Det var dog utroligt

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

Det var dog utroligt

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er svært at forstå Brøndby skal have straffespark hver eneste gang de spiller hjemme. Nu har Brøndby IGEN fået et MEGET tvivlsomt straffe.
Tre mod Vejle, og nu en mod Randers, hvad sker der lige, det lader til at være det samme som når enten en Real Madrid eller Barca spiller ligger sig i feltet, så fløjter dommeren og peger på 11-meter pletten.
- Jeg synes godt nok FCK og Brøndby får mange billige straffespark, er det kun mig, eller hvad synes I?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 9. apr 2007, 10:47, rettet i alt 1 gang.

BroWnie

Re: Det var dog utroligt

Indlæg af BroWnie »

Kunne virkelig heller ikke se hvor det straffespark skulle være?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nej, det er det jeg mener. Jeg synes at Brøndby og FCK får straffe bare en af deres modspillere kigger på spilleren.

schou

Indlæg af schou »

enig... der var IKKE straffespark idag, men de tre mod vejle var nu gode nok. synes ikke at FCK eller BIF får flere/billigere straffespark end de andre hold i ligaen.

/schou

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Jeg er enig, de må næsten have øvet sig på at filme, og synes absolut ikke de 3 imod Vejle var ok, var det ene ikke udenfor feltet??
Brøndby har dommer-tække, lad os håbe svenskerne ikke har det samme imod os imorgen

Kent

Indlæg af Kent »

Personligt synes jeg BIFs spil ind til videre minder meget om deres spil i starten af denne sæson. De spiller egentlig ikke godt, men har marginalerne med sig, og får derfor en del point.

Både i hjemmesejrene mod FCN (forfejlet tilbagelægning), VB (2 tvivlsomme straffe) og i dag mod Randers (tvivlsomt straffe) har marginalerne i den grad faldet ud til deres fordel.

Så jeg vil stille meget stort spørgsmålstegn ved, hvor gode de reelt er lige nu. I næste runde skal de på udebane i Aalborg i en kamp, der er meget afgørende for begge mandskaber. Aab kan ikke tillade sig at tabe den, hvis de vil holde fast i top4, mens BIF skal vinde den, hvis de vil op i top4. Forhåbentlig er der mere bid i Aab end der var i torsdags, så vi for alvor kan få testet BIF i modgang og under pres - knækker de som i efteråret, eller er de blevet mere modstandsdygtige?

Kent

husted_6950

Indlæg af husted_6950 »

det med de straffesparks situtioner måske får de dem tit fordi de ved hvordan man presser et forsvar hvis det var mig ville jeg da også havde tacklet hvis jeg blev presset for meget af angriberen
måske er det bare fordi for mange forsvare vælger den dårlige løsning og vælter spilleren

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... mntId=6367

Godt nok er han Brøndby-mand, men han har jo ret !

Der er straffespark når dommeren dømmer det !

Peter Ross

Pacman

Indlæg af Pacman »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så jeg vil stille meget stort spørgsmålstegn ved,
> hvor gode de reelt er lige nu. I næste runde skal
> de på udebane i Aalborg i en kamp, der er meget
> afgørende for begge mandskaber. Aab kan ikke
> tillade sig at tabe den, hvis de vil holde fast i
> top4, mens BIF skal vinde den, hvis de vil op i
> top4. Forhåbentlig er der mere bid i Aab end der
> var i torsdags, så vi for alvor kan få testet BIF
> i modgang og under pres - knækker de som i
> efteråret, eller er de blevet mere
> modstandsdygtige?
>
> Kent

Nu ligger Ålborg jo i jylland...så der er vel max. 1 point til bif i denne kamp.

P.S. har hørt rygter om at Viasat/tv2 på deres nye kanal vil lancere en ny B.S.Christiansen serie. Den skal hedde BS & Brøndby på opdagelse i jylland.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Det er en skandale dommerne dømmer disse straffespark retov burde have fået et gult kort for det pis han lavede. Det er hvis kun BIF der kan få 3 straffespark i en kamp. Specielt straffesparket i dag irritere mig for der var stort set ingen kontakt Retov spillede på den og fik hvad han håbede på. Typisk BIF.

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Retov han sagde også selv efter kampen at han ikke selv syntes at det var verdens største straffespark... han sagde at han blev kantet en lille smule og så kom han ud af balance, men han mente ikke selv at han filmede...

MEN DET GJORDE HAN!!!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross Skrev:
> http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.asp
> ?Id=24&LcId=da&AjrThmId=0&AjrThmPg=0&AjrDcmntId=63
> 67
>
> Godt nok er han Brøndby-mand, men han har jo ret
> !
>
> Der er straffespark når dommeren dømmer det !
>
> Peter Ross

Nu er der jo en klar definition på hvornår der er straffespark ;-) men udover det kan man jo ikke gøre så meget ved at dommeren dømmer det eller ikke dømmer det - selv om bolden vitterligt IKKE er ude over sidelinien, så dømmes den det jo alligevel ret ofte

Jeg synes da at det ville være synd hvis fodbold blev til et slags mekanisk spil, hvor der ikke er plads til fejlskøn ( på nær når det går ud over os ... )

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Jeg havde i dagens anledning valgt selv at tage et smut på Brøndby stadion - stod på Faxe-tribunen lige ud for hvor det blev begået, og kan kun være enig - FILM!!

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

BW#2264 Skrev:
> Jeg havde i dagens anledning valgt selv at tage et
> smut på Brøndby stadion - stod på Faxe-tribunen
> lige ud for hvor det blev begået, og kan kun være
> enig - FILM!!

tager du så til herning imorgen??

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

foboldfreaken1001 Skrev:
> BW#2264 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg havde i dagens anledning valgt selv at tage
> et
> > smut på Brøndby stadion - stod på Faxe-tribunen
> > lige ud for hvor det blev begået, og kan kun
> være
> > enig - FILM!!
>
> tager du så til herning imorgen??

Sæsonkort eksisterer vel for at blive brugt ;-)

Besvar