Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen
-
Kent
Re: Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen
For nu at fortsætte mit enmandstema om OB, så er det også lidt spøjst med Rioch. Her gik man og troede, at den eneste grund til, at han forlod OB, var fordi han synes der var for langt hjem, og han savnede familien.....
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=129642
Måske generer de manglende angribere i sommers og de elendig træningsfaciliteter ham en del mere, end han vil han sagt (og han har faktisk sagt en hel del).
Kent
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=129642
Måske generer de manglende angribere i sommers og de elendig træningsfaciliteter ham en del mere, end han vil han sagt (og han har faktisk sagt en hel del).
Kent
-
Ravnen
Ja den er virkelig tankevækkende, men han får nok ikke problemer med at få et nyt job.
-
Kent
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja den er virkelig tankevækkende, men han får nok
> ikke problemer med at få et nyt job.
Nej, mon ikke Brøndby kunne være interesserede......
Kent
> Ja den er virkelig tankevækkende, men han får nok
> ikke problemer med at få et nyt job.
Nej, mon ikke Brøndby kunne være interesserede......
Kent
-
Altoriso
Pacman Skrev:
> http://www.ob.dk/?NewsID=14075
Det gør de vist efterhånden hvert forår
Det er da ret smart
> http://www.ob.dk/?NewsID=14075
Det gør de vist efterhånden hvert forår
Det er da ret smart
-
Kent
Altoriso Skrev:
> Det er da ret smart
Ja, hvis ikke de kan fylde stadion på andre måder
Desuden er det vel lidt, at tage røven på dem, der har købt sæsonkort.
Kent
> Det er da ret smart
Ja, hvis ikke de kan fylde stadion på andre måder
Desuden er det vel lidt, at tage røven på dem, der har købt sæsonkort.
Kent
-
Jakob Jensen
Du har da vidst meget mod os fra Odense, Kent
Men jeg føler mig nu ikke snydt, selvom jeg har sæsonkort - vores sæsonkort er i forvejen så billige - at et arrangement som dette, ikke kan genere mig personerligt. Husker dog første gang, hvor det skete - der var lidt rører i andedammen, men det har vidst lagt sig - eftersom det nu er sket nogle gange.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Kent
Jakob Jensen Skrev:
> Du har da vidst meget mod os fra Odense, Kent
Nej - det har jeg nu ikke
Men eftersom I er vores nærmeste konkurrent i øjeblikket, er det interessant at følge med i, hvad der foregår i klubben.
Men jeg synes egentlig det er interessant, at man vælger at gøre det gratis at komme ind - og har gjort det før. For klubben kan det jo ved den konkrete kamp være ligegyldigt, da man vel få dækket økonomien af sponsorerne - og så kan man selvfølgelig spekulere i, at det giver flere mennesker på stadion, der er villige til at bruge flere penge, da de har sparet indgangen. Så alt i alt, kan OB måske tjene på sådan en kamp.
Men hvad med på lidt længere sigt? Vænner man så folk til, at det er gratis at komme på stadion, så man til andre kampe vil se et fald i tilskueretallene - eller får man fanget nye ind, der så også kommer til de andre kampe?
Jeg ved det ikke, og begge dele kan være plausible hypoteser.
Vi har jo indtil videre gjort det anderledes i FCM, hvor vi har prisforskelle på kampe, og samtidig giver medlemmerne af ulveklubben lov til at tage far eller mor med til bold, til de lavest prioriterede kampe. Det har indtil videre været en stor succes, og fx havde vi 9.700 og 10.600 (sæsonrekord) tilskuere til kampene mod Horsens i efteråret - hvilket nok normalt ikke vil være publikumstræffere.
Kent
> Du har da vidst meget mod os fra Odense, Kent
Nej - det har jeg nu ikke
Men eftersom I er vores nærmeste konkurrent i øjeblikket, er det interessant at følge med i, hvad der foregår i klubben.
Men jeg synes egentlig det er interessant, at man vælger at gøre det gratis at komme ind - og har gjort det før. For klubben kan det jo ved den konkrete kamp være ligegyldigt, da man vel få dækket økonomien af sponsorerne - og så kan man selvfølgelig spekulere i, at det giver flere mennesker på stadion, der er villige til at bruge flere penge, da de har sparet indgangen. Så alt i alt, kan OB måske tjene på sådan en kamp.
Men hvad med på lidt længere sigt? Vænner man så folk til, at det er gratis at komme på stadion, så man til andre kampe vil se et fald i tilskueretallene - eller får man fanget nye ind, der så også kommer til de andre kampe?
Jeg ved det ikke, og begge dele kan være plausible hypoteser.
Vi har jo indtil videre gjort det anderledes i FCM, hvor vi har prisforskelle på kampe, og samtidig giver medlemmerne af ulveklubben lov til at tage far eller mor med til bold, til de lavest prioriterede kampe. Det har indtil videre været en stor succes, og fx havde vi 9.700 og 10.600 (sæsonrekord) tilskuere til kampene mod Horsens i efteråret - hvilket nok normalt ikke vil være publikumstræffere.
Kent
-
Jakob Jensen
Jeg ved af erfarring fra de andre år, at det medvirker at der kommer rigtig mange, specielt kvinder og unge mennesker, som ikke normalt kommer på Stadion. Desværre har det også medvirket tidligere, at stemningen til disse kampe bliver fuldstændig ødelagt - da stemningsgrupperne ikke får sig samlet - pga de mange uindvidede mennesker som kommer ind. Men der er nogle nye tiltag i støbeskeen i forhold til stemningen, som gerne skulle hjælpe på sigt og forhåbentligt også denne kamp.
Kan derudover godt forstå interessen - følger også selv specielt med hos Brøndby, FCK, AaB og jer omkring hvad der sker og rør sig. Ellers er det de klubber, som nu blander sig i forhold til den position vi kæmper om.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Kan derudover godt forstå interessen - følger også selv specielt med hos Brøndby, FCK, AaB og jer omkring hvad der sker og rør sig. Ellers er det de klubber, som nu blander sig i forhold til den position vi kæmper om.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Kent
Det her er vel næsten en åben jobansøgning, der signalerer til alle, at jeg er fri på markedet og interesseret.
Han må altså være ret utilfreds med jobbet i OB, når han ikke ønsker at forlænge, men gerne vil blive i DK. Det er vel kun Aab, os, FCK og BIF, som er mulige destinationer for ham herhjemme, hvis ikke det skal være et skridt ned. BIF er vel den mest oplagte mulighed
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65904
Kent
Han må altså være ret utilfreds med jobbet i OB, når han ikke ønsker at forlænge, men gerne vil blive i DK. Det er vel kun Aab, os, FCK og BIF, som er mulige destinationer for ham herhjemme, hvis ikke det skal være et skridt ned. BIF er vel den mest oplagte mulighed
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65904
Kent
-
fadlaa
Tror ikke du skal regne med at Han skal til BIF. Køhlert er jo lige trådt til
-
hitman202
Det er vel kun Aab, os, FCK og BIF,
> som er mulige destinationer for ham herhjemme,
> hvis ikke det skal være et skridt ned. BIF er vel
> den mest oplagte mulighed
Er det ikke kun Randers som lige står og mangler??
Jeg tror det er meget usandsynligt han skulle komme til FCM eller fck, så Jeg tror på Randers eller måske Esbjerg hvis de skulle blive trætte af Troels Bech
> som er mulige destinationer for ham herhjemme,
> hvis ikke det skal være et skridt ned. BIF er vel
> den mest oplagte mulighed
Er det ikke kun Randers som lige står og mangler??
Jeg tror det er meget usandsynligt han skulle komme til FCM eller fck, så Jeg tror på Randers eller måske Esbjerg hvis de skulle blive trætte af Troels Bech
-
Kent
Jeg tror stadig Brøndby ville være det bedste bud. Jeg tror ikke for alvor på at Køhlert er tænkt som en permanent løsning. Man gav ham en lang kontrakt, for at stoppe spekulationer udadtil, men jeg vil næsten vædde på, at der er en aftale om at han træder tilbage, hvis de finder en ny til sommer.
For Rioch ville RFC eller EfB være et karrieremæssigt tilbageskridt, så jeg tvivler meget på, at han ender der.
Kent
For Rioch ville RFC eller EfB være et karrieremæssigt tilbageskridt, så jeg tvivler meget på, at han ender der.
Kent
-
Dahl Nielsen
Kent Skrev:
> Jeg tror stadig Brøndby ville være det bedste bud.
> Jeg tror ikke for alvor på at Køhlert er tænkt som
> en permanent løsning. Man gav ham en lang
> kontrakt, for at stoppe spekulationer udadtil, men
> jeg vil næsten vædde på, at der er en aftale om at
> han træder tilbage, hvis de finder en ny til
> sommer.
>
> For Rioch ville RFC eller EfB være et
> karrieremæssigt tilbageskridt, så jeg tvivler
> meget på, at han ender der.
Er meget enig med dig, Kent. Jeg tror kun, at Køhlert er en "midlertidig" løsning. Man stiller sig tilfreds med ham nu, men man leder stadig efter alternativer.
Skulle Rioch blive i Danmark, så er mit bedste bud også Brøndby. En lille outsider kunne være AaB, da Hamrén før han ytret ønske om at komme tilbage til Sverige.
> Jeg tror stadig Brøndby ville være det bedste bud.
> Jeg tror ikke for alvor på at Køhlert er tænkt som
> en permanent løsning. Man gav ham en lang
> kontrakt, for at stoppe spekulationer udadtil, men
> jeg vil næsten vædde på, at der er en aftale om at
> han træder tilbage, hvis de finder en ny til
> sommer.
>
> For Rioch ville RFC eller EfB være et
> karrieremæssigt tilbageskridt, så jeg tvivler
> meget på, at han ender der.
Er meget enig med dig, Kent. Jeg tror kun, at Køhlert er en "midlertidig" løsning. Man stiller sig tilfreds med ham nu, men man leder stadig efter alternativer.
Skulle Rioch blive i Danmark, så er mit bedste bud også Brøndby. En lille outsider kunne være AaB, da Hamrén før han ytret ønske om at komme tilbage til Sverige.
-
Jakob Jensen
Efter artiklen, er det ikke pokkers svært at læse sig til, at det skyldes at hans familie situation har ændret sig - hvordan vides ikke. Men OB valgte ikke at trække tiden længere, da hans i forvejen havde fået udskudt fristerne for svar flere gange. Det kunne meget vel have været blevet en forlængelse, hvis vi havde ventet længere - men for at undgå en Brøndby situation var det vigtigt at sikre sig.
Rioch får angivligt eller var tilbudt 2,4 mio kroner om året - alene her er der vidst nogle klubber som vælger at takke nej.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Rioch får angivligt eller var tilbudt 2,4 mio kroner om året - alene her er der vidst nogle klubber som vælger at takke nej.
Venlig hilsen
Jakob Jensen