Hvad er nu det
-
hviid
Re: Hvad er nu det
bold.dks nyhed er i øvrigt ikke helt korrekt - ifølge pressemeddelesen er der tale om en offensiv spiller - det udelukker vel Steffen Kielstrup?
Edit: De har selv rettet fejlen...
Edit: De har selv rettet fejlen...
-
fadlaa
Det er nok som der står steffen Kielstrup. Hvis det er tilfældet vil jeg stille mig tvivlende overfor om han falder ind under kategorien "sas liga profil"
-
Peter Ross
Steffen Kielstrup (24 u-landskampe), Danny Olsen (12 u-landskampe) eller Jeppe Curth (43 u-landskampe).
En af 3 ovenstående vil være mit bud. Curth er nok den mest urealistiske, men det kan vel ikke helt udelukkes, efter AaB har hentet Mota, og Curth derved er skubbet endnu længere bagud i køen.
Peter Ross
En af 3 ovenstående vil være mit bud. Curth er nok den mest urealistiske, men det kan vel ikke helt udelukkes, efter AaB har hentet Mota, og Curth derved er skubbet endnu længere bagud i køen.
Peter Ross
-
felisan
Steffen Kielstrup er vel mest af alt defensiv midtbanespiller, også selv om han er blevet brugt som back i Vejle i denne sæson. så ham er det nok næppe.
Jeppe Curth har vel egentligt både spillet og også vist for lidt til at blive kaldt en SAS-liga profil...
så der er kun Danny Olsen tilbage af de 3 bud.
men ham vil jeg sgu også gerne se i FCM-trøjen :O)
Jeppe Curth har vel egentligt både spillet og også vist for lidt til at blive kaldt en SAS-liga profil...
så der er kun Danny Olsen tilbage af de 3 bud.
men ham vil jeg sgu også gerne se i FCM-trøjen :O)
-
FCM_ole
Det er jo nok svært for os lige at bedømme hvem der er en sas-liga profil i følge ørgård.
Danny Olsen har spillet godt ja, men er det nok til at være en profil. Han spillede trods alt på et rigtig højt niveau i starten, men syntes han faldt lidt til sidst og sad derfor også lidt på bænken i slutningen af efteråret.
Men Danny Olsen er da en spændende spiller som kan spille flere pladser og når han er på sit bedste vil han være rigtig god for fcm.
Jeg betragtede Mikkel Thygesen som en profil i superligaen, men ved ikke om det er i den klasse ørgård og co. handler ud fra.
Martin Retov er vel også en afdanket profil i superligaen som ikke har vist ret meget i denne sæson, men man kan alligevel godt betragte ham som en profil. Tvivler stærkt på at det er ham.
Danny Olsen har spillet godt ja, men er det nok til at være en profil. Han spillede trods alt på et rigtig højt niveau i starten, men syntes han faldt lidt til sidst og sad derfor også lidt på bænken i slutningen af efteråret.
Men Danny Olsen er da en spændende spiller som kan spille flere pladser og når han er på sit bedste vil han være rigtig god for fcm.
Jeg betragtede Mikkel Thygesen som en profil i superligaen, men ved ikke om det er i den klasse ørgård og co. handler ud fra.
Martin Retov er vel også en afdanket profil i superligaen som ikke har vist ret meget i denne sæson, men man kan alligevel godt betragte ham som en profil. Tvivler stærkt på at det er ham.
-
YahooSeeker [Bot]
måske ham her: http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 50&lang=dk ?
kielstrup har også afvist det, overfor forza: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15507
kielstrup har også afvist det, overfor forza: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15507
-
bonusbent
Der er vel i princippet heller ikke noget til hinder for, at der er tale om en offensiv back. En offensivt indstillet spiller, kan vel i princippet spille andet end angreb og midtbane. En Michael Jakobsen ville være en drømme-signing, men det er jo nok utopi at tro, han bliver præsenteret i morgen.
Man må uanset gå ud fra, at det er en spiller, som endnu ikke har spillet a-landskampe, hvilket vel reducerer antallet af egentlige profiler
Man må uanset gå ud fra, at det er en spiller, som endnu ikke har spillet a-landskampe, hvilket vel reducerer antallet af egentlige profiler
-
FCM_ole
Er sikker på at det ikke er ham...
Han er både for ringe og passe ikke ind i vores handels strategi og ind i de kriterier der er stillet.
Hvad med den tidligere omtalte Tobias Mikkelsen, mener bare ikke han har spillet adskillige u-landskampe, men kunne være godt med ham.
Hvad med den tidligere omtalte Tobias Mikkelsen, mener bare ikke han har spillet adskillige u-landskampe, men kunne være godt med ham.
-
B
Tobias M er ikke SAS-liga profil. - ville ellers være ok.
Hannes S er ikke off.midtbanespiller. - forhåbentlig ikke ham.
Hannes S er ikke off.midtbanespiller. - forhåbentlig ikke ham.
-
mrjelle
Bliver spændende at se hvem der kan være. Lyder som en erstatnin for Thyge. Forhåbelig er det ikk siggurdson. Glæder mig til kl 9.30 i morgen. 
-
Cortez
Selvom det selvfølgelig kun er spekulationer, er det altid sjovt at prøve at gætte hvem den nye signing er. Mit bud:
Martin Retov
Cortes
Martin Retov
Cortes