liveupdate fra træningskampen...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Takito

Re: FCM - Randers

Indlæg af Takito »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Turen til Fredericia, bliver på parpiret en
> nedsabling!
>
> Btw. er der nogen der køre derned som tager fra
> Herning ca kl. 14.30 eller kan tage mig med fra
> Vildbjerg der???

Vil da se om jeg kan arrangere et eller andet. Så vi kan komme afsted på fredag. skal lige undersøge sagen lidt nærmere, men er da klar på idéen :)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Takito Skrev:
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Turen til Fredericia, bliver på parpiret en
> > nedsabling!
> >
> > Btw. er der nogen der køre derned som tager fra
> > Herning ca kl. 14.30 eller kan tage mig med fra
> > Vildbjerg der???
>
> Vil da se om jeg kan arrangere et eller andet. Så
> vi kan komme afsted på fredag. skal lige undersøge
> sagen lidt nærmere, men er da klar på idéen :)

Najs

jammen så er Vildbjerg jo også lige på vejen.

kopien

Indlæg af kopien »

Den kamp jeg så i gf og nu det her resultat giver mig i hvert fald også grund til optimisme..

Jeg synes vi ser stærke ud på de fleste pladser, det eneste minus er vel stadig venstre back og hvis salami eller femi skulle ryge ud, føler jeg ikke vi har nogle super gode erstatninger. Røll mener godt nok selv han er ved at komme i omdrejninger men syns han var yderst anonym i århus, nogen der ved hvordan han var i dag? hvis han altså var med....

Syns angrebet ser temmelig godt ud og forsvaret ligeså, men vores nærmeste konkurrent til 2. pladsen, OB, fik også et godt resultat i det de vandt 6-1 over vejle i dag så det tegner til et spændende forår...

Leifcool

Indlæg af Leifcool »

Det ser for alvor godt ud, der er styr på spillet og god konkurrence, 2 mand på de fleste pladser. Det giver god variation med så mange forskellige muglige opstillinger.

Farlige Frank er stadig farlig, kanon mål....

Se et par billeder fra kampen her

http://www.farligefrank.dk/Randers.htm

B

Indlæg af B »

Fra Randers hjemmeside:

Fortjent 3-1 sejr til FC Midtjylland (14-02-2007)

Randers FC havde gode perioder, specielt i første halvleg, spillede bolden godt rundt, og skabte et par pæne chancer – men generelt set var FC Midtjylland det bedste af de to hold og da også fortjente sejren på 3-1 over Randers FC i dagens træningskamp i Vildbjerg.

FC Midtjylland havde initiativet fra start og kom foran 1-0 allerede efter fem minutters spil ved Frank Kristensen. FC Midtjyllands spil var hurtigt og bevægeligt, og individuelt voldte holdets spillere Randers FC store problemer.

Midt i første halvleg øgede Winston Reid til 2-0 – ind i mellem reddede Mads Toppel, der stod en flot kamp, et straffespark. Efter pausen var det forsat med FC Midtjylland i den toneangivende rolle, og Rasmus Hansen bragte da også midtjyderne foran 3-0 midt i anden halvleg. Fem minutter før tid lykkedes det Karsten Johansen at reducere, da han kanonerede et indlæg fra højre side op i nettaget.

Randers FC kampen startede således; Mads Toppel på mål, de fire bageste var Søren Pedersen, Ralf Pedersen, Issah Ahmed og Carsten Fredgaard. Centralt på midtbanen var Stig Tøfting og Tidiane Sane, på flankerne Todor Yanchev (højre) og Kenneth Møller Pedersen (venstre). Angrebsduoen blev udgjort af Djiby Fall og Thomas Dalgaard.

I pausen blev Todor Yanchev og Issah Ahmed udskiftet med Søren Holdgaard og Casper Abildgaard. I løbet af anden halvleg blev Søren Pedersen, Thomas Dalgaard og Djiby Fall udskiftet med henholdsvis Jonas Damborg, Karsten Johansen og Fabinho.

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg synes også, at det ser rimeligt fornuftigt ud. Igen i dag skabte vi masser af chancer, og hvis vi havde været helt skarpe, så kunne vi godt have scoret 6-7 mål - og så skulle vi endda kun have scoret på de brændte friløbere og straffet.

Samtidig holder vi igen modstanderen fra chancer. Randers havde vel alt i alt 3 nogenlunde chancer, hvoraf de 2 var på hovedstød efter indlæg.

Ovenikøbet har vi endnu ikke spillet med hele A-kæden, og til sidst i dagens kamp, var det næsten et rent B-hold, hvor kun Lindkvist og Troest ville være normale startere.

Men nu synes jeg heller ikke at modstanderne har været prangende - det kan selvfølgelig skyldes vores egen kvalitet, men hverken GF eller Randers er klubber som vi skal måle os op mod. Jeg aner ikke hvem, der er modstanderne på træningsturen, men forhåbentlig matcher de os lige hårdere.

Personligt synes jeg også det var interessant at se Juelsgaard på venstre back, hvor jeg synes han gjorde det ganske fint.

Kent

YahooSeeker [Bot]

Hvad med Rasmus Hansen noge der lagde mærke til ham ud over målet? Mod GF klarede han det jo ganske fint i 90 min.

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

han spillede en ganske udmærket kamp, i hvert fald det jeg så af anden halvleg...
han stod godt placeret på den rimelig våde bane, og bevægede sig hele tiden for at fåbolden..

Jeg kom lidt senere ud til halvlegen fordi at de var en halv time om at lave en skide fransk hotdog oppe i cafeteriaet

Dahl Nielsen

Re: liveupdate fra træningskampen...

Indlæg af Dahl Nielsen »

kopien Skrev:
> 1-0 til os....
>
> Frank efter indlæg fra Juelsgård...

Ifølge fcm.dk var det et indlæg fra Leon, og det mente jeg nu nok også, da jeg så bolden komme indover.
Sagde det jo til dig, Mini! ;)

Damsgaard

Tifo?

Indlæg af Damsgaard »

Hvordan gik jeres tifo?

/Damsgaard

Dahl Nielsen

Re: Tifo?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Damsgaard Skrev:
> Hvordan gik jeres tifo?
>
>
> /Damsgaard

Vores tifo gik superfint. Virkelig over al forventning! ;)

(Det kunne tænkes, at ironi er anvendt, Yo Bro'... Eller, ja, det er det måske nok... Eller, det er det...)

For at sige det som det er, så fik vi aldrig rigtig foldet det banner ud ;)

Men bare vent til Fredericia-kampen - så skal I se løjer! :D

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

BW 2479 Skrev:
> Hvad med Rasmus Hansen noge der lagde mærke til
> ham ud over målet? Mod GF klarede han det jo
> ganske fint i 90 min.

Han blev skiftet ind et godt stykke inde i anden halvleg, men i den periode han spillede, gjorde han det godt. Sikkert spil, måske lidt a la en "typisk Femi". Han lagde nogle gode bolde til de andre, og rykkede sig konstant fri af modstanderen, så han var i position til at kunne modtage bolden.

Og så scorede han jo som bekendt en perle... ;)

Damsgaard

Indlæg af Damsgaard »

Okay.. Hvad står der på det banner? Hvad med røg og hvad i ellers havde i tankerne, der var jo lagt op til den største tifo i BW's historie..

/Damsgaard - Peter Ross din lujer

Ironi kan være anvendt, haha

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Damsgaard Skrev:
> Okay.. Hvad står der på det banner? Hvad med røg
> og hvad i ellers havde i tankerne, der var jo lagt
> op til den største tifo i BW's historie..
>
> /Damsgaard - Peter Ross din lujer
>
> Ironi kan være anvendt, haha

Der står (og hold nu godt fast) "FCM"... Nøøøiij, hva'? ;)
Røg og lign. ved jeg ikke noget om, men jeg så i hvert fald ikke noget derude.

Nå, håber du hyggede dig på Mc'en mens vi andre så fodbold, Jon ;)

YahooSeeker [Bot]

Dejligt! Er vild med den drengs spil. Lyder som om han er klar til for alvor at prøve kræfter med 1 holdet. Mon ikke han bliver mere eller mindre fast mand på bænken i foråret? Han er jo utrolig alsidig og kan spille de fleste pladser i forsvaret og på midten!

Dahl Nielsen Skrev:
> Han blev skiftet ind et godt stykke inde i anden
> halvleg, men i den periode han spillede, gjorde
> han det godt. Sikkert spil, måske lidt a la en
> "typisk Femi". Han lagde nogle gode bolde til de
> andre, og rykkede sig konstant fri af
> modstanderen, så han var i position til at kunne
> modtage bolden.
>
> Og så scorede han jo som bekendt en perle... ;)

Besvar