Anders Due..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cee-Jay

Re: Tømrer

Indlæg af Cee-Jay »

Har nærmest "glemt" Kærgaard. Der er i forvejen så mange spillere foran ham i køen... Også derfor er Tømreren uinteressant i mine øjne... Vil meget hellere satse på Baba, Frank og C. Olsen... Ingen grund til at en aldrende stjerne med en fed løncheck skal stå foran dem...

Tror Randers FC er et godt bud, med den nye engelske træner... De har jo også kun Djiby Fall, som er en god angriber... Karsten Johansen falder i hvert fald uden for denne kategori, og desuden udløber hans kontrakt nu til sommer....

Kent

Indlæg af Kent »

I dagens BT skulle Erik vist afvise interesse i Tømrer, da man ønsker unge sultne spillere, mens AaB skulle være interesserede.

Kent

Hausser

William Kvist

Indlæg af Hausser »

Ved godt at han har været oppe at vende, men sådan et megatalent kan vel ikke være tilfreds med den spilletid han får i FCK. FCK har jo tydeligvis bevist at de ikke gider unge talenter og fred være med det, men så er det jo også en skam at en af Danmarks største talenter skal sidde og rådne på bænken, når han sandsynligvis ville være starter i enhver anden dansk superligaklub. Han dække mange pladser men hans spidskompetencer ligger uden tvivl på den centrale midt og det er jo blandt andet her, vi mangler noget kvalitativ bredde..

Ved ikke hvor lang en kontrakt FCK har med Kvist eller om de er interesseret i at sælge ham, men Kvist får helt sikkert ikke opfyldt sine ambitioner sådan som det er nu så tror bestemt han ville være interesseret i et skifte..

Helt klart en mand man burde holde øje med.

Kent

Indlæg af Kent »

Og lige et link til at understøtte: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=132358

Kent

Cee-Jay

Re: William Kvist

Indlæg af Cee-Jay »

Han kommer i kamp for FCK hver gang de spiller, selvfølgelig oftest som indskifter... Dette bliver han nok, ligesom Bergvold gjorde det, træt af på et tidspunkt... Tror ikke han skifter til en anden dansk klub. Et udenlandsk skifte tror jeg er mere sandsynligt, og FCK er et udemærket udstillingsvindue for ham...

Kent

Bo Storm?

Indlæg af Kent »

Hvad med ham? Kender ham overhovedet ikke, men lyder som en spiller, der passer ind i vores spillekoncept.

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=132373

Han er 87'er og har spillet 29 U-landskampe.

Kent

Altoriso

Re: Anders Due.. - Brøndby

Indlæg af Altoriso »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=132356

Det virker til at Brøndby kunne være et godt bud :

"Due håber på Brøndby-skifte
Anders Due er klar til forlade reden i hollandske Vitesse. Spilletiden er begrænset, og den tidligere Nordsjælland-profil håber på et skifte hjem til dansk fodbold, hvor Brøndby angiveligt er interesserede "

Cee-Jay

Re: Bo Storm?

Indlæg af Cee-Jay »

Så skulle det være som erstatning for Thyge, hvis han ka spille bag forreste angriber i en 4-2-3-1... Men den plads håber jeg Collins tar sig af... :-) Men bestemt ikke uinteressant...

Dahl Nielsen

Re: Bo Storm?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad med ham? Kender ham overhovedet ikke, men
> lyder som en spiller, der passer ind i vores
> spillekoncept.
>
> http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=13
> 2373
>
> Han er 87'er og har spillet 29 U-landskampe.

Kun mig der ikke kan få linket til at virke?

Nå, Bo Storm har været nogle år i Heerenveen, men spilletiden er meget begrænset. Han var bl.a. på banen mod OB, da de vandt 2-0 dernede, hvis nogen så den kamp.

Han er en lille, hurtig spiller, har en fremragende dribleevne, og hans teknik er også god. Til gengæld er han ikke så fysisk stærk, og hovedspillet er heller ikke noget at råbe hurra for.

Umiddelbart synes jeg ikke vi skal prøve at tilknytte ham. Mange af vores egne talenter er lige så gode som ham, så det ser jeg ingen grund til. Hvis ikke de rykkede ned, så var han sikkert endt i Silkeborg, men måske han tager til AGF, hvis de skulle formå at rykke op igen. Mener nemlig han kom derfra. Randers, AaB (og Horsens) kunne måske også være muligheder.

Besvar