Det er i det forkerte forum.. men udover det kan jegi kke se meningen i spillet, du trykker på en knap og det er det? eller er der noget jeg har misforstået?
Pointen er at du udvælger 2 ord som så "googlefighter" med hinanden.. Det er så det ord som har flest hits på google som vinder .. Lettere stener men hva fanden.. Vi nakker VFF
Hvorfor nakke dem på en hjemmeside, når vi kan nakke dem i SAS-Ligaen?
Jeg tror de får store offensive problemer, da de ikke har forstærkes sig (så vidt jeg husker), tvært i mod, de har solgt Mota til AaB?
Og de hold som de ligger og kæmper med nede i den tunge ende af ligaen har forstærkede sig, både offensiv og defensiv.
- Hvad mener du?
AGF:
Steffen Rasmussen - Frederik Krabbe - Ole Budtz - Olof Persson - Michael Lumb - Niels Kristensen - Jens Gjesing - Kári Árnason - Lars Pleidrup - Peter Sand - Peter Graulund.
Viborg FF:
John Alvbåge - Mikkel Rask - Zoltan Balog - Thomas Andie - George Popkhadze - David Rasmussen - Robbie Russel - Thomas Frandsen - Thomas Poulsen - Sammy Youssouf - Lasse Kryger.
Som jeg ser de to hold her, og kender til dem, så vil jeg sige at GF har en langt bredder og bedre trup, end det hold som sluttede 3'er i SAS-Ligaen sidste sæson.
AGF spillede uden b.la. spillere som Jesper Sørensen, Peter Foldgast og Thomas Hansen, og VFF stillede i noget lig. stærekste opstilling.
Jeg tror de får store problemer, med mindre de hente mindst to profiler inden transferen lukker om godt 3½ time.
Hva siger I?
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> VFF
> stillede i noget lig. stærekste opstilling.
Arghh.... come on. Ved bare lige at tage et hurtigt kig på deres opstilling, kan jeg se at de mangler Højer, Åslund og C.Poulsen, som er 3 af deres profiler. Hvem de ellers mangler, er jeg ikke i stand til at vurdere, men de er da et stykke fra stærkeste.
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Arff Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > VFF
> > stillede i noget lig. stærekste opstilling.
>
> Arghh.... come on. Ved bare lige at tage et
> hurtigt kig på deres opstilling, kan jeg se at de
> mangler Højer, Åslund og C.Poulsen, som er 3 af
> deres profiler. Hvem de ellers mangler, er jeg
> ikke i stand til at vurdere, men de er da et
> stykke fra stærkeste.
Vil også mene, at en Jacob Olesen i form (og skadesfri) er fast mand på VFF-holdet.