ASA opdateret

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

ASA opdateret

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Så har jeg været en tur på stadion og sat nogle små vimpler op der tydeligt for alle markere hvilket område vi snakker om.

Nu kan man også se området når der er kommet folk på tribunen.

Så når der kommer nogen og spørger: "Hvad er det?" ja så kan du jo fortælle dem hvad det drejer sig om.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 10. apr 2007, 11:33, rettet i alt 1 gang.

Morten_

Re: ASA opdateret

Indlæg af Morten_ »

Det lyder rigtig godt.

HawisS

Indlæg af HawisS »

kanon, så skal der satme gives gas i dag! -Det bliver for vildt!

HawisS

Indlæg af HawisS »

jajajajajajaja fint nok! Men noget der er til at brække sig over er at man får at vide at man skal slappe af når man står i ASA området.. hvad fandem sker der? Er det ikk fucking meningen at man skal hoppe, synge, give den fuld gas? eller hvad fanden har jeg misforstået?????

caspersm

Indlæg af caspersm »

hvem sagde du skulle slappe af? svar igen og sig at det her er ASA og her skal man skabe stemmning, hvis jeg sagde du skulle hop ud fra rundetårnet, betyder det så du skal gøre det?

HawisS

Indlæg af HawisS »

ved sku ikke hvem det var, fik det at vide af 2 personer... skal så lige siges at den ene han ikke mente det ikke fuldt ud som den første... Men tilbage til dit spørgsmål, nej jeg vil ikke hoppe ud fra rundetårnet, men havde du bedt mig om at løbe nøgen ind på banen havde jeg gjort det!
men tror bare jeg har lidt nedern over at få sådan nogen kommentare, derfor jeg kommer ud med min vrede her..

puggaard

Indlæg af puggaard »

jamen kan du så ikke til viborg's næste hjemmekamp løbe nøgen ind på deres bane :D

nej, tilbage til ASA, hvilket var godt at Søren Ross forklarede meningen med i dag, så at folk ikke retter sig efter det er noget andet.. jeg så f.eks. 3 personer der ikke sang fik at vide af Kopi tror jeg det var, pænt og ordentligt sagde han i hvert fald at hvis ikke de ville synge så skulle de finde et andet sted at stå, hvorefter de så signalerede at han er da komplet åndsvag.. Det hører jo ikke rigtigt til når sådan en person jo bar vil det bedste for stemningen.

Så lagde jeg også mærke til alle de unge piger som man slæber med ind i ASA fordi man selv vil synge... kan man ikke undvære kæresten i 2 timer??? køb hende en billet til Faxe og så kan man med god samvittighed stille sig midt i ASA og give den fuld gas!

Anni

Indlæg af Anni »

HawisS Skrev:
-------------------------------------------------------
> ved sku ikke hvem det var, fik det at vide af 2
> personer... skal så lige siges at den ene han
> ikke mente det ikke fuldt ud som den første... Men
> tilbage til dit spørgsmål, nej jeg vil ikke hoppe
> ud fra rundetårnet, men havde du bedt mig om at
> løbe nøgen ind på banen havde jeg gjort det!
> men tror bare jeg har lidt nedern over at få sådan
> nogen kommentare, derfor jeg kommer ud med min
> vrede her..

Altså jeg bad også en eller anden fuld idiot om at pisse af.

Ikke at jeg siger, at det var dig, og at du var fuld og skabte dig, men jeg gider sq ikke bruge 90 minutter på at synge og klappe, og så står der en fuld idiot foran mig, der KUN er kommet til fodbold for at blive fuld og hoppe/danse rundt med sin øl, så vi andre bliver sølet ind i øl, der bliver kastet ud af bægret.

Han stod foran mig i hele første halvleg, og han SANG ikke, han SÅ ikke fodbold, og hvad fa.... stod han der så for.

Men noget kunne han i al fald, vælte ned af trapperne i sin brandert, da han langt... om længe, var gået et andet sted hen (højere op).

/Anni

HawisS

Indlæg af HawisS »

puggaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> jamen kan du så ikke til viborg's næste hjemmekamp
> løbe nøgen ind på deres bane :D
>
>
> Så lagde jeg også mærke til alle de unge piger som
> man slæber med ind i ASA fordi man selv vil
> synge... kan man ikke undvære kæresten i 2
> timer??? køb hende en billet til Faxe og så kan
> man med god samvittighed stille sig midt i ASA og
> give den fuld gas!

Jo det gør jeg gerne :) Eller inden jeg begynder at love for meget, hvad giver det i evt. bøde osv. nogen der ved det?

Jeg bemærkede også en ung pige, bad hende synge med da hun stod i ASA området hvor man skal synge.. Hun svarede blot at hun ikke kunne sangene!

Men mon ikke folk lære det med tiden..

Xort

Indlæg af Xort »

Kunne man ikke lave et banner og hænge det op bagpå måltavlen, med en forklaring om ASA.. det kunne evt laves med forskellige Ikoner.. eller hvor der bare står noget med "Indenfor flagende SYNGES DER!"...

Besvar