Zidan henter Klose...
-
BW # 163
Zidan henter Klose...
2 mål i dag.. Zidan 11 sæsontræffere.. Samme som VM-topscorer klose..
Wahnsinn !
(Marcelinho har dog netop udlignet til 2-2 i wolfsburg mod Mainz..)
BW # 163
Wahnsinn !
(Marcelinho har dog netop udlignet til 2-2 i wolfsburg mod Mainz..)
BW # 163
Senest rettet af BW # 163 8. apr 2007, 20:33, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Zidan henter Klose...
BW # 163 Skrev:
-------------------------------------------------------
> 2 mål i dag.. Zidan 11 sæsontræffere.. Samme som
> VM-topscorer klose..
>
> Wahnsinn !
>
> (Marcelinho har dog netop udlignet til 2-2 i
> wolfsburg mod Mainz..)
>
> BW # 163
Og Marcelinho fik så også scoret til slutresultatet 3-2 i det 87 minut. Mon dog Zidan er helt tilfreds efter at have bragt den foran 2 gange
Men man skulle kunne se mere til Zidan i 2100 sport næste gang. Og så viser der schalke-Mainz næste lørdag.
> 2 mål i dag.. Zidan 11 sæsontræffere.. Samme som
> VM-topscorer klose..
>
> Wahnsinn !
>
> (Marcelinho har dog netop udlignet til 2-2 i
> wolfsburg mod Mainz..)
>
> BW # 163
Og Marcelinho fik så også scoret til slutresultatet 3-2 i det 87 minut. Mon dog Zidan er helt tilfreds efter at have bragt den foran 2 gange
-
YahooSeeker [Bot]
Fedt! Så gjorde han det, så skal Klose have baghjul, og Zidan er kun 3 mål fra topscore Theofanis Gekas – ham henter han også.
-
mancitydk
..... men er jeg den eneste der finder det mærkeligt, at nyhederne bliver ved med at fortælle når Zidan scorer? Det virker nærmest som om han er dansker.... igår sagde de eksempelvis i tv2 sporten, at Per Krøldrup havde scoret for Fiorentina og Zidan havde scoret for Mainz. Det forekommer mig ikke at man nævner andre udlændinge der har spillet i SAS-Ligaen. Nævner man eksempelvis Peter Ijeh når han scorer? Eller Vragel Da Silva?
Jeg synes det er en skævvridning når man omtaler Zidan mere end man omtaler danske spillere i udlandet. Men det er måske bare mig der er lidt forundret over det.
Når det så er sagt er det eddermanme sygt den succes han har fået, den lille troldmand. Mon han bliver længe i Mainz???? Eller mon han rykker videre. Det bliver nok svært at beholde en af topscorerne i ligaen, hvis Mainz rykker ned, hvilket de jo ligger til lige nu:( Men det kan jo være at andre hold pludseliog gerne vil have ham.
Jeg synes det er en skævvridning når man omtaler Zidan mere end man omtaler danske spillere i udlandet. Men det er måske bare mig der er lidt forundret over det.
Når det så er sagt er det eddermanme sygt den succes han har fået, den lille troldmand. Mon han bliver længe i Mainz???? Eller mon han rykker videre. Det bliver nok svært at beholde en af topscorerne i ligaen, hvis Mainz rykker ned, hvilket de jo ligger til lige nu:( Men det kan jo være at andre hold pludseliog gerne vil have ham.
-
Kent
mancitydk Skrev:
> ..... men er jeg den eneste der finder det
> mærkeligt, at nyhederne bliver ved med at fortælle
> når Zidan scorer? Det virker nærmest som om han er
> dansker....
Jeg giver dig helt ret Ulrik - og jeg har også nævnt det før: http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,445 ... #msg-44734
Grunden til at de nævner ham er jo nok, at han var en stor profil - men man hører ikke ret meget til hverken Elmander eller Santos-scoringer. Det at han kunne tale dansk har nok også hjulpet ham. Men det er lidt åndssvagt, at han næsten konstant nævnes som halv-dansker. Dog er det fint, da han normalt nævnes som "den tidliger FCM-spiller", hvilket jo er med til at promovere klubben.
Kent
> ..... men er jeg den eneste der finder det
> mærkeligt, at nyhederne bliver ved med at fortælle
> når Zidan scorer? Det virker nærmest som om han er
> dansker....
Jeg giver dig helt ret Ulrik - og jeg har også nævnt det før: http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,445 ... #msg-44734
Grunden til at de nævner ham er jo nok, at han var en stor profil - men man hører ikke ret meget til hverken Elmander eller Santos-scoringer. Det at han kunne tale dansk har nok også hjulpet ham. Men det er lidt åndssvagt, at han næsten konstant nævnes som halv-dansker. Dog er det fint, da han normalt nævnes som "den tidliger FCM-spiller", hvilket jo er med til at promovere klubben.
Kent
-
BW # 163
Nu er Zidan jo den bedste spiller der har spillet i SAS-ligaen, så jeg synes det er ok. Han var også på tale til landsholdet dengang. Han har stadigvæk forbindelser til Danmark, hans kæreste er dansker. Ikke at det betyder alverden, men lidt har også ret.
Men han er øjeblikkets komet i den tyske liga, der er verdens største hvad angår tilskuere og generel interesse.
Han og Leon har været med til at løfte Mainz gevaldigt i denne sæson, så også fra det perspektiv er han interessant, nu da Leon har fået landsholdsdebut.
Og så hører man nok også så lidt om d´herrer santos og Elmander fordi de ikke scorer NÆR så mange mål som Zidan.
Summa summarum: FCM får kanon-omtale hver gang han gør det godt, så jeg kan ikke se problemet...
Skal de så holde op med at skrive om ham når han skriver under med Barca ?
BW # 163
Men han er øjeblikkets komet i den tyske liga, der er verdens største hvad angår tilskuere og generel interesse.
Han og Leon har været med til at løfte Mainz gevaldigt i denne sæson, så også fra det perspektiv er han interessant, nu da Leon har fået landsholdsdebut.
Og så hører man nok også så lidt om d´herrer santos og Elmander fordi de ikke scorer NÆR så mange mål som Zidan.
Summa summarum: FCM får kanon-omtale hver gang han gør det godt, så jeg kan ikke se problemet...
Skal de så holde op med at skrive om ham når han skriver under med Barca ?
BW # 163
-
Altoriso
Jeg vil da umiddelbart mene at han stadig har meget stor tilknytning til Danmark..
Feks er jeg da overbevist om at hans familie stadig bor heroppe, og jeg vil da også tro at han flytter tilbage til Danmark, når hans udlandseventyr en dag slutter
Feks er jeg da overbevist om at hans familie stadig bor heroppe, og jeg vil da også tro at han flytter tilbage til Danmark, når hans udlandseventyr en dag slutter
-
mancitydk
jo men det er heller ikke fordi det gør mig noget at FCM får god omtale, men synes stadig det virker besynderligt at man gør så meget ud af en udlænding i forhold til de danskere, der spiller rundt omkring. Og så har han vist heller ikke mere tilknytning til Danmark og dengang han var på tale til landsholdet var det vist mest fordi Morten Olsen luftede ønsket om at have hans type spiller ¨på landsholdet, mere end det var en direkte invitation.
Men som sagt det er ikke fordi det gør mig noget, jeg undrer mig blot over den journalistiske interesse i ham.
Men som sagt det er ikke fordi det gør mig noget, jeg undrer mig blot over den journalistiske interesse i ham.
-
YahooSeeker [Bot]
mancitydk Skrev:
> jo men det er heller ikke fordi det gør mig noget
> at FCM får god omtale, men synes stadig det virker
> besynderligt at man gør så meget ud af en
> udlænding i forhold til de danskere, der spiller
> rundt omkring. Og så har han vist heller ikke mere
> tilknytning til Danmark og dengang han var på tale
> til landsholdet var det vist mest fordi Morten
> Olsen luftede ønsket om at have hans type spiller
> ¨på landsholdet, mere end det var en direkte
> invitation.
>
> Men som sagt det er ikke fordi det gør mig noget,
> jeg undrer mig blot over den journalistiske
> interesse i ham.
Jeg kan godt forstå, at der er journalistisk interesse i de danske blade for Zidan. Der er en del danske læser, som stadig følger med i ” fænomenet” Zidan – inkl. mig selv. Altså noget stof om Zidan i et eller andet blad, det er nok til, at jeg engang imellem køber et blad, hvor jeg ikke gider læse resten. Så det handler også om penge.
> jo men det er heller ikke fordi det gør mig noget
> at FCM får god omtale, men synes stadig det virker
> besynderligt at man gør så meget ud af en
> udlænding i forhold til de danskere, der spiller
> rundt omkring. Og så har han vist heller ikke mere
> tilknytning til Danmark og dengang han var på tale
> til landsholdet var det vist mest fordi Morten
> Olsen luftede ønsket om at have hans type spiller
> ¨på landsholdet, mere end det var en direkte
> invitation.
>
> Men som sagt det er ikke fordi det gør mig noget,
> jeg undrer mig blot over den journalistiske
> interesse i ham.
Jeg kan godt forstå, at der er journalistisk interesse i de danske blade for Zidan. Der er en del danske læser, som stadig følger med i ” fænomenet” Zidan – inkl. mig selv. Altså noget stof om Zidan i et eller andet blad, det er nok til, at jeg engang imellem køber et blad, hvor jeg ikke gider læse resten. Så det handler også om penge.
-
Altoriso
Interessen "burde" vel mest ligge i hvad journalisterne tror at læserne er interesserede i at læse om 
Og Zidan er og bliver altså stadig et af de største navne i dansk fodbold i den nyere tid
Og Zidan er og bliver altså stadig et af de største navne i dansk fodbold i den nyere tid
-
mancitydk
Tja, det er nok bare mig der har det sådan så:) Jeg synes det er fedt når han scorer og dejligt at han har succes, men ærlig talt. På lørdag holder jeg nui stadig med Schalke.
-
husted_6950
ved ikke om jeg har ret men kan det ha noget at gøre med at han er dansk statsborger eller noget for hentede ab ham ikke i hans ungdomsår eller er jeg helt ude at svømme her hvad siger i
-
Nicolai Kammersgaard
husted_6950 Skrev:
> ved ikke om jeg har ret men kan det ha noget at
> gøre med at han er dansk statsborger eller noget
> for hentede ab ham ikke i hans ungdomsår eller er
> jeg helt ude at svømme her hvad siger i
Ja du er ude at svømme
Zidan nåede ikke at være i Danmark i 7 år før han blev solgt videre og derfor nåede han ikke at få statsborgerskab. Jeg mener at han var i Danmark i 5 år, så hvis reglerne om statsborgerskab ikke var blevet lavet om i 2001 så var Zidan dansk landsholsspiller i stedet for egyptisk, fordi at han var raget uklar med den egyptiske landstræner
Nicolai Kammersgaard
> ved ikke om jeg har ret men kan det ha noget at
> gøre med at han er dansk statsborger eller noget
> for hentede ab ham ikke i hans ungdomsår eller er
> jeg helt ude at svømme her hvad siger i
Ja du er ude at svømme
Zidan nåede ikke at være i Danmark i 7 år før han blev solgt videre og derfor nåede han ikke at få statsborgerskab. Jeg mener at han var i Danmark i 5 år, så hvis reglerne om statsborgerskab ikke var blevet lavet om i 2001 så var Zidan dansk landsholsspiller i stedet for egyptisk, fordi at han var raget uklar med den egyptiske landstræner
Nicolai Kammersgaard
-
husted_6950
Nicolai Kammersgaard Skrev:
> husted_6950 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ved ikke om jeg har ret men kan det ha noget at
> > gøre med at han er dansk statsborger eller
> noget
> > for hentede ab ham ikke i hans ungdomsår eller
> er
> > jeg helt ude at svømme her hvad siger i
>
>
> Ja du er ude at svømme
>
> Zidan nåede ikke at være i Danmark i 7 år før han
> blev solgt videre og derfor nåede han ikke at få
> statsborgerskab. Jeg mener at han var i Danmark i
> 5 år, så hvis reglerne om statsborgerskab ikke var
> blevet lavet om i 2001 så var Zidan dansk
> landsholsspiller i stedet for egyptisk, fordi at
> han var raget uklar med den egyptiske landstræner
>
>
> Nicolai Kammersgaard
nårhh okey
skulle bare mene at jeg havde hørt engang at ab hentede ham som meget ung nå min fejl
> husted_6950 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ved ikke om jeg har ret men kan det ha noget at
> > gøre med at han er dansk statsborger eller
> noget
> > for hentede ab ham ikke i hans ungdomsår eller
> er
> > jeg helt ude at svømme her hvad siger i
>
>
> Ja du er ude at svømme
>
> Zidan nåede ikke at være i Danmark i 7 år før han
> blev solgt videre og derfor nåede han ikke at få
> statsborgerskab. Jeg mener at han var i Danmark i
> 5 år, så hvis reglerne om statsborgerskab ikke var
> blevet lavet om i 2001 så var Zidan dansk
> landsholsspiller i stedet for egyptisk, fordi at
> han var raget uklar med den egyptiske landstræner
>
>
> Nicolai Kammersgaard
nårhh okey
skulle bare mene at jeg havde hørt engang at ab hentede ham som meget ung nå min fejl
-
caspersm
Re: Zidan henter Klose... ot
BW # 163 Skrev:
> Men han er øjeblikkets komet i den tyske liga, der
> er verdens største hvad angår tilskuere og generel
> interesse.
Er england ikke det land med flest tilskure?
> Men han er øjeblikkets komet i den tyske liga, der
> er verdens største hvad angår tilskuere og generel
> interesse.
Er england ikke det land med flest tilskure?