http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 20940.html
Ifølge denne artikel regner Würtz med at blive i Aab også efter dette transfervindue. Det snærper mere og mere henimod et skifte på fri transfer fra Würtz's side. Mit spørgsmål er om det ikke er for ringe af Aab at de åbenbart ikke er i stand til at skyde ham afsted? De har immervæk haft en del tid til det og manden har da trods alt optrådt en del gange i landsholdstruppen.. Men det ville da bare fryde mig hvis han skred uden de fik én krone for ham...
Würtz bliver nok i Aab
-
Jesper BW1100
Würtz bliver nok i Aab
Senest rettet af Jesper BW1100 16. maj 2007, 18:31, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Würtz bliver nok i Aab
Nu skal vi nok vente med at se, hvad der sker i den uge. Handler er før gået hurtigt, når vinduet er ved at lukke, og folk kan se, at de skal skynde sig at få penge for spilleren.
Men ellers er jeg enig med dig. Hvis det ender med, at de ikke får noget for Würtz, så er det skidt af ledelsen, der efter sigende har afvist bud, fordi de ville have mere for ham. Men det er ligesom dette vindue han skal sælges i, hvis der skal være ordentlig økonomi i det.
Men lad os se - han ender nok i BIF som alle andre Aaber
Men ellers er jeg enig med dig. Hvis det ender med, at de ikke får noget for Würtz, så er det skidt af ledelsen, der efter sigende har afvist bud, fordi de ville have mere for ham. Men det er ligesom dette vindue han skal sælges i, hvis der skal være ordentlig økonomi i det.
Men lad os se - han ender nok i BIF som alle andre Aaber
-
Ravnen
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men lad os se - han ender nok i BIF som alle andre
> Aaber
Aj det kan du ikke være bekendt...
Nogen ender jo også i FCK

-------------------------------------------------------
> Men lad os se - han ender nok i BIF som alle andre
> Aaber
Aj det kan du ikke være bekendt...
Nogen ender jo også i FCK
-
mancitydk
Jo men nu er han jo ikke lige selv i stand til at forhandle med nogen klubber da han jo befinder sig langt pokker syd for Mexico .....
-
Kent
AaB uden central midtbane næste sæson..
Ja, det kan se sådan ud.
Würtz skal de have skudt af til sommer, hvis bare de skal have et par mio. for ham, og det må man vel gå ud fra de gerne vil - selvom Lynge jo ikke ligefrem har præsteret det helt store ift at få ham solgt.
Desuden kan jeg se at det lyder til, at det er sikkert at lWinsness forlader dem: http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=4379314/
Thomas Augustinossen har nu været skadet stort set en sæson, og det er ikke sikkert han vender tilbage.
Det efterlader AaB med et akut midtbaneproblem, og en central akse, der skal bygges op fra bunden. Da der var skrevet et beløb ind i Winsness' kontrakt fra start, og slendrianen vedr. Wûrtz betyder det nok, at det ikke er de store penge de får ind til at handle nyt for.
Det bliver spændende at se, om de kan løse det problem, og spille en ny central midt sammen til sæsonstart, eller om det ender med en af de patenterede dårlige AaB-starter
Kent
Würtz skal de have skudt af til sommer, hvis bare de skal have et par mio. for ham, og det må man vel gå ud fra de gerne vil - selvom Lynge jo ikke ligefrem har præsteret det helt store ift at få ham solgt.
Desuden kan jeg se at det lyder til, at det er sikkert at lWinsness forlader dem: http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=4379314/
Thomas Augustinossen har nu været skadet stort set en sæson, og det er ikke sikkert han vender tilbage.
Det efterlader AaB med et akut midtbaneproblem, og en central akse, der skal bygges op fra bunden. Da der var skrevet et beløb ind i Winsness' kontrakt fra start, og slendrianen vedr. Wûrtz betyder det nok, at det ikke er de store penge de får ind til at handle nyt for.
Det bliver spændende at se, om de kan løse det problem, og spille en ny central midt sammen til sæsonstart, eller om det ender med en af de patenterede dårlige AaB-starter
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Re: AaB uden central midtbane næste sæson..
Prøv nu lige at sæt jer lidt ind i situationen.
Som Lynge siger, så kunne de sagtens have solgt Würtz tidligere, men de har vejet beløbet op med, hvad man mener han betyder for holdet. AaB mener altså, at det er vigtigere, at Würtz blev det ekstra år i stedet for pengene. Det må man også respektere. Lynge siger også, at han selvfølgelig gerne vil have en mønt for ham, men hvis det ender med en fri transfer, så er det også okay jvf. det ovenstående.
Måske man skulle have tænkt lidt på det samme i Herning? Mikkel Thygesen er jo tydeligvis mere savnet end som så, og det kunne måske have været en fordel for Ørgaard at beholde ham - men igen - med den mandskabspleje som har været tilfældet i MT sagen, ja så havde i nok ikke noget valg..
Min pointe er, at man ikke altid bare kan gøre det op i dollars.
/Jesper
*Hvor svært kan det lige være at vinde i PARKEN??*
Som Lynge siger, så kunne de sagtens have solgt Würtz tidligere, men de har vejet beløbet op med, hvad man mener han betyder for holdet. AaB mener altså, at det er vigtigere, at Würtz blev det ekstra år i stedet for pengene. Det må man også respektere. Lynge siger også, at han selvfølgelig gerne vil have en mønt for ham, men hvis det ender med en fri transfer, så er det også okay jvf. det ovenstående.
Måske man skulle have tænkt lidt på det samme i Herning? Mikkel Thygesen er jo tydeligvis mere savnet end som så, og det kunne måske have været en fordel for Ørgaard at beholde ham - men igen - med den mandskabspleje som har været tilfældet i MT sagen, ja så havde i nok ikke noget valg..
Min pointe er, at man ikke altid bare kan gøre det op i dollars.
/Jesper
*Hvor svært kan det lige være at vinde i PARKEN??*
-
Gaston
Det er fint nok at kommenterer på at Lynge har vurderet at de ville få mere ud af det som klub, at beholde Würtz fremfor at sælge ham, men det gør ikke jeres midtbaneproblem for næste sæson mindre aktuelt.
Og din sviner mht. MT og mandskabspleje, ja så kan jeg også kun opfordrer dig til at sætte dig lidt ind i situationen... MT ville afsted nu, så der var ikke så meget at stille op. Så vidt jeg ved var der ingen snak om at det var fordi han blev dårligt behandlet eller hvad det nu end er du hentyder til...
Og din sviner mht. MT og mandskabspleje, ja så kan jeg også kun opfordrer dig til at sætte dig lidt ind i situationen... MT ville afsted nu, så der var ikke så meget at stille op. Så vidt jeg ved var der ingen snak om at det var fordi han blev dårligt behandlet eller hvad det nu end er du hentyder til...
-
Bhomaszz
ja, tror duhan kommer på sas-arena og snakker med Ørgaard hvis han var sur på klubben og ledelsen... nope
-
Kent
Ja, så røg den første: http://www.aabsport.dk/5F99858C-64A0-4D ... F59B995A29
Der var vist noget med en frikøbsklausul, så de har ikke fået det store for ham, til at hente erstatning.
Kent
Der var vist noget med en frikøbsklausul, så de har ikke fået det store for ham, til at hente erstatning.
Kent