Interessante kampe i weekenden
-
Kent
Interessante kampe i weekenden
Denne weekend er der mange interessante kampe i SAS-ligaen, da de 6 øverst hold møder hinanden:
AaB - BIF
2 af bejlerne til 3. pladsen mødes i lørdagskampen. AaB har haft problemer på hjemmebane, mens BIF som bekendt ikke har vundet i Jylland i et år. Uafgjort ville være det ideelle resultat for os, men hvis der skal findes en vinder, vil jeg næsten helst have, at det bliver Aab selvom de har flere point end BIF. Jeg mener BIF har en bedre trup end Aab, så jeg vil helst ikke have at de kommer op i alt for højt et gear.
FCM - FCN
Vores egen kamp er ekstrem vigtig. Der er gode muligheder for at genetablere vores forspring på 3 point til OB, samtidig med at vi kan lukke døren til den absolute top for FCN med en sejr. Forhåbentlig er vi restitueret og klar til kamp efter de 2 hårde kampe mod FCK. Normalt har vi et godt tag på FCN, og hvis vi er oppe i gear, bør vi slå dem. Jeg frygter dog lidt kampen, men håber at spillerne er klar.
FCK-OB
Fra nu af skal vi bare håbe på, at FCK vinder samtlige kampe. OB har en del skader og karantæner, mens FCK sparede et par profiler mod os. OB er dog stærke ude, og man kan frygte at FCK tager afslappet på opgaven, da de allerede regner sig for mestre. OB har ikke spillet godt i foråret, men har alligevel skrabet masser af point sammen. Vi skal selv møde dem om 14 dage i en kamp, der kan blive ekstremt afgørende. Forhåbentlig taber OB til FCK, og vi sørger for at vinde vores forholdsvis overkommelige kampe frem til d. 28., så vi kommer med min 3 points forspring.
Kent
AaB - BIF
2 af bejlerne til 3. pladsen mødes i lørdagskampen. AaB har haft problemer på hjemmebane, mens BIF som bekendt ikke har vundet i Jylland i et år. Uafgjort ville være det ideelle resultat for os, men hvis der skal findes en vinder, vil jeg næsten helst have, at det bliver Aab selvom de har flere point end BIF. Jeg mener BIF har en bedre trup end Aab, så jeg vil helst ikke have at de kommer op i alt for højt et gear.
FCM - FCN
Vores egen kamp er ekstrem vigtig. Der er gode muligheder for at genetablere vores forspring på 3 point til OB, samtidig med at vi kan lukke døren til den absolute top for FCN med en sejr. Forhåbentlig er vi restitueret og klar til kamp efter de 2 hårde kampe mod FCK. Normalt har vi et godt tag på FCN, og hvis vi er oppe i gear, bør vi slå dem. Jeg frygter dog lidt kampen, men håber at spillerne er klar.
FCK-OB
Fra nu af skal vi bare håbe på, at FCK vinder samtlige kampe. OB har en del skader og karantæner, mens FCK sparede et par profiler mod os. OB er dog stærke ude, og man kan frygte at FCK tager afslappet på opgaven, da de allerede regner sig for mestre. OB har ikke spillet godt i foråret, men har alligevel skrabet masser af point sammen. Vi skal selv møde dem om 14 dage i en kamp, der kan blive ekstremt afgørende. Forhåbentlig taber OB til FCK, og vi sørger for at vinde vores forholdsvis overkommelige kampe frem til d. 28., så vi kommer med min 3 points forspring.
Kent
Senest rettet af Kent 16. apr 2007, 21:58, rettet i alt 1 gang.
-
Hausser
Re: Interessante kampe i weekenden
jeg er enig i at en uafgjort i aalborg vil være et ønskeresultat, så lade os håbe på en enkelt Aab-kasse her i anden halvleg..
-
foboldfreaken1001
straffe til aab...
åhhh.... nej
og rødt til bif
åhhh.... nej
og rødt til bif
-
caspersm
og så kom der straffe til Aab et straffe som Würtz scorede på mens Thomas Rassmusen fik rødt.
3-2
3-2
-
caspersm
NME Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det ikke Morten Rasmussen der fik rødt ?
jo det kan da egenlig godt være
-------------------------------------------------------
> Var det ikke Morten Rasmussen der fik rødt ?
jo det kan da egenlig godt være
-
foboldfreaken1001
det var morten rasmussen der så rødt efter sit andet gule kort
-
Dahl Nielsen
Prica delt topscorer
I hvert fald indtil i morgen, hvor vi møder Nordsjælland, der som bekendt har Morten Nordstrand i truppen. Prica og Nordstrand har begge 12 scoringer, mens vores egen Christian Olsen kommer lige efter med 10 scoringer.
-
foboldfreaken1001
nu er der gået imponerende 366 dage siden bif har vundet en kamp i jylland....