Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen
-
foboldfreaken1001
Re: Så skete det!
jeg ved godt jeg har skrvet det før, men det var pbentbart i en forkert tråd:
det kommer ikke som den helt store overraskelse for mig, da jeg godt kunne mærke det trak op til noget ala det her....
nu må vi bare håbe at det har en negativ betydning for dem i ligaen
det kommer ikke som den helt store overraskelse for mig, da jeg godt kunne mærke det trak op til noget ala det her....
nu må vi bare håbe at det har en negativ betydning for dem i ligaen
-
Kent
Jeg VIDSTE det lugtede!!!
Og undskyldningen vedr. hjemve holder IKKE EN METER.
Jeg glæder mig allerede til vi får et "Meulensteen"-interview med Rioch
Kent
Og undskyldningen vedr. hjemve holder IKKE EN METER.
Jeg glæder mig allerede til vi får et "Meulensteen"-interview med Rioch
Kent
-
Jakob Jensen
Her må jeg så ærligt melde pas - så langt ud når mine vildeste fantasi ikke. Den mand har et ego som er større end nogen klub kan håndtere. Han har været fantatisk i sine første 18 måneder, gode resultater - god organisation o.s.v.
Men så kortsluttede det også. Slog fuldstændig klik - og så må jeg erkende, at det nu skal blive spændende at se, hvordan spillerne forvandler dette - i har alt muligt håb om det bliver negativt.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Men så kortsluttede det også. Slog fuldstændig klik - og så må jeg erkende, at det nu skal blive spændende at se, hvordan spillerne forvandler dette - i har alt muligt håb om det bliver negativt.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Ravnen
Omvendt så var Uffe Pedersen jo fremragende som træner. så længe han ville. Hvis han får det meste af ansvaret ser det måske ikke helt dumt ud..
-
Jakob Jensen
Uffe var en fantastisk offensiv træner, sprudlende og lækkert at se på - lidt for mange mål der gik ind. Du har måske ret, at netop du kunne være et rigtig godt tidspunkt for ham at tage over - han har hele tiden været med omkring træningen sammen med Hemmingsen, da Rioch mest bare kiggede på og var manager.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Jesper BW1100
Re: Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> KOM NU - MERE URO, MERE URO - vi ved I kan!
Og det kunne de
> KOM NU - MERE URO, MERE URO - vi ved I kan!
Og det kunne de
-
Ravnen
Mere benzin på bålet
Personlige forhold sagde OB, professionelle siger Rioch: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=66319
Men helt ærlig, hvis han kun skulle være i klubben indtil sommer, kunne han så ikke være ligeglad med klubhus og øvrige faciliteter.
Men helt ærlig, hvis han kun skulle være i klubben indtil sommer, kunne han så ikke være ligeglad med klubhus og øvrige faciliteter.
-
Kent
Re: Mere benzin på bålet
Umiddelbart er mit gæt, at der har været lidt større problemer på de interne linier, end det er kommet frem i pressen.
Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for, at han ikke mente at klubbens ledelse levede op til det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
Så der har sikkert været en større intern konflikt mellem Rioch og Brink/ledelsen/bestyrelsen. Men helt hvorfor bægeret flød over lige nøjagtig i søndags, og ikke i løbet af vinterpausen (hvor de jo efter sigende talte kontraktforlængelse) forstår jeg ikke.
Måske har Rioch bedt om at blive løst fra sin kontrakt allerede i vinterpausen, men det har OB ikke været indstillet på, da man først kunne finde en afløser til sommer, og man ikke mente, at man ville ødelægge den gode stime man var/er inde i, og bringe yderligere forstyrrelse ind i truppen, ved at skulle have en midlertidig kortsigtet løsning, i et meget vigtigt forår.
De elendige præstationer i den seneste uge, sammenholdt med udsigten til et svært forår, med en smal og skadespræget trup, har så måske været det, der har væeret dråben - Rioch har jo før vist sig at være meget ærekær, så derfor ville han måske hellere tage sit gode tøj og gå.
Kent
Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for, at han ikke mente at klubbens ledelse levede op til det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
Så der har sikkert været en større intern konflikt mellem Rioch og Brink/ledelsen/bestyrelsen. Men helt hvorfor bægeret flød over lige nøjagtig i søndags, og ikke i løbet af vinterpausen (hvor de jo efter sigende talte kontraktforlængelse) forstår jeg ikke.
Måske har Rioch bedt om at blive løst fra sin kontrakt allerede i vinterpausen, men det har OB ikke været indstillet på, da man først kunne finde en afløser til sommer, og man ikke mente, at man ville ødelægge den gode stime man var/er inde i, og bringe yderligere forstyrrelse ind i truppen, ved at skulle have en midlertidig kortsigtet løsning, i et meget vigtigt forår.
De elendige præstationer i den seneste uge, sammenholdt med udsigten til et svært forår, med en smal og skadespræget trup, har så måske været det, der har væeret dråben - Rioch har jo før vist sig at være meget ærekær, så derfor ville han måske hellere tage sit gode tøj og gå.
Kent
-
Ravnen
Det lyder som en meget plausibel forklaring. Det er meget muligt at Rioch har set en nedtur i kortene, og ikke ville have del i den fordi han havde forsøgt at råbe klubfolkene op i tide.
Under alle omstændigheder bliver det interessant at se hvordan holdet overvinder det i næste runde.
Under alle omstændigheder bliver det interessant at se hvordan holdet overvinder det i næste runde.
-
Jakob Jensen
Kent Skrev:
> Umiddelbart er mit gæt, at der har været lidt
> større problemer på de interne linier, end det er
> kommet frem i pressen.
Min vurdering er ja og nej. Bruce er van til en engelsk stil, som bare ikke udføres i Danmark. Men han har hele tiden været bekendt med det. Han er ærlig og siger sin mening om mangler, og har altid gjort det - men det er ikke ensbetydende med at der er eller har været interne problemer. Så kunne OB nok være ligeglade med han har efterladt ting i lejligheden, som de pænt pakker ned og sender, at der har været snak om han skulle være scout i england for OB ol.
> Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for, at
> han ikke mente at klubbens ledelse levede op til
> det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
Det må du så meget gerne dokumentere!
> Så der har sikkert været en større intern konflikt
> mellem Rioch og Brink/ledelsen/bestyrelsen. Men
> helt hvorfor bægeret flød over lige nøjagtig i
> søndags, og ikke i løbet af vinterpausen (hvor de
> jo efter sigende talte kontraktforlængelse)
> forstår jeg ikke.
Rioch har løbende gennem hele sin periode i OB været meget hjemme i England, der har ikke været lagt skjul på at han savner sin kone. Der har heller ikke været nogen tvivl om, at han gerne ville have bedre forhold omkring klubben - men det er ikke noget der ændres på dage eller uger og det har han haft svært ved at forstå.
Det har hele tiden været planen at han skulle rejse hjem i denne uge for at være behjælpelig i forhold til sin kone og hendes mor, og derefter have konen med til Danmark.
> Måske har Rioch bedt om at blive løst fra sin
> kontrakt allerede i vinterpausen, men det har OB
> ikke været indstillet på, da man først kunne finde
> en afløser til sommer, og man ikke mente, at man
> ville ødelægge den gode stime man var/er inde i,
> og bringe yderligere forstyrrelse ind i truppen,
> ved at skulle have en midlertidig kortsigtet
> løsning, i et meget vigtigt forår.
Du forsøger i en stor udstrækning at piske en stemning om. Rioch har uden tvivl bare kunne forlade sin kontrakt i vinters - rent faktisk ville OB hellere have haft dette, og derved muligheden for allerede nu at have kørt LO i stilling, end at han løber nu - så du skyder lidt med løst, bare for at forsøge at ramme noget negativt.
> De elendige præstationer i den seneste uge,
> sammenholdt med udsigten til et svært forår, med
> en smal og skadespræget trup, har så måske været
> det, der har væeret dråben - Rioch har jo før vist
> sig at være meget ærekær, så derfor ville han
> måske hellere tage sit gode tøj og gå.
Bruce har fra dag 1 bedt om en trup med kvalitet og ikke kvantitet, det har han fået. Truppen er på ingen måde smal i forhold til nogen andre klubbers - lige med undtagelse af FCKs. For de spillere som andre har løbende rundt som nr 20-25 kan man bare hente på u holdet eller DS, sværre er det altså ikke.
Fyens Stiftstidende bringer en leder i dag, som nok rammer meget plet - afsavnet fra sin familie har simpelthen været for stort - det er GRUNDEN og ikke de små ting, som andre medier eller personer forsøger at fremhæve - de kan kun have haft betydning i forhold til en evt. kontraktforlængelse og ikke at han forlod klubben nu.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
> Umiddelbart er mit gæt, at der har været lidt
> større problemer på de interne linier, end det er
> kommet frem i pressen.
Min vurdering er ja og nej. Bruce er van til en engelsk stil, som bare ikke udføres i Danmark. Men han har hele tiden været bekendt med det. Han er ærlig og siger sin mening om mangler, og har altid gjort det - men det er ikke ensbetydende med at der er eller har været interne problemer. Så kunne OB nok være ligeglade med han har efterladt ting i lejligheden, som de pænt pakker ned og sender, at der har været snak om han skulle være scout i england for OB ol.
> Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for, at
> han ikke mente at klubbens ledelse levede op til
> det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
Det må du så meget gerne dokumentere!
> Så der har sikkert været en større intern konflikt
> mellem Rioch og Brink/ledelsen/bestyrelsen. Men
> helt hvorfor bægeret flød over lige nøjagtig i
> søndags, og ikke i løbet af vinterpausen (hvor de
> jo efter sigende talte kontraktforlængelse)
> forstår jeg ikke.
Rioch har løbende gennem hele sin periode i OB været meget hjemme i England, der har ikke været lagt skjul på at han savner sin kone. Der har heller ikke været nogen tvivl om, at han gerne ville have bedre forhold omkring klubben - men det er ikke noget der ændres på dage eller uger og det har han haft svært ved at forstå.
Det har hele tiden været planen at han skulle rejse hjem i denne uge for at være behjælpelig i forhold til sin kone og hendes mor, og derefter have konen med til Danmark.
> Måske har Rioch bedt om at blive løst fra sin
> kontrakt allerede i vinterpausen, men det har OB
> ikke været indstillet på, da man først kunne finde
> en afløser til sommer, og man ikke mente, at man
> ville ødelægge den gode stime man var/er inde i,
> og bringe yderligere forstyrrelse ind i truppen,
> ved at skulle have en midlertidig kortsigtet
> løsning, i et meget vigtigt forår.
Du forsøger i en stor udstrækning at piske en stemning om. Rioch har uden tvivl bare kunne forlade sin kontrakt i vinters - rent faktisk ville OB hellere have haft dette, og derved muligheden for allerede nu at have kørt LO i stilling, end at han løber nu - så du skyder lidt med løst, bare for at forsøge at ramme noget negativt.
> De elendige præstationer i den seneste uge,
> sammenholdt med udsigten til et svært forår, med
> en smal og skadespræget trup, har så måske været
> det, der har væeret dråben - Rioch har jo før vist
> sig at være meget ærekær, så derfor ville han
> måske hellere tage sit gode tøj og gå.
Bruce har fra dag 1 bedt om en trup med kvalitet og ikke kvantitet, det har han fået. Truppen er på ingen måde smal i forhold til nogen andre klubbers - lige med undtagelse af FCKs. For de spillere som andre har løbende rundt som nr 20-25 kan man bare hente på u holdet eller DS, sværre er det altså ikke.
Fyens Stiftstidende bringer en leder i dag, som nok rammer meget plet - afsavnet fra sin familie har simpelthen været for stort - det er GRUNDEN og ikke de små ting, som andre medier eller personer forsøger at fremhæve - de kan kun have haft betydning i forhold til en evt. kontraktforlængelse og ikke at han forlod klubben nu.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Kent
Jakob Jensen Skrev:
> > Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for,at
> > han ikke mente at klubbens ledelse levede op til
> > det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
>
> Det må du så meget gerne dokumentere!
>
Mit belæg for det, skal findes i bl.a. dette citat, som vist er af ældre dato, men fundet frem i dag af EB:
- Jeg har påpeget over for ledelsen af OB lige siden, jeg kom, at der var visse ting, der skulle forbedres, før vi kunne tillade os at øge ambitionerne. Jeg har sagt igen og igen, at træningsforholdene i OB ikke er optimale. De høje herrer med slips i klubben har nikket, men der er intet sket.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 280460.ece
> Rioch har løbende gennem hele sin periode i OB
> været meget hjemme i England, der har ikke været
> lagt skjul på at han savner sin kone. Der har
> heller ikke været nogen tvivl om, at han gerne
> ville have bedre forhold omkring klubben - men det
> er ikke noget der ændres på dage eller uger og det
> har han haft svært ved at forstå.
Nu er der så også gået 1½ år - uden OB så vidt jeg ved har nogen som helst konkrete planer om en kunstgræsbane eller bedre baneforhold.
> Det har hele tiden været planen at han skulle
> rejse hjem i denne uge for at være behjælpelig i
> forhold til sin kone og hendes mor, og derefter
> have konen med til Danmark.
Vil du gerne dokumentere det! - Og vel og mærke fra en kilde, der stammer fra FØR han tog afsted. OB har enormt travlt med damage control lige nu, så det er altså ikke de mest troværdige oplysninger de kommer med i øjeblikket. Fx udtalelsen om at der intet dramatisk var i Riochs udeblivelse fra pressemødet eller at han blot planmæssigt var rejst hjem til konen, og snart kom tilbage igen. Spin, spin, spin
> Du forsøger i en stor udstrækning at piske en
> stemning om. Rioch har uden tvivl bare kunne
> forlade sin kontrakt i vinters - rent faktisk
> ville OB hellere have haft dette, og derved
> muligheden for allerede nu at have kørt LO i
> stilling, end at han løber nu - så du skyder lidt
> med løst, bare for at forsøge at ramme noget
> negativt.
Du overser jo helt en ting (og som sådan set var en vigtig pointe i det jeg skrev): Kunne OB få Lars Olsen i vinterpausen? Det er jeg da meget i tvivl om. Han var på kontrakt i Randers, og de er nok ikke specielt interesseret i at slippe en træner lige pludselig, i en situation hvor klubben er inde i en positiv udvikling. Jeg tror ikke Randers er/var villige til at slippe LO. At Rioch var utilfreds er jo ikke deres problem.
> Bruce har fra dag 1 bedt om en trup med kvalitet
> og ikke kvantitet, det har han fået. Truppen er på
> ingen måde smal i forhold til nogen andre klubbers
> - lige med undtagelse af FCKs. For de spillere som
> andre har løbende rundt som nr 20-25 kan man bare
> hente på u holdet eller DS, sværre er det altså
> ikke.
Så du mener, at I har mere end 2 kvalificerede angribere i truppen? Jeg mener absolut at I den smalleste trup af topholdene - og det hjælper jo ikke at start-11 har høj kvalitet, når det allerede begynder at knibe med spiller nr 14-16. Men du kender sikkert truppen bedre end jeg.
> Fyens Stiftstidende bringer en leder i dag, som
> nok rammer meget plet - afsavnet fra sin familie
> har simpelthen været for stort - det er GRUNDEN og
> ikke de små ting, som andre medier eller personer
> forsøger at fremhæve - de kan kun have haft
> betydning i forhold til en evt.
> kontraktforlængelse og ikke at han forlod klubben
> nu.
>
Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogen som helst, der stadig tror på alt det der familie-crap. Var det ikke den samme undskyldning Møllestenen brugte? BR har udtalt i flere medier, at han var klar til et nyt trænerjob i skandinavien og endda i DK - hvordan hænger det sammen med hjemveen og familiesituationen? Forklar mig lige det.
Kent
> > Rioch har jo meget tydeligt givet udtryk for,at
> > han ikke mente at klubbens ledelse levede op til
> > det, de lovede ham ved kontraktindgåelsen.
>
> Det må du så meget gerne dokumentere!
>
Mit belæg for det, skal findes i bl.a. dette citat, som vist er af ældre dato, men fundet frem i dag af EB:
- Jeg har påpeget over for ledelsen af OB lige siden, jeg kom, at der var visse ting, der skulle forbedres, før vi kunne tillade os at øge ambitionerne. Jeg har sagt igen og igen, at træningsforholdene i OB ikke er optimale. De høje herrer med slips i klubben har nikket, men der er intet sket.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 280460.ece
> Rioch har løbende gennem hele sin periode i OB
> været meget hjemme i England, der har ikke været
> lagt skjul på at han savner sin kone. Der har
> heller ikke været nogen tvivl om, at han gerne
> ville have bedre forhold omkring klubben - men det
> er ikke noget der ændres på dage eller uger og det
> har han haft svært ved at forstå.
Nu er der så også gået 1½ år - uden OB så vidt jeg ved har nogen som helst konkrete planer om en kunstgræsbane eller bedre baneforhold.
> Det har hele tiden været planen at han skulle
> rejse hjem i denne uge for at være behjælpelig i
> forhold til sin kone og hendes mor, og derefter
> have konen med til Danmark.
Vil du gerne dokumentere det! - Og vel og mærke fra en kilde, der stammer fra FØR han tog afsted. OB har enormt travlt med damage control lige nu, så det er altså ikke de mest troværdige oplysninger de kommer med i øjeblikket. Fx udtalelsen om at der intet dramatisk var i Riochs udeblivelse fra pressemødet eller at han blot planmæssigt var rejst hjem til konen, og snart kom tilbage igen. Spin, spin, spin
> Du forsøger i en stor udstrækning at piske en
> stemning om. Rioch har uden tvivl bare kunne
> forlade sin kontrakt i vinters - rent faktisk
> ville OB hellere have haft dette, og derved
> muligheden for allerede nu at have kørt LO i
> stilling, end at han løber nu - så du skyder lidt
> med løst, bare for at forsøge at ramme noget
> negativt.
Du overser jo helt en ting (og som sådan set var en vigtig pointe i det jeg skrev): Kunne OB få Lars Olsen i vinterpausen? Det er jeg da meget i tvivl om. Han var på kontrakt i Randers, og de er nok ikke specielt interesseret i at slippe en træner lige pludselig, i en situation hvor klubben er inde i en positiv udvikling. Jeg tror ikke Randers er/var villige til at slippe LO. At Rioch var utilfreds er jo ikke deres problem.
> Bruce har fra dag 1 bedt om en trup med kvalitet
> og ikke kvantitet, det har han fået. Truppen er på
> ingen måde smal i forhold til nogen andre klubbers
> - lige med undtagelse af FCKs. For de spillere som
> andre har løbende rundt som nr 20-25 kan man bare
> hente på u holdet eller DS, sværre er det altså
> ikke.
Så du mener, at I har mere end 2 kvalificerede angribere i truppen? Jeg mener absolut at I den smalleste trup af topholdene - og det hjælper jo ikke at start-11 har høj kvalitet, når det allerede begynder at knibe med spiller nr 14-16. Men du kender sikkert truppen bedre end jeg.
> Fyens Stiftstidende bringer en leder i dag, som
> nok rammer meget plet - afsavnet fra sin familie
> har simpelthen været for stort - det er GRUNDEN og
> ikke de små ting, som andre medier eller personer
> forsøger at fremhæve - de kan kun have haft
> betydning i forhold til en evt.
> kontraktforlængelse og ikke at han forlod klubben
> nu.
>
Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogen som helst, der stadig tror på alt det der familie-crap. Var det ikke den samme undskyldning Møllestenen brugte? BR har udtalt i flere medier, at han var klar til et nyt trænerjob i skandinavien og endda i DK - hvordan hænger det sammen med hjemveen og familiesituationen? Forklar mig lige det.
Kent
-
Jakob Jensen
Kent Skrev:
> Mit belæg for det, skal findes i bl.a. dette
> citat, som vist er af ældre dato, men fundet frem
> i dag af EB:
> - Jeg har påpeget over for ledelsen af OB lige
> siden, jeg kom, at der var visse ting, der skulle
> forbedres, før vi kunne tillade os at øge
> ambitionerne. Jeg har sagt igen og igen, at
> træningsforholdene i OB ikke er optimale. De høje
> herrer med slips i klubben har nikket, men der er
> intet sket.
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/ob/arti
> cle280460.ece
Der står intet om hvad han er lovet og ikke lovet, kun hvad han mener der skal til for at hæve ambitionerne.
> Nu er der så også gået 1½ år - uden OB så vidt jeg
> ved har nogen som helst konkrete planer om en
> kunstgræsbane eller bedre baneforhold.
OB har ikke denne mulighed, det er desværre fysisk umuligt og derfor komplet tåbeligt at kritisere forholdene, uden at vide hvordan tingene hænger sammen. Rioch har påpeget noget der skal forbedres, men det var ikke noget som OB ikke i forvejen var obs på.
OB har valgt at støtte kunstofbanen i Næsby, da der ikke er plads til nogen bane i Ådalen. Der er ikke en gang plads til at udvide det eksiterende antal baner, selvom der er behov for det.
OB vil gerne kunne have ungdom, amatør og elite under sammetag, derfor lider man lidt under det i Ådalen. Kommunen har ikke kunne finde en løsning på dyreskueplads situationen og derfor har OB ikke kunne købe den gamle, og flytte hele lortet - derfor står man i en situation som man gør.
> Vil du gerne dokumentere det! - Og vel og mærke
> fra en kilde, der stammer fra FØR han tog afsted.
> OB har enormt travlt med damage control lige nu,
> så det er altså ikke de mest troværdige
> oplysninger de kommer med i øjeblikket. Fx
> udtalelsen om at der intet dramatisk var i Riochs
> udeblivelse fra pressemødet eller at han blot
> planmæssigt var rejst hjem til konen, og snart kom
> tilbage igen. Spin, spin, spin
At der intet dramatisk var i udeblivelse er selvfølgelig spin, men de kan heller ikke stå og sige, at han netop har sagt op - de vil selvfølgelig gerne lige snakke med ham om tingene først. Mine informationer stammer fra 20 min før jeg snakkede med Brink om det, Ivan Rorstrøm som er formand for Tigers og jeg kender personligt. Han havde mødt Bruce i byen en dag hvor de sad og snakkede om OB, her kom det frem at han skulle rejse hjem i denne uge - bare ikke på den måde som det skete. Det var meningen han skulle have rejst, som så mange gange før.
> Du overser jo helt en ting (og som sådan set var
> en vigtig pointe i det jeg skrev): Kunne OB få
> Lars Olsen i vinterpausen? Det er jeg da meget i
> tvivl om. Han var på kontrakt i Randers, og de er
> nok ikke specielt interesseret i at slippe en
> træner lige pludselig, i en situation hvor klubben
> er inde i en positiv udvikling. Jeg tror ikke
> Randers er/var villige til at slippe LO. At Rioch
> var utilfreds er jo ikke deres problem.
En klub kan da INGEN interesse have i, at beholde en træner som ikke ønsker at være i klubben - det må da være det vigtige i dette - derfor har det intet med at gøre, om OB kunne hente LO nu eller først til sommer. For så kunne Uffe og Hemme lige så godt have overtaget med det samme, og sendt Bruce hjem.
> Så du mener, at I har mere end 2 kvalificerede
> angribere i truppen? Jeg mener absolut at I den
> smalleste trup af topholdene - og det hjælper jo
> ikke at start-11 har høj kvalitet, når det
> allerede begynder at knibe med spiller nr 14-16.
> Men du kender sikkert truppen bedre end jeg.
Til en opstilling med en angriber, er det så påkrævet at have 3-4 kvalificerede angribere? Jeg giver dig ret, at hvis vi nu spiller en reel 4-4-2, så er de 2 angribere, plus de to hængende for tyndt. Men ellers ser jeg intet galt i det, i forhold til Bruce's opstilling. Derudover havde vi tre, men Bruce var ikke interesseret i at den ene skulle forblive.
> Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogen som
> helst, der stadig tror på alt det der
> familie-crap. Var det ikke den samme undskyldning
> Møllestenen brugte? BR har udtalt i flere medier,
> at han var klar til et nyt trænerjob i
> skandinavien og endda i DK - hvordan hænger det
> sammen med hjemveen og familiesituationen? Forklar
> mig lige det.
BR har ikke udtalt i flere medier, han har udtalt til ET medie - som så har fordrejet det han sagde. Længere er den skam ikke. Manden har som sagt op til flere gange i løbet af sæsonen og lige ledes forrige, været hjemme ved famillien. Han har også mødt senere til alle træningsopstarter af samme grund.
Men alt der står i EB er jo sandt, det samme om EB og de unge spillere korrekt
Derudover vil jeg til en hver tid hellere tro mine kilder, og mine egne observationer ud fra at være til stede ved en træning, snakke med Kim Brink eller hvem det nu skulle være fra OB, end hvad EB/BT skriver om en sag, som de udfra mit synspunkt klart blæser op - de skal jo også leve.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
> Mit belæg for det, skal findes i bl.a. dette
> citat, som vist er af ældre dato, men fundet frem
> i dag af EB:
> - Jeg har påpeget over for ledelsen af OB lige
> siden, jeg kom, at der var visse ting, der skulle
> forbedres, før vi kunne tillade os at øge
> ambitionerne. Jeg har sagt igen og igen, at
> træningsforholdene i OB ikke er optimale. De høje
> herrer med slips i klubben har nikket, men der er
> intet sket.
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/ob/arti
> cle280460.ece
Der står intet om hvad han er lovet og ikke lovet, kun hvad han mener der skal til for at hæve ambitionerne.
> Nu er der så også gået 1½ år - uden OB så vidt jeg
> ved har nogen som helst konkrete planer om en
> kunstgræsbane eller bedre baneforhold.
OB har ikke denne mulighed, det er desværre fysisk umuligt og derfor komplet tåbeligt at kritisere forholdene, uden at vide hvordan tingene hænger sammen. Rioch har påpeget noget der skal forbedres, men det var ikke noget som OB ikke i forvejen var obs på.
OB har valgt at støtte kunstofbanen i Næsby, da der ikke er plads til nogen bane i Ådalen. Der er ikke en gang plads til at udvide det eksiterende antal baner, selvom der er behov for det.
OB vil gerne kunne have ungdom, amatør og elite under sammetag, derfor lider man lidt under det i Ådalen. Kommunen har ikke kunne finde en løsning på dyreskueplads situationen og derfor har OB ikke kunne købe den gamle, og flytte hele lortet - derfor står man i en situation som man gør.
> Vil du gerne dokumentere det! - Og vel og mærke
> fra en kilde, der stammer fra FØR han tog afsted.
> OB har enormt travlt med damage control lige nu,
> så det er altså ikke de mest troværdige
> oplysninger de kommer med i øjeblikket. Fx
> udtalelsen om at der intet dramatisk var i Riochs
> udeblivelse fra pressemødet eller at han blot
> planmæssigt var rejst hjem til konen, og snart kom
> tilbage igen. Spin, spin, spin
At der intet dramatisk var i udeblivelse er selvfølgelig spin, men de kan heller ikke stå og sige, at han netop har sagt op - de vil selvfølgelig gerne lige snakke med ham om tingene først. Mine informationer stammer fra 20 min før jeg snakkede med Brink om det, Ivan Rorstrøm som er formand for Tigers og jeg kender personligt. Han havde mødt Bruce i byen en dag hvor de sad og snakkede om OB, her kom det frem at han skulle rejse hjem i denne uge - bare ikke på den måde som det skete. Det var meningen han skulle have rejst, som så mange gange før.
> Du overser jo helt en ting (og som sådan set var
> en vigtig pointe i det jeg skrev): Kunne OB få
> Lars Olsen i vinterpausen? Det er jeg da meget i
> tvivl om. Han var på kontrakt i Randers, og de er
> nok ikke specielt interesseret i at slippe en
> træner lige pludselig, i en situation hvor klubben
> er inde i en positiv udvikling. Jeg tror ikke
> Randers er/var villige til at slippe LO. At Rioch
> var utilfreds er jo ikke deres problem.
En klub kan da INGEN interesse have i, at beholde en træner som ikke ønsker at være i klubben - det må da være det vigtige i dette - derfor har det intet med at gøre, om OB kunne hente LO nu eller først til sommer. For så kunne Uffe og Hemme lige så godt have overtaget med det samme, og sendt Bruce hjem.
> Så du mener, at I har mere end 2 kvalificerede
> angribere i truppen? Jeg mener absolut at I den
> smalleste trup af topholdene - og det hjælper jo
> ikke at start-11 har høj kvalitet, når det
> allerede begynder at knibe med spiller nr 14-16.
> Men du kender sikkert truppen bedre end jeg.
Til en opstilling med en angriber, er det så påkrævet at have 3-4 kvalificerede angribere? Jeg giver dig ret, at hvis vi nu spiller en reel 4-4-2, så er de 2 angribere, plus de to hængende for tyndt. Men ellers ser jeg intet galt i det, i forhold til Bruce's opstilling. Derudover havde vi tre, men Bruce var ikke interesseret i at den ene skulle forblive.
> Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogen som
> helst, der stadig tror på alt det der
> familie-crap. Var det ikke den samme undskyldning
> Møllestenen brugte? BR har udtalt i flere medier,
> at han var klar til et nyt trænerjob i
> skandinavien og endda i DK - hvordan hænger det
> sammen med hjemveen og familiesituationen? Forklar
> mig lige det.
BR har ikke udtalt i flere medier, han har udtalt til ET medie - som så har fordrejet det han sagde. Længere er den skam ikke. Manden har som sagt op til flere gange i løbet af sæsonen og lige ledes forrige, været hjemme ved famillien. Han har også mødt senere til alle træningsopstarter af samme grund.
Men alt der står i EB er jo sandt, det samme om EB og de unge spillere korrekt
Derudover vil jeg til en hver tid hellere tro mine kilder, og mine egne observationer ud fra at være til stede ved en træning, snakke med Kim Brink eller hvem det nu skulle være fra OB, end hvad EB/BT skriver om en sag, som de udfra mit synspunkt klart blæser op - de skal jo også leve.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Kent
Jakob Jensen Skrev:
> Der står intet om hvad han er lovet og ikke lovet,
> kun hvad han mener der skal til for at hæve
> ambitionerne.
Og det har OB ingen planer om
Jeg er med på, at han ikke har sagt: "Da jeg underskrev blev jeg lovet...", men mon ikke klubbens ambitionsniveau har været drøftet ifm kontraktindgåelsen, og at de i den forbindelse har drøftet de her ting - og mon ikke BR der har haft en oplevelse af, at klubben var indstillet på at forbedre disse ting.
> OB har ikke denne mulighed, det er desværre fysisk
> umuligt og derfor komplet tåbeligt at kritisere
> forholdene, uden at vide hvordan tingene hænger
> sammen. Rioch har påpeget noget der skal
> forbedres, men det var ikke noget som OB ikke i
> forvejen var obs på.
> OB har valgt at støtte kunstofbanen i Næsby, da
> der ikke er plads til nogen bane i Ådalen. Der er
> ikke en gang plads til at udvide det eksiterende
> antal baner, selvom der er behov for det.
> OB vil gerne kunne have ungdom, amatør og elite
> under sammetag, derfor lider man lidt under det i
> Ådalen. Kommunen har ikke kunne finde en løsning
> på dyreskueplads situationen og derfor har OB ikke
> kunne købe den gamle, og flytte hele lortet -
> derfor står man i en situation som man gør.
Jeg er helt med på OBs situation, men det ændrer ikke ved at jeg er overbevist om, at den manglende handling på området (mulig eller umulig) har været en væsentlig faktor i BRs afsked.
> En klub kan da INGEN interesse have i, at beholde
> en træner som ikke ønsker at være i klubben
Sådan set enig, men da BRs konflikt ikke er med spillertruppen (så vidt jeg ved - udover løse rygter om utilfredse spillere) men med ledelsen, bør han være i stand til at passe sit daglige arbejde (i en kort periode frem til kontraktudløb).
> - det
> må da være det vigtige i dette - derfor har det
> intet med at gøre, om OB kunne hente LO nu eller
> først til sommer. For så kunne Uffe og Hemme lige
> så godt have overtaget med det samme, og sendt
> Bruce hjem.
Men man har vel haft valget mellem pest eller kolera:
Pesten: Rioch rejser ½ år kontraktudløb, og de bliver nød til at lave en midlertidig løsning med Hemme og Uffe, der ikke er optimal (hvis den var det, så havde man nok ikke ansat LO). Dette vil medføre uro både om klubben og måske også i spillertruppen.
Koleraen: Man satser på at man kan holde konflikten med Rioch i ave de 2½ måned sæsonen varer. Da han er vellidt i pressen og i spillertruppen er det den sportslig set mest attraktive løsning.
Det viste sig så, at man endte med både at få pest og kolera
> Men alt der står i EB er jo sandt, det samme om EB
> og de unge spillere korrekt
EBs overskrifter og "analyser" giver jeg ikke meget for, men når det gælder direkte citater, er jeg 100% sikker på, at de nok skal sørge for at citere folk korrekt.
> Derudover vil jeg til en hver tid hellere tro mine
> kilder, og mine egne observationer ud fra at være
> til stede ved en træning, snakke med Kim Brink
> eller hvem det nu skulle være fra OB, end hvad
> EB/BT skriver om en sag, som de udfra mit
> synspunkt klart blæser op - de skal jo også leve.
Men Brink er jo lige så meget klubbens mand, når han taler med dig, som når han taler med pressen. Han kan jo ikke give dig andre oplysninger, end han giver pressen, da der er en risiko for at det kommer videre.
Det der undrer mig mest ved den hjemve-historie er, hvorfor Riochs hjemve så pludselig blev så kraftig søndag eftermiddag, at han nærmest flygtede ud af landet? Det holder da ikke. Der stikker andet under. Heldigvis er Rioch så åbenmundet, at det nok ikke varer længe, inden vi ser et "Møllensten-interview" med ham
Kent
> Der står intet om hvad han er lovet og ikke lovet,
> kun hvad han mener der skal til for at hæve
> ambitionerne.
Og det har OB ingen planer om
Jeg er med på, at han ikke har sagt: "Da jeg underskrev blev jeg lovet...", men mon ikke klubbens ambitionsniveau har været drøftet ifm kontraktindgåelsen, og at de i den forbindelse har drøftet de her ting - og mon ikke BR der har haft en oplevelse af, at klubben var indstillet på at forbedre disse ting.
> OB har ikke denne mulighed, det er desværre fysisk
> umuligt og derfor komplet tåbeligt at kritisere
> forholdene, uden at vide hvordan tingene hænger
> sammen. Rioch har påpeget noget der skal
> forbedres, men det var ikke noget som OB ikke i
> forvejen var obs på.
> OB har valgt at støtte kunstofbanen i Næsby, da
> der ikke er plads til nogen bane i Ådalen. Der er
> ikke en gang plads til at udvide det eksiterende
> antal baner, selvom der er behov for det.
> OB vil gerne kunne have ungdom, amatør og elite
> under sammetag, derfor lider man lidt under det i
> Ådalen. Kommunen har ikke kunne finde en løsning
> på dyreskueplads situationen og derfor har OB ikke
> kunne købe den gamle, og flytte hele lortet -
> derfor står man i en situation som man gør.
Jeg er helt med på OBs situation, men det ændrer ikke ved at jeg er overbevist om, at den manglende handling på området (mulig eller umulig) har været en væsentlig faktor i BRs afsked.
> En klub kan da INGEN interesse have i, at beholde
> en træner som ikke ønsker at være i klubben
Sådan set enig, men da BRs konflikt ikke er med spillertruppen (så vidt jeg ved - udover løse rygter om utilfredse spillere) men med ledelsen, bør han være i stand til at passe sit daglige arbejde (i en kort periode frem til kontraktudløb).
> - det
> må da være det vigtige i dette - derfor har det
> intet med at gøre, om OB kunne hente LO nu eller
> først til sommer. For så kunne Uffe og Hemme lige
> så godt have overtaget med det samme, og sendt
> Bruce hjem.
Men man har vel haft valget mellem pest eller kolera:
Pesten: Rioch rejser ½ år kontraktudløb, og de bliver nød til at lave en midlertidig løsning med Hemme og Uffe, der ikke er optimal (hvis den var det, så havde man nok ikke ansat LO). Dette vil medføre uro både om klubben og måske også i spillertruppen.
Koleraen: Man satser på at man kan holde konflikten med Rioch i ave de 2½ måned sæsonen varer. Da han er vellidt i pressen og i spillertruppen er det den sportslig set mest attraktive løsning.
Det viste sig så, at man endte med både at få pest og kolera
> Men alt der står i EB er jo sandt, det samme om EB
> og de unge spillere korrekt
EBs overskrifter og "analyser" giver jeg ikke meget for, men når det gælder direkte citater, er jeg 100% sikker på, at de nok skal sørge for at citere folk korrekt.
> Derudover vil jeg til en hver tid hellere tro mine
> kilder, og mine egne observationer ud fra at være
> til stede ved en træning, snakke med Kim Brink
> eller hvem det nu skulle være fra OB, end hvad
> EB/BT skriver om en sag, som de udfra mit
> synspunkt klart blæser op - de skal jo også leve.
Men Brink er jo lige så meget klubbens mand, når han taler med dig, som når han taler med pressen. Han kan jo ikke give dig andre oplysninger, end han giver pressen, da der er en risiko for at det kommer videre.
Det der undrer mig mest ved den hjemve-historie er, hvorfor Riochs hjemve så pludselig blev så kraftig søndag eftermiddag, at han nærmest flygtede ud af landet? Det holder da ikke. Der stikker andet under. Heldigvis er Rioch så åbenmundet, at det nok ikke varer længe, inden vi ser et "Møllensten-interview" med ham
Kent