Afrikanere tæller ikke som ikke-eu'er!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Allan B.

Re: Dobbeltmoral fra DBU?

Indlæg af Allan B. »

Afrikanerne er meget lettere at lokke hertil på grund af den højere levestandard. Og det er tilmed enorme befolkningstal, vi taler om. Problemet med EUborgere vil aldring blive af samme størrelsesorden, som det voksende antal afrikanere vil blive det, hvis der ikke snart bliver skredet ind. Det vil være dræbende for interessen for Superligaen, hvis flertallet af spillerne er udlændinge, som Erik Rasmussen er inde på.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Voksende antal afrikanere? Jeg vil gerne se nogle tal på den påstand :-)

Jeg er sikker på du kan finde EU lande hvor indbyggerne også er nemme at "lokke".

YahooSeeker [Bot]

Hvad er så en ny idealopstilling?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jamen, hvad er så vores nye idealopstilling, kunne det fx være?:

***************************Frank Kristensen**************************************
********************Dadu.**********************B. Collins*************************
Claus Madsen*******************************************************Dennis Sørensen
************************************Femi******************************************

Ulrik Lindkvist *****************************************************Kolja Afriyie
*******************Kristian Bak *******************Magnus Troest*****************
***********************************Martin Raska***********************************

Bænk: Simon Poulsen, Thomas Røll, Danny Olsen, Lasse Heninze, Salami, Jesper Mikkelsen og Speedy.
- En kæmpe bænk, men jeg har ikke lyst til at fjerne nogle. Derimod er Leon Jessen og Reid også tæt på en bænkplads.

Kent

Re: Hvad er så en ny idealopstilling?

Indlæg af Kent »

Tvivler meget på at det bliver en ny idealopstilling - eftersom du kun har 3 ikke-eu'er med på holdet, så kunne vi godt have stillet op i den mod Vejle, hvis det var det vi ønskede :-)

Tror mere at det er det samme som nu, men blot med en mulighed for at veksle mellem Baba, Dadu, Frank og Madsen uden at skulle holde styr på antallet af ikke-eu'er.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tvivler meget på at det bliver en ny
> idealopstilling - eftersom du kun har 3 ikke-eu'er
> med på holdet, så kunne vi godt have stillet op i
> den mod Vejle, hvis det var det vi ønskede :-)
>
> Tror mere at det er det samme som nu, men blot med
> en mulighed for at veksle mellem Baba, Dadu, Frank
> og Madsen uden at skulle holde styr på antallet af
> ikke-eu'er.
>
> Kent

Ja, det kan jeg da godt se, når jeg tæller efterfølgende - så er det lige om, vi kan bruge en ekstra plads til andet end den fleksibilitet, som ER taler om en ag linkene.

YahooSeeker [Bot]

Ikke lige min idealopstilling. Lad os nu se om ik UL trænger til en pause fra den startopstilling efter kampen i lørdags. Og hvor sikker er trost efter WR nu er blevet EU borger? Og efter min mening er CM en rigtig god indskifter, men ikke meget andet.

MIN:

######DADU######COLLINS##########

####SP###SALAMI#####FEMI####DENNIS

##LEON###WINSTON###KBN#####KOLJA

#############RASKA##############

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Raska

Kolja Bak Troest Lindkvist

Dennis Femi Salami Simon

Olsen Frank

-------------------------------

Mener helt klart troest skal stå i midterforsvaret sammen med bak ingen tvivl om det.

Godt nok har vi lige brugt penge på Dadu men hvis han ikke vise noget hvorfor så bruge ham ? Jeg synes at Madsen og Dadu som angrebsduo var en skandale. Først da Speedy og Frank kom ind fik vi gang i noget. Lad dem prøve at starte inde og se hvad der sker. Tror jeg kun vi får noget godt ud af.

Midtenbanen er vel selvskrevet ?

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

BW 2479 Skrev:
> Og hvor sikker er trost
> efter WR nu er blevet EU borger?

Er det mig der tager fejl eller har Winston ikke optrådt for et af de danske ungdomslandshold?? Derfor må han nødvendigvis allerede være EU-borger.... Uanset det nye "smuthul".....

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan det ville køre med denne opstilling:

........Dennis...Dadu/baba........
Simon...Salami...Femi...Danny
Ulle...KBN...Troest...Kolja
..........Raska...........

Men opstillingen afhænger jo så også af det med antallet af ikke EU borgere selvfølgelig. Ved også godt at Danny vist ikke er i topform pt., men når han bliver 100% fit, synes jeg helt klart, at vi skal bruge ham, eftersom vi har brugt så mange penge på ham, og efter hans opblomstring i FCN.

YahooSeeker [Bot]

Kasper M Skrev:
> Raska
>
> Kolja Bak Troest Lindkvist
>
> Dennis Femi Salami Simon
>
> Olsen Frank
>
> -------------------------------
>
> Mener helt klart troest skal stå i midterforsvaret
> sammen med bak ingen tvivl om det.
>
> Godt nok har vi lige brugt penge på Dadu men hvis
> han ikke vise noget hvorfor så bruge ham ? Jeg
> synes at Madsen og Dadu som angrebsduo var en
> skandale. Først da Speedy og Frank kom ind fik vi
> gang i noget. Lad dem prøve at starte inde og se
> hvad der sker. Tror jeg kun vi får noget godt ud
> af.
>
> Midtenbanen er vel selvskrevet ?

Ufatteligt at man kan afskrive Dadu på 55 minutter hvor hele holdet spillede af h. tillllll.

hovedrystende herfra og også fra ER som selv udtalte på tv at man ikke kan afskrive ham på 55 minutter så var der mange der skulle være afskrevet.

G`FF

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Det vil være dræbende for interessen for
> Superligaen, hvis flertallet af spillerne er
> udlændinge, som Erik Rasmussen er inde på.

Ok, skal Jeg forstå det på den måde så at du ikke mener at svenskere og nordmænd er udlændinge eller???
Skulle man følge din logik skulle man jo lave regler som gælder ALLE udlændinge. Det ville jo nærmest grænse op til racisme hvis man laver særregler for afrikanere.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja Dennis Sørensen, Thygesen og Simon Poulsen startede alle som et læs kartofler. Men hvis han kræver tilvænning vil det måske være fint nok at bruge ham som indskifter et par kampe først, det tager ingen skade af :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tror jeg napper

Olsen - Frank
Simon - Femi - Salami - Dennis
Jessen - Bak - Troest - Kolja
Heinze

Heinze indtil jeg har set Raska, aner jo intet om ham.
Olsen fordi han fortjener det!
Jessen fordi Lindkvist spiller som en pose nødder.
Resten giver sig selv :-)

schou

Indlæg af schou »

Ravnen Skrev:
> Tror jeg napper
>
> Olsen - Frank
> Simon - Femi - Salami - Dennis
> Jessen - Bak - Troest - Kolja
> Heinze
>
> Heinze indtil jeg har set Raska, aner jo intet om
> ham.
> Olsen fordi han fortjener det!
> Jessen fordi Lindkvist spiller som en pose
> nødder.
> Resten giver sig selv :-)

Og Kolja spiller som en drøm? Næppe...
Lindkvist havde en masse problemer med dødboldene, men derudover var han hverken værre eller bedre end de øvrige 10 der var på banen i lørdags. Jeg tror nu heller ikke det er tilfældigt at han blev udnævnt som anfører i den kamp.

/schou

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

topscore Skrev:
>
> Ja, det kan jeg da godt se, når jeg tæller
> efterfølgende - så er det lige om, vi kan bruge en
> ekstra plads til andet end den fleksibilitet, som
> ER taler om en ag linkene.

Det tror jeg er meget sandsynligt, men for mig handler det også om at man ikke vænner sig for meget til denne "luksus" og det tror jeg også ER er meget bevidst om. Det er vigtigt at man ikke omlægger konceptet mht. hvilke spillere er holdets omdrejningspunkt, den ideale startopstilling osv.. Naturligvis fordi "hullet" bliver lukket inden den nye sæson og reglerne afklaret, som der jo blev meldt ud i samme forbindelse.

Besvar