AGF-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Re: AGF-FCM holdopstilling

Indlæg af Mose »

Med denne opstilling må vi kunne score mod AGF.

Jeg tror vi vinder 4-1

bw1216

Re: AGF-FCM

Indlæg af bw1216 »

hitman202

Indlæg af hitman202 »

OK, har fundet det nu, der var bare en rest af en tidligere update imod Silkeborg så hang lidt i luften;-)
Spændende;-)

Den Sønderjydske Københavner

Indlæg af Den Sønderjydske Københavner »

3-0 til FCM. Er der nogen der har målscorerne ?

Morratz

Indlæg af Morratz »

Målscorere:

0-1 Baba Collins
0-2 Dadu
0-3 Dadu på ripost efter et skud fra Baba

Anna-Maria

Den Sønderjydske Københavner

Indlæg af Den Sønderjydske Københavner »

Takker - Har du et Link eller er det via sms ?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Herligt at se Dadu og Baba kan få garnet til at blafre :-D

Morratz

Indlæg af Morratz »

Den Sønderjydske Københavner Skrev:
-------------------------------------------------------
> Takker - Har du et Link eller er det via sms ?

Det er via sms.

Anna-Maria

bsj

Indlæg af bsj »

SAKSET fra AGF's Fæstningen:

"Jeg er lige kommet hjem fra en kold kamp, velspillet, højt tempo, intens fight. Resultat 0-3.
Den store iøjnefaldende forskel på de to hold var FCMs højlydte kommunikation - konstant. Der var altid 3-4 eller flere råbende spillere, der skældte ud, gav gode råd, roste osv. Der blev heller ikke lagt fingre imellem, hvis pasningerne ikke faldt hurtigt nok - så faldt der brænde ned over den skyldige.
Helt anderledes hos AGF. Her var stille - Persson siger lidt, men ikke særlig højt, Jesper Sørensen forsøger at dirigere - men det er som om han ikke har den naturlige autoritet længere.
Graulund er efter min mening en katastrofe som anfører - opgivende attituder og alt, alt for lidt fight.

Bortset fra resultatet mener jeg faktisk det var en god kamp, også fra vores side. Vi har to nye uprøvede backs, der vel endnu ikke er førstevalg (J.Sørensen og Sarr). Sarr gør det egentlig ok, ditto Persson - han udstråler vilje og autoritet, Arnason var momentvis stærk - flere andre gør det godt, Foldgast løber meget.Thomas Hansen laver et par store fejl, som koster mål - jeg tror mere på Budtz her.
Som jeg ser det er vores største problem lige nu to uskarpe frontløbere, der slet ikke har fundet sammen - Graulund og Sand; men det er blot som jeg så kampen -og indrømmet - jeg er ikke nogen ekspert.
Man behøver nu heller ikke være ekspert for at se at vores hold har et klart problem med kommunikationen på banen - er hierakiet ikke på plads?"

/bsj

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Evt nogen der tog nogen billeder af kampen som de kunne ligge ud på nettet ??

Hader VFF!

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Morratz Skrev:
-------------------------------------------------------
> Målscorere:
>
> 0-1 Baba Collins
> 0-2 Dadu
> 0-3 Dadu på ripost efter et skud fra Baba
>
> Anna-Maria

Riposten kom fra et skud af Femi, som knaldhamrende den på underkanten af overliggeren fra 35 meter... Dadu fulgte hurtugt op og scorede nemt.

Keep the faith
Smørtyven - Fryser endnu!!

Dahl Nielsen

FCM-sejr i Århus

Indlæg af Dahl Nielsen »

Og her en artikel fra fcm.dk:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Som "smørtyven" også siger det, så var det en ripost fra Femi's langskud - ikke Baba's.

Men hva' fa'n... I hvert fald en flot kamp af drengene, og de nye klarede det jo også rigtig godt. Det tegner godt ;)

NME

Re: FCM-sejr i Århus

Indlæg af NME »

Got damn hvor var det dog bare pisse koldt !
Men meget cool med en kamp i Århus igen.. To gang på en sæson er da faktisk et meget godt snit :)

Om selve kampen:

Dadu: Stor og kropsstærk spiller, der ved hvor målet står.. Rigtigt lækker mål til 2-0 med ryggen til målet. Men en spiller som man nemt kan provokere.. Dumt gult kort.. Vi døbte ham: Den hvide David Nielsen - nu med mål :)

Baba: Nice nice nice.. Ca. 5 mdr. pause fra fodbolden, så en uges træning, og så er det niveauet.. Han skal nok blive en gevinst for holdet..

Danny: Fejlkøb ;)

Anders Rasmussen: På trods af at AGF vel egentlig ikke havde en reel chance formåede han alligevel nærmest at spille sig af holdet. Stabilt lavt niveau.. Og nej, jeg er da på ingen måde forudindtaget ! :)

Røll: Fejlkøb :( Men hvad lavede han også ude på fløjen ?

Salami: Skal heller ikke nikke nej spille fløj..

Ellers var det en god kamp af Bak og Grønberg i midterforsvaret som havde fuldstændigt styr på det, og Femi synes jeg også gjorde det godt..
Resten var vel nogenlunde anonyme ?

Og til alle jer der blev beskyldt for at have stjålet mine møgler:
De lå lige så fint og ventede på mit køkenbord :)

Hvorfor forstod Svenne ikke at vi var ironiske da vi klappede ham af banen ?!?!? Han skal squ da ikke klappe tilbage :)

Hvorfor kommer Michael først til 2. div´s kamp? - og går midt igen inden den er færdig ? Og hvorfor de tarvelige handsker ??

Nå ja forresten en glædelig nyhed fra 2. div kampen: Afrikas stjerne har fået sit gennembrud.. Han blir jo guld værd den knægt ;)

Og hvor længe havde de der sandwich lagt i køleren inde i klubhuset.. Squ godt nok nogle bastante betonklodser !
Og alt for lidt dressing i de franske.. - men når man bare kan få en pøls - ik Kent :)

Og jo: Hun var squ da meget sød at se på hende ekspedient trunten..

Kent

AGF 2-FCM 2

Indlæg af Kent »

Endte også med sejr til FCM. 2-1 på mål af Poku og Yakuba (tror jeg nok). GF reducerede på straffe kort før tid.

Det var mest talenter/ynglingespillere, der var på banen. Mest interessant var den nye Zidan, som vi vist aldrig helt fandt ud af hvem var - men han spillede i hvert fald med nr 14. Tror måske det var Oliseh.

Og det blev faktisk næsten lunt til 2. kamp ;-)

Kent

NME

Indlæg af NME »

Hvordan han kan komme frem til at AGF spillede en god kamp er mig ubegribeligt... De skabte absolut intet..
Men han har ret i at det var koldt.. :)

Besvar