Pokalfinalen
-
Altoriso
Pokalfinalen
Pokalfinalen er sat i gang, og vi må vel håbe at det bliver en langtrukken affære, så OB kan få lidt tunge ben til deres næste kamp
Og er vi enige om at kort tages med over i turneringen, så feks Esben Hansen og Bechara gerne må få solide gule kort
Eller er det kun de røde kort der tæller ?
Og er vi enige om at kort tages med over i turneringen, så feks Esben Hansen og Bechara gerne må få solide gule kort
Eller er det kun de røde kort der tæller ?
Senest rettet af Altoriso 17. maj 2007, 17:41, rettet i alt 1 gang.
-
Bhomaszz
Re: Pokalfinalen
Hvis du snakker om evt. karantæne skal den da afsones i den turnering man får den i??? Det er jeg 90% sikker på. Men jeg ved ikke om et evt. gult kort vil blive overført til "liga".
-
Peter Ross
Ja, karantæner skal afsones i samme turnering, men eftersom der ikke er mere pokalturnering i år efter i dag, så overfører man alle uddelte advarsler og udvisninger i dagens kamp til ligaen.
Det var bl.a. det der betød vi manglede Pimpong og 2 andre for 2 år siden, hvor vi mødte Viborg om søndagen efter finalen.
Peter Ross
Det var bl.a. det der betød vi manglede Pimpong og 2 andre for 2 år siden, hvor vi mødte Viborg om søndagen efter finalen.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg mener nu kun det er karentæner der overføres?
-
Hausser
hahaha en sjov kasse, fuckernes målmand ser sgu ikke godt ud..
Kom så OB!
Kom så OB!
-
foboldfreaken1001
de siger i radioen at bolden måske blev rettet af..
gjorde den det??
gjorde den det??
-
Hausser
Enig, en udmagrende forlænget og 7 ostemadder og 2 røde til OB ville være perfekt. Dog skal de stadig vinde kampen, er helt klart på OBs side 
-
Bhomaszz
Det kunne den evt. godt være blevet, JC kaster sig mod den ene side, og så ender bolden omkring der hvor hans fødder "svæver"... underligt men utroligt sjovt mål:)
-
foboldfreaken1001
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> tyndt kort til Troest. Er han i fare?
som jeg kunne forstå det i radioen så gjorde han det for at stoppe JG... jeg har do ikke set situationen men som jeg kan bedømme så var kortet helt OK
-------------------------------------------------------
> tyndt kort til Troest. Er han i fare?
som jeg kunne forstå det i radioen så gjorde han det for at stoppe JG... jeg har do ikke set situationen men som jeg kan bedømme så var kortet helt OK