Hattrick update
-
Lars
Hattrick update
Det er vist ved at være et pænt stykke tid siden Hattrick er blevet diskuteret her på forumet. Efter hvad jeg kan se er der stadig en del Hattrick hold ejet af folk med FCM sympatier. Forbundet the True Blacks som jeg er medlem af har fx 25 medlemer.
Hvordan går det med jeres hold?
Hvordan går det med jeres hold?
Senest rettet af Lars 14. apr 2007, 16:08, rettet i alt 1 gang.
-
Hoffmann
Re: Hattrick update
Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er vist ved at være et pænt stykke tid siden
> Hattrick er blevet diskuteret her på forumet.
> Efter hvad jeg kan se er der stadig en del
> Hattrick hold ejet af folk med FCM sympatier.
> Forbundet the True Blacks som jeg er medlem af har
> fx 25 medlemer.
>
> Hvordan går det med jeres hold?
Hmm, teamhoffmann er rykket ned i år..
> Det er vist ved at være et pænt stykke tid siden
> Hattrick er blevet diskuteret her på forumet.
> Efter hvad jeg kan se er der stadig en del
> Hattrick hold ejet af folk med FCM sympatier.
> Forbundet the True Blacks som jeg er medlem af har
> fx 25 medlemer.
>
> Hvordan går det med jeres hold?
Hmm, teamhoffmann er rykket ned i år..
-
Simon
Hoffmann Skrev:
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er vist ved at være et pænt stykke tid
> siden
> > Hattrick er blevet diskuteret her på forumet.
> > Efter hvad jeg kan se er der stadig en del
> > Hattrick hold ejet af folk med FCM sympatier.
> > Forbundet the True Blacks som jeg er medlem af
> har
> > fx 25 medlemer.
> >
> > Hvordan går det med jeres hold?
>
> Hmm, teamhoffmann er rykket ned i år..
Det samme er FCM er for seje desværre også...
Havde ellers regnet med en top 3, men skader og dårlig form hos bærende spillere gjorde at jeg rykkede ned, hvilket var en kæmpe skuffelse!
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er vist ved at være et pænt stykke tid
> siden
> > Hattrick er blevet diskuteret her på forumet.
> > Efter hvad jeg kan se er der stadig en del
> > Hattrick hold ejet af folk med FCM sympatier.
> > Forbundet the True Blacks som jeg er medlem af
> har
> > fx 25 medlemer.
> >
> > Hvordan går det med jeres hold?
>
> Hmm, teamhoffmann er rykket ned i år..
Det samme er FCM er for seje desværre også...
Havde ellers regnet med en top 3, men skader og dårlig form hos bærende spillere gjorde at jeg rykkede ned, hvilket var en kæmpe skuffelse!
-
M. Lissau
FC Lissau reddet lige livet... men sæsonen er også brugt på at sikre økonomien, så vi i næste sæson kan spille med i toppen..
-
Lars
Jeg må nok hellere smide lidt om hvordan det gik for mit eget hold; Los_Lobos.
Det bliv for 10.ende sæson i træk til en top 4 placering i V.194. Og så fik jeg en glædelig overraskelse til sidst i sæsonen da mit brasilanske talent Tuta Flexa blev udtaget til det brasilanske U20 landshold.
Jeg syntes godt nok at transferpriserne i spillet er raslet helt vildt voldsomt ned de sidste par sæsoner.
Det bliv for 10.ende sæson i træk til en top 4 placering i V.194. Og så fik jeg en glædelig overraskelse til sidst i sæsonen da mit brasilanske talent Tuta Flexa blev udtaget til det brasilanske U20 landshold.
Jeg syntes godt nok at transferpriserne i spillet er raslet helt vildt voldsomt ned de sidste par sæsoner.
-
Kobborg
Mit hold, "Team Kerlon", har grundet hovedrystende dårlig modstand i de forskellige divisioner været så heldigt/uheldigt at sikre sig oprykning til division VI 852. Dette er holdet dog på ingen måde klar til, da det stadig er forholdsvist nyt.
Så jeg ser frem til en sæson hvor jeg næppe kommer til at vinde mange kampe.
I forbindelse med det vil jeg da forresten lige høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer mht spillestil osv, når man skal klare sig som "underdog".
Så jeg ser frem til en sæson hvor jeg næppe kommer til at vinde mange kampe.
I forbindelse med det vil jeg da forresten lige høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer mht spillestil osv, når man skal klare sig som "underdog".
-
Claus (BW#1145)
Træn forsvar og spil kontra. Du skal stadigvæk prøve på at have en god midtbane, men på den her måde tager du lidt gassen af ballonen. Du skal så midtbaneoptimere dit forsvar, dvs få fat i nogle forsvarsspillere med god eller bedre i spilfordeling, og så spille dem offensivt.
Fremad-Bagud Utd tog også en tur op i VI, umiddelbart er jeg nok overmatchet, men efter et par fornuftige indkøb skal jeg nok være med til at slås om at blive oppe. Samtidig har jeg en GOD forstærkning i kikkerten, men han bliver rigtig dyr. Jeg har pt 10½ mio som jeg kan byde med, men kommer nok til at mangle op til 10 mio mere.
Fremad-Bagud Utd tog også en tur op i VI, umiddelbart er jeg nok overmatchet, men efter et par fornuftige indkøb skal jeg nok være med til at slås om at blive oppe. Samtidig har jeg en GOD forstærkning i kikkerten, men han bliver rigtig dyr. Jeg har pt 10½ mio som jeg kan byde med, men kommer nok til at mangle op til 10 mio mere.
-
Noe
Kobborg Skrev:
> I forbindelse med det vil jeg da forresten lige
> høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer
> mht spillestil osv, når man skal klare sig som
> "underdog".
Har du lidt is i maven, er det en god ide at investere i gamle gutter til midtbanen. De koster ikke så meget i løn (men forbavsende meget i indkøbspris), men de leverer varen. Faren er, at de bliver skadet, for så tager det laaaang tid at få dem klar igen.
> I forbindelse med det vil jeg da forresten lige
> høre om der er nogen der har nogle gode erfaringer
> mht spillestil osv, når man skal klare sig som
> "underdog".
Har du lidt is i maven, er det en god ide at investere i gamle gutter til midtbanen. De koster ikke så meget i løn (men forbavsende meget i indkøbspris), men de leverer varen. Faren er, at de bliver skadet, for så tager det laaaang tid at få dem klar igen.
-
Denis Egebæk
FK Tapir sluttede på en acceptabel 4. plads i VI.925 efter oprykningen sidste sæson. Jeg forventer endnu en top 4 placering i denne sæson, hvor jeg håber igen at nå mindst 3. runde af pokalturneringen.
Er der i øvrigt andre end mig der har oprettet en fodboldskole? Og er der grundlag for at danne en BW liga for vores ungdomshold?
Er der i øvrigt andre end mig der har oprettet en fodboldskole? Og er der grundlag for at danne en BW liga for vores ungdomshold?
-
Kobborg
Claus (BW#1145) Skrev:
> Træn forsvar og spil kontra. Du skal stadigvæk
> prøve på at have en god midtbane, men på den her
> måde tager du lidt gassen af ballonen. Du skal så
> midtbaneoptimere dit forsvar, dvs få fat i nogle
> forsvarsspillere med god eller bedre i
> spilfordeling, og så spille dem offensivt.
Jeg træner skam også forsvar alt hvad jeg kan, men deres spilfordeling er ikke videre imponerende, da jeg mere så på passning og fløj til sidestats da jeg i sin tid købte dem. ( altså for henholdsvis center og backs) Ville det være rentabelt (næppe), muligt og fornuftigt at skifte hele min 4 backkæde ud for at finde nogle med bedre spilfordeling?
Mht til at spille kontra, hvor vigtigt er det så at have en god angriber? Ham jeg har nu er nemlig lige så meget værd som vådt hø...
Noe Skrev:
> Har du lidt is i maven, er det en god ide at
> investere i gamle gutter til midtbanen. De koster
> ikke så meget i løn (men forbavsende meget i
> indkøbspris), men de leverer varen. Faren er, at
> de bliver skadet, for så tager det laaaang tid at
> få dem klar igen.
Det er også hvad jeg har gjort hidtil, og også hvad jeg havde tænkt mig, men når du siger gamle, snakker vi så 30-32 år? Det vigtigste i det tilfælde (ud over deres stats selvfølgelig) er vel deres rutine.
Jeg spiller pt 4-5-1, hvor mit forsvar er min største styrke, og resten er mere eller mindre lort. Jeg ville mene at jeg i hvert fald skal bruge to centrale midtbanespillere og en fløj. Det har jeg ca 15+ mio at købe for, efter jeg har solgt et par stykker. Kan det lade sig gøre?
> Træn forsvar og spil kontra. Du skal stadigvæk
> prøve på at have en god midtbane, men på den her
> måde tager du lidt gassen af ballonen. Du skal så
> midtbaneoptimere dit forsvar, dvs få fat i nogle
> forsvarsspillere med god eller bedre i
> spilfordeling, og så spille dem offensivt.
Jeg træner skam også forsvar alt hvad jeg kan, men deres spilfordeling er ikke videre imponerende, da jeg mere så på passning og fløj til sidestats da jeg i sin tid købte dem. ( altså for henholdsvis center og backs) Ville det være rentabelt (næppe), muligt og fornuftigt at skifte hele min 4 backkæde ud for at finde nogle med bedre spilfordeling?
Mht til at spille kontra, hvor vigtigt er det så at have en god angriber? Ham jeg har nu er nemlig lige så meget værd som vådt hø...
Noe Skrev:
> Har du lidt is i maven, er det en god ide at
> investere i gamle gutter til midtbanen. De koster
> ikke så meget i løn (men forbavsende meget i
> indkøbspris), men de leverer varen. Faren er, at
> de bliver skadet, for så tager det laaaang tid at
> få dem klar igen.
Det er også hvad jeg har gjort hidtil, og også hvad jeg havde tænkt mig, men når du siger gamle, snakker vi så 30-32 år? Det vigtigste i det tilfælde (ud over deres stats selvfølgelig) er vel deres rutine.
Jeg spiller pt 4-5-1, hvor mit forsvar er min største styrke, og resten er mere eller mindre lort. Jeg ville mene at jeg i hvert fald skal bruge to centrale midtbanespillere og en fløj. Det har jeg ca 15+ mio at købe for, efter jeg har solgt et par stykker. Kan det lade sig gøre?
-
Noe
Kobborg Skrev:
> Det er også hvad jeg har gjort hidtil, og også
> hvad jeg havde tænkt mig, men når du siger gamle,
> snakker vi så 30-32 år? Det vigtigste i det
> tilfælde (ud over deres stats selvfølgelig) er vel
> deres rutine.
Ja, 30-32 år. Så er lønnen til at have med at gøre. Rutine er self. en dejlig sidegevinst, men stats'ene er og bliver det vigtigste.
> Jeg spiller pt 4-5-1, hvor mit forsvar er min
> største styrke, og resten er mere eller mindre
> lort. Jeg ville mene at jeg i hvert fald skal
> bruge to centrale midtbanespillere og en fløj. Det
> har jeg ca 15+ mio at købe for, efter jeg har
> solgt et par stykker. Kan det lade sig gøre?
Kontraangreb er en svær en at overleve på alene. Især hvis dit angreb halter. Jeg tror jeg ville overveje en 4-4-2 på hjemmebane (mod dine svagere konkurrenter), med en fløj mod midten og et godt angreb. For mig at se har du meget mere brug for gode angribere end en fløj, så drop ham, og køb et par garvede gutter til at bombe oppe foran.
15 mio er naturligvis ikke meget, men mon ikke det kan lade sig gøre at finde noget. Hvis det kniber, tror jeg at angribere er vigtigst for dig pt.
> Det er også hvad jeg har gjort hidtil, og også
> hvad jeg havde tænkt mig, men når du siger gamle,
> snakker vi så 30-32 år? Det vigtigste i det
> tilfælde (ud over deres stats selvfølgelig) er vel
> deres rutine.
Ja, 30-32 år. Så er lønnen til at have med at gøre. Rutine er self. en dejlig sidegevinst, men stats'ene er og bliver det vigtigste.
> Jeg spiller pt 4-5-1, hvor mit forsvar er min
> største styrke, og resten er mere eller mindre
> lort. Jeg ville mene at jeg i hvert fald skal
> bruge to centrale midtbanespillere og en fløj. Det
> har jeg ca 15+ mio at købe for, efter jeg har
> solgt et par stykker. Kan det lade sig gøre?
Kontraangreb er en svær en at overleve på alene. Især hvis dit angreb halter. Jeg tror jeg ville overveje en 4-4-2 på hjemmebane (mod dine svagere konkurrenter), med en fløj mod midten og et godt angreb. For mig at se har du meget mere brug for gode angribere end en fløj, så drop ham, og køb et par garvede gutter til at bombe oppe foran.
15 mio er naturligvis ikke meget, men mon ikke det kan lade sig gøre at finde noget. Hvis det kniber, tror jeg at angribere er vigtigst for dig pt.
-
nybo
det ville være fint med en fcm ungdomsliga, men har endnu ikke sat mig ind i det nye system specielt.. så måske med tiden.
-
Kobborg
Jamen jeg siger mange tak for rådene. Så må jeg jo bare se hvad transfermarkedet bringer...
-
Denis Egebæk
Nix. Jeg var meget ivrig for at komme i gang med mine ungdomskampe i den første uge for at finde ud af hvad man kan bruge fodboldskolen til. Så da der ikke var den store respons herinde, tilmeldte jeg mig en anden liga. Næste sæson måske? Så kan det være der er flere der er med på den