Tobias Mikkelsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dahl Nielsen

Re: Mindre end en uge til transfer deadline

Indlæg af Dahl Nielsen »

Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu ved jeg ikke noget om hvad klubbens leder er
> igang med, men der er mindre end en uge til at få
> sikret sig de sidste forstærkninger til
> forårssæsonen.
> Og hvorfor er det egentligt at de i norge og
> sverige har længre transfers?

Fordi deres sæsoner er ovre, så det transfervindue de har for øjeblikket, svarer til vores transfervindue når hele sæsonen er overstået.

Deres sæsoner går pr. kalenderår, modsat vores der går pr. efterår + forår...

Mathias Flodgaard

Re: mulig forstærkning

Indlæg af Mathias Flodgaard »

HHA er en udemærket spiller, som arbejder superhårdt for holdet uden at gøre krav på den helt store opmærksomhed, -en spiller som gør de andre gode. Tror dog hans bedste dage er ovre, og derfor synes jeg det ville være lidt for satset at tilknytte ham. Ved heller ikke rigtig hvordan han klarer sig hvor han spiller nu. Så alt i alt "Nej, tak!"

Derimod er jeg af den mening at en spiller som Jerry Lucena ville passe fremragende ind hos os. Ser ham som lidt af den samme type som HHA, men teknisk stærkere, mere "elegant" og med flere gode år tilbage endnu. Desuden har han en del rutine, som vi godt kunne bruge på vores unge hold. Han har udtalt til bold.dk at han vil spille i Esbjerg indtil sommer, men at han stopper dér. Han håber på at komme til varmere himmelstrøg, men åbner også op for et skifte til andre SAS-liga klubber http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64906 .

Hvordan sér i andre på ham?
Kunne han være en mulighed??

Arff

Re: Mindre end en uge til transfer deadline

Indlæg af Arff »

Okay, så det vil sige de kun har en mulighed for at sikre sig forstærkninger? :)
- Kan det så ladesig gøre for os at hente spillere i de to lande, mens vi har trnsfers, men de ikke har? :)

Giuseppe Signori

Tobias Granh....er det urealistisk...!

Indlæg af Giuseppe Signori »

En spiller jeg mener der vil passe perfekt som afløser til mikkel tygesen, ville være tobias garhn!!! ved godt han spiller i OB og næppe vil væk, men mener han har en frikøbsklausul i hans kontrakt. Dog ved jeg ikke hvad beløbet er, meeen han kunne nu være SUPER at have/købe som erstatning...Man har vel altid lov at håbe....ikke´

Kent

Re: Tobias Granh....er det urealistisk...!

Indlæg af Kent »

Giuseppe Signori Skrev:
> En spiller jeg mener der vil passe perfekt som
> afløser til mikkel tygesen, ville være tobias
> garhn!!! ved godt han spiller i OB og næppe vil
> væk

Der har du vist misforstået noget. Manden vil enormt gerne væk. Hvorfor tror du ellers han har fået fri en uge til at tage på salgsturne i Italien, mens OB er på træningslejr?

> men mener han har en frikøbsklausul i hans
> kontrakt. Dog ved jeg ikke hvad beløbet er

Igen har du vist ikke fulgt ordentlig med. Det er lige før AGF har sat annoncer i avisen for at fortælle, at han kan erhverves for de 4 mio, som de selv gav for ham.

>, meeen
> han kunne nu være SUPER at have/købe som
> erstatning...Man har vel altid lov at
> håbe....ikke´

Håb du bare. Det er ca. lige så sandsynligt, som at vi henter Kaka.

Kent

Mose

Krohn Delhi?

Indlæg af Mose »

Mens vi er i drømmeland kunne det være sjovt at nævne Krohn Delhi. Han kan ikke bruges i Ajax, og jeg gad nok vide hvad prisen er for en spiller, der har været en del skadet og som 23 årig ikke for alvor er slået igennem som seniorspiller.

Hvis jeg var Lerby, som er spillerens agent, ville jeg se mod Danmark. Her vil han kunne slå igennem, og måske nærme sig den landsholdsplads som Morten Olsen efter sigende har parat til ham.

Set i lyset af at vi kaster 4,5 mil. efter Dadu, er det måske ikke helt urealistisk.

Altoriso

Re: Krohn Delhi?

Indlæg af Altoriso »

Mose Skrev:

> Set i lyset af at vi kaster 4,5 mil. efter Dadu,
> er det måske ikke helt urealistisk.

Set i lyset af at vi har betalt 4,5 mill 8 (har vi da det ?) efter Dadu er det jo netop ikke så sandsynligt at vi også smider penge efter en sådan spiller eller ?

Dahl Nielsen

Re: Krohn-Dehli?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Altoriso Skrev:
> Mose Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
>
> > Set i lyset af at vi kaster 4,5 mil. efter
> Dadu,
> > er det måske ikke helt urealistisk.
>
>
> Set i lyset af at vi har betalt 4,5 mill 8 (har vi
> da det ?) efter Dadu er det jo netop ikke så
> sandsynligt at vi også smider penge efter en sådan
> spiller eller ?

Han har efterhånden også været nævnt mange gange herinde. Men en spiller som ham skal man ikke investere i, hvis ikke man har en fast plads klar til ham. Og det mener jeg ikke vi har.

Besvar