Anders Due..
-
Ravnen
Re: Trænere
Ahh det var nu Viggo Jensen der byggede Esbjerg op og førte dem op i superligaen. Ove forsatte arbejdet, og Esbjerg blev en magtfaktor. Den tid er omme, Troels Bech effekten modstår ingen 
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Målsætningen før sæsonen
Jeg synes generelt du har alt for megen tiltro til talenterne og i hvilken ander du forventer at de skal kunne spille Ligabold.
Der er forskel på at få 5 kampe fordi en anden er ude, ½ år senere komme med fast som bænk og få nogle starter på semi-fast basis, og så det at skulle bære ansvaret for en plads fuldt og helt.
Man kan ikke tage 18 årige knægte ind og give dem hele læsset. Nogle enkelte kan, men det handler også om at de kan holde til det mentalt.
For at være lidt grov så er man tidligst klar til at spille liga, når man er 20.
Se bare på hvordan Salami fik sit gennembrud uden nogesinne at spille en hel kamp.
Der er forskel på at få 5 kampe fordi en anden er ude, ½ år senere komme med fast som bænk og få nogle starter på semi-fast basis, og så det at skulle bære ansvaret for en plads fuldt og helt.
Man kan ikke tage 18 årige knægte ind og give dem hele læsset. Nogle enkelte kan, men det handler også om at de kan holde til det mentalt.
For at være lidt grov så er man tidligst klar til at spille liga, når man er 20.
Se bare på hvordan Salami fik sit gennembrud uden nogesinne at spille en hel kamp.
-
Mose
Jeg er faktisk helt enig med dig i dette.
Men nu har Erik jo kastet Salami, Troest, Winston og Collins ind på banen og så må vi jo tage den den vej.
Ellers er det også min kæphest, at vi ikke kan forvente det vilde af 18 årige spillere. Derfor er det også enormt glædeligt, at vi måske får en sparingspartner i 1. div., som kan hjælpe til i den proces, det er at gøre talenter klar til ligaen.
Men nu har Erik jo kastet Salami, Troest, Winston og Collins ind på banen og så må vi jo tage den den vej.
Ellers er det også min kæphest, at vi ikke kan forvente det vilde af 18 årige spillere. Derfor er det også enormt glædeligt, at vi måske får en sparingspartner i 1. div., som kan hjælpe til i den proces, det er at gøre talenter klar til ligaen.
-
Kent
Jeg er enig i, at man skal være sikker på at folk kan stå distancen mentalt. Presset er stort, og hvis det går galt er unge skuldere ofte ikke de stærkeste.
Uden at ville starte den gamle diskussion igen, så kan man her i bagklogskabens lys måske godt stille spørgsmålstegn ved, om Heinze fik en kamp for meget. Kritikken var ved at vokse i pressen og blandt fans efter de 2 FCK-kampe, hvilket gjorde at der var stor fokus på ham i FCN-kampen, og da han så er involveret i deres scoring, som uheldigvis koster os point, da angriberne ikke kunne score på deres chancer, ja så bliver Heinze syndebuk i både medier og blandt fans. Har den kamp hjulpet på Heinzes udvikling? Det tror jeg ikke. Jeg tror godt han var klar over at man ikke skal lave fejl i forvejen. Hans reaktion med at løbe direkte i omklædningsrummet efter kampen, var vel også et udtryk for en spiller, der havde fået nok, og i bogstaveligste forstand gerne ville væk fra posturet.
Så måske skulle man have aflastet ham inden da. Jeg ved godt at det er let at sige bagefter, men det handler lidt om hvor lang snor vi giver vores talenter, og at det ikke altid er godt med lang snor. Især ikke, hvis det går skidt, for man skal også overveje om deres skuldre er stærke nok til at bære presset og ansvaret. Det er naturligvis noget, de skal lære, men man behøves ikke at lære det hele på en gang.
Kent
Uden at ville starte den gamle diskussion igen, så kan man her i bagklogskabens lys måske godt stille spørgsmålstegn ved, om Heinze fik en kamp for meget. Kritikken var ved at vokse i pressen og blandt fans efter de 2 FCK-kampe, hvilket gjorde at der var stor fokus på ham i FCN-kampen, og da han så er involveret i deres scoring, som uheldigvis koster os point, da angriberne ikke kunne score på deres chancer, ja så bliver Heinze syndebuk i både medier og blandt fans. Har den kamp hjulpet på Heinzes udvikling? Det tror jeg ikke. Jeg tror godt han var klar over at man ikke skal lave fejl i forvejen. Hans reaktion med at løbe direkte i omklædningsrummet efter kampen, var vel også et udtryk for en spiller, der havde fået nok, og i bogstaveligste forstand gerne ville væk fra posturet.
Så måske skulle man have aflastet ham inden da. Jeg ved godt at det er let at sige bagefter, men det handler lidt om hvor lang snor vi giver vores talenter, og at det ikke altid er godt med lang snor. Især ikke, hvis det går skidt, for man skal også overveje om deres skuldre er stærke nok til at bære presset og ansvaret. Det er naturligvis noget, de skal lære, men man behøves ikke at lære det hele på en gang.
Kent
-
Altoriso
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Uden at ville starte den gamle diskussion igen, så
> kan man her i bagklogskabens lys måske godt stille
> spørgsmålstegn ved, om Heinze fik en kamp for
> meget. Kritikken var ved at vokse i pressen og
> blandt fans efter de 2 FCK-kampe, hvilket gjorde
> at der var stor fokus på ham i FCN-kampen, og da
> han så er involveret i deres scoring, som
> uheldigvis koster os point, da angriberne ikke
> kunne score på deres chancer, ja så bliver Heinze
> syndebuk i både medier og blandt fans. Har den
> kamp hjulpet på Heinzes udvikling? Det tror jeg
> ikke. Jeg tror godt han var klar over at man ikke
> skal lave fejl i forvejen. Hans reaktion med at
> løbe direkte i omklædningsrummet efter kampen, var
> vel også et udtryk for en spiller, der havde fået
> nok, og i bogstaveligste forstand gerne ville væk
> fra posturet.
>
> Så måske skulle man have aflastet ham inden da.
> Jeg ved godt at det er let at sige bagefter, men
> det handler lidt om hvor lang snor vi giver vores
> talenter, og at det ikke altid er godt med lang
> snor. Især ikke, hvis det går skidt, for man skal
> også overveje om deres skuldre er stærke nok til
> at bære presset og ansvaret. Det er naturligvis
> noget, de skal lære, men man behøves ikke at lære
> det hele på en gang.
>
> Kent
Hvordan skulle man have aflastet ham Kent ?
Sat en delvis skadet Raska ind ?
En endnu yngre Weinkouff ?
En meget skadet Rasmussen ?
Rindum
?
> Uden at ville starte den gamle diskussion igen, så
> kan man her i bagklogskabens lys måske godt stille
> spørgsmålstegn ved, om Heinze fik en kamp for
> meget. Kritikken var ved at vokse i pressen og
> blandt fans efter de 2 FCK-kampe, hvilket gjorde
> at der var stor fokus på ham i FCN-kampen, og da
> han så er involveret i deres scoring, som
> uheldigvis koster os point, da angriberne ikke
> kunne score på deres chancer, ja så bliver Heinze
> syndebuk i både medier og blandt fans. Har den
> kamp hjulpet på Heinzes udvikling? Det tror jeg
> ikke. Jeg tror godt han var klar over at man ikke
> skal lave fejl i forvejen. Hans reaktion med at
> løbe direkte i omklædningsrummet efter kampen, var
> vel også et udtryk for en spiller, der havde fået
> nok, og i bogstaveligste forstand gerne ville væk
> fra posturet.
>
> Så måske skulle man have aflastet ham inden da.
> Jeg ved godt at det er let at sige bagefter, men
> det handler lidt om hvor lang snor vi giver vores
> talenter, og at det ikke altid er godt med lang
> snor. Især ikke, hvis det går skidt, for man skal
> også overveje om deres skuldre er stærke nok til
> at bære presset og ansvaret. Det er naturligvis
> noget, de skal lære, men man behøves ikke at lære
> det hele på en gang.
>
> Kent
Hvordan skulle man have aflastet ham Kent ?
Sat en delvis skadet Raska ind ?
En endnu yngre Weinkouff ?
En meget skadet Rasmussen ?
Rindum
-
Mose
Det var jo ikke så let, som Altoriso også redegør for i hans svar til dig, men i princippet har du helt ret.
Unge spillere skal beskyttes, og det er ikke altid lig med en lang snor. Situationen omkring Salami og Collins mener jeg dog ikke minder meget om Heinzes, men det kan den jo (gud forbyde det)komme til.
Unge spillere skal beskyttes, og det er ikke altid lig med en lang snor. Situationen omkring Salami og Collins mener jeg dog ikke minder meget om Heinzes, men det kan den jo (gud forbyde det)komme til.
-
Kent
Altoriso Skrev:
> Hvordan skulle man have aflastet ham Kent ?
> Sat en delvis skadet Raska ind ?
Nu var det mere princippet jeg var efter end den konkrete sag, men Raska havde spillet 2 kampe på 2. div på det tidspunkt (spillede den 3. om fredagen inden FCN-kampen), så det var nok ham jeg ville have valgt.
Men igen, som jeg også skriver, så er det i bagklogskabens lys - for hvis Heinze ikke havde stået en brandkamp, eller bare ikke havde været involveret i FCN-scoringen, så havde der ikke været noget problem. Men pricippet i, at være opmærksom på den mentale belastning, som vi udsætter talenterne for, hvis vi giver dem for lang snor, synes jeg er vigtig.
Kent
> Hvordan skulle man have aflastet ham Kent ?
> Sat en delvis skadet Raska ind ?
Nu var det mere princippet jeg var efter end den konkrete sag, men Raska havde spillet 2 kampe på 2. div på det tidspunkt (spillede den 3. om fredagen inden FCN-kampen), så det var nok ham jeg ville have valgt.
Men igen, som jeg også skriver, så er det i bagklogskabens lys - for hvis Heinze ikke havde stået en brandkamp, eller bare ikke havde været involveret i FCN-scoringen, så havde der ikke været noget problem. Men pricippet i, at være opmærksom på den mentale belastning, som vi udsætter talenterne for, hvis vi giver dem for lang snor, synes jeg er vigtig.
Kent
-
Meng(AGF)
Re: Kommende transfers
Kent Skrev:
> Og du har jo også meget at have den tvivl i, for
> ER har jo ikke haft ret meget succes som træner i
> FCM. Det er tydeligt, at han ikke aner hvad han
> foretager sig....
>
> Ove Christensen, Poul Hansen og Søren Åkeby - det
> er fanme til gengæld kvalitet. Hu hej hvor det
> går. Hvem der bare kunne tiltrække den type
> kapaciteter på trænerbænken
>
> Kent
Der synes jeg du bliver lidt urimelig. Det er korrekt, at jeg har en kommentar med om ER, men det er ikke det vigtigste i min argumentation. Det er også ok, at du kommenterer på AGFs trænere, der skal være plads til gas. Det ærgelige er, at du ikke forholder dig til, hvad det er jeg siger.
Det er muligt at Bak gør mest gavn for FCM som centerforsvarer og at det derfor giver mening for ER at benytte ham på den position. Det behøver dog ikke at betyde, at Bak ikke er endnu bedre som central midt. Jeg har listet mine argumenter for at Bak er bedre på midten - men de holder naturligvis ikke, når jeg lige slipper en enkelt kommentar om ER
.
I sommerpausen kunne FCM evt. hente en forsvarsgeneral og så rykke Bak op på midten. Så tror jeg han ville være meget salgbar i vinterpausen eller senest til sommer.
Mht. trænere er det i øvrigt svært at vurdere deres niveau, fordi deres muligheder bestemmes af klubbens økonomi og af sportschefens evner.
Ove Christensen præsterede gode resultater med en spillertrup af ganske tvivlsom kvalitet - hans exit var dog skamfuld, men det gør ham ikke til en dårlig trænier i den tid han var i klubben. Poul Hansen var en fiasko i AGF. Åkeby var en mellemvare. Klubben ansatte ham til at spille en offensiv 4-3-3 men gav ham ikke spillermaterialet. Alt i alt er vurderingen af ham, at han er under middel.
Det hold FCM har nu, består af så stærke spillere, at de fleste trænere kunne have opnået gode resultater med det. Og måske havde de undgået den elendighed der var op til vinterpausen sidste sæson.
Før foråret var Ove dumpet for sin tid i AGF. Nu ligger man til oprykning, og hvis den kommer i hus, ændrer der karaktergivningen i positiv retning. Hans endelige karakter afhænger af fremtiden.
> Og du har jo også meget at have den tvivl i, for
> ER har jo ikke haft ret meget succes som træner i
> FCM. Det er tydeligt, at han ikke aner hvad han
> foretager sig....
>
> Ove Christensen, Poul Hansen og Søren Åkeby - det
> er fanme til gengæld kvalitet. Hu hej hvor det
> går. Hvem der bare kunne tiltrække den type
> kapaciteter på trænerbænken
>
> Kent
Der synes jeg du bliver lidt urimelig. Det er korrekt, at jeg har en kommentar med om ER, men det er ikke det vigtigste i min argumentation. Det er også ok, at du kommenterer på AGFs trænere, der skal være plads til gas. Det ærgelige er, at du ikke forholder dig til, hvad det er jeg siger.
Det er muligt at Bak gør mest gavn for FCM som centerforsvarer og at det derfor giver mening for ER at benytte ham på den position. Det behøver dog ikke at betyde, at Bak ikke er endnu bedre som central midt. Jeg har listet mine argumenter for at Bak er bedre på midten - men de holder naturligvis ikke, når jeg lige slipper en enkelt kommentar om ER
I sommerpausen kunne FCM evt. hente en forsvarsgeneral og så rykke Bak op på midten. Så tror jeg han ville være meget salgbar i vinterpausen eller senest til sommer.
Mht. trænere er det i øvrigt svært at vurdere deres niveau, fordi deres muligheder bestemmes af klubbens økonomi og af sportschefens evner.
Ove Christensen præsterede gode resultater med en spillertrup af ganske tvivlsom kvalitet - hans exit var dog skamfuld, men det gør ham ikke til en dårlig trænier i den tid han var i klubben. Poul Hansen var en fiasko i AGF. Åkeby var en mellemvare. Klubben ansatte ham til at spille en offensiv 4-3-3 men gav ham ikke spillermaterialet. Alt i alt er vurderingen af ham, at han er under middel.
Det hold FCM har nu, består af så stærke spillere, at de fleste trænere kunne have opnået gode resultater med det. Og måske havde de undgået den elendighed der var op til vinterpausen sidste sæson.
Før foråret var Ove dumpet for sin tid i AGF. Nu ligger man til oprykning, og hvis den kommer i hus, ændrer der karaktergivningen i positiv retning. Hans endelige karakter afhænger af fremtiden.
-
Altoriso
Re: KBN - advarslerne
Var lige en tur forbi Netsuperligaen
KBN står for ca. 1/3 af FCM´s strafpoint
http://www.netsuperligaen.dk/VisKortklub.php
Det er jo temmeligt meget, men er vel også ok for feks den type "aggressive" spiller, som de fleste hold vel nyder meget godt af
KBN står for ca. 1/3 af FCM´s strafpoint
http://www.netsuperligaen.dk/VisKortklub.php
Det er jo temmeligt meget, men er vel også ok for feks den type "aggressive" spiller, som de fleste hold vel nyder meget godt af
-
Kent
Meng(AGF) Skrev:
> Der synes jeg du bliver lidt urimelig. Det er
> korrekt, at jeg har en kommentar med om ER, men
> det er ikke det vigtigste i min argumentation. Det
> er også ok, at du kommenterer på AGFs trænere, der
> skal være plads til gas. Det ærgelige er, at du
> ikke forholder dig til, hvad det er jeg siger.
Det har jeg sådan set forholdt mig til, da jeg sagde det var idioti
Den mening har ikke ændret sig.
> Det er muligt at Bak gør mest gavn for FCM som
> centerforsvarer og at det derfor giver mening for
> ER at benytte ham på den position. Det behøver dog
> ikke at betyde, at Bak ikke er endnu bedre som
> central midt. Jeg har listet mine argumenter for
> at Bak er bedre på midten - men de holder
> naturligvis ikke, når jeg lige slipper en enkelt
> kommentar om ER
.
Dine argumenter holder ikke, fordi de er dårlige
Dit argument bygger stort set på, at I engang havde en, der hed Leon som var bedre som midt end centerforsvarer. Ergo, så mener du også at KBN er det, uagtet at du aldrig nogensinde har set ham spille midt.
Hvis jeg skulle argumentere på samme måde, så kunne jeg sige, at vi en gang havde en spiller, der hed Søren, der ligesom KBN startede som angriber, men viste sig at være en fantastisk centerforsvarer. Ergo tror jeg at KBN er bedst som centerforsvarer.
Men at du som fodboldfan, der nok ikke ligefrem ser fantastisk mange FCM-kampe, mener at du er bedre til at vurdere hvor en spiller skal spille, end de trænere der går op og ned af spillerne hver dag, må siges at være imponerende. Enddog uden at have set spilleren spille den plads, du mener han skal spille (Leon spillede jo faktisk af og til midt for jer, så der var der trods alt et grundlag for at vurdere ham). Og det er ikke engang sådan, at du forsøger at åbne en diskussion om hvorvidt man kunne bruge KBN som midt. Nej, du KONSTANTERER at han ikke er forsvarer, men midt.
> Det hold FCM har nu, består af så stærke spillere,
> at de fleste trænere kunne have opnået gode
> resultater med det. Og måske havde de undgået den
> elendighed der var op til vinterpausen sidste
> sæson.
Fordi de spillere vi har, er nemlig alle sammen profiler, de er købt til klubben. Der er ingen talenter, som Erik har udviklet og fået til at blomstre. Vi husker alle hvor dominerende en spiller Dennis Sørensen var i Farum, og hvor stor en profil Simon Poulsen var i ligaen inden han kom til FCM. For ikke at tale om Troest, Femi, Salami, Collins og Christian Olsen. Lutter store navne, der blev hentet for milliontransfers. Eriks evner som træner har intet at gøre med at de slår igennem, og at vi med superligaens suverænt yngste hold ligger på 2. pladsen.
Jeg ved godt at AGF-fans har et lidt anstrengt forhold til Erik, men det bliver vel efterhånden sværere og sværere at være blind overfor den succes han har skabt. Ellers så skal du jo til at kreditere Ørgaard for det, og det er vel heller ikke rart
Kent
> Der synes jeg du bliver lidt urimelig. Det er
> korrekt, at jeg har en kommentar med om ER, men
> det er ikke det vigtigste i min argumentation. Det
> er også ok, at du kommenterer på AGFs trænere, der
> skal være plads til gas. Det ærgelige er, at du
> ikke forholder dig til, hvad det er jeg siger.
Det har jeg sådan set forholdt mig til, da jeg sagde det var idioti
> Det er muligt at Bak gør mest gavn for FCM som
> centerforsvarer og at det derfor giver mening for
> ER at benytte ham på den position. Det behøver dog
> ikke at betyde, at Bak ikke er endnu bedre som
> central midt. Jeg har listet mine argumenter for
> at Bak er bedre på midten - men de holder
> naturligvis ikke, når jeg lige slipper en enkelt
> kommentar om ER
Dine argumenter holder ikke, fordi de er dårlige
Dit argument bygger stort set på, at I engang havde en, der hed Leon som var bedre som midt end centerforsvarer. Ergo, så mener du også at KBN er det, uagtet at du aldrig nogensinde har set ham spille midt.
Hvis jeg skulle argumentere på samme måde, så kunne jeg sige, at vi en gang havde en spiller, der hed Søren, der ligesom KBN startede som angriber, men viste sig at være en fantastisk centerforsvarer. Ergo tror jeg at KBN er bedst som centerforsvarer.
Men at du som fodboldfan, der nok ikke ligefrem ser fantastisk mange FCM-kampe, mener at du er bedre til at vurdere hvor en spiller skal spille, end de trænere der går op og ned af spillerne hver dag, må siges at være imponerende. Enddog uden at have set spilleren spille den plads, du mener han skal spille (Leon spillede jo faktisk af og til midt for jer, så der var der trods alt et grundlag for at vurdere ham). Og det er ikke engang sådan, at du forsøger at åbne en diskussion om hvorvidt man kunne bruge KBN som midt. Nej, du KONSTANTERER at han ikke er forsvarer, men midt.
> Det hold FCM har nu, består af så stærke spillere,
> at de fleste trænere kunne have opnået gode
> resultater med det. Og måske havde de undgået den
> elendighed der var op til vinterpausen sidste
> sæson.
Fordi de spillere vi har, er nemlig alle sammen profiler, de er købt til klubben. Der er ingen talenter, som Erik har udviklet og fået til at blomstre. Vi husker alle hvor dominerende en spiller Dennis Sørensen var i Farum, og hvor stor en profil Simon Poulsen var i ligaen inden han kom til FCM. For ikke at tale om Troest, Femi, Salami, Collins og Christian Olsen. Lutter store navne, der blev hentet for milliontransfers. Eriks evner som træner har intet at gøre med at de slår igennem, og at vi med superligaens suverænt yngste hold ligger på 2. pladsen.
Jeg ved godt at AGF-fans har et lidt anstrengt forhold til Erik, men det bliver vel efterhånden sværere og sværere at være blind overfor den succes han har skabt. Ellers så skal du jo til at kreditere Ørgaard for det, og det er vel heller ikke rart
Kent
-
Meng(AGF)
Kent Skrev:
> Det har jeg sådan set forholdt mig til, da jeg
> sagde det var idioti
Den mening har ikke
> ændret sig.
Nu bliver det påstået af en anden i denne tråd, at Morten Olsen udtog KBN som midtbanespiller. Jeg ved ikke, om det passer, men i så fald har jeg da fornemt selskab i idiotiklubben.
> Dine argumenter holder ikke, fordi de er dårlige
>
> Dit argument bygger stort set på, at I engang
> havde en, der hed Leon som var bedre som midt end
> centerforsvarer. Ergo, så mener du også at KBN er
> det, uagtet at du aldrig nogensinde har set ham
> spille midt.
Som jeg skrever, synes jeg der er mange ligheder mellem de to spillere. Og jeg mener KBN er så talentfuld og stærk en fodboldspiller, at hvis han havde været en ægte forsvarsspiller, så var han nok røget til udlandet for længe siden.
> Fordi de spillere vi har, er nemlig alle sammen
> profiler, de er købt til klubben. Der er ingen
> talenter, som Erik har udviklet og fået til at
> blomstre. Vi husker alle hvor dominerende en
> spiller Dennis Sørensen var i Farum, og hvor stor
> en profil Simon Poulsen var i ligaen inden han kom
> til FCM. For ikke at tale om Troest, Femi, Salami,
> Collins og Christian Olsen. Lutter store navne,
> der blev hentet for milliontransfers. Eriks evner
> som træner har intet at gøre med at de slår
> igennem, og at vi med superligaens suverænt yngste
> hold ligger på 2. pladsen.
> Jeg ved godt at AGF-fans har et lidt anstrengt
> forhold til Erik, men det bliver vel efterhånden
> sværere og sværere at være blind overfor den
> succes han har skabt. Ellers så skal du jo til at
> kreditere Ørgaard for det, og det er vel heller
> ikke rart
Læs hvad jeg har skrevet - det var en cadeau direkte til Ørgaard. Hvis ikke han havde været ganske dygtig, var han aldrig sluppet afsted med alle sine umoralske handlinger.
> Det har jeg sådan set forholdt mig til, da jeg
> sagde det var idioti
> ændret sig.
Nu bliver det påstået af en anden i denne tråd, at Morten Olsen udtog KBN som midtbanespiller. Jeg ved ikke, om det passer, men i så fald har jeg da fornemt selskab i idiotiklubben.
> Dine argumenter holder ikke, fordi de er dårlige
>
> Dit argument bygger stort set på, at I engang
> havde en, der hed Leon som var bedre som midt end
> centerforsvarer. Ergo, så mener du også at KBN er
> det, uagtet at du aldrig nogensinde har set ham
> spille midt.
Som jeg skrever, synes jeg der er mange ligheder mellem de to spillere. Og jeg mener KBN er så talentfuld og stærk en fodboldspiller, at hvis han havde været en ægte forsvarsspiller, så var han nok røget til udlandet for længe siden.
> Fordi de spillere vi har, er nemlig alle sammen
> profiler, de er købt til klubben. Der er ingen
> talenter, som Erik har udviklet og fået til at
> blomstre. Vi husker alle hvor dominerende en
> spiller Dennis Sørensen var i Farum, og hvor stor
> en profil Simon Poulsen var i ligaen inden han kom
> til FCM. For ikke at tale om Troest, Femi, Salami,
> Collins og Christian Olsen. Lutter store navne,
> der blev hentet for milliontransfers. Eriks evner
> som træner har intet at gøre med at de slår
> igennem, og at vi med superligaens suverænt yngste
> hold ligger på 2. pladsen.
> Jeg ved godt at AGF-fans har et lidt anstrengt
> forhold til Erik, men det bliver vel efterhånden
> sværere og sværere at være blind overfor den
> succes han har skabt. Ellers så skal du jo til at
> kreditere Ørgaard for det, og det er vel heller
> ikke rart
Læs hvad jeg har skrevet - det var en cadeau direkte til Ørgaard. Hvis ikke han havde været ganske dygtig, var han aldrig sluppet afsted med alle sine umoralske handlinger.
-
Kent
Meng(AGF) Skrev:
> Nu bliver det påstået af en anden i denne tråd, at
> Morten Olsen udtog KBN som midtbanespiller. Jeg
> ved ikke, om det passer, men i så fald har jeg da
> fornemt selskab i idiotiklubben.
KBN blev udtaget som forsvarsspiller til ligalandsholdet http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=235771 , spillede som centerforsvarer på turen http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=236830 (blev dog skiftet ind kort før tid i en af kampene på den defensive midt). Mod Tyskland blev han indkaldt som erstatning for Per Nielsen http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237918 . Jeg ser ingen indikationer på, at MO betragter ham som midtbanespiller.
Men det gør dig absolut ikke ensom i idiotklubben - der er mange herinde, der også mener at KBN er løsningen på alle vores problemer. Hver gang der er en plads vi mangler spillere til, så er der næsten en, der forslår at man bruger KBN der
At han ikke er solgt endnu skyldes måske at han ikke har haft niveauet indtil videre (og at klubben ikke har villet sælge ham). Tidligere har han haft for mange hjerneblødninger, hvor han totalt mister hovedet, hvilket er blevet bedre i denne sæson, men for mig at se oversatser han stadigvæk i mange situationer, og har af og til problemer med at bevare det nødvendige overblik. Jeg synes han er god, men han har stadig klare mangler i sit spil, som skal forbedres. Så jeg tror nærmere det er derfor han ikke er solgt. Han har i år fået lov til at spille den samme plads hele året, hvilket har gavnet ham gevaldigt, og hvis jeg husker rigtiget, så topper han BTs karakterliste. Kan ikke se nogen som helst grund til at flytte rundt på ham.
Kent
> Nu bliver det påstået af en anden i denne tråd, at
> Morten Olsen udtog KBN som midtbanespiller. Jeg
> ved ikke, om det passer, men i så fald har jeg da
> fornemt selskab i idiotiklubben.
KBN blev udtaget som forsvarsspiller til ligalandsholdet http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=235771 , spillede som centerforsvarer på turen http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=236830 (blev dog skiftet ind kort før tid i en af kampene på den defensive midt). Mod Tyskland blev han indkaldt som erstatning for Per Nielsen http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237918 . Jeg ser ingen indikationer på, at MO betragter ham som midtbanespiller.
Men det gør dig absolut ikke ensom i idiotklubben - der er mange herinde, der også mener at KBN er løsningen på alle vores problemer. Hver gang der er en plads vi mangler spillere til, så er der næsten en, der forslår at man bruger KBN der
At han ikke er solgt endnu skyldes måske at han ikke har haft niveauet indtil videre (og at klubben ikke har villet sælge ham). Tidligere har han haft for mange hjerneblødninger, hvor han totalt mister hovedet, hvilket er blevet bedre i denne sæson, men for mig at se oversatser han stadigvæk i mange situationer, og har af og til problemer med at bevare det nødvendige overblik. Jeg synes han er god, men han har stadig klare mangler i sit spil, som skal forbedres. Så jeg tror nærmere det er derfor han ikke er solgt. Han har i år fået lov til at spille den samme plads hele året, hvilket har gavnet ham gevaldigt, og hvis jeg husker rigtiget, så topper han BTs karakterliste. Kan ikke se nogen som helst grund til at flytte rundt på ham.
Kent
-
Cee-Jay
Re: Anders Due..
Tror på Sivebæk på sigt... Men det bliver ikke som andet en back-up de næste 1-2 år... Han har kun været inde og snuse til førsteholdet ind til nu... Danny Olsen er et kendt navn i SAS-ligaen, i kraft af hans præstationer for FCN. Er ikke i tvivl om, at han bliver en kæmpe gevinst...
Allerede nu synes jeg vi kan se glimtvis, hvad der er i vente... Kanterne med Simon Poulsen og Danny Olsen i topform... Det blir farligt...!
Allerede nu synes jeg vi kan se glimtvis, hvad der er i vente... Kanterne med Simon Poulsen og Danny Olsen i topform... Det blir farligt...!
-
Cee-Jay
Re: Anders Due..
Erstatning for Martin Borre på højrekant? De har ikke gjort synderligt brug af Peter Nymann endnu.... Men mon ikke de gør det næste sæson, da Martin Borres kontrakt udløber nu her til sommer.... 
På venstrekanten, hvor Anders Due hører til, har de Jonas Borring, som har kontrakt til 2010.
På venstrekanten, hvor Anders Due hører til, har de Jonas Borring, som har kontrakt til 2010.