Se Salami I chelsea kamp iaften!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Persian_Wolf

Se Salami I chelsea kamp iaften!

Indlæg af Persian_Wolf »

Viasat Sport 2 Iaften:

18:50

Fodbold: Chelsea XI-Team China
Et gensyn med venskabskampen mellem Chelsea XI og Team China fra den 5. februar på Griffin Park i London-forstaden Brentford. De kinesiske gæster kom til London med det ungdomshold, som også skal repræsentere Kina ved OL i Beijing i 2008. Chelsea stillede op til kampen med primært spillere fra klubbens reservehold, heriblandt det unge talent fra FC Midtjylland, Adigun Salami.
Senest rettet af Persian_Wolf 15. feb 2007, 21:18, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Se Salami I chelsea kamp iaften!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der er bare totalt snyd, at jeg ikke har sådan en kanal...

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Yep, det virker spændende. Det er fra Chelsea Kanalen de viser. De snakker en deom om de nye "trailister" heraf bla. Salami som værten siger har imponeret Chelsea meget.

Skuffende er det dog at de sagde at Salami er fra 1. division i Dansk liga, og ikke "topliga" .

I hvertfald begynder kampen nu, blir spændende at se

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeps og nu blev der også sagt at han er 20 år - hmm en lille konspirationsteori kunne måske sættes i gang ;-)

Men fedt at se ham i en storklubs spilledragt !

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Salami har startet de første 5-6 minutter rigtigt flot, og er blevet rost flere gange allerede
Frank Arnesen er der naturligvis også, og kommentatorerne snakkede lidt om, hvordan spillerne bliver yngre, og får chancen på holdene i en tidlig alder

PS lidt griner at kommentere en kamp, man ved ender 1-0 :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Giv gerne et referat senere, for os, der ikke har så eksotiske kanaler ;-)

Edit: det er du allerede igang med kan jeg se, så fortsæt endelig :-)

Kent

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kommentatorer:

Salami har spillet en flot kamp indtil videre, har en lysende fremtid, og har været godt til at sprede boldene ud ( og så missede han selvfølgelig lige en enkelt hehe )

Persian_Wolf

Re: Se Salami I chelsea kamp (lille referat)

Indlæg af Persian_Wolf »

Jeg kommer lige med et lille referat. Går udfra at Alto kommer med et større? ;)

En fin første halveg. Salami blevet rost flere gange. Er med i utrolig meget. Erobre mange bolde, og har haft flere gode drives fremad, specielt i sidste minut hvor han driblde igennem 2spillere og var med i et flot opspil der gav en udløste en god chance for chelsea.

Salami ser ud til at have adopteret spillet godt. I hvert fald er han god til finde medspillere hurtigt.

Dog er der utrolig meget fokus på Tajera og Rajkovic som skulle være to spillere øverst i deres ønskeliste, hvad angår unge spillere.

Men en bestemt god kamp af Salami, som minder mig om en offensiv version af Christian Poulsen. En rolle mange store holde efterlyser efterhånden. En defensiv midtbane der kan rydde op og er hurtig til at fordele bolden og er med til at sætte spillet igang hurtigt, når han erobre. Jeg tror helt bestemt at Salami kan opnå det, hvis han forsætter udviklingen.

Kent

Indlæg af Kent »

Det lyder godt. Tak for referatet :-)

Kent

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hehe "livereferat" må vi næsten kalde det :-)

Helt enig i at Salami har gjort det rigtigt godt, og han blev også rost i studiet af de kloge hoveder der

Som "gæsteeksperten" sagde så spiller han et simpelt spil, og lægger nogle gode afleveringer, og det er i bund og grund det Mourinho og Chelsea ønsker af sine spillere :-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Har ikke fulgt så meget med i 2. halvleg, men det jeg har set har været en konstant hårdt arbejdende Salami, som på ren Zidan-manér skøjter over banen

Nu kom der så lidt håndgemæng her til sidst - 2 gange ;-) ( Salami var også lige ovre og vre med hehe.. )

De har vist nogle problemer de kinesere...

Salami er iøvrigt ikke den eneste med et sjovt navn
Tænk at hedde Phil Younghusband eller Pedigrew :-)

Alt i alt var det ganske spændende at se Chelsea´s reserve/ungdomshold

Træneren sagde efter kampen at Salami havde gjort det godt, men at man godt kunne se at han ikke lige var i superform, men at han iøvrigt var en spiller lige som Makalele

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ja, tog mig også 10-15 minutter at fatte at der var en spiller som hed "younghusband" ;)

Mon ikk Chelsea åbner forhandlinger om Salami til sommer

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------

>
> Mon ikk Chelsea åbner forhandlinger om Salami til
> sommer

Jo lad os nu se - det kunne da være fedt nok at se ham i Chelsea på et tidspunkt

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Okey 4.5 mill pund???? :)

Jeg er ikke lige helt afklaret på _hvornår_ Chelsea KAN få ham? Der var jo nogle ting som forhindre Chelsea i at få fat på ham for tiden.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Okey 4.5 mill pund???? :)
>
> Jeg er ikke lige helt afklaret på _hvornår_
> Chelsea KAN få ham? Der var jo nogle ting som
> forhindre Chelsea i at få fat på ham for tiden.

Det har jeg da ikke skrevet nogen steder :-)

Ej, det var bare for at tage gas på dem som ikke har kunnet se det ;-)

Besvar