er det sandt??
-
seerup
er det sandt??
selv om jeg har aldrig set baba collins spillet eller noget form for optagelse.
men jeg stoler mere på rygter og holder med at FCM har den største talenter i hånd er Baba Collins, ike??
men spørgesmålet er om at han er bedre end aliton almedia fra FCK eftersom jeg har kigge lidt på den udklip fra Forza...
http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=15203
Seerup
men jeg stoler mere på rygter og holder med at FCM har den største talenter i hånd er Baba Collins, ike??
men spørgesmålet er om at han er bedre end aliton almedia fra FCK eftersom jeg har kigge lidt på den udklip fra Forza...
http://www.forza.dk/index.php/news/video/id=15203
Seerup
Senest rettet af seerup 20. jan 2007, 17:54, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: er det sandt??
Han skyder da bolden væk halvdelen af gangene, han når ikke fx. Zidan til sokkeholderne hvad det dribleri angår 
Baba Collins, aner ikke hvad han kan, vi må se
Baba Collins, aner ikke hvad han kan, vi må se
-
Thomas N.
Baba Collins er MEGET bedre end det der. Desuden er han også en del bedre end Zidan. Potentialet er enormt hos Baba.
-
hitman202
Thomas N. Skrev:
-------------------------------------------------------
> Baba Collins er MEGET bedre end det der. Desuden
> er han også en del bedre end Zidan. Potentialet er
> enormt hos Baba.
Uha, det var store ord;-)
Har du set ham spille eller?? Jeg så ham kun til Viasat Cup forrige år, og synes da ikke helt han nåede Zidan´ske højder, ikke dengang hvert fald.
Jeg drager dig ikke i tvivl, håber bare du har ret;-)
> Baba Collins er MEGET bedre end det der. Desuden
> er han også en del bedre end Zidan. Potentialet er
> enormt hos Baba.
Uha, det var store ord;-)
Har du set ham spille eller?? Jeg så ham kun til Viasat Cup forrige år, og synes da ikke helt han nåede Zidan´ske højder, ikke dengang hvert fald.
Jeg drager dig ikke i tvivl, håber bare du har ret;-)
-
Thomas N.
Store ord til en stor dreng
. Men jeg har set ham op til flere gange, har også selv spillet på hold med ham til skolefodbold. Alle der har set ham spille er ikke i tvivl. Han er et KÆMPE talent !
-
hitman202
Hvad er hans styrker?? Synes ikke helt han overbeviste i Viasat Cup, der manglede lidt tempo. Men på den anden side set så var Salami også med, og han var overhovedet heller ikke på samme niveau som nu. Glæder mig til at blive imponeret;-)
-
YahooSeeker [Bot]
Han er hurtig, rigtig hurtig endda, han har et godt øje for sine medspillere, han er kropstærk så det siger en ting, han har et hurtigt antrin, han sparker som en hest og så har han også viljen + selvfølgelig han har talentet, som han virkelig har - men jeg ville overhovedet ikke sammenligne ham med Zidan, for der er en stor forskel på deres spillestil.
Zidan er meget lille og knap så fysisk stræk - Baba er utrolig fysisk stærk, og så er han ikke på samme måde en "dribler" som Zidan er det.
Men en ting som jeg frygter er om hans knæ kan holde til det i længden, for den har der været STORE problemer med, men lad os håbe det er gået over, så han er 100% klar!
Zidan er meget lille og knap så fysisk stræk - Baba er utrolig fysisk stærk, og så er han ikke på samme måde en "dribler" som Zidan er det.
Men en ting som jeg frygter er om hans knæ kan holde til det i længden, for den har der været STORE problemer med, men lad os håbe det er gået over, så han er 100% klar!
-
hitman202
Det lyder jo fælt godt;-)
Er han ikke blevet opereret for det med knæet?? Eller er det noget man skal frygte bliver ved med at vende tilbage?
Er han ikke blevet opereret for det med knæet?? Eller er det noget man skal frygte bliver ved med at vende tilbage?
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg vil håbe, at vi får en der er bedre end Zidan, men jeg vil gerne se det først.
Altså det der han kan på træningsbanen siger ikke meget om kampform, fx gå ned og se Poku trylle med en bold, men du vil nødig se ham i vores startopstilling – er det ikke korrekt? Det samme gælder jo Pimpong, men hvem vil have ham på holdet.
B. Collins forcer mener jeg ikke er i, at han er en troldemand som Zidan, men at er lynhurtig og stor og stærk, så efter min mening er det to usammenlignelige spillertyper. Jeg tror ikke på, at Collins bliver en bedre teknikker, men jeg tror på, at der er chancer for, at han kan eller allerede er en mere målfarlig spiller end Zidan.
Nu må vi se. Personlig mener jeg, at hvis skal til at tale om den største trussel i forhold til at overgå Zidan, så syntes jeg at det bedste bud er Adeola Runsewe. Han er simpelthen noget af det mest positive og underholdende som jeg har set længe: han er lynhurtig både i løb og med at flytte bolden – det er bare synd, at han ikke ser ud til at være tæt på 1. holdet. Ham er jeg ligeså imponeret af som fx B. Collins, men på hver deres måde.
Altså det der han kan på træningsbanen siger ikke meget om kampform, fx gå ned og se Poku trylle med en bold, men du vil nødig se ham i vores startopstilling – er det ikke korrekt? Det samme gælder jo Pimpong, men hvem vil have ham på holdet.
B. Collins forcer mener jeg ikke er i, at han er en troldemand som Zidan, men at er lynhurtig og stor og stærk, så efter min mening er det to usammenlignelige spillertyper. Jeg tror ikke på, at Collins bliver en bedre teknikker, men jeg tror på, at der er chancer for, at han kan eller allerede er en mere målfarlig spiller end Zidan.
Nu må vi se. Personlig mener jeg, at hvis skal til at tale om den største trussel i forhold til at overgå Zidan, så syntes jeg at det bedste bud er Adeola Runsewe. Han er simpelthen noget af det mest positive og underholdende som jeg har set længe: han er lynhurtig både i løb og med at flytte bolden – det er bare synd, at han ikke ser ud til at være tæt på 1. holdet. Ham er jeg ligeså imponeret af som fx B. Collins, men på hver deres måde.
-
Johannes Skov Olesen
Nu er det sådan, at Adeola Runsewe først fylder 18 år den 1/12-2007. Derfor kan han først optræde i ligaen i 2008.
-
fadlaa
Jeg vil nu mene at en af Zidans spidskompetencer var/er at han er uhyggelig direkte og målfarlig og en uhyre sikker afslutter. Det er collins osse men indtil videre har han jo kun haft mulighed for at vise det på ungdomsplan. Giv nu knægten en chance for at vænne sig til ligaen
-
YahooSeeker [Bot]
topscore Skrev:
> Jeg vil håbe, at vi får en der er bedre end Zidan,
> men jeg vil gerne se det først.
>
> Altså det der han kan på træningsbanen siger ikke
> meget om kampform, fx gå ned og se Poku trylle med
> en bold, men du vil nødig se ham i vores
> startopstilling – er det ikke korrekt? Det samme
> gælder jo Pimpong, men hvem vil have ham på
> holdet.
>
> B. Collins forcer mener jeg ikke er i, at han er
> en troldemand som Zidan, men at er lynhurtig og
> stor og stærk, så efter min mening er det to
> usammenlignelige spillertyper. Jeg tror ikke på,
> at Collins bliver en bedre teknikker, men jeg tror
> på, at der er chancer for, at han kan eller
> allerede er en mere målfarlig spiller end Zidan.
>
> Nu må vi se. Personlig mener jeg, at hvis skal til
> at tale om den største trussel i forhold til at
> overgå Zidan, så syntes jeg at det bedste bud er
> Adeola Runsewe. Han er simpelthen noget af det
> mest positive og underholdende som jeg har set
> længe: han er lynhurtig både i løb og med at
> flytte bolden – det er bare synd, at han ikke ser
> ud til at være tæt på 1. holdet. Ham er jeg ligeså
> imponeret af som fx B. Collins, men på hver deres
> måde.
- Det er jo sådan set det samme vi siger.
Men jeg vil også sige at vi nok skal lade være med at stille for store forventninger, for så kan det være han flopper helt, ligesom vi havde til Poku, og hvordan er det endt?
> Jeg vil håbe, at vi får en der er bedre end Zidan,
> men jeg vil gerne se det først.
>
> Altså det der han kan på træningsbanen siger ikke
> meget om kampform, fx gå ned og se Poku trylle med
> en bold, men du vil nødig se ham i vores
> startopstilling – er det ikke korrekt? Det samme
> gælder jo Pimpong, men hvem vil have ham på
> holdet.
>
> B. Collins forcer mener jeg ikke er i, at han er
> en troldemand som Zidan, men at er lynhurtig og
> stor og stærk, så efter min mening er det to
> usammenlignelige spillertyper. Jeg tror ikke på,
> at Collins bliver en bedre teknikker, men jeg tror
> på, at der er chancer for, at han kan eller
> allerede er en mere målfarlig spiller end Zidan.
>
> Nu må vi se. Personlig mener jeg, at hvis skal til
> at tale om den største trussel i forhold til at
> overgå Zidan, så syntes jeg at det bedste bud er
> Adeola Runsewe. Han er simpelthen noget af det
> mest positive og underholdende som jeg har set
> længe: han er lynhurtig både i løb og med at
> flytte bolden – det er bare synd, at han ikke ser
> ud til at være tæt på 1. holdet. Ham er jeg ligeså
> imponeret af som fx B. Collins, men på hver deres
> måde.
- Det er jo sådan set det samme vi siger.
Men jeg vil også sige at vi nok skal lade være med at stille for store forventninger, for så kan det være han flopper helt, ligesom vi havde til Poku, og hvordan er det endt?
-
Thomas N.
Det var Poku. Men dette er Baba Collins. Jeg har personligt skyhøje forventninger til Baba, og det er kun fuldt berettiget med det talent.
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, selvfølgelig er det i orden at have forventninger, men jeg synes bare det er dumt at sætte næsen for højt op 
-
YahooSeeker [Bot]
Johannes Skov Olesen Skrev:
> Nu er det sådan, at Adeola Runsewe først fylder 18
> år den 1/12-2007. Derfor kan han først optræde i
> ligaen i 2008.
Tak, det er godt, at der er nogen som har styr på den slags - så er det jo mere logisk, hvis jeg skal vente lidt på ham endnu(o:
> Nu er det sådan, at Adeola Runsewe først fylder 18
> år den 1/12-2007. Derfor kan han først optræde i
> ligaen i 2008.
Tak, det er godt, at der er nogen som har styr på den slags - så er det jo mere logisk, hvis jeg skal vente lidt på ham endnu(o: