Top eller flop...?
-
fcm-fan-4ever
Top eller flop...?
nu er sæsonen jo snart slut og der har været mange både gode og dårlige øjeblikke, men hvad har været top og hvad har været flop i sæsonen.
For mig har FCMs efterår og udsigten til medaljer nu, været top, mens at DBU`s håndtering af sagen om afrikanerne har været flop, derudover synes jeg også at der har været nogle nye spillere/trænere som ikke har levet op til det som de blev købt for...
Hvad er jeres top eller flop i sæsonen...?
For mig har FCMs efterår og udsigten til medaljer nu, været top, mens at DBU`s håndtering af sagen om afrikanerne har været flop, derudover synes jeg også at der har været nogle nye spillere/trænere som ikke har levet op til det som de blev købt for...
Hvad er jeres top eller flop i sæsonen...?
Senest rettet af fcm-fan-4ever 20. maj 2007, 13:22, rettet i alt 1 gang.
-
foboldfreaken1001
Re: Top eller flop...?
fcm-fan-4ever Skrev:
-------------------------------------------------------
> nu er sæsonen jo snart slut og der har været mange
> både gode og dårlige øjeblikke, men hvad har været
> top og hvad har været flop i sæsonen.
>
> For mig har FCMs efterår og udsigten til medaljer
> nu, været top, mens at DBU`s håndtering af sagen
> om afrikanerne har været flop, derudover synes jeg
> også at der har været nogle nye spillere/trænere
> som ikke har levet op til det som de blev købt
> for...
>
>
> Hvad er jeres top eller flop i sæsonen...?
hvad for nogle trænere mener du der har været et flop og de spillere som vi har købt vil jeg altså har gjort det ganske udmærket især Danny Olsen det med Raska og Dadu der skal man passse på hvad man siger for de har været i klubben andet end 3 måneder (ca.) og skal altså lige først blive spilllet ind....
ellers er jeg meget enig med dig..
> nu er sæsonen jo snart slut og der har været mange
> både gode og dårlige øjeblikke, men hvad har været
> top og hvad har været flop i sæsonen.
>
> For mig har FCMs efterår og udsigten til medaljer
> nu, været top, mens at DBU`s håndtering af sagen
> om afrikanerne har været flop, derudover synes jeg
> også at der har været nogle nye spillere/trænere
> som ikke har levet op til det som de blev købt
> for...
>
>
> Hvad er jeres top eller flop i sæsonen...?
hvad for nogle trænere mener du der har været et flop og de spillere som vi har købt vil jeg altså har gjort det ganske udmærket især Danny Olsen det med Raska og Dadu der skal man passse på hvad man siger for de har været i klubben andet end 3 måneder (ca.) og skal altså lige først blive spilllet ind....
ellers er jeg meget enig med dig..
-
Peter Ross
Top: Hele sagen omkring akademiet. Godt at promovere sig selv i medierne !
Flop: Salget af Svenne P. og ophævelsen af Pokus kontrakt
Peter Ross
- Ironi kan være anvendt, og er det muligvis også (men det er ikke helt sikkert).
Flop: Salget af Svenne P. og ophævelsen af Pokus kontrakt
Peter Ross
- Ironi kan være anvendt, og er det muligvis også (men det er ikke helt sikkert).
-
Dahl Nielsen
Det kommer an på, om du vil se det fra FCM's side, eller om du tænker sådan generelt. Set fra FCM's side, så har sæsonens top været vores fantastiske efterår, hvor alle hold havde det svært mod os. Samtidig må vores flop så siges at være forårets manglende evne til at score på de skabte chancer, og hive sejre hjem mod bl.a. Randers (0-0), Nordsjælland (1-1) og Brøndby (1-1). Derudover burde vi selvfølgelig have vundet hjemme over Vejle og ude mod Horsens, men i begge de kampe havde en sejr ikke ligefrem været fortjent.
Generelt set, så må sæsonens top vel være FCK's dominans, og at de har været så suveræne og urørlige i den hjemlige SAS Liga, samtidig med at de har skabt meget pæne resultater i Champions League (og vi må selvfølgelig ikke glemme både Randers' og OB's flotte resultater i Europa).
Sæsonens flop må så være Brøndbys store nedtur, og deres stadig manglende evne til at hive tre points med hjem fra en udebanetur.
Generelt set, så må sæsonens top vel være FCK's dominans, og at de har været så suveræne og urørlige i den hjemlige SAS Liga, samtidig med at de har skabt meget pæne resultater i Champions League (og vi må selvfølgelig ikke glemme både Randers' og OB's flotte resultater i Europa).
Sæsonens flop må så være Brøndbys store nedtur, og deres stadig manglende evne til at hive tre points med hjem fra en udebanetur.
-
Altoriso
Top : FCM´s flotte sæson totalt inkl. 2. div. holdets nuværende placering, samt ungdomsholdenes flotte resultater
Flop : Ulvegravens debatniveau til tider, samt server-kaos
Topflop : at der ikke har været ordentligt gang i busture fra Sjælland....
Flop : Ulvegravens debatniveau til tider, samt server-kaos
Topflop : at der ikke har været ordentligt gang i busture fra Sjælland....
-
fcm-fan-4ever
jeg mener at trænere som rioch og meulensteen har været et flop på den måde som de efter lidt modgang, stak halen mellem benene og flygtede.
-
Dahl Nielsen
Re: Top eller flop...? (OT)
fcm-fan-4ever Skrev:
> det var generelt tænkt, men også set fra fcm`s
> side...hehe
Ja, nu svarede jeg jo også lidt på begge, så jeg ikke behøvede tilkendegive min mening to gange
Men det er svært bare sådan lige at udpege sæsonens største top og flop. Der er altså pænt meget at vælge imellem !!
> det var generelt tænkt, men også set fra fcm`s
> side...hehe
Ja, nu svarede jeg jo også lidt på begge, så jeg ikke behøvede tilkendegive min mening to gange
Men det er svært bare sådan lige at udpege sæsonens største top og flop. Der er altså pænt meget at vælge imellem !!
-
foboldfreaken1001
fcm-fan-4ever Skrev:
> jeg mener at trænere som rioch og meulensteen har
> været et flop på den måde som de efter lidt
> modgang, stak halen mellem benene og flygtede.
nååååhhhh... jeg troede du mente kun i FCM for det fremgik nemlig ikke at dit indlæg..
> jeg mener at trænere som rioch og meulensteen har
> været et flop på den måde som de efter lidt
> modgang, stak halen mellem benene og flygtede.
nååååhhhh... jeg troede du mente kun i FCM for det fremgik nemlig ikke at dit indlæg..
-
YahooSeeker [Bot]
Top: FC. Midtjyllands millionoverskud.
Flop: store udsving i de sportslige præstationer.
Flop: store udsving i de sportslige præstationer.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg har jo en masse!
Flop:
Ailton over 7 mil per mål ind til videre. Havde virkeligt glæder mig til at se ham selvom han er et fucker svin.
Grønkær han tuder jo mere end frandsen. Drengen ligger jo ned 10-15 min vær kamp
Dadu: Var ikke det vi havde håbet efter kampen imod gf!
http://www.bif-support-frsund.dk/temp/bus_150x60.jpg Alle brøndbyfans er fra frederikssund. I det hele taget måden folk efterhånden skriver til hinden herinde på. Alt for mange der tuder over ingenting. Alt for mange totalt ligegylde indlæg og ikke minds svar. Vær andet indlæg på graven er efterhånden "Ja" "Jeg er enig" eller noget andet totalt ligegyldigt pis.
Stemningen til BIF kampen, syntes nordea var en mindre skandale.
Men det største flop må være det der startede den 09-04-2007 kl 18:00. Jeg har stadig marridt over kampen som var blæst op til den vigtiste i fcm historien nogensinde.
TOP:
Kent manden der ved alt
9 point imod viborg
9 point imod AAB de 9 point som i sidste ende komme til at give os medaljer.
Randers FC Man kan hurtigt glemme at de er oprykkere
Fuckersvinene 0 nederlag på udebane. Lad os nu bare håbe at vi kan skrive dem på flop listen næste år. Som det ser ud nu ender de på 81 point 8 mere end sidste år.
FCM Århus Behøver jeg at sige andet?
Collins: ikke vores bedste spiller, men gutten er 18 år gammel og er gået direkte ind på 1 holdet. Spillet de fleste kampe fra start og ikke for alvor dumpet i en kamp endnu.
2 div med Rasmus Hansen som anfører og topscorer ligger nummer 1
FCM Gir gratis bus og billet til vejekampen, det syntes jeg da er konge. Selvom de ikke sender end bus forbi århus
Flop:
Ailton over 7 mil per mål ind til videre. Havde virkeligt glæder mig til at se ham selvom han er et fucker svin.
Grønkær han tuder jo mere end frandsen. Drengen ligger jo ned 10-15 min vær kamp
Dadu: Var ikke det vi havde håbet efter kampen imod gf!
http://www.bif-support-frsund.dk/temp/bus_150x60.jpg Alle brøndbyfans er fra frederikssund. I det hele taget måden folk efterhånden skriver til hinden herinde på. Alt for mange der tuder over ingenting. Alt for mange totalt ligegylde indlæg og ikke minds svar. Vær andet indlæg på graven er efterhånden "Ja" "Jeg er enig" eller noget andet totalt ligegyldigt pis.
Stemningen til BIF kampen, syntes nordea var en mindre skandale.
Men det største flop må være det der startede den 09-04-2007 kl 18:00. Jeg har stadig marridt over kampen som var blæst op til den vigtiste i fcm historien nogensinde.
TOP:
Kent manden der ved alt
9 point imod viborg
9 point imod AAB de 9 point som i sidste ende komme til at give os medaljer.
Randers FC Man kan hurtigt glemme at de er oprykkere
Fuckersvinene 0 nederlag på udebane. Lad os nu bare håbe at vi kan skrive dem på flop listen næste år. Som det ser ud nu ender de på 81 point 8 mere end sidste år.
FCM Århus Behøver jeg at sige andet?
Collins: ikke vores bedste spiller, men gutten er 18 år gammel og er gået direkte ind på 1 holdet. Spillet de fleste kampe fra start og ikke for alvor dumpet i en kamp endnu.
2 div med Rasmus Hansen som anfører og topscorer ligger nummer 1
FCM Gir gratis bus og billet til vejekampen, det syntes jeg da er konge. Selvom de ikke sender end bus forbi århus
-
Bhomaszz
TOP: At FCM får bedre styr på økonomien...
at vi har en masse gode unge spillere som ligger i toppen af ligaen
Vores placering p.t.
Flop: Hvis vi ikke får medaljer
1-4 nederlag til FCK
Køhlert...
at vi har en masse gode unge spillere som ligger i toppen af ligaen
Vores placering p.t.
Flop: Hvis vi ikke får medaljer
1-4 nederlag til FCK
Køhlert...
-
Le compte
FCM top: 1-3 sejr på Brøndby stadion(før de for alvor var i krise)
FCM Flop: 4-2 nederlag i Esbjerg (efter en 2-0 føring)
Le Compte
FCM Flop: 4-2 nederlag i Esbjerg (efter en 2-0 føring)
Le Compte
-
BW#2264
Mener sæsonen som helhed (Forudsat at vi får medaljerne) har været den store optur. FLOP må være alt den dårlige omtale klubben fik mht akademiet og salget af Thyge
Som enkeltstående tilfælde vil jeg nævne:
TOP: Sæsonens til stadighed bedste kamp i den danske SAS liga, FCK - FCM 2-2
FLOP: FCM - Horsens 1-2... SKUFFENDE!!!!!
Som enkeltstående tilfælde vil jeg nævne:
TOP: Sæsonens til stadighed bedste kamp i den danske SAS liga, FCK - FCM 2-2
FLOP: FCM - Horsens 1-2... SKUFFENDE!!!!!
-
Gaston
Synes vores efterår var top-klasse! Mens foråret har været middelmådigt...
Som flop kan nævnes FIFPro's dobbeltmoral omkring vores "ulovlige" import af afrikanerer, mens man i medierne kan læse at Barcelona og Chelsea forhandler om den 17-årige mexicaner Dos Santos.
Som flop kan nævnes FIFPro's dobbeltmoral omkring vores "ulovlige" import af afrikanerer, mens man i medierne kan læse at Barcelona og Chelsea forhandler om den 17-årige mexicaner Dos Santos.