Fra Aalborg til VFF kampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars

Fra Aalborg til VFF kampen

Indlæg af Lars »

Da jeg som flere er bekendt med befinder mig i det nordjyske, kunne det være interesent at hører om der er flere FCM fans fra Aalborg og evt. resten af Nordjylland der skal en tur omkring Viborg på Onsdag for at se vores hold spille mod VFF og forhåbentlig se VFF´ernes fans blive grønne af misundelse over det hold vi disponere over.

Det ville være klasse hvis vi kunne organisere en samlet tur derned evt. med bil hvis der var nogen der skulle være så heldige at være i besiddelse af en sådan på Onsdag.

Skriv enten i tråden her eller skriv en privat besked.
Senest rettet af Lars 8. maj 2007, 21:43, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: Fra Aalborg til VFF kampen

Indlæg af kopien »

jeg vil utrolig gerne med.. befinder mig pt på højskolen i Ålborg...

Det eneste "krav" jeg har er at vi er der mindst en time før kickoff hvis det er ok med dig?

Lars

Indlæg af Lars »

Jeg har tjekket lidt op på afgangstider og regner med at 16:05 afgangen med X-bus fra Kennedy er den bedste mulighed, hvis vi altså ikke får fat i en bil.
Der er et par afgange senere en kl.16:10 hvor der skal skiftes og det tager et par timer og så en hvor man er i Viborg 5 minuter før Kick-off, den vil jeg nødig ud i.

Jeg sender lige en PM med min kontakt information.

Kobborg

Indlæg af Kobborg »

Jamen jeg er da også klar til en tur.

Det gik jo også strålende sidst vi så kamp sammen Lars, så skal vi ikke bare fortsætte den tendens ;-)

Har du/I styr på det der med bussen så jeg kan blive guidet lidt? Jeg kommer nemlig nok først i allersidste øjeblik til den kl. 16.05, så har nok ikke tid til at skulle slå hovedet ned på Bolette-skrankedame for at finde ud af hvor og hvordan jeg skal agere for at komme med den rigtige bus...

Kobborg

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

I kunne jo tage toget til Århus og tage med os der fra:P så er i jo fri for at gå selv i viborg...

Kobborg

Indlæg af Kobborg »

Det er da også en mulighed, men ville det ikke tage noget længere tid?

Har ikke nogen fornemmelse hvor lang tid det tager fra Århus til Viborg, men jeg ser da lige på det.

Hvad tid er der så afgang fra Århus hvis man skal mødes op med jer?

Kobborg

Lars

Indlæg af Lars »

Det er 16:05 og det plejer at være peron 10 og man betaler normalt i bussen. Det er helt klart det hurtigste. Hvis man skal over Hobro/Randers/Århus kan man nemt lige en ekstra time til.
Jeg kan lige skrive til dig hvis de har skiftet peron når jeg kommer derned i morgen.

Men det vil da være fint at mødes med Århus afdelingen i Viborg.

Kent

Indlæg af Kent »

Det vil tage en del længere over Århus - så det er lettere at tage direkte.
Det eneste problem med det I vil, er at der jo tidligere har været eksempler på viborgfans, der mente det var sjovt at gemme sig på stationen og overfalde FCM fans efter kampene. Forhåbentlig har politiet lært det, og jeg mener heller ikke der har været problemer de sidste par gange.

Kent

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det vil tage en del længere over Århus - så det er
> lettere at tage direkte.
> Det eneste problem med det I vil, er at der jo
> tidligere har været eksempler på viborgfans, der
> mente det var sjovt at gemme sig på stationen og
> overfalde FCM fans efter kampene. Forhåbentlig har
> politiet lært det, og jeg mener heller ikke der
> har været problemer de sidste par gange.
>
> Kent

- Skide være med det.. de slår som kællinger.. Desuden er samtlige Vibårfans på blå mandag.

Keep the faith
Smørtyven - Rykker vi snart eller hvad.

Kobborg

Indlæg af Kobborg »

Har også set på en løsning der hedder at vi selvfølgelig bare står af i Langå, hvor toget fra Århus mod Viborg alligevel kører igennem. Så passer det med at vi fanger dem dér hvis de altså tager toget fra Århus kl 17.00, hvilket vi ellers ikke ville have nået.

Det er jo alt andet noget sjovere jo flere man er.

Er der nogen fra Århus-delegationen der evt kan svare på om det er det tidspunkt man regner med at forlade smilets by.

Kobborg

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu er det så vi tager bilerne derop kan ikke svare på om turen går gennem langå man skulle have fuldt med i geografi:S

Kent

Indlæg af Kent »

Vi kommer i bil, så passerer ikke Langå.
Vi kører fra Århus omk. kl. 17, så er i Viborg ved 18-tiden. Dog overvejer vi et smut forbi McD og skaffe billetter.

Kent

Kobborg

Indlæg af Kobborg »

Ok, bare i orden så... Troede ellers lige jeg var smart der.

Men så ses vi jo bare til kampen så ;-)

Kobborg

Besvar