Falsk argumentation

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
YahooSeeker [Bot]

Falsk argumentation

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Har lige siddet og læst en masse indlæg omkring Afrikaner/akademi "sagen" og hold da kæft hvor bliver der lukket meget ævl ud!

At tillægge Fifa, DBU, FCM, Journalister, eller skribenter her på graven et motiv, er IKKE det samme som er argument.

Fordi man har en holdning til at FIFA er et privat firma der hovedsageligt går op i profitmaksimering, så er det altså ikke det samme som at det er dårlige regler de har lavet. Jeg kan da ikke garentere for at grundlaget reglene fra alle sider er det der blev sagt, men det man sagde var; At den handel med specielt Afrikanske og Brazilianske drenge, der blev fragtet hertil af "agenter" der lod dem prøvetræne i alle de klubber der kunne finde, og så bare dumpede drengene hvis de ikke fik dem afsat, truede dem til at skrive under på kontrakter osv.

At lave en regel der gør det klart for klubber der følte sig fristede af dette tilbud, at det ikke er i orden er da en meget god ting??

Nå men tilbage til min oprindelige pointe.
Rigtigt mange af indlægene har denne form for falsk argumentation. Det er ok at kigge på hvilke motiver afsenderen kunne tænkes at have, men det gør ikke at ens eget synspunkt bliver bedre. Slet ikke hvis man starter med at misrepræsentere "modstanderens" synspunkt.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 3. feb 2007, 09:11, rettet i alt 1 gang.

Lars

Re: Falsk argumentation

Indlæg af Lars »

FIFA har mig bevidst et licens system for agenter. Naar sagen er den at der er nogle umennsklige typer iblandt agenterne i fodbold verden, kunne man jo passende have passet det saadan ind at man förer kontrol med at hvis de nu henter en spiller fra et andet kontinent op til Europa som fx er under 18. Ja saa har agenten ansvaret for at levere spilleren tilbage til hans hjemland saafremt han ikke slaa til, faar en kontrakt etc.
Saa kunne FIFA jo fratage en agent der overträder det ved at fratage ham/hende licensen paa livstid.

Besvar