Ukraine-Danmark
-
Kim
Ukraine-Danmark
Ja, det bliver en rigtig svær forestilling, der mest af alt lugter af et smalt nederlag eller en uafgjort...
Dog håber jeg meget på at vi nu klemmer hvor det gør ondt og hiver den hjem, så vi kan bevare håbet om vm-deltagelse i 2006 i Tyskland..
Jeg må derfor give budet 0-1 ved Jon Dahl...
BW #456
Dog håber jeg meget på at vi nu klemmer hvor det gør ondt og hiver den hjem, så vi kan bevare håbet om vm-deltagelse i 2006 i Tyskland..
Jeg må derfor give budet 0-1 ved Jon Dahl...
BW #456
Senest rettet af Kim 31. mar 2005, 18:09, rettet i alt 1 gang.
-
Klauzito
Re: Ukraine-Danmark
3-1 til Danmark og Graver scorer 2!
Og om 20 minutter vil jeg tage til VIBORG og se den
Og om 20 minutter vil jeg tage til VIBORG og se den
-
Peter Ross
Jeg tror DK taber 2-1. Voronin bomber 2 for Ukraine, mens Gravesen scorer for DK, på et langskud der bliver rettet af.
Måske får DK 1-1, men det kræver de er meget heldige...
Peter Ross - Du er ubrugelig i fremtidens samfund !
Måske får DK 1-1, men det kræver de er meget heldige...
Peter Ross - Du er ubrugelig i fremtidens samfund !
-
Jean / BW# 1238
Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, det bliver en rigtig svær forestilling, der
> mest af alt lugter af et smalt nederlag eller en
> uafgjort...
Helt enig! Det lugter af få mål. Ukraine har 3 skader, en karantæne og influenza på holdet, så Danmark skal gribe chancen.
> Jeg må derfor give budet 0-1 ved Jon Dahl...
Danmark vinder skam 1-0 ved Grønkjær... et vildt skud, men det var Peter Møller osse...
> Ja, det bliver en rigtig svær forestilling, der
> mest af alt lugter af et smalt nederlag eller en
> uafgjort...
Helt enig! Det lugter af få mål. Ukraine har 3 skader, en karantæne og influenza på holdet, så Danmark skal gribe chancen.
> Jeg må derfor give budet 0-1 ved Jon Dahl...
Danmark vinder skam 1-0 ved Grønkjær... et vildt skud, men det var Peter Møller osse...
-
Peter Ross
Peter Ross skrev:
> Jeg tror DK taber 2-1. Voronin bomber 2 for
> Ukraine, mens Gravesen scorer for DK, på et
> langskud der bliver rettet af.
Der kom den første så...
Peter Ross - Synsk anno 2005
> Jeg tror DK taber 2-1. Voronin bomber 2 for
> Ukraine, mens Gravesen scorer for DK, på et
> langskud der bliver rettet af.
Der kom den første så...
Peter Ross - Synsk anno 2005
-
YahooSeeker [Bot]
Det er ok vi må bare se i øjnene at vi har de ringste landshold i mange år og så syntes jeg ikke rigtigt at Morten olsen kan tilføre mere
-
Ravnen
Vi spillede såmænd meget godt, men det er for ringe at vi får så lidt ud af overtaget, chancerne er der men mest via langskud. Mod Kazakstan vandt vi primært på dødboldssituationer, men dem havde vi ikke mange af i dag.
Ukraine spiller næsten som Grækenland under EM, eller DK under Ricardo. Massiv defensiv og så hurtig kontra. Det er fortjent nok at de er nummer et. Danmark mangler noget kynisme og det bliver mere end svært at få andenpladsen..
Jeg ved ikke helt hvad der er galt med vores spil, andet end at vi mangler Ebbe Sand og nu tydeligt kan se hvor stor en forskel det gør at han ikke er med. Jon er simpelthen ikke en targetman, og han fyldte alt for lidt når han var ene angriber inde på midten. Martin Jørgensen synes jeg gjorde det godt, men han er jo ikke den der løber ind på midten og tager slagsmålene.
Måske skulle Morten Olsen tage David Nielsen med og lade ham spille foran Jon. Han tør da ihverfald tage de dueller der skal til for at skabe plads til Jon. Møller er for gammel, og Skoubo er ikke så fandenivoldsk som David, mens Peter Madsen ligner Jon for meget som en mere flakkende angriber.
Eller måske har modstanderne efterhånden bare læst Danmarks spil, siden Morten Olsen tiltrådte har vi spillet samme system med fuld fart på kanterne, det er jo gået godt men er ingen overraskelse for modstanderne længere..
Ukraine spiller næsten som Grækenland under EM, eller DK under Ricardo. Massiv defensiv og så hurtig kontra. Det er fortjent nok at de er nummer et. Danmark mangler noget kynisme og det bliver mere end svært at få andenpladsen..
Jeg ved ikke helt hvad der er galt med vores spil, andet end at vi mangler Ebbe Sand og nu tydeligt kan se hvor stor en forskel det gør at han ikke er med. Jon er simpelthen ikke en targetman, og han fyldte alt for lidt når han var ene angriber inde på midten. Martin Jørgensen synes jeg gjorde det godt, men han er jo ikke den der løber ind på midten og tager slagsmålene.
Måske skulle Morten Olsen tage David Nielsen med og lade ham spille foran Jon. Han tør da ihverfald tage de dueller der skal til for at skabe plads til Jon. Møller er for gammel, og Skoubo er ikke så fandenivoldsk som David, mens Peter Madsen ligner Jon for meget som en mere flakkende angriber.
Eller måske har modstanderne efterhånden bare læst Danmarks spil, siden Morten Olsen tiltrådte har vi spillet samme system med fuld fart på kanterne, det er jo gået godt men er ingen overraskelse for modstanderne længere..
-
icebox
Hvordan kan du skrive at peter møller ligner jon for meget. Du skriver at jon ikke er targetman, men det er møller. Møller tager også de slåskampe der skal til + lidt ekstra, så han passer da fint ind på holdet.
-
YahooSeeker [Bot]
Skriver han ikke at Madsen ligner for meget?
-
Ravnen
Alakazam skrev:
> Skriver han ikke at Madsen ligner for meget?
Jow det gør jeg. Kunne ikke drømme om at skrive Møllers spillestil minder om Jons ((-:
Citat: mens Peter Madsen ligner Jon for meget som en mere flakkende angriber.
> Skriver han ikke at Madsen ligner for meget?
Jow det gør jeg. Kunne ikke drømme om at skrive Møllers spillestil minder om Jons ((-:
Citat: mens Peter Madsen ligner Jon for meget som en mere flakkende angriber.
-
Razak
jeg synes det var godt spille af Ukraine så men Danmark spilled af lort..
-
YahooSeeker [Bot]
Det er sq da godt vi kan i bordtennis!!
Det var da den mest kedelige og ærgelige udgang på den kamp, som Dk havde i den hule hånd!! Nej marginalerne er sq ikke på deres side ;o( Desværre..
Men så er det da godt at DK kan vinde i Bordtennis!! hmm.. ;o)
Thomas KBH.
Men så er det da godt at DK kan vinde i Bordtennis!! hmm.. ;o)
Thomas KBH.