De grønne viborg kontrollørere
-
JesperD
De grønne viborg kontrollørere
Ha ha ha jeg blev holdt tilbage af de grønne viborg svin til kontrollørere,da vi stod og ventede igen igen igen på at komme ud af stadion deroppe....
Den ene kunne ikk tåle jeg stod og svinede dem til med, at de ikk havde styr på de Midtjylland fans som hoppede over hegnet for at komme hjem, og at i var for fede til at følge med dem hvis i skulle over hegnet......... Har de nogen ret til at få mit navn via køre kort eller lignende.......... ???
Hilsen Jesper D.....
HADER VFF.............
Den ene kunne ikk tåle jeg stod og svinede dem til med, at de ikk havde styr på de Midtjylland fans som hoppede over hegnet for at komme hjem, og at i var for fede til at følge med dem hvis i skulle over hegnet......... Har de nogen ret til at få mit navn via køre kort eller lignende.......... ???
Hilsen Jesper D.....
HADER VFF.............
Senest rettet af JesperD 10. maj 2007, 15:51, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: De grønne viborg kontrollørere
JesperD Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ha ha ha jeg blev holdt tilbage af de grønne
> viborg svin til kontrollørere,da vi stod og
> ventede igen igen igen på at komme ud af stadion
> deroppe....
> Den ene kunne ikk tåle jeg stod og svinede dem til
> med, at de ikk havde styr på de Midtjylland fans
> som hoppede over hegnet for at komme hjem, og at i
> var for fede til at følge med dem hvis i skulle
> over hegnet......... Har de nogen ret til at få
> mit navn via køre kort eller lignende..........
> ???
>
> Hilsen Jesper D.....
>
> HADER VFF.............
Undskyld mig, men det virker som du piver lidt rigeligt selv ..
Men du kan jo prøve at læse dit indlæg igennem, så finder du nok nogle "selvmodsigelser"
> deroppe....
> ???
>
> Hilsen Jesper D.....
>
> HADER VFF.............
Undskyld mig, men det virker som du piver lidt rigeligt selv ..
Men du kan jo prøve at læse dit indlæg igennem, så finder du nok nogle "selvmodsigelser"
-
bruno
De har ingen ret til at se ID, Jeg så godt anholdsen og ja, de overtrådte loven på flre punkter. Jeg har selv en vagtuddannelse, jeg kun sige at det er flok fritids amatører der ikke begriber noget som helst om være vagt, både om loven og konflikthåndtering og nogle kommer kun for at slås.
Meget kunne undgået hvis klubberne hyrede prof vagter eller sendte dem de har på et kursus.
Meget kunne undgået hvis klubberne hyrede prof vagter eller sendte dem de har på et kursus.
-
BWMØ
JesperD Skrev:
> deroppe....
> ???
>
> Hilsen Jesper D.....
>
> HADER VFF.............
Du er sq da mindst en lige så stor idiot, som du mener kontrollørerne er.
> deroppe....
> ???
>
> Hilsen Jesper D.....
>
> HADER VFF.............
Du er sq da mindst en lige så stor idiot, som du mener kontrollørerne er.
-
evaldo
Tja indlægget siger vel alt...og så fatter jeg ikke dem der erklærer de hader VFF.......for hader man er det jo tegn på frygt......frygter vi dem??
-
BroWnie
Had = frygt .. naaaaah, går vist ikk til en danskprøve.. (eller jo måske?, de har jo så fantastisk godt styr på det derovre på øen aká sverige) 
-
bobthebuilder_dk
De "grønne" kontrollørere var da helt til grin! Jeg sad på langsiden via en fribillet... og kunne følge med i hvordan Viborgs "fans" fyrede det ene romerlys af efter det andet... Over højtaleren kunne man så høre at de sagde at det måtte man ikke gøre... men hvad skete der ?? ingenting?? Udeholdets fans bliver tjekket i hovede og r## imens at alle andre bare kan gå ind... Meget mystisk???
Kontrollørene gik bare ind og samlede romerlyset op og gik ned med det... så blev der tændt et nyt osv osv...
Der var ingen der blev hevet ud eller noget? På et tidspunkt var der vist nok en kontrollør der fik for meget af alle sine gåture og fortalte dem en ting eller to, hvorefter det hele endte i en intern slåskamp på en tre- fire stykker, som så dog blev smidt ud af stadion... heheeh (Wankers) (^^,)
Var der problemer efter kampen da i skulle ud i bussen igen? Da vi holdte og var på vej ud af stadions p-plads, kiggede jeg mig tilbage og så et par stykker på en lille bakke, der stod og råbte og skreg ned imod jer og havde (hvad der lignede rimelig store sten) i hånden?? Er der noget om det? eller snakker jeg bare i vildelse?
Tak for en god stemning på stadion igår!
weeeeeeeeeeeee
Kontrollørene gik bare ind og samlede romerlyset op og gik ned med det... så blev der tændt et nyt osv osv...
Der var ingen der blev hevet ud eller noget? På et tidspunkt var der vist nok en kontrollør der fik for meget af alle sine gåture og fortalte dem en ting eller to, hvorefter det hele endte i en intern slåskamp på en tre- fire stykker, som så dog blev smidt ud af stadion... heheeh (Wankers) (^^,)
Var der problemer efter kampen da i skulle ud i bussen igen? Da vi holdte og var på vej ud af stadions p-plads, kiggede jeg mig tilbage og så et par stykker på en lille bakke, der stod og råbte og skreg ned imod jer og havde (hvad der lignede rimelig store sten) i hånden?? Er der noget om det? eller snakker jeg bare i vildelse?
Tak for en god stemning på stadion igår!
weeeeeeeeeeeee
-
kopien
Det var vist bare e stakkel fra lortebyen der havde forvildet sig op på en bakke i vrede over det hedder 1. division for dem næste år.. han smed en flaske som heldigvis ikke ramte nogen (efter mine oplysninger i hvert fald)..
Temmelig ironisk efter de selv var helt oppe at køre da der blev smidt flasker den anden vej en dag i Herning.. :-/
Kopi, nu med blødende hænder og ingen stemme..
Temmelig ironisk efter de selv var helt oppe at køre da der blev smidt flasker den anden vej en dag i Herning.. :-/
Kopi, nu med blødende hænder og ingen stemme..
-
bobthebuilder_dk
Ok det var sgu da godt at den ikke ramte nogen.......
Jeg fik sådan en umådelig lyst til at hoppe ud af bilen og løbe hen og "vippe" ham ned til jer... hehe men gjorde det da heldigvis ikke...(for så er man vel ikke bedre selv
)
Hold da kæft en nar!
Det kunne være at han ikke var så vild med " sommer og sol sangen" Der gjaldende ned over stadion gang efter gang! hehehe
Det var helt kanon!
Sommer, sommer og sol.
Duften af Viborg i 1 . division!
(^^,)
Jeg fik sådan en umådelig lyst til at hoppe ud af bilen og løbe hen og "vippe" ham ned til jer... hehe men gjorde det da heldigvis ikke...(for så er man vel ikke bedre selv
Hold da kæft en nar!
Det kunne være at han ikke var så vild med " sommer og sol sangen" Der gjaldende ned over stadion gang efter gang! hehehe
Det var helt kanon!
Sommer, sommer og sol.
Duften af Viborg i 1 . division!
(^^,)
-
Kasper_Nielsen
Det passer ikke, at flasken ikke ramte nogen. Jeg var tilstede under hele forløbet og så vidt jeg så, ramte flasken Søren Ross på det øverste af låret.
-
evaldo
Jamen hvis ikke man frygter er der vel ingen grund til at hade?....lad mig sige det sådan at intet er så ligegyldigt for mig som en Vff fan 
-
JesperD
Ha ha ha ha godt nok var jeg stiv i aftes og sagde noget lort til de par kontrollørere der stod ved det lave hegn. Men at de ikke kunne holde til det, og at den ene skulle fare på mig forstår jeg ikk lige....
-
BWMØ
Jeg forstår så bare ikke, hvorfor du ikke bare kunne holde din store kæft lukket, når der alligevel ikke kom andet end lort ud af den.
-
smørtyven
BWMØ Skrev:
> Jeg forstår så bare ikke, hvorfor du ikke bare
> kunne holde din store kæft lukket, når der
> alligevel ikke kom andet end lort ud af den.
- Muligvis fordi man kommer til at lukke en masse "lort" ud når man er beruset, det meste fortryder man sikkert dagen efter...
Vestene burde vide at folk er oppe og køre og vide at den slags skal bare have lov til at passere, hvis manden bare har råbt et eller andet er det vel næppe nok til at blive lagt i benlås!
Keep the faith
Smørtyven - FCM Aarhus røgtifo.. haha, kom igen gutter.
> Jeg forstår så bare ikke, hvorfor du ikke bare
> kunne holde din store kæft lukket, når der
> alligevel ikke kom andet end lort ud af den.
- Muligvis fordi man kommer til at lukke en masse "lort" ud når man er beruset, det meste fortryder man sikkert dagen efter...
Vestene burde vide at folk er oppe og køre og vide at den slags skal bare have lov til at passere, hvis manden bare har råbt et eller andet er det vel næppe nok til at blive lagt i benlås!
Keep the faith
Smørtyven - FCM Aarhus røgtifo.. haha, kom igen gutter.
-
Lars
http://www.vff.dk/ContentId/2752/Default.aspx
De er vel blevet trætte af at hører på dig og så ville de sikkert have dine personoplysninger fordi de ville kunne iværksætte en behandling af evt. karantæne fra Viborg Stadion.
Men hvis de er gået over stregen i forhold til deres behandling af dig, kan du jo evt. rette en klage til kultur og fritidsforvaltningen i Viborg eller et andet alternativ.
De er vel blevet trætte af at hører på dig og så ville de sikkert have dine personoplysninger fordi de ville kunne iværksætte en behandling af evt. karantæne fra Viborg Stadion.
Men hvis de er gået over stregen i forhold til deres behandling af dig, kan du jo evt. rette en klage til kultur og fritidsforvaltningen i Viborg eller et andet alternativ.