Vi tror stadig på dig Lasse!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Vi tror stadig på dig Lasse!

Indlæg af Kent »

Det lyder til at Lasse Heinze af til læser lidt med herinde: "Det er klart, at det har været hårdt med de mange skriverier og diskussionerne mellem fansene. Det er ikke rart, når ens navn bliver omtalt for noget dårligt, og den personlige kritik har ikke været sjov" http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Så jeg vil gerne fra min side sige til ham, at selv om jeg har været fortaler for at Raska skulle ind i stedet for, så er det ikke fordi jeg ikke mener Lasse er en meget talentfuld målmand. Jeg mener absolut Heinze har de kvaliteter, der på sigt kan gøre ham til en rigtig god målmand, men hans tid er bare ikke kommet endnu.

Jeg synes man har kunnet se store fremskridt over det sidste år, og hvis Lasse fortsætter udviklingen så er jeg sikker på at han indenfor 2-3 år vil være et fuldgod alternativ som 1. målmand klubben.

Så hæng i Lasse, og hæng dig ikke så meget i kritikken - den skyldes jo mest af alt, at vi alle brændende ønsker succes til klubben, og derfor måske overreagerer, når det ikke går helt efter planen.

Kent
Senest rettet af Kent 8. apr 2008, 14:48, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Vi tror stadig på dig Lasse!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ligepræcis. Vi står sgu stadig bag dig Lasse og jeg tvivler heller ikke på at du på et tidspunkt vil være egnet til en god superliga klub.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Er helt enig!

Jeg er slet ikke i tvivl om at han får succes, enten for en anden SAS liga klub, eller når Raska en gang er afdanket og Heinze får fast plads igen, hvis han da kan affinde sig med en plads som indskifter så længe.

Tvivler slet ikke på knægten går en stor fremtid imøde, synes også kritiken har været for hård, så bare fortsæt arbejdet på træningsbanen Heinze! Så får du også tur i den på sigt...

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg tror også at Lasse går noget stort i vente.. Det er nu ikke mange målmænd på 21 år, som har klaret sig så godt som du selv har..

De skriverier som har været herinde er vel også lidt i frustration over at vi var tæt på at miste vores topplacering pga. en lidt skidt periode.. Nu håber jeg bare, at vi er på den rette vej.

heine 1

Indlæg af heine 1 »

Lasse Heinze har gjordt det godt den tid han har stået på mål.alle målmænd laver fejl en gang imellem. det kan ske for selv den bedste.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67804

Her lidt fra bold.dk.

Ikke rigtig noget nyt.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67804
>
> Her lidt fra bold.dk.
>
> Ikke rigtig noget nyt.

Nej, specielt ikke når deres artikel er affødt af den der står på fcm.dk ;-)

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Altoriso Skrev:
> Dahl Nielsen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > http://www.bolddk.com/nyt/?vis=67804
> >
> > Her lidt fra bold.dk.
> >
> > Ikke rigtig noget nyt.
>
>
> Nej, specielt ikke når deres artikel er affødt af
> den der står på fcm.dk ;-)

Nej, nej, men artiklen er dog ikke den samme. Det tjekkede jeg i det mindste, før jeg postede den ;)

YahooSeeker [Bot]

Efter denne verdenssensation, hvor vi opdager, at nogle spiller også er udstyret med en internetforbindelse – mon det overhovedet for nogen indflydelse på den fremtidige debat. Kortsagt er det overhovedet nogen, som har fortrudt, hvad de har sagt om Heinze?

YahooSeeker [Bot]

topscore Skrev:
> Efter denne verdenssensation, hvor vi opdager, at
> nogle spiller også er udstyret med en
> internetforbindelse – mon det overhovedet for
> nogen indflydelse på den fremtidige debat.
> Kortsagt er det overhovedet nogen, som har
> fortrudt, hvad de har sagt om Heinze?

Hvis det eneste der afholder dig fra at tale grimt om folk, er chancen for at de opdager det, så synes jeg nok lige du skulle anskaffe dig et spejl og kigge grundigt efter.

YahooSeeker [Bot]

Hekler Skrev:
> topscore Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Efter denne verdenssensation, hvor vi opdager,
> at
> > nogle spiller også er udstyret med en
> > internetforbindelse – mon det overhovedet for
> > nogen indflydelse på den fremtidige debat.
> > Kortsagt er det overhovedet nogen, som har
> > fortrudt, hvad de har sagt om Heinze?
>
> Hvis det eneste der afholder dig fra at tale grimt
> om folk, er chancen for at de opdager det, så
> synes jeg nok lige du skulle anskaffe dig et spejl
> og kigge grundigt efter.

Hekler du er altid et skridt foran….. Det var det, som jeg ville komme til, hvis jeg kunne ” lokke” nogen ud af ” busken” i kollektiv anger. Nu hvor de havde fundet ud af Heinze læser med herinde.

- jeg ville aldrig kunne gøre sådan noget mod et helt uskyldig spejl(-:

Kent

Indlæg af Kent »

Synes lige vi skal have denne tråd frem igen!

Hvis vi skal give Lasse på puklen når det går skidt, skal han bestemt også roses når han gør det godt.

Så: Stor, stor ros til Lasse herfra! Det var en redning i verdensklasse han præsterede i dag! Desuden helt igennem en god kamp med sikre indgreb.

BW - 665

Heinze vs. Raska

Indlæg af BW - 665 »

Ved godt det er meget tidligt at overveje den slags efter kun 1½ kamp i målet til vores unge målmand i denne omgang indtil videre, men alligevel...

Er Raska sikker på at få sin plads igen til næste sæson? Jeg kunne sagtens forestille mig at Heinze præsterer på højt niveau resten af sæsonen. Hvad han mangler i fysik og agressivitet i feltet, opvejer han med hans lynhurtige reaktionsevne og reflekser på stregen, igen understreget idag med hans fabelagtige dobbelt-redning.

Hvis vi nu opstiller en hypotese og siger at Heinze holder niveauet i resten af sæsonen, hvad så? Er det nok til at henvise Raska til bænken? Det er om noget "den enes død, den andens brød" men vil det være nok til at slå en også stærkt spillende Raska af?

Personligt vil jeg slet ikke afvise af TT kunne finde på præsentere Heinze som starter i næste sæson på posten, men så skal han virkelig også holde et højt niveau! Raska har jo på ingen måde været dårlig, tværtimod...

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Kent Skrev:
> Synes lige vi skal have denne tråd frem igen!
>
> Hvis vi skal give Lasse på puklen når det går
> skidt, skal han bestemt også roses når han gør det
> godt.
>
> Så: Stor, stor ros til Lasse herfra! Det var en
> redning i verdensklasse han præsterede i dag!
> Desuden helt igennem en god kamp med sikre
> indgreb.

Helt sikkert, jeg har ikke altid været lige tryg ved Lasse, men hold kæft han gjorde det godt idag. Klasse. Stor applaus herfra!

mrjelle

Re: Heinze vs. Raska

Indlæg af mrjelle »

Lasse han er klasse.

Flot indsats í dag.

Besvar