Nyt talent til FCM...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Birdie

Nyt talent til FCM...

Indlæg af Birdie »

http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=2120

Mon ikke han skulle være i familie med Ken Ragus, der også spiller i B1913, og som så vidt jeg husker har spillet mod Herning Fremad nogle gange i 1. division...
Senest rettet af Birdie 31. jan 2005, 17:20, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Nyt talent til FCM...

Indlæg af Altoriso »

Tja med mindre han har yderligere en bror, så står det jo nærmest i teksten...

Men glæder mig til at se ham, og det lyder da spændende at han lige nu og her går direkte ind i truppen, og kæmper om pladserne

Birdie

Indlæg af Birdie »

Sorry...havde ikke lige taget mig tid til at læse hele artiklen på fcm.dk - så jo, det er givetvis ham, der er tale om!

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Ud fra artiklen lyder det til, at i har haft stor success med at profilere jer selv som klubben med moderne personalepolitik. Det synes faktisk at være en generel linje i klubben, og man søger også gerne at fremhæve AGF som en modsætning - bl.a. for et år siden med indslagene i onside om træningsmetoderne. Dengang i Århus, hvor der blev kørt lidt på Zidan, og alle udmeldingerne om den alt for hårde spillestil i AGF. Hvis unge Ragus har valgt klub ud fra, at Erik Rasmussen aer folk under hagen, og derfor har fravalgt AGF, må man også sige, at det i hvert fald er en success for den profilering.

tillykke med ham. Jeg håber han er et ordinært talent og at interessen fra AGF ikke var helhjertet, men man ved sgu' aldrig.

schou

Indlæg af schou »

Vi kan vel ikke gøre for at Ragus siger som han gør med Erik R, Forholdene osv...
FCM var måske bare den klub der viste mest interesse for ham.

/schou - My heart will go on.....

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

nej, det kan i selvfølgelig ikke. Det var heller ikke en kritik af FCM, bare en konstatering. jeg synes faktisk det virker som en ok strategi de har gang i - og det virkede åbenbart denne gang.

schou

Indlæg af schou »

Okay så misforstod jeg dig bare lidt. Vi må se hvad der kan blive ud af ham.
God vind og spar nu på pengene. ;-)

/schou

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Det er jo så faktisk det andet fynske talent vi har hentet til klubben inden for det sidste halve år. At de så enda begge er fra B 1913, viser måske at FCM er ved at have nogle ekstraordinært gode relationer til lige netop den klub. Det burde man faktisk promovere betydeligt mere, hvis det altså er tilfældet, for hvem ved så tænker flere af de talenter der vælger OB eller nogen af de andre fynske klubber måske istedet B 1913 og så kan det jo være vi henter flere gode talenter fra Odenseklubbens beaghave.

NB. Den anden spiller vi tidligere har hentet er Marc Hjort, som skal til at gå på akademiet.

Claus J

Indlæg af Claus J »

micco

Indlæg af micco »

Bjørn skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er jo så faktisk det andet fynske talent vi
> har hentet til klubben inden for det sidste halve
> år. At de så enda begge er fra B 1913, viser måske
> at FCM er ved at have nogle ekstraordinært gode
> relationer til lige netop den klub.

http://www.b1913.dk/forside/nyhed.asp?ID=641

Systes sætningen: "vores fodboldvenner fra" siger noget i retning af at der kan være noget om snakken..

micco

kenny

Indlæg af kenny »

Her er lige lidt info om vores nye talent fra 1913.
http://b1913.dk/afdelinger/nyhed.asp?ny ... hold_id=16

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Jeg så ham spille lige kort inden jeg tog afsted fra træningskampen igår. Dette er helt bestemt en spiller jeg glæder mig til at se igen.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Så vidt jeg ved er der et samarbejde med B1913...
Der stod i hvert fald noget om det i Herning Folkeblad engang i det tidlige efterår...

Stine

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er indgået et samarbejde på talentfronten, hvor der bliver udvekslet spillere og erfaringer. Det har indtil videre betydet at Nick Ragus og Mark Hjort er blevet tilknyttet FCM, mens vi i fremtiden nok kommer til at se, at vores reservespillere bliver udlånt til B1913, med mindre at 2. holdet i fremtiden må spille i 2. division...

Det er også planen, at Nick Ragus bliver udlånt til B1913 her i foråret...

Peter Ross

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

NU skrev jeg ikke noget om at jeg tvivlede på at der var et samarbejde med B1913. Det vidste jeg godt der findes. Det mit indlæg gik ud på var at det måske kunne være at man fra FCMs og derigennem også B1913 burde gøre mere ud af at promovere dette samarbejde. Pointen i så fald være at vi måske kunne hente flere af de største talenter i OBs baghave.

Besvar