Theo til Hammerby
-
Claus J
Theo til Hammerby
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder over at han er væk, men jeg syntes nu at han har været god de fleste gange han har fået chancen.
Held og lykke i det svenske.
Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder over at han er væk, men jeg syntes nu at han har været god de fleste gange han har fået chancen.
Held og lykke i det svenske.
Senest rettet af Claus J 24. jan 2007, 13:00, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Theo salg giver mulighed for en forstærkning
Ser gerne at det salg giver åbning for køb af en ny stærk venstre back
FF
FF
-
johnnynielsen
Re: Theo til Hammerby
Jeg har nu også alt været en stor tilhænger af ham, så det er da lidt trist at han ikke slog igennem...
Held og lykke i det svenske Christian..
Held og lykke i det svenske Christian..
-
Martin
Claus J Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=968&mode=
> laes_nyhed
>
> Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder over
> at han er væk, men jeg syntes nu at han har været
> god de fleste gange han har fået chancen.
>
> Held og lykke i det svenske.
Jeg var glad da han blev signet, men nu ser jeg lyst på et salg... Han kom til klubben som lidt af et scoop, men blev simpelt overhalet af vores unge spillere - synd for Traore, men umiddelbart dejligt at se, at man ikke automatisk er sikret en plads - bare fordi man skulle være god...
Held og lykke til trore..
Hvad er prisen mon ?
> laes_nyhed
>
> Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder over
> at han er væk, men jeg syntes nu at han har været
> god de fleste gange han har fået chancen.
>
> Held og lykke i det svenske.
Jeg var glad da han blev signet, men nu ser jeg lyst på et salg... Han kom til klubben som lidt af et scoop, men blev simpelt overhalet af vores unge spillere - synd for Traore, men umiddelbart dejligt at se, at man ikke automatisk er sikret en plads - bare fordi man skulle være god...
Held og lykke til trore..
Hvad er prisen mon ?
-
YahooSeeker [Bot]
Martin Skrev:
> Claus J Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
> > laes_nyhed
> >
> > Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder
> over
> > at han er væk, men jeg syntes nu at han har
> været
> > god de fleste gange han har fået chancen.
> >
> > Held og lykke i det svenske.
>
> Jeg var glad da han blev signet, men nu ser jeg
> lyst på et salg... Han kom til klubben som lidt af
> et scoop, men blev simpelt overhalet af vores unge
> spillere - synd for Traore, men umiddelbart
> dejligt at se, at man ikke automatisk er sikret en
> plads - bare fordi man skulle være god...
>
> Held og lykke til trore..
>
> Hvad er prisen mon ?
500000 ?
FF
> Claus J Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
> > laes_nyhed
> >
> > Nogle vil sikkert klappe i deres små hænder
> over
> > at han er væk, men jeg syntes nu at han har
> været
> > god de fleste gange han har fået chancen.
> >
> > Held og lykke i det svenske.
>
> Jeg var glad da han blev signet, men nu ser jeg
> lyst på et salg... Han kom til klubben som lidt af
> et scoop, men blev simpelt overhalet af vores unge
> spillere - synd for Traore, men umiddelbart
> dejligt at se, at man ikke automatisk er sikret en
> plads - bare fordi man skulle være god...
>
> Held og lykke til trore..
>
> Hvad er prisen mon ?
500000 ?
FF
-
SchelleBoy
Held og Lykke i Det svenske Theo.
Synd han var så plaget af skader..
HADER VFF!
Synd han var så plaget af skader..
HADER VFF!
-
Kent
Det var en naturlig konsekvens af hans situation. Det var ikke holdbart for ham at sidde på bænken, og det var heller ikke godt for FCM at have en af de højest betalte spillere siddende på bænken.
Jeg synes han har gjort det rigtig godt for os, og er ikke i tvivl om at han vil slå til i Hammerby. Ærgerligt for ham, at han blev overhalet indenom af Femi.
Held & lykke fremover Traore!
Kent
Jeg synes han har gjort det rigtig godt for os, og er ikke i tvivl om at han vil slå til i Hammerby. Ærgerligt for ham, at han blev overhalet indenom af Femi.
Held & lykke fremover Traore!
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Det var en naturlig konsekvens af hans situation.
> Det var ikke holdbart for ham at sidde på bænken,
> og det var heller ikke godt for FCM at have en af
> de højest betalte spillere siddende på bænken.
>
> Jeg synes han har gjort det rigtig godt for os, og
> er ikke i tvivl om at han vil slå til i Hammerby.
> Ærgerligt for ham, at han blev overhalet indenom
> af Femi.
>
> Held & lykke fremover Traore!
>
> Kent
Ja ingen tvivl om at det er bedst for begge parter, og Traore har vel haft en løn på et sted mellem 700000-1000000 kr. årligt, ikke sjovt at spille på andet holdet med sådan en løn.
Allan K. Jepsen fra vålrenga kunne være en god erstatning *-) til venstre back pladsen.
FF
> Det var en naturlig konsekvens af hans situation.
> Det var ikke holdbart for ham at sidde på bænken,
> og det var heller ikke godt for FCM at have en af
> de højest betalte spillere siddende på bænken.
>
> Jeg synes han har gjort det rigtig godt for os, og
> er ikke i tvivl om at han vil slå til i Hammerby.
> Ærgerligt for ham, at han blev overhalet indenom
> af Femi.
>
> Held & lykke fremover Traore!
>
> Kent
Ja ingen tvivl om at det er bedst for begge parter, og Traore har vel haft en løn på et sted mellem 700000-1000000 kr. årligt, ikke sjovt at spille på andet holdet med sådan en løn.
Allan K. Jepsen fra vålrenga kunne være en god erstatning *-) til venstre back pladsen.
FF
-
Puma
Ja det var nok alt i alt godt nok, at det blev sådan..
Men hvad var prisen for ham?????
Dette står der intet om.
Men hvad var prisen for ham?????
Dette står der intet om.
-
Gaston
Vil også lige benytte lejligheden til at ønske Traore held og lykke i Sverige.
Det må have været fustrerende at komme til en klub med store forventninger og så havne på bænken, men jeg synes han har tacklet det flot.
Håber der bliver mere 1.holds bold på den anden side af sundet...
Det må have været fustrerende at komme til en klub med store forventninger og så havne på bænken, men jeg synes han har tacklet det flot.
Håber der bliver mere 1.holds bold på den anden side af sundet...
-
mrjelle
Personligt syns jeg det er en god løsning. Da traore sikkert var en af de tunge drenge mht løn er det bedst for alle på denne måde når han ikk spillede mere end det var tilfældet. Syns dog modsat andre herinde aldrig han slog til og han virkede usikker de gange han fik mulighed for at vise talentet.
Dog vil jeg ønske ham al mulig held og lykke i fremtiden håber han slår til i Hammerby!
Dog vil jeg ønske ham al mulig held og lykke i fremtiden håber han slår til i Hammerby!
-
YahooSeeker [Bot]
Dejligt, at klubben igen fremviser endnu et eksempel på, at FCM ikke slaverbinder folk, men sørger for at afhjælpe dem med at få løst deres problem – det kalder jeg personalepleje. Flot. Det giver ledelsen et ” menneskelig ansigt” – så syntes jeg personligt, at det gør det lettere at identificere sig med sådan en klub.
Held og lykke til Traoré ( eller andre der vil af sted til en anden klub i jagten på større ” lykke”).
Held og lykke til Traoré ( eller andre der vil af sted til en anden klub i jagten på større ” lykke”).
-
Dahl Nielsen
4 år til Traoré
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuel ... leid=30043
Her et lille udklip:
Förstärker backlinjen
- Christian är en allroundspelare, men i första hand ska han stärka backlinjen, säger Urban Rybrink, informationschef. Hans spelstil är välbekant för alla de som besökte Söderstadion under hösten 2002. Vi är överens med Midtjylland och Christian om detaljerna i ett fyraårsavtal, det enda som återstår är läkarundersökningen som förhoppningsvis sker idag. Det känns väldigt bra. Däremot är det naturligtvis tråkigt att Max lämnar oss. Vi ville verkligen behålla honom och hade ett fantastiskt bra kontraktsförslag att erbjuda, men motparten ville inte ens ta del av vårt bud. Det här var den bästa lösningen för båda parter.
"Vi er enige med Midtjylland og Christian om detaljerne i en 4-årsaftale."
Dog bliver det som bekendt kun, hvis lægetjekket kommer til at foregå uden problemer og nasty overraskelser. Men lad os da for Theos skyld ikke håbe, at der kommer noget i vejen for skiftet.
(læg mærke til mit ordvalg, Mini - "nasty")
Theo, mange tak for din tid i FCM. Jeg synes du har været en fornøjelse at se i aktion. Især da Bak her i efteråret havde tre spilledages karantæne, synes jeg du udfyldte hullet nærmest til perfektion.
Håber du får en succesfuld tid i det svenske.
Her et lille udklip:
Förstärker backlinjen
- Christian är en allroundspelare, men i första hand ska han stärka backlinjen, säger Urban Rybrink, informationschef. Hans spelstil är välbekant för alla de som besökte Söderstadion under hösten 2002. Vi är överens med Midtjylland och Christian om detaljerna i ett fyraårsavtal, det enda som återstår är läkarundersökningen som förhoppningsvis sker idag. Det känns väldigt bra. Däremot är det naturligtvis tråkigt att Max lämnar oss. Vi ville verkligen behålla honom och hade ett fantastiskt bra kontraktsförslag att erbjuda, men motparten ville inte ens ta del av vårt bud. Det här var den bästa lösningen för båda parter.
"Vi er enige med Midtjylland og Christian om detaljerne i en 4-årsaftale."
Dog bliver det som bekendt kun, hvis lægetjekket kommer til at foregå uden problemer og nasty overraskelser. Men lad os da for Theos skyld ikke håbe, at der kommer noget i vejen for skiftet.
(læg mærke til mit ordvalg, Mini - "nasty")
Theo, mange tak for din tid i FCM. Jeg synes du har været en fornøjelse at se i aktion. Især da Bak her i efteråret havde tre spilledages karantæne, synes jeg du udfyldte hullet nærmest til perfektion.
Håber du får en succesfuld tid i det svenske.
-
Kent
Re: 4 år til Traoré - bestod lægetjekket
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuel ... leid=30044
Så er det på plads. Traore er Hammerby-spiller.
Det næste interessante er, at finde ud af hvor meget vi har fået for ham. På den ene side, havde vi en lang kontrakt, på den anden side, har vi nok ikke været helt utilfredse med at komme af med ham. ½-1 mio er vel et bud? Vi må lige holde øje med de svenske medier i morgen, for at se om de har et bud på det.
Kent
Så er det på plads. Traore er Hammerby-spiller.
Det næste interessante er, at finde ud af hvor meget vi har fået for ham. På den ene side, havde vi en lang kontrakt, på den anden side, har vi nok ikke været helt utilfredse med at komme af med ham. ½-1 mio er vel et bud? Vi må lige holde øje med de svenske medier i morgen, for at se om de har et bud på det.
Kent
-
Peter Ross
Re: 4 år til Traoré - bestod lægetjekket
Godt vi ikke fik flere skulder-skandaler 
Held og lykke til Theo i Sverige. Han forstår jo sikkert sproget, modsat os danskere !
Peter Ross
Held og lykke til Theo i Sverige. Han forstår jo sikkert sproget, modsat os danskere !
Peter Ross