BT - fnis..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

BT - fnis..

Indlæg af Noe »

Jeg blev i dag lokket til at købe BT, på grund af et ekstra tillæg om superligastarten. Som sædvanlig sidder man med en lidt tom fornemmelse bag efter - der er ikke meget nyt. Til gengæld udstiller avisen sin inkompetence. Jeg er klar over at det ikke er realistisk at journalisterne følger hver eneste træning, men denne idealopstilling - foreslået af BT - er dog lavmålet:

Raska - Lindkvist, Mikkelsen, Bak, Afriyie - Poulsen, Femi, Salami, Dennis - Baba, Dadu.

Ikke nok med at Mikkelsen er vores idelle midtforsvarer anno 2007, start-11'eren består også af 4 ikke-EU'borgere..

Suk, hvorfor køber man dog aviser?
Senest rettet af Noe 8. mar 2007, 17:08, rettet i alt 1 gang.

Lars

Re: BT - fnis..

Indlæg af Lars »

I kampen mod FCN var AaB da lige ved at afprøve om man kan spille med 4 ikke EU-borgere på bannen samtidig. Men Lynge reddede situationen. Så det kan være at BT mener at FCM efter alle de imaginære lovovertrædelser pressen har beskyldt,som næste skridt overtræder reglen om kun at have 3 ikke-EU borgere på bannen samtidig symptomatisk igennem resten af sæsonen.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> I kampen mod FCN var AaB da lige ved at afprøve om
> man kan spille med 4 ikke EU-borgere på bannen
> samtidig. Men Lynge reddede situationen. Så det
> kan være at BT mener at FCM efter alle de
> imaginære lovovertrædelser pressen har
> beskyldt,som næste skridt overtræder reglen om kun
> at have 3 ikke-EU borgere på bannen samtidig
> symptomatisk igennem resten af sæsonen.

Ja, enten det, eller at Lynge var nervøs for, at pressen opdagede, at det slet ikke står så slemt til i AaB med at få opholdstilladelse til deres EU-spiller(--;

YahooSeeker [Bot]

Ikke-EU spiller skulle der stå

Lars

BT - fnis.. OT

Indlæg af Lars »

topscore: Du kan rette i dine indlæg ved at gå ind på dem og se i bunden af dem under Handlinger: der er der en Ret indlæg mulighed.

YahooSeeker [Bot]

Re: BT - fnis.. OT

Ej, hvor genialt – tak skal du have(--:

YahooSeeker [Bot]

Hvordan kan det være, at ved dette indlæg er det handlingen ret indlæg, men i de to andre er denne mulighed der ikke - er det så kun det sidst skrevet indlæg, som man altid kun kan ændre i?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der er en tidsgrænse på.

Peter Ross

Lars

Indlæg af Lars »

Det virker lidt underligt. Jeg tjekkede lige mine sidste indlæg og jeg har lige nu ikke muligheden for at rette i nogen af dem.
Det kan være det er en teknisk fejl.

Edit: Og vi fik lige svaret, det var en tidsgrænse der gjorde det.

Kent

Indlæg af Kent »

Det er simpelthen sådan noget, der gør at man totalt mister respekten for den danske sportspresse. Det er jo sådan noget, ikke engang en praktikant ville levere. De viser bare hvor lidt research de laver på noget som helst, når det ikke drejer sig om FCK eller BIF. Det er skræmmende. Mindes i sommer, hvor de også havde placeret Røll i start-elleveren, samt Troest som back. Det er så håbløst talentløst at det skriger til himlen.

Kent

caspersm

Indlæg af caspersm »

De burde ansætte en journalist til hvert sit danske hold, som så også dækkede udlandet, istedet for alle de journalister der kan lidt fra hver klub!

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Mindes da FCM vandt 1-0 over Silkeborg på SAS. I artiklen var Kristian Bak afbilledet. Men i teksten stod der Jesper Mikkelsen som var Matchvinder den aften. Samtidig stod der han scorede på et flot frispark som Tidman ingen chancer havde for at tage. :) Det er sku da grinern. Men dybt Uprofessionelt.

Kent

Indlæg af Kent »

Kan se, at der er de samme probleme i Politiken ift OB:

http://ob.dk/forum/thread/24748.aspx

Det er simpelthen ufatteligt. Man kunne forstå det, hvis det var de nye gratisaviser, der jo ikke ligefrem konkurrerer på journalistisk kvalitet, men BT og Politiken, burde sgu gøre det bedre.

Kent

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Jeg var også dum nok til at købe avisen idag. Hold fast hvor var det bare tørt og der var intet nyt eller interessant; for jeg er ellers ik ret kræsen på det punkt.

BT forbliver tegneserieblad

caspersm

Indlæg af caspersm »

ved ikke hvor meget nyt i vil regne med når i køber en avis efter transferlisten er lukket og sas ligaen ikke er igang, det eneste de skulle med det der ekstra om sasligaen var at få samlet op på det hele, men selvfølig dårlig journalastik..

Besvar