Onside færdig!!!
-
fadlaa
Onside færdig!!!
http://www.bt.dk/article/20070128/SPORT01/701270333
Dejlig nyhed. At skulle slippe for høre på at Werge stiller dumme spørgsmål og på den evig kloge og analyserende per frimann samtidig bliver sgu skønt.
Hva mener i?
Dejlig nyhed. At skulle slippe for høre på at Werge stiller dumme spørgsmål og på den evig kloge og analyserende per frimann samtidig bliver sgu skønt.
Hva mener i?
Senest rettet af fadlaa 31. jan 2007, 12:26, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Onside færdig!!!
Undskyld mig men det er da noget af et underligt indlæg??
Onside er færdigt, jammen vis det er så dårligt ka du jo lade være med at se det....
Men det handler nu mere om at man skal have et andet format end det handler om at du slipper for dem. Wærge skal stadig værevært og mon ikke Frimann kommer til at lure et eller andet sted om kke andet så som kommentator.
Personligt ser jeg sjældent usendelserne mest fordi jeg skal ud i byen for at se tv-bold, men de gang jeg har set løags dækningen med en times optakt og analyse synes jeg det har været godt.
Mere analyse tak!
Onside er færdigt, jammen vis det er så dårligt ka du jo lade være med at se det....
Men det handler nu mere om at man skal have et andet format end det handler om at du slipper for dem. Wærge skal stadig værevært og mon ikke Frimann kommer til at lure et eller andet sted om kke andet så som kommentator.
Personligt ser jeg sjældent usendelserne mest fordi jeg skal ud i byen for at se tv-bold, men de gang jeg har set løags dækningen med en times optakt og analyse synes jeg det har været godt.
Mere analyse tak!
-
Altoriso
fadlaa Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bt.dk/article/20070128/SPORT01/70127033
> 3
>
> Dejlig nyhed. At skulle slippe for høre på at
> Werge stiller dumme spørgsmål og på den evig kloge
> og analyserende per frimann samtidig bliver sgu
> skønt.
>
> Hva mener i?
Jeg kommer da til at savne det lidt..
Syntes at det havde en passende mængde humor i programmet, omend det da nogle gange var lidt plat
Hvis jeg bare ønsker resultater "oplæst" kan jeg bare bruge nettet eller tekst-tv
Og så kan jeg nu godt li´ Per Frimann´s måde at fortælle og vise taktik og spilopbygninger mv på
> 3
>
> skønt.
>
> Hva mener i?
Jeg kommer da til at savne det lidt..
Syntes at det havde en passende mængde humor i programmet, omend det da nogle gange var lidt plat
Hvis jeg bare ønsker resultater "oplæst" kan jeg bare bruge nettet eller tekst-tv
Og så kan jeg nu godt li´ Per Frimann´s måde at fortælle og vise taktik og spilopbygninger mv på
-
Ravnen
Før TV3 og Onside fik rettighederne til dansk fodbold var der stort set ingen dækning fra kampene. Der var vel samlet 5 minutter i sporten efter TV-avisen, hvor målene lige blev vist.
Så ud fra det udgangspunkt har vi fodboldelskere meget at takke TV3, og dermed onside, for.
Det startede jo godt, under Kjelberg var det rigtig godt, at der så er gået lidt for meget flitterstas i det siden er så det..
Spændende hvad der kommer nu, men det skal nok blive ok, det vigtigste er at de sender kampe og ordentlige sammendrag
Så ud fra det udgangspunkt har vi fodboldelskere meget at takke TV3, og dermed onside, for.
Det startede jo godt, under Kjelberg var det rigtig godt, at der så er gået lidt for meget flitterstas i det siden er så det..
Spændende hvad der kommer nu, men det skal nok blive ok, det vigtigste er at de sender kampe og ordentlige sammendrag
-
Chap
Synes nu også det er lidt en skam det stopper. Kunne sgu rigtig godt lide at se det. Og nu bliver det sikkert erstattet af et program, hvor fodbolden fylder 10% og golf de resterende 90%! :/
-
hitman202
Jeg synes det var et ok program.
Håber de nye spilletidspunkter betyder at de begynder at fokusere lige meget på hvert hold, og ikke kun altid på Fck og Bif
Håber de nye spilletidspunkter betyder at de begynder at fokusere lige meget på hvert hold, og ikke kun altid på Fck og Bif
-
Zolo
fadlaa Skrev:
> 3
>
> skønt.
>
> Hva mener i?
Jep helt enig dejligt at slippe for de to elendige klaphatte til Werge og Frimand
> 3
>
> skønt.
>
> Hva mener i?
Jep helt enig dejligt at slippe for de to elendige klaphatte til Werge og Frimand
-
fadlaa
Øh analyse siger du?? Jeg påpeger jo lige netop at jeg ikke bryder mig om programmet qua studieværterne og hva angår at jeg bare kan lade være med at se det. Jamen det kan jeg jo ikke eftersom at tv3 er dem som viser superligaen.
-
Altoriso
fadlaa Skrev:
> Øh analyse siger du?? Jeg påpeger jo lige netop
> at jeg ikke bryder mig om programmet qua
> studieværterne og hva angår at jeg bare kan lade
> være med at se det. Jamen det kan jeg jo ikke
> eftersom at tv3 er dem som viser superligaen.
Selvfølgelig bestemmer du da selv hvad du ønsker at se!
Hvis du ikke bryder dig om værterne må du jo skrue ned for lyden mens de taler
Ej, du skal naturligvis have din mening - fred være med det, men som sagt så kan du jo selv bestemme over hvad du ser og hører
Du kunne jo feks købe dig til feks Guldpakken, hvor du kan se de kampe du vil
> Øh analyse siger du?? Jeg påpeger jo lige netop
> at jeg ikke bryder mig om programmet qua
> studieværterne og hva angår at jeg bare kan lade
> være med at se det. Jamen det kan jeg jo ikke
> eftersom at tv3 er dem som viser superligaen.
Selvfølgelig bestemmer du da selv hvad du ønsker at se!
Hvis du ikke bryder dig om værterne må du jo skrue ned for lyden mens de taler
Ej, du skal naturligvis have din mening - fred være med det, men som sagt så kan du jo selv bestemme over hvad du ser og hører
Du kunne jo feks købe dig til feks Guldpakken, hvor du kan se de kampe du vil
-
fadlaa
tro mig hvis jeg havde haft muligheden for guldpakken havde jeg slået til "har kabel".
-
Kent
Som andre har nævnt, så skal man nok lige huske hvordan det så ud før Viasat og Onside. Ingen tvivl om at det produkt de leverer, er langt, langt bedre end det vi fik før. Personligt synes jeg Onside er et ganske godt program, og kan ikke helt forstå, at der ikke kan lide værtene, ikke bare vælger at se DR eller TV2 i stedet. Eneste problem ved Onside, er mængden af reklamer, men vi er jo ikke sene til at glæde os, når tv-pengene rasler ind i klubkassen, så det er sådan set fair nok.
Jeg vil bestemt mene, at det bliver en forringelse, hvis man ikke længere får et decideret fodbold-program, men i stedet også skal høre om golf, håndbold og andre laverestående sportsgrene.
Jeg så også gerne at man var mere analyserende, og blev mindre overfladisk ift det, der foregår udenfor banen i de enkelte klubber. Højdepunkter og mål kan alle kanaler vise, men lidt mere dybdejournalistik kunne gavne.
Kent
Jeg vil bestemt mene, at det bliver en forringelse, hvis man ikke længere får et decideret fodbold-program, men i stedet også skal høre om golf, håndbold og andre laverestående sportsgrene.
Jeg så også gerne at man var mere analyserende, og blev mindre overfladisk ift det, der foregår udenfor banen i de enkelte klubber. Højdepunkter og mål kan alle kanaler vise, men lidt mere dybdejournalistik kunne gavne.
Kent
-
Zolo
Kent Skrev:
> Som andre har nævnt, så skal man nok lige huske
> hvordan det så ud før Viasat og Onside. Ingen
> tvivl om at det produkt de leverer, er langt,
> langt bedre end det vi fik før. Personligt synes
> jeg Onside er et ganske godt program, og kan ikke
> helt forstå, at der ikke kan lide værtene, ikke
> bare vælger at se DR eller TV2 i stedet. Eneste
> problem ved Onside, er mængden af reklamer, men vi
> er jo ikke sene til at glæde os, når tv-pengene
> rasler ind i klubkassen, så det er sådan set fair
> nok.
>
> Jeg vil bestemt mene, at det bliver en
> forringelse, hvis man ikke længere får et
> decideret fodbold-program, men i stedet også skal
> høre om golf, håndbold og andre laverestående
> sportsgrene.
>
> Jeg så også gerne at man var mere analyserende, og
> blev mindre overfladisk ift det, der foregår
> udenfor banen i de enkelte klubber. Højdepunkter
> og mål kan alle kanaler vise, men lidt mere
> dybdejournalistik kunne gavne.
>
> Kent
Når man spilder licenskroner på 5 timers opvarmning på kampen mellem BIF og FCK ser jeg gerne Onside blive lagt om. Skal FCM møde eks. SIF, OB eller VFF er der da ingen forspil. Nej fri os for Werge og Friman
> Som andre har nævnt, så skal man nok lige huske
> hvordan det så ud før Viasat og Onside. Ingen
> tvivl om at det produkt de leverer, er langt,
> langt bedre end det vi fik før. Personligt synes
> jeg Onside er et ganske godt program, og kan ikke
> helt forstå, at der ikke kan lide værtene, ikke
> bare vælger at se DR eller TV2 i stedet. Eneste
> problem ved Onside, er mængden af reklamer, men vi
> er jo ikke sene til at glæde os, når tv-pengene
> rasler ind i klubkassen, så det er sådan set fair
> nok.
>
> Jeg vil bestemt mene, at det bliver en
> forringelse, hvis man ikke længere får et
> decideret fodbold-program, men i stedet også skal
> høre om golf, håndbold og andre laverestående
> sportsgrene.
>
> Jeg så også gerne at man var mere analyserende, og
> blev mindre overfladisk ift det, der foregår
> udenfor banen i de enkelte klubber. Højdepunkter
> og mål kan alle kanaler vise, men lidt mere
> dybdejournalistik kunne gavne.
>
> Kent
Når man spilder licenskroner på 5 timers opvarmning på kampen mellem BIF og FCK ser jeg gerne Onside blive lagt om. Skal FCM møde eks. SIF, OB eller VFF er der da ingen forspil. Nej fri os for Werge og Friman
-
Takito
fadlaa Skrev:
> tro mig hvis jeg havde haft muligheden for
> guldpakken havde jeg slået til "har kabel".
Selector for the WIN. Du kan sagtens få "guldpakke" til kabel-tv. Så dårlig undskyldning
> tro mig hvis jeg havde haft muligheden for
> guldpakken havde jeg slået til "har kabel".
Selector for the WIN. Du kan sagtens få "guldpakke" til kabel-tv. Så dårlig undskyldning
-
Kent
Zolo Skrev:
> Når man spilder licenskroner på 5 timers
> opvarmning på kampen mellem BIF og FCK ser jeg
> gerne Onside blive lagt om.
Hvad er det lige for nogle licenskroner du mener den private tv-virksomhed Viasat spilder?
Kent
> Når man spilder licenskroner på 5 timers
> opvarmning på kampen mellem BIF og FCK ser jeg
> gerne Onside blive lagt om.
Hvad er det lige for nogle licenskroner du mener den private tv-virksomhed Viasat spilder?
Kent