Ny sang

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap

Ny sang

Indlæg af Chap »

Har gået i noget tid nu og synes den her chant var rigtig fed, så nu poster jeg den altså :) Andre, danske klubber bruger den godt nok også - dog er det den "kedelige" IMO version de bruger, da de bare synger det ud i ét, hvis man kan sige det sådan. Har lavet en tekst, men ved ikke hvor god den er, men kom med nogle idéer, hvis I synes, den kan blive bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=B-LCvbNAS3I

Capo: Åh Midtjylland
Pøblen: Åh Midtjylland
½lang pause
Capo: Vi elsker jer
Pøblen: Vi elsker jer
Pøblen: Åh Midtjylland vi elsker jer
Vi synger højt og hader Viborg
Åh Midtjylland vi elsker jer
Senest rettet af Chap 20. maj 2007, 10:12, rettet i alt 1 gang.

FCM_ole

Re: Ny sang

Indlæg af FCM_ole »

Rigtig fed melodi og ganske udmærket tekst. Måske den skulle prøves i vejle, hvis du evt. tager fat i en af capo'erne. Jeg syntes godt vi kan bruge den selvom andre måske bruger den melodi, så længe de ikke også kører med det med capo først osv. Lad os da bare sætte den i gang på tribunen i dag, når vejle stadion skal råbes i smadder!

Anni

Re: Ny sang

Indlæg af Anni »

FCM_ole Skrev:
-------------------------------------------------------
> Rigtig fed melodi og ganske udmærket tekst. Måske
> den skulle prøves i vejle, hvis du evt. tager fat
> i en af capo'erne. Jeg syntes godt vi kan bruge
> den selvom andre måske bruger den melodi, så længe
> de ikke også kører med det med capo først osv. Lad
> os da bare sætte den i gang på tribunen i dag, når
> vejle stadion skal råbes i smadder!

Jeg mener ikke, det er den rigtige dag at sætte nye sange igang. Der skal opbakning til, især efter Aab's sejr i går, så hjælper det sq ikke, at der står 15 mand og sætter en ny sang i gang og 485 der holder mund.

Næ, lad os synge, hvad folk kan, så kan de prøve at høre i Vejle, hvordan det lyder, når 500 mand synger :o)

/Anni (Bus 5 - forhåbentlig)

Besvar