Sælger vi Bak

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Sælger vi Bak

Indlæg af Mose »

Vi skal have profiler på holdet. Folk med kvalitet, karakterstyrke og rutine.

Jeg mener, at Bak er vores vigtigste spiller, og jeg starter denne tråd, fordi jeg vil høre om min frygt er begrundet.

Jeg frygter, at vi sælger Bak til sommer.

Ledelsen har af flere omgange antydet, at næste spillersalg er Dennis, men der skal jo to til en handel (tre med spilleren selv).

Dennis har ikke imponeret på det seneste, og jeg tvivler på, at klubber som Dennis finder interessant står i kø for at købe ham.

Derimod har Bak været fantastisk god hele sæsonen, og flere medier taler allerede om "når Bak snart bliver solgt".

Er det usansynligt at Bak sælges til sommer?
Senest rettet af Mose 29. maj 2007, 14:43, rettet i alt 1 gang.

mrjelle

Re: Sælger vi Bak

Indlæg af mrjelle »

Personligt mener jeg BAk er vores vigtigeste spiller.
Han har et ufatteligt højt bundniveau. Han har vel stort set ikke spillet en dårlig kamp i denne sæson (måske med undtagelse af Horsens ude) Han er en fighter og en ægte anfører knokler røvenud af bukserne HVER gang. Mange spillere kunne lære af ham.

Jeg håber ikke han bliver solgt, så heller vi solgte Dennis, hvis det skulle være.

uschel

Indlæg af uschel »

Ja jeg vil ikke være forundret hvis Bak ryger og har en Grim fornemmelse af at han ryger til BIF

Chriss

Indlæg af Chriss »

uschel Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja jeg vil ikke være forundret hvis Bak ryger og
> har en Grim fornemmelse af at han ryger til BIF

Tror nu hvis Bak skifter er det til udlandet. han har vidst også selv udtalt at han ikke spiller for andre klubber end FC Midtjylland!

uschel

Indlæg af uschel »

Ja ligesom Pimpong gjorde

Sunds

Indlæg af Sunds »

Penge plejer at ændre meget selvom han tidligere har sagt FCM er eneste klub landet. Tror han er væk til sommer - enten til udlandet eller FC København. I DK er det suverænt der han kan få den højeste løn efter min mening.

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg håber seriøst ikke at han tager til BIF.. Jeg onder ham dog en tur til udlandet, men ser da helst at han bliver i FCM...

Kommer der nogen med den rigtige pose penge er alle vores spillere vel til salg

uschel

Indlæg af uschel »

Ja og BIF har rigtig mange Penge til forstærkninger

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

jeg syntes at bak er den sidste spiller vi skal sælge. så hellere sælg resten af holdet!

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Thomasnoerum Skrev:
> jeg syntes at bak er den sidste spiller vi skal
> sælge. så hellere sælg resten af holdet!

Smukt sagt - rørende enig. Bak er om nogen synonym med FCM! Personligt kan jeg virkelig ikke se ham i nogen anden dansk klub i hvert fald. Og håber også inderligt han er en af de spillere der bliver i klubben "for life"....

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Han har selv udtalt at han ikke vil til Brøndby, men Fck kunne være en mulighed engang. Håber bare det var som svar på et spørgsmål om hvilken af de to klubber han helst ville spille for hvis han absolut skulle vælge en.
Han virkede dog sært kær i Store Don sidst Fck gæstede os, og meget venskabelige overfor mange af Fck´s spillere, hmm
Tror nu ikke FCM sælger ham til københavnerne uanset hvad

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

hitman202 Skrev:
> Han virkede dog sært kær i Store Don sidst Fck
> gæstede os, og meget venskabelige overfor mange af
> Fck´s spillere, hmm
> Tror nu ikke FCM sælger ham til københavnerne
> uanset hvad

Det kunne ikke tænkes Kristian Bak kendte rimeligt mange af FCKs spillere fra ligalandsholdets tur i januar ?

Konspirationsteori allez allez.

Hvis Bak smutter til Brøndby eller FCK, bør han hænges op i nærmeste lygtepæl.

Peter Ross

hitman202

Indlæg af hitman202 »

> Det kunne ikke tænkes Kristian Bak kendte rimeligt
> mange af FCKs spillere fra ligalandsholdets tur i
> januar ?

Jo kunne godt være, men der var Don Ø vel ikke med, og hvad kvalificerer ham til at få en knuser og krammer af vores anfører??
Kunne den ultimative konspirationsterori ikke være at Store Don har udset sig Bak som afløser for Graugaard i tilfælde af han bliver solgt???

>
> Hvis Bak smutter til Brøndby eller FCK, bør han
> hænges op i nærmeste lygtepæl.

Helt enig;-) Den rigtige nummer 32 spiller for FCM. Basta

Martin

Indlæg af Martin »

hitman202 Skrev:
> > Det kunne ikke tænkes Kristian Bak kendte
> rimeligt
> > mange af FCKs spillere fra ligalandsholdets tur
> i
> > januar ?
>
> Jo kunne godt være, men der var Don Ø vel ikke
> med, og hvad kvalificerer ham til at få en knuser
> og krammer af vores anfører??
> Kunne den ultimative konspirationsterori ikke være
> at Store Don har udset sig Bak som afløser for
> Graugaard i tilfælde af han bliver solgt???
>
> >
> > Hvis Bak smutter til Brøndby eller FCK, bør han
> > hænges op i nærmeste lygtepæl.
>
> Helt enig;-) Den rigtige nummer 32 spiller for
> FCM. Basta

Pt. er Bak den bedste forsvarer i superligaen, det må man jo blot konstatere udfra karaktererne aviserne har givet, derfor må han også være den dyreste... Vi er godt igang med, at få en ordentlig kapitalindspøjtning, hvilket må betyde, at vi kan holde på spillere, medmindre der virkelig kommer nogle seriøse bud på bordet, her mener jeg at Bak skal koste et sted imellem 25-35 mil. hvis vi skal sælge...

Gravgård er 28 mener jeg, og ham afviste FCK et bud på knapt 25 i sidste vindue, hvis jeg ikke husker helt forkert, derfor må det antages, at vi kan få lidt mere for Bak...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der er vist en der panikker lige lovligt pga. Baks billede på en "transfer" Liste i BT?

FCM skal kun sælge en spiller, og det bliver nok en på en plads hvor vi allerede har folk i pipelinen.

Jeg forudser at der ryger en og ingen kommer til.

Besvar