som primært har sin styrke i det
> offensive og hans mange overlaps og gode indlæg.
> Manden er stadig blot 20 år og har stadigvæk et
> kæmpe udviklingspotentiale og jeg tror han vil
> blive endnu bedre med tiden når han får spist lidt
> mere rugbrød.
Enig
> Kolja - 9 – Virkelig været en god investering og
> har generelt lavet en rigtig god sæson for os. Har
> styrker i hans gode fysik som tillader ham at løbe
> offensivt hele kampen hvis, ellers modstanderen
> tillader det. Ydermere så har han også et
> fornuftigt hovedspil som vi har haft hårdt brug
> for ved vores dødbolde. Spiller måske til tider
> lidt for satset både hvad angår pasningsspil,
> driblinger og tacklinger, men helhedsindtrykket er
> godt.
Stabil uden at være prangende giver et 8-tal fra mig.
> Lindkvist - 7 – Er her i foråret blev slået i
> kampen om startopstillingen af spillere som har
> været en knivspids skarpere end ham. Ydermere har
> han været en del skadet her i foråret og det har
> tydeligvis sat ham noget tilbage. Har måske også
> lidt en del under at han har været brugt på begge
> backpladser og måske derfor virket som en naturlig
> indskifter da han kan dække begge sider, da Leon,
> Kojla og Ulrik nu har været så lige.
Enig. Får dog kun et 6-tal for det skuffende forår. Dog trækker et nogenlunde efterår ham op på 7.
> Ried - 9 – Et andet kæmpetalent på sølle 18 år.
> Grundet en generel stabilitet fra Bak og Troests
> side, både i form af spil, skader og karantæner,
> har han ikke fået så meget spilletid i foråret,
> men har han dog præsteret næsten hver gang
> alligevel og specielt i efteråret gav han prøver
> på han store talent.
Har ikke spillet meget... Gjort det ok i dem ham spillede.. Det giver 8.
> (Traore) - 8 – Leverede generelt nogle fornuftige
> kampe for os, men blev degraderet til 4. valg i
> midterforsvaret og på den defensive midtbane og
> derfor var et skifte naturligt for en spiller med
> hans evner.
Tjah Traore slog ikke til. Derfor kan han kun få en 7'er
> Mikkelsen - 9 – Alsidig spiller som har dækket
> adskillige pladser her i sæsonen. Til trods for et
> defensivt udgangspunkt så er han også særdeles
> giftig fremad banen, specielt på dødbolde. Han har
> scoret 4 mål i 22 kampe for os og det må siges at
> være flot når han aldrig har spillet mere
> offensivt end defensiv midt. En glimrende spiller
> at, have i truppen grundet hans store alsidighed.
En stabil sæson af JM, hvilket giver ham et 8-tal
> Simon -10 – Har også spillet en supersæson for os
> har vel minimum 10-12 assister på samvittigheden.
> Har en utrolig speed, go teknik og er meget
> gennembrudsfarlig og bestemt blandt de bedste
> venstre kanter i hele superligaen. Mener faktisk
> kun Grøntis er bedre. Største problemer fra hans
> vedkommende er hans lidt skrøbelige fysik som har
> givet problemer i de sammenpressede program og så
> hans manglede evne til at score lidt flere mål. Et
> mål på en hel sæson er ikke helt nok for hans
> vedkommende. Det kommer dog, det er jeg sikker
> på.
Enig. Simon har været en fornøjelse at følge.
> Røll - 9 – Syntes umiddelbart Røll var en
> fejlinvestering og han tog da også lang tid om at
> komme op i gear og debuterede først på
> førsteholdet i foråret. Her er han dog blevet
> bedre og bedre og har spillet nogle rigtig gode
> kampe her på det sidste.
Røll var længe om at komme igang, men har vist gode takter på det sidste. 8 med pil op.
> Claus Madsen - 9 – Manden der altid præsterer. Har
> ikke fået mange kampe fra start af, men har næsten
> altid leveret 100 % når han så er kommet ind. 6
> mål i sæsonen er også et flot vidnesbyrd om den
> bredde der er i vores trup. Go teknik og glimrende
> spilforståelse kunne sagtens have bragt ham
> længere end tilfældet er, men skader har desværre
> sat ham tilbage igen og igen.
Enig.
> Dennis -10 – Elleve kasser i suppen hvor han
> primært har spillet kant er utroligt flot. Har
> ikke holdt helt sammen niveau i foråret som i
> efteråret, men heldigvis har andre kunne tage
> over. Har gennem det seneste året været fast
> inventar i landsholdstruppen og mon ikke han
> bliver solgt i næste transfervindue, alderen på 26
> betyder også det er det rigtige tidspunkt til at
> komme videre, om end det selvfølgelig bliver et
> tab for os.
Enig.
> Salami - 9 – Har vist sit kæmpe potentiale flere
> gange, hvilket har vakt Chelseas interesse i flere
> omgange. Har været meget skadet i foråret hvilket
> har påvirket hans præstationer, men han er dog
> blandt suppens allerstørste talenter og han vil
> kun blive bedre. Det der skal arbejdes med er
> målfarlighed og lidt bedre overblik. Mener desuden
> han var kampens spiller mod Aab i går, shit han
> kom på tværs af meget og erstattede virkelig Femi
> til perfektion.
Fænomenal i efteråret. Præget af skader i foråret, men tilbage som vi kender ham igår. Får, qua hans unge alder, et 10-tal på baggrund af den eminente efterårssæson.
> Femi - 11 – Bedste balancespiller i hele suppen,
> bortset fra Linderoth, det er jeg slet ikke i
> tvivl om, gå hjem og vug Würtz, Lantz og Esben
> Hansen! Har en helt fantastisk evne til at komme
> på tværs af modstanderne og vende spillet. Mener
> personligt han er suppens mest undervurderede
> spiller overhovedet. Det eneste han mangler for at
> været en komplet spiller på hans plads, er noget
> målfarlighed, manden har ikke scoret i denne sæson
> overhovedet.
Enig. Femi er en klassespiller!!
> Danny O. - 8 – Har været lidt op og ned for vores
> nye talent, men er blevet bedre og da også fået
> mere spiltid på det sidste. Min MoM i Vejle og en
> spiller i udvikling, han skal nok blive rigtig god
> for os. Naturlig afløser for Dennis på kanten.
Enig. Danny mangler stadig lidt, men han har helt klart potentialet.
> (Thygesen) - 11 – Spillede kun en halvsæson for os
> inden han blev solgt, men hvilket halvsæson! Den
> bedste præstation fra en enkelt spiller siden
> Zidan, overhovedet ingen tvivl om det. Manden fik
> en fortjent landsholdsdebut men er desværre og
> uforståeligt uden i kulden i Tyskland, spild af
> talent.
Enig. Thyge skulle være blevet
> Christian O. - 10 – Suppens skarpeste angriber set
> på antal spillede minutter og har virkeligt været
> sølv værd for os. 11 scoringer har vidnet om en
> rigtig flot første sæson for os og mon ikke han
> får lidt mere spiltid til næste sæson, ellers tror
> jeg han bliver svær at holde fast i.
Enig. CO er vores allesammens subersub
> Frank - 10 – Startede med en del skader men er
> kommet tilbage og genfundet tidligere tiders
> storform. Fra fredelige og fromme Frank er vi nu
> tilbage ved farlige og tak for det. Han har
> virkelig hentet mange point til os i de kampe her
> i foråret hvor kampene har været mere tætte end i
> efteråret. Klubbens nuværende topscorer og den
> titel tror jeg han holder fast i.
Enig.
> Dadu - 7 – Hmm, for mig at se har han ikke helt
> leveret varen for os, men han har tydeligvis haft
> tilvænningsproblemer og det kan sagtens nå at
> komme. Desuden har flere småskader også bevirket
> sit til han aldrig har virket helt oppe i gear.
Enig.
> Baba - 9 – Har givet prøver på hvorfor han er
> udråbt til et giganttalent og det har efter min
> mening også været helt berettiget, om end det
> måske har lagt et lidt for stort forventningspres
> på hans skuldre. Har en fantastisk fysik, teknik
> og hurtighed men skal arbejde med målfarligheden,
> har ”kun” scoret 2 mål for os men har haft chancer
> til mange flere. Desuden er han gået lige ind i
> start11eren og overhalet gode spillere som
> Christian O., Dadu, og Danny og det vidner om hans
> mega talent. Syntes personligt at han er den der
> har gjort det bedst af de 4 nye, Danny, Dadu,
> Raska og Baba.
Enig.
> Erik - 11 – Tja, har virkelig formået af udvikle
> vores fremadrettede spil i denne her sæson og
> gjort os til et af de mest seværdige hold
> overhovedet i suppen og tak for det!! Tillykke med
> en kanonsæson.
Enig.
> Dette er mit bud på spillernes præstationer set
> over hele sæsonen. Årets spiller vil jeg helst
> ikke byde på, men skal jeg være lidt fræk så
> dristes jeg næsten til at sige Femi, men mon ikke
> det bliver Bak
Årets spiller er helt klart Bak. Dog er Femi ikke langt efter.
> Hvad siger i, har jeg ramt helt skævt i min
> evaluering?
Nej, dog lidt flink i nogle af karaktererne.. Men hvad fanden... Vi har vundet sølv
-
Mose
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /holstebro
I dette link fra maj 2006 blev det slået fast, at med mindre vi købte markante profiler til holdet, ville vi gå en middelmådig sæson i møde.
Hvad skete der? Vi fik den bedste sæson nogensinde!
Jeg er dybt imponeret over vores sæson. Faktisk så jeg i de første runder efter nedrykningsstregen, men da vi efterhånden fik skrabet point sammen, ændrede vi jo fokus.
Vores spillertrup er vokset enormt i værdi, og akademiet har leveret de første spillere til A-truppen. Denne sæson vil gå over i historien, som en af de allerbedste, ikke blot fordi vi fik sølv, men ligeså meget fordi vi fik det med positiv fodboldspil udført af den yngste trup i ligaen.
Det er klasse.
I dette link fra maj 2006 blev det slået fast, at med mindre vi købte markante profiler til holdet, ville vi gå en middelmådig sæson i møde.
Hvad skete der? Vi fik den bedste sæson nogensinde!
Jeg er dybt imponeret over vores sæson. Faktisk så jeg i de første runder efter nedrykningsstregen, men da vi efterhånden fik skrabet point sammen, ændrede vi jo fokus.
Vores spillertrup er vokset enormt i værdi, og akademiet har leveret de første spillere til A-truppen. Denne sæson vil gå over i historien, som en af de allerbedste, ikke blot fordi vi fik sølv, men ligeså meget fordi vi fik det med positiv fodboldspil udført af den yngste trup i ligaen.
Det er klasse.
-
Mose
En kommentar til Leon.
Han spiller på en af de sværeste positioner i dansk fodbold, og jeg synes han mangler at få lidt anerkendelse for sine sidste kampe. Din vurdering er meget fair set over hele sæsonen, men jeg synes, han har leveret varen i de sidste kampe.
Han var meget påpasselig i Viborg, hvor han redder os fra at tabe point, og igen igår havde han særdeles godt fat i Nombethe, som vel er en af de bedste kantspillere i ligaen.
Leon vokser i niveau, og fortsætter han, kan han godt nå længere end den nuværende omtale af spilleren indikerer.
Han spiller på en af de sværeste positioner i dansk fodbold, og jeg synes han mangler at få lidt anerkendelse for sine sidste kampe. Din vurdering er meget fair set over hele sæsonen, men jeg synes, han har leveret varen i de sidste kampe.
Han var meget påpasselig i Viborg, hvor han redder os fra at tabe point, og igen igår havde han særdeles godt fat i Nombethe, som vel er en af de bedste kantspillere i ligaen.
Leon vokser i niveau, og fortsætter han, kan han godt nå længere end den nuværende omtale af spilleren indikerer.
-
mrjelle
Mose Skrev:
> En kommentar til Leon.
>
> Han spiller på en af de sværeste positioner i
> dansk fodbold, og jeg synes han mangler at få lidt
> anerkendelse for sine sidste kampe. Din vurdering
> er meget fair set over hele sæsonen, men jeg
> synes, han har leveret varen i de sidste kampe.
>
> Han var meget påpasselig i Viborg, hvor han redder
> os fra at tabe point, og igen igår havde han
> særdeles godt fat i Nombethe, som vel er en af de
> bedste kantspillere i ligaen.
>
> Leon vokser i niveau, og fortsætter han, kan han
> godt nå længere end den nuværende omtale af
> spilleren indikerer.
Syns Leon havde det meget svært over for Nomvethe i går. Men vil tilgengæld give dig ret i at Leon har spillet sig op set over de sidste kampe. Han er uden tvivl den bedste mand vi har på den plads. Ulrik er færdig.
> En kommentar til Leon.
>
> Han spiller på en af de sværeste positioner i
> dansk fodbold, og jeg synes han mangler at få lidt
> anerkendelse for sine sidste kampe. Din vurdering
> er meget fair set over hele sæsonen, men jeg
> synes, han har leveret varen i de sidste kampe.
>
> Han var meget påpasselig i Viborg, hvor han redder
> os fra at tabe point, og igen igår havde han
> særdeles godt fat i Nombethe, som vel er en af de
> bedste kantspillere i ligaen.
>
> Leon vokser i niveau, og fortsætter han, kan han
> godt nå længere end den nuværende omtale af
> spilleren indikerer.
Syns Leon havde det meget svært over for Nomvethe i går. Men vil tilgengæld give dig ret i at Leon har spillet sig op set over de sidste kampe. Han er uden tvivl den bedste mand vi har på den plads. Ulrik er færdig.
-
Troldepus
enig. Ulle er en færdig mand. han har ikke spillet så godt her i foråret. men jeg mener vi bør beholde ham, da det er smart nok at have en gardering.
-
Peter Ross
Stort grundlag at bedømme Ulrik som værende færdig på, det må jeg sige. En halvsæson ?! Vi snakker 14 kampe indtil videre, hvoraf han har været skadet i et godt stykke tid.
Frank blev dømt færdig af mange herinde for 1 års tid siden, men nu bliver han tiljublet som en anden helgen ? Røll er samme historie, hvor det bare var en alvorlig skade der holdte ham ude, hvorfor det var mere tvivlsomt han nogensinde kom tilbage.
Giv Ulrik sommerpausen (Hej 2 ugers sommerferie...) + sæsonopstarten, så tror jeg nok I skal se ham tilbage for fuldt vigør, med mindre ble-skiftningen kommer til at tage for meget af hans tid, når han bliver far her til august.
Peter Ross
Frank blev dømt færdig af mange herinde for 1 års tid siden, men nu bliver han tiljublet som en anden helgen ? Røll er samme historie, hvor det bare var en alvorlig skade der holdte ham ude, hvorfor det var mere tvivlsomt han nogensinde kom tilbage.
Giv Ulrik sommerpausen (Hej 2 ugers sommerferie...) + sæsonopstarten, så tror jeg nok I skal se ham tilbage for fuldt vigør, med mindre ble-skiftningen kommer til at tage for meget af hans tid, når han bliver far her til august.
Peter Ross
-
Kent
Er du selv færdig?
Kan folk ikke lige tage at slappe af, med at dømme folk færdige? Jeg synes både det er uforskammet og dumt at høre på. Den slags udmeldinger synes jeg ikke hører sig til - og for det meste viser det sig jo også, at folk tager fejl.
Fx er det jo ikke ret lang tid siden, at folk havde travlt med at dømme Frank færdig....Dennis, Røll og Mikkelsen har også været stemplet som fejlkøb eller færdig.
Tag jer nu sammen!
Fx er det jo ikke ret lang tid siden, at folk havde travlt med at dømme Frank færdig....Dennis, Røll og Mikkelsen har også været stemplet som fejlkøb eller færdig.
Tag jer nu sammen!
-
foboldfreaken1001
Re: Er du selv færdig?
Kent Skrev:
> Kan folk ikke lige tage at slappe af, med at dømme
> folk færdige? Jeg synes både det er uforskammet og
> dumt at høre på. Den slags udmeldinger synes jeg
> ikke hører sig til - og for det meste viser det
> sig jo også, at folk tager fejl.
>
> Fx er det jo ikke ret lang tid siden, at folk
> havde travlt med at dømme Frank færdig....Dennis,
> Røll og Mikkelsen har også været stemplet som
> fejlkøb eller færdig.
>
> Tag jer nu sammen!
Jeg kan kun være enig med dig Kent.... ;D
Jeg er også selv ved at være skide træt af det..
> Kan folk ikke lige tage at slappe af, med at dømme
> folk færdige? Jeg synes både det er uforskammet og
> dumt at høre på. Den slags udmeldinger synes jeg
> ikke hører sig til - og for det meste viser det
> sig jo også, at folk tager fejl.
>
> Fx er det jo ikke ret lang tid siden, at folk
> havde travlt med at dømme Frank færdig....Dennis,
> Røll og Mikkelsen har også været stemplet som
> fejlkøb eller færdig.
>
> Tag jer nu sammen!
Jeg kan kun være enig med dig Kent.... ;D
Jeg er også selv ved at være skide træt af det..
-
Troldepus
det jeg mente var; at ulle ikke skal være første prioritet i startopstillingen. og som jeg også skrev mener jeg stadig han er god at beholde som en gardering. da han også kan begå sig på begge pladser. det kan da godt være i har ret, og at han kommer tilbage for fuld styrke. men lige p.t. skal vi da satse på jessen. hvem ved, ingen kan forudse fremtiden 
-
mancitydk
Det er da ikke dig der skal afgøre om han skal være første prioritet. Det er sgu da Berg og ER der afgør det ik? godt så..... Jeg er ganske enig Med Ross og Kent, slap nu af med at døm folk færdige....