Pinlige FCK-fans

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Pinlige FCK-fans

Indlæg af Peter Ross »

Ufattelig dårlig stil af de 50-60 FCK-fans der kom gående bag Faxe Kondi Tribunen nogle timer før kampstart, inden de åbenbart gik ned til Loungen, hvorfra de så vendte om igen, for at tage den samme tur lidt senere igen.

Pinligt at prøve at starte en slåskamp med 100 mennesker der står i kø for at købe billet, hvoraf flere havde deres børn med. Pinligt at kaste ting direkte mod en gruppe hvoraf flere var ganske små børn - find dog nogen på jeres egen størrelse og alder, der reelt vil slåsse med jer...

Pinligt, pinligt, pinligt. Deres opførsel var på et lavere niveau end FCMs indsats i dag, hvilket ikke siger så lidt !

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 11. apr 2007, 11:24, rettet i alt 1 gang.

husted_6950

Re: Pinlige FCK-fans

Indlæg af husted_6950 »

stod måske lidt for tæt da det kanonslag blev kastet det var i alfald en der sad i hovedet lidt tid efter :P

Aaes

Indlæg af Aaes »

Også pinligt at I (FCKFC?) ikke ved hvordan man opfører sig efter en kamp! Jeg så flere tilfælde af FCK fans der svansede rundt, slog og sparkede til biler..

Det kan da godt være i næsten har vundet DM-guld, men derfor burde man da kunne opføre sig ordentligt...

Og hvorfor kaste ting på banen? Dommeren var ikke imod Jer, I var stort foran, Jeres spillere spillede godt.. Kunne ikke helt se årsagen..

FCK vinderne på banen, taberne udenfor banen !

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

FCK's fans opførte sig generelt meget mærkeligt. Flere mindre børn blev ramt af mønter og blev nødt til at forlade kampen, som de sikkert havde set frem til at skulle opleve. Det er talentløs derudover deres medvirken til spilarbrud hører heller ingen steder hjemme.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Man kan jo håbe, at de på en eller anden måde kan få en disciplinærstraf, men det får de med al sandsynlighed ikke. Det er jo FCK...

I hvert fald var deres opførsel i dag skandaløs, og magen til idioti skal man godt nok lede længe efter.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Aaes Skrev:
-------------------------------------------------------
> Også pinligt at I (FCKFC?) ikke ved hvordan man
> opfører sig efter en kamp! Jeg så flere tilfælde
> af FCK fans der svansede rundt, slog og sparkede
> til biler..
>
> Det kan da godt være i næsten har vundet DM-guld,
> men derfor burde man da kunne opføre sig
> ordentligt...
>
> Og hvorfor kaste ting på banen? Dommeren var ikke
> imod Jer, I var stort foran, Jeres spillere
> spillede godt.. Kunne ikke helt se årsagen..
>
> FCK vinderne på banen, taberne udenfor banen !

Lige præcis sådan tænkte jeg også. Det virker meningsløst det de gør.
Sku en skam de ikke kan opfører sig ordentligt sådan nogle idioter.

Arff

Indlæg af Arff »

Der er nogle idioter som bare kommer for at skabe ballade, i stedet for at komme og nyde det, ligesom langt de fleste gør.
- Men jeg fatter helt seriøst ikke de idioter som kommer for at skabe ballade, min mening er at de kunne få et abe lignende bur, hvor de kunne blive spærget inde, og så kunne de slå på hinanden.
Bare min mening.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Nå men deeet. Vi ar idioterne idåg. Vi vinder men vi kåster ålt på bånan.... Ved du hvad vil give jer alle fuldstændig ret i at det er latterlige dumme... Da de kastede romerlys på banen tænkte jeg bare at security folkene burde kaste det direkte tilbage på FCK tilhængerne... Men selvfølgelig også mega sur på udfaldet af første halveg

Lars

Indlæg af Lars »

Med de signaler der var fra Parken Sport & Entertainment vedr. den der klistermærke sag, skulle man vel også forvente at de sætte hårdt ind over for den slags opførsel.

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

sådan som jeg kan forstå på jeres beretninger så var fckfansene helt håbløse....
jeg vil sige at de ikke egner sig til "mesterklubsfans" sådan som jeg kan forstå det...

så FCK medbring guldet på Torsdag og overlad det til os fordi vi ved hvordan man skal opføre sig...

Lauth

Indlæg af Lauth »

Hvor latterlig dum har man lige lov at være. At blive sur over, ikk' at få lov til at komme ind i BW Fan lounge, hvorefter forsøge at røge os alle til efterfulgt af kanonslag. Min fætters søn på 3 har da mere IQ en en FCK tilhængere i almindelighed. Det er pinligt.

caspersm

Indlæg af caspersm »

Lars Skrev:
> Med de signaler der var fra Parken Sport &
> Entertainment vedr. den der klistermærke sag,
> skulle man vel også forvente at de sætte hårdt ind
> over for den slags opførsel.

hvilken klistermærke sag?'

nok bare mig der ikke kan huske den.

caspersm

Indlæg af caspersm »

Lauth Skrev:
> Hvor latterlig dum har man lige lov at være. At
> blive sur over, ikk' at få lov til at komme ind i
> BW Fan lounge, hvorefter forsøge at røge os alle
> til efterfulgt af kanonslag. Min fætters søn på 3
> har da mere IQ en en FCK tilhængere i
> almindelighed. Det er pinligt.

Nu skal det jo også siges at langt fra alle FCK fans ikke kan opfører sig ordenligt, men sådan er det jo, de få der ikke kan opføre sig ordenligt ødelægger det for dem der kan.

Arff

Indlæg af Arff »

Præcis - og sådan er det alle steder. Personligt synes jeg det var fedt at stå og så over på deres fans, når de stod skulder ved skulder og hoppede og sang.
- Men jeg forstår bare ikke hvad det fede ved at tage turen til Jylland, helt ovre fra København (ved godt mange af FCK's fans er herfra os) for at smadre nogle biler, når det hold de holder med vinder, og dertil spiller en rigtig flot kamp. Hvis de vil slås, hvorfor så ikke tag ud på vestegnen, hvor der er langt flere som er villige til at slås?

Jakob/3346

Indlæg af Jakob/3346 »

Der findes ingen måde at tilgive deres opførsel på idag. Havde virkelig håbet at de ville få de lys kastet lige i nakken igen.
Det er pinligt at de skal opføre sig så latterligt. jeg ville være flov hvis jeg var fck-spiller med sådanne tilhængere.

I mod sætning til fcks dårlige opførsel på tribunen, ville jeg gerne give en stor tak til jer som var med til at holde stemningen kørende selvom vi var bagud 0-4. Normalt ville jeg være pisse sur efter sådan et nederlag, men kunne ikke lade være med at smile da jeg tænkte på hvor godt vi klarede det, og hvor barnligt og uloyialt fck opførte sig.
Stor respekt til Ross for talen ang. ASA.

Besvar