SMS Executive

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

SMS Executive

Indlæg af Altoriso »

Hehe og undskyld for at bringe et gammelt hjertensbarn op igen, som vi jo har diskutteret mange gange efterhånden :-)
Sidste gang i maj sidste år http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,286 ... #msg-28659

Jeg har tilfældigt været inde på Telias side og støvet nedenstående op

Stadig så mener jeg at det ville være en god service med dertil bringende større fælles glæder
Om nødvendigt kunne man jo indbetale feks 10,- om året for at komme på
Som jeg kan regne ud så bliver det 40 øre pr sms (ved ikke om man kan gøre noget ved momsen evt., så der kunne da blive plads til nogle stykker

Hvis BW så brugte hjemmesiden i stedet for medlemsblad med dertil medfølgende sms hver gang der var noget nyt, så ville det efter min mening være en fremragende idé

http://telia.dk/erhverv/produkter/mobil ... sexecutive

SMS Executive

Direkte fra Outlook til mobilen.

Med SMS Executive får du nye måder at anvende Microsoft Outlook:

send SMS direkte fra Outlook til alle mobilnumre - både danske og udenlandske
få en SMS, hver gang du modtager en e-mail, der er markeret som vigtig
få en automatisk SMS påmindelse forud for møder, som du selv har indkaldt til
send SMS til hele dit kundekartotek på én gang

Du kender systemet allerede

SMS Executive fungerer på samme måde, som når du sender e-mails fra Outlook. Når du åbner Outlook første gang efter du har installeret SMS Executive, skal du oprette en SMS-konto. Så er du klar til at sende SMSer.

Kom i gang med det samme

Du skal kun bruge Outlook, der er ikke brug for at investere i nyt udstyr. SMS Executive understøtter kun Microsoft Outlook 98 eller nyere. Du skal downloade applikationen herunder, så er du klar. Har du spørgsmål, kan du kontakte din Telia sælger eller kundeservice erhverv på 80 40 40 30.
Nye kunder kan klikke her:
Download SMS Executive
Har du den gamle version af SMS Executive? Så følg denne vejledning.

Hvad koster det?

Hver SMS, du sender, bliver afregnet direkte på din regning fra Telia. Det koster 0,32 kr. ekskl. moms. pr. besked, du sender til danske mobilnumre, og 2,16 kr. til internationale mobilnumre. Sender du til flere numre på én gang, betaler du pr. modtager.
Senest rettet af Altoriso 22. jan 2007, 18:23, rettet i alt 1 gang.

BroWnie

Re: SMS Executive

Indlæg af BroWnie »

Kunne da være fedt at få en reminder på sms om forskellige ting fra BW .

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Dem, der måtte have interesse i nyheder slår nok alligevel vejen forbi BWs hjemmeside, tror I ikke? Det tror jeg nok, de gør.

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg tror bestemt ikke at det er alle, som tager forbi hjemmesiden..

Jeg tror at denne form for information, kan være med til at trække flere med til div. arrangementer.. Hvis du modtager en SMS i løbet af dagen og ikke lige ved, hvad du skal bruge din aften på, er jeg sikker på, at nogen fristes af de tilbud, som evt. kan komme..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg bruger i forbindelse med noget arbejde at sende sms ud en gang imellem til nogle medlemmer ( næsten 200 )
Jeg har et Telia Express abbonnement som nu er nede på 60 kr. om måneden( starter på 120,-)
Jeg bruger nu en Nokia 5500, hvor du kan lave distributionslister med 50 navne på hver liste (3250 har samme system)

Jeg kan jo også bare vælge den lette løsning at sende til alle på listen, som jo i BW´s tilfælde ville være det nemmeste
( og så kan du bruge dist.lister til tifo-, barudvalg osv )

Så lægger du mobilen fra dig lidt og laver en kop kaffe, og vupti så har alle fået en besked :-)

Sværere er det da ikke :-)

Man kunne jo starte med at oprette det for brugerne på ulvegraven, og dem der besøger loungen

Besvar