foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hausser Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > tyndt kort til Troest. Er han i fare?
>
>
> som jeg kunne forstå det i radioen så gjorde han
> det for at stoppe JG... jeg har do ikke set
> situationen men som jeg kan bedømme så var kortet
> helt OK
Pimpong, Bak og David Nielsen var ude mod Viborg om søndagen som vi havde spillet finale om torsdagen. David N. fik i hvertfald en advarsel i finalen, mens Bak må have pådraget sig karantænen om søndagen i Farum.
Jeg vil hellere have OB taber i forlængelsen - så de får en rigtig nedtur. Hvis de vinder kommer de ud af kampen med gejst, der måske kan kompensere for de trætte ben. Så hellere et nederlag, der rigtig svider
Vinder de, opnår de måske en mæthed og selvfedhed som kan komme til at koste dem sølvmedaljer. Taber de derimod, så kan vi se en trodsreaktion i Brøndby og en fokuseret indsats for sølv da de nu har smidt pokalen.
I den her henseende kan psykologi ikke bruges til alverden, så lad OB blive pokalvindere efter forlænget!
Enig med Hausser! Hvis jeg tabte pokalen, og stadig havde chancen for sølvmedaljer ville jeg da som taber blive meget mere opsadt på at vinde sølv... Til gengæld ville jeg samtidig bedre kunne leve med at tabe sølvet hvis jeg havde vundet pokalen... DERFOR Forza FCK lige nu, MEN i forlænget FORZA OB!!!!!