Brøndby opruster
-
Dahl Nielsen
Brøndby opruster
BIF har her til eftermiddag offentliggjort, at man har købt Peter Madsen fra FC Köln.
"Jeg er glad og stolt over at være tilbage, og jeg glæder mig til at hjælpe med at få Brøndby tilbage på sporet. Jeg håber, at jeg kan være med til at løfte holdet, så vi igen kan true FCK," udtaler han til TV2 Sporten.
Kilde: TV2 TTV
"Jeg er glad og stolt over at være tilbage, og jeg glæder mig til at hjælpe med at få Brøndby tilbage på sporet. Jeg håber, at jeg kan være med til at løfte holdet, så vi igen kan true FCK," udtaler han til TV2 Sporten.
Kilde: TV2 TTV
Senest rettet af Dahl Nielsen 15. maj 2007, 18:36, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: Brøndby opruster
Så de hjemkøber en Peter Madsen, der allerede var ringe det sidste år, han spillede i ligaen, og ikke har spillet fast bold siden 2003.
Det er vist mere en symbolsk forstærkning end en reel, og en lottokupon af de større. Desuden er det vel heller ikke angribere de mangler.
Hvor mange spillere skal de efterhånden af med i BIF til sommer - 50?
Kent
Det er vist mere en symbolsk forstærkning end en reel, og en lottokupon af de større. Desuden er det vel heller ikke angribere de mangler.
Hvor mange spillere skal de efterhånden af med i BIF til sommer - 50?
Kent
-
uschel
Brøndby har kun givet 1,5 mill!!! for peter Madsen. Jeg er total målløs.
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68612
var det ikke 4,5 mill vi gav for Dadu??
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68612
var det ikke 4,5 mill vi gav for Dadu??
-
bonusbent
Det er i hvert fald en kendsgerning, at Dadu blev købt alt for dyrt. Jeg mener også det var omkring 4-5 millioner.
-
Kent
bonusbent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er i hvert fald en kendsgerning, at Dadu blev
> købt alt for dyrt. Jeg mener også det var omkring
> 4-5 millioner.
Det er vel nærmere din holdning end en kendsgerning.
Desuden synes jeg man skal vente med at bedømme købet, til han har haft tid til at blive spillet ind. Det er langt de færreste indkøb, der markerer sig fra dag 1. Dadu har heller ikke imponeret mig endnu, men jeg kan godt forstå, at han først skal falde til, og at han måske ikke helt kan koncentrere sig om fodbold med et lille barn og en højgravid kone, der hænger fast i Moldavien.
Lad os vurdere ham efter efterårssæsonen.
Kent
> Det er i hvert fald en kendsgerning, at Dadu blev
> købt alt for dyrt. Jeg mener også det var omkring
> 4-5 millioner.
Det er vel nærmere din holdning end en kendsgerning.
Desuden synes jeg man skal vente med at bedømme købet, til han har haft tid til at blive spillet ind. Det er langt de færreste indkøb, der markerer sig fra dag 1. Dadu har heller ikke imponeret mig endnu, men jeg kan godt forstå, at han først skal falde til, og at han måske ikke helt kan koncentrere sig om fodbold med et lille barn og en højgravid kone, der hænger fast i Moldavien.
Lad os vurdere ham efter efterårssæsonen.
Kent
-
uschel
Jeg bedømmer ham heller ikke, jeg nævnte blot Dadu som sammenligning, da Jeg mener hans karriereforløb kunne minde lidt om madsens.
-
mrjelle
Kent Skrev:
> bonusbent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er i hvert fald en kendsgerning, at Dadu
> blev
> > købt alt for dyrt. Jeg mener også det var
> omkring
> > 4-5 millioner.
>
> Det er vel nærmere din holdning end en
> kendsgerning.
>
> Desuden synes jeg man skal vente med at bedømme
> købet, til han har haft tid til at blive spillet
> ind. Det er langt de færreste indkøb, der markerer
> sig fra dag 1. Dadu har heller ikke imponeret mig
> endnu, men jeg kan godt forstå, at han først skal
> falde til, og at han måske ikke helt kan
> koncentrere sig om fodbold med et lille barn og en
> højgravid kone, der hænger fast i Moldavien.
>
> Lad os vurdere ham efter efterårssæsonen.
>
> Kent
Personligt syns jeg Dadu har spillet nogle gode kampe de gange han har fået chancen. Imod BIF knoklede han røven ud og bukserne med glidende tackliner og løb. Det samme var tilfældet imod FCK. Tror også vi skal vente med at kritisere ham indtil han får en chance for at falde til.
Er sikker på han nok skal blive en gevindst for FCM, han er en fantasktisk target mand det har han vist ved mange lejligheder, han har måske en tildens til at holde for meget på bolden.
> bonusbent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er i hvert fald en kendsgerning, at Dadu
> blev
> > købt alt for dyrt. Jeg mener også det var
> omkring
> > 4-5 millioner.
>
> Det er vel nærmere din holdning end en
> kendsgerning.
>
> Desuden synes jeg man skal vente med at bedømme
> købet, til han har haft tid til at blive spillet
> ind. Det er langt de færreste indkøb, der markerer
> sig fra dag 1. Dadu har heller ikke imponeret mig
> endnu, men jeg kan godt forstå, at han først skal
> falde til, og at han måske ikke helt kan
> koncentrere sig om fodbold med et lille barn og en
> højgravid kone, der hænger fast i Moldavien.
>
> Lad os vurdere ham efter efterårssæsonen.
>
> Kent
Personligt syns jeg Dadu har spillet nogle gode kampe de gange han har fået chancen. Imod BIF knoklede han røven ud og bukserne med glidende tackliner og løb. Det samme var tilfældet imod FCK. Tror også vi skal vente med at kritisere ham indtil han får en chance for at falde til.
Er sikker på han nok skal blive en gevindst for FCM, han er en fantasktisk target mand det har han vist ved mange lejligheder, han har måske en tildens til at holde for meget på bolden.
-
Kent
Med mindre du også står bag nicket "bonusbent", så er min kommentar heller ikke rettet mod dig 
For øvrigt minder deres karriererforløb ikke helt om hinanden - Dadu kom jo til os efter han havde været hjemme og genstarte karrrieren. Så du ska sammenligne Dadus pris med Madsens kommende salgspris, hvis han slår igennem igen og bliver solgt.
Kent
For øvrigt minder deres karriererforløb ikke helt om hinanden - Dadu kom jo til os efter han havde været hjemme og genstarte karrrieren. Så du ska sammenligne Dadus pris med Madsens kommende salgspris, hvis han slår igennem igen og bliver solgt.
Kent
-
Jakob Jensen
Om Madsen bliver et godt køb, bliver selvfølgelig spændende at se - han har tidligere vist at han har niveau, når han er i topform - men Brink mente nu det var et meget godt køb for Brink, tiltrods for de havde en del angribere.
Dadu kostede som flere har nævnt, den pris du nævner - tror (uden at vide det), at det er ca. samme pris vi har givet for Randonjic, hvis forlydnerne ikke taler sandt og det istedet er pebernødder - samme pris eller lavere, end hvad P. Madsen kostede Brøndby.
Men spillere som Radonjic og Dadu skal have tid til at vænne til klubben, landet ol. F.eks. taler Radonjic hverken engelsk eller dansk, så hvis det samme er tilfælde for Dadu, så vil det kræve en periode for at falde helt til.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
P.S.
Jeg er dog tilfreds Radonjic, selvom han lige skylder en kasse fra i Søndags!
Dadu kostede som flere har nævnt, den pris du nævner - tror (uden at vide det), at det er ca. samme pris vi har givet for Randonjic, hvis forlydnerne ikke taler sandt og det istedet er pebernødder - samme pris eller lavere, end hvad P. Madsen kostede Brøndby.
Men spillere som Radonjic og Dadu skal have tid til at vænne til klubben, landet ol. F.eks. taler Radonjic hverken engelsk eller dansk, så hvis det samme er tilfælde for Dadu, så vil det kræve en periode for at falde helt til.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
P.S.
Jeg er dog tilfreds Radonjic, selvom han lige skylder en kasse fra i Søndags!
-
caspersm
Re: Brøndby opruster OT
Mr. Skinke Skrev:
> Hej.
Du har for meget fritid, når du gider at bruge tid på graven til ingen nytte overhovedet, andet end at spamme i trådene.
> Hej.
Du har for meget fritid, når du gider at bruge tid på graven til ingen nytte overhovedet, andet end at spamme i trådene.
-
Jean / BW# 1238
Re: Brøndby opruster [OT]
Mr. Skinke Skrev:
> Hej.
Jeg synes efterhånden det er tid til at "Mr. Skinke" får sit 2. gule kort. Nu er det 2. gang han spammer denne tråd med et ligegyldigt svar.
Kilde:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,487 ... #msg-48774
> Hej.
Jeg synes efterhånden det er tid til at "Mr. Skinke" får sit 2. gule kort. Nu er det 2. gang han spammer denne tråd med et ligegyldigt svar.
Kilde:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,487 ... #msg-48774
-
Altoriso
Re: Brøndby opruster [OT]
Måske han bare har været uheldig og en af hans klassekammerater i folkeskolen har skrevet på hans bruger