Mikkel Thygesen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
A.MiCCelSen

Mikkel Thygesen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Mikkel Thygesen var til stede på Sas Arena og fik blomster og den nye trøje med 21 thygesen bagpå?

Var det for at fansene kunne tage afsked med ham, eller lægger der mere bag ??
Eller er det bare mig som drømmer om at se ham tilbage :)
Senest rettet af A.MiCCelSen 25. maj 2007, 15:02, rettet i alt 1 gang.

mich242

Re: Mikkel Thygesen

Indlæg af mich242 »

nej du er ikke den eneste der undre dig over hvorfor han var der i aften med en ny spiller trøje

jeg håber/drømmer også om han kommer hjem

Martin

Indlæg af Martin »

mich242 Skrev:
-------------------------------------------------------
> nej du er ikke den eneste der undre dig over
> hvorfor han var der i aften med en ny spiller
> trøje
>
> jeg håber/drømmer også om han kommer hjem

Han var nede for at blive hyldet :) Han er jo stadig uklar om, hvad han skal i fremtiden, men lad os nu komme videre vi har scoret millioner på ham nu, og Gladbach lader ham nok ikke gå på en free transfer - og den løn han får nu kan vi ikke matche, så han er en saga blot i FCM regi

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Kunne det eventuelt tænkes at man mente at Thyge skulle have et eksemplar af den trøje som sølvet kunne blive (og blev) sikret i?

Og mon ikke han er til stede i Esbjerg på søndag også - og efterfølgende også får en sølvmedalje. Han var trods alt en stor del af det forrygende efterår

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

I onside efter kampen var han også oppe i studiet på SAS hvor han sagde at hans fremtid formentlig lå hos gladbach, men han kunne ikke udelukke noget...

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Max. 1 år, så er Thyge at finde i enten BIF eller FCK vurderer jeg. Han har ingen fremtid i Gladbach.

Arff

Indlæg af Arff »

Du snakker hele tiden om FCK, er det Don Ø? ;)

Besvar