jaaaa vil undlade og kommentere pådet her men syntes i skal tjekke det her ud..
http://www.odense-fanaticos.dk/visnyhed.php?id=101
sæt igang..
Tjek det her ud
-
YahooSeeker [Bot]
Tjek det her ud
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 28. mar 2005, 22:11, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Lund
Re: Tjek det her ud
Intet nyt der. Endnu et "de skal ikke tro at de er noget" og "de kopierer jo bare os andre (vi kopierer ikke på samme måde, vi er MEGET mere originale)" afsluttende med den sædvanlige "vi styrede lyden på SAS-Arena"
En meget god tekst at gå i seng på.
Gaaaaab!
Lund
En meget god tekst at gå i seng på.
Gaaaaab!
Lund
-
Danny
" Forskellen er dog at Miti er klar igen næste kamp, mens Zidan ikke bliver erstattet hos midtjyderne, uanset hvor mange voldelige ludomaner med kærester af tvivlsom moral de hyrer ind til at fylde hullet. "
Jeg kan ikke lade være med at ryste på hovedet, når de hentyder til at Kira har en tvivlsom moral, og derefter kommer til at se på det "Playboy" logo som de har sat sammen med OB's logo.. Lidt til grin....
Jeg kan ikke lade være med at ryste på hovedet, når de hentyder til at Kira har en tvivlsom moral, og derefter kommer til at se på det "Playboy" logo som de har sat sammen med OB's logo.. Lidt til grin....
-
Peter Ross
Det er endnu sjovere, nu her det er kommet frem, at de ikke er kærester...
Peter Ross
Peter Ross
-
Kopi
er der en eller anden fra odense eller andre folk der kan og vil forklare mig hvad en stille - tifo er????
Bare kald mig dum for ikke at vide det....
Bare kald mig dum for ikke at vide det....
-
Halkjær
Det lyder jo næsten som om han har noget på hjertet!
Han har nogle fornuftige ting at sige i den sidste del om hvor latterligt racisme egentlig er, men hans anti-Midtjylland udråb som han lægger ud med virker lige så latterlig, som den racisme han argumerterer imod til sidst.
Hvad er forskellen på at dømme alt omkring midtjylland, og dømme alt omkring en farve..?
Han har nogle fornuftige ting at sige i den sidste del om hvor latterligt racisme egentlig er, men hans anti-Midtjylland udråb som han lægger ud med virker lige så latterlig, som den racisme han argumerterer imod til sidst.
Hvad er forskellen på at dømme alt omkring midtjylland, og dømme alt omkring en farve..?
-
Peter Ross
Det er jo det vi praktiserer på hjemmebane hver anden uge !!
Eller ? :-S
De er såmænd lige så stille, når vi er i Odense, vi behøver bare ikke råbe op om det hver gang... Men nogle folk har åbenbart brug for at hævde sig overfor andre, og fred være med det !
Peter Ross - Kvast af en tunfisk, ja, jeg er kvast af en tunfisk, kvast af en tuuunfisk...
Eller ? :-S
De er såmænd lige så stille, når vi er i Odense, vi behøver bare ikke råbe op om det hver gang... Men nogle folk har åbenbart brug for at hævde sig overfor andre, og fred være med det !
Peter Ross - Kvast af en tunfisk, ja, jeg er kvast af en tunfisk, kvast af en tuuunfisk...
-
bruno
Det er rigtig nok hvis man er stef trebynen så kan man ikke hører hvad der bliver sunget modsat og omvendt hvis du er på nordea kan du kun hører dem på stef kun hvis der ikke er ret mange,det runger merer men er du midt for på faxe så er det klart nordea man kan hører det må have noget med augostiken af gører.
OB fans kig i ekstra bladet fra i mandags og se hvem de mener der styret lyd kulisen i søndages de sider jo også midt for på langsiden.personlig kunne jeg kun hører ob der de lavede den der med at rejse sig op en gang og sagde nogle lyde og nok om lyd.
OB fans kig i ekstra bladet fra i mandags og se hvem de mener der styret lyd kulisen i søndages de sider jo også midt for på langsiden.personlig kunne jeg kun hører ob der de lavede den der med at rejse sig op en gang og sagde nogle lyde og nok om lyd.
-
YahooSeeker [Bot]
"De har kopieret alt ved FCK, undtaget dét som mange trods alt enten elsker eller elsker at hade ved FCK… nemlig den ”storby-snude” attitude der er over det, de store armbevægelser, måden de tager for givet at de er Guds gave til fodbolden… I Herning er de bare til grin…"
Arrrrgh! Hvorfor bliver Herning altid nævnt... Ikast er altså også en del af FCM
Arrrrgh! Hvorfor bliver Herning altid nævnt... Ikast er altså også en del af FCM