Eftersom DR er med vil jeg da tror at de vil sende nogle kampene (f.eks en kamp per runde) - Og forhåbentligt et "onside-agtigt" program, med fyldige referater. (Så os uden Canal Digital kan følge med, hvis DR ikke viser FCMs kamp...)
Hvis de smider så mange penge, er det vel fordi de vil have noget igen - Canal Digital vil have flere kunder, derfor skal de have noget (i.e. nogle kampe) som der ikke fås andre steder - DR vil have nogle flere sport-seere, et solidt superliga-program + en ugentlig kamp burde være nok til at give håndbold-TV(2) kamp til stregen...
Og så lige en afklaring om Kanal 5/Canal Digital - de er begge ejet af SBS Broadcasting, så det er da en mulighed at Kanal 5 vil vise noget mere superliga, hvis DR/CD vinder budet - Som EB skriver historien er det dog Canal Digital ikke SBS der byder sammen med DR (Imod MTG - TV3's ejer)...
Ny tv aftale på vej???
-
schou
Re: Ny tv aftale på vej???
det jeg mener er bare at jeg tror ikke dansk fodbold havde været så langt fremme idag hvis vi f.eks kun havde 2KO at se på...
/schou
/schou
-
schou
Så må jeg antage at min chef i viasat lyver sit personale direkte op i ansigtet. Jeg vælger dog stadig at tro på ham end dig og nogen ret så "ligegyldige" pressemeddelser.
/schou
/schou
-
E!
schou Skrev:
-------------------------------------------------------
> det jeg mener er bare at jeg tror ikke dansk
> fodbold havde været så langt fremme idag hvis vi
> f.eks kun havde 2KO at se på...
>
> /schou
Nej, FCK og Brøndby havde nok manglet nogle 100 millioner i sponsorindtægter, hvis ikke de var blevet eksponeret så kraftigt som Viasat er garant for
-------------------------------------------------------
> det jeg mener er bare at jeg tror ikke dansk
> fodbold havde været så langt fremme idag hvis vi
> f.eks kun havde 2KO at se på...
>
> /schou
Nej, FCK og Brøndby havde nok manglet nogle 100 millioner i sponsorindtægter, hvis ikke de var blevet eksponeret så kraftigt som Viasat er garant for
-
schou
Og du tror de andre klubber har lidt nød? Face it BIF og FCK er de største herhjemme så selvfølgelig bliver de eksponeret mere end f.eks FCM og OB.
/schou
/schou
-
Thø / BW#2660
Hmm - her er en rimeligt uvildigt og meget anti-C+ artikel der klart skrver at C+ vandt en bud-krig over viasat for at få golf-rettighederne:
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens ... sion=94019
- Men om det er C+ eller MTG der kan/vil kaste flest penge efter superligaen, giver denne tråd nok ikke noget svar på. I følge artiklen har C+ brugt så mange penge på HDTV og andre sports-rettigheder, at de har "omprioriteret" golfen
Jeg tror nok mest på at MTG/TV2 ender med rettighederne - deres fælles (dyre) sportskanaler vil blive for svære at sælge uden... (Men Plummer i DR vil da nok gerne se dem bruge nogle millioner extra, så de ikke byder så meget på andre danske sportsrettigheder... - Nu skal DR så bare lige overbevise Konkurrencestyrelsen om at MTG/TV2 har handlet ulovligt først)
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagens ... sion=94019
- Men om det er C+ eller MTG der kan/vil kaste flest penge efter superligaen, giver denne tråd nok ikke noget svar på. I følge artiklen har C+ brugt så mange penge på HDTV og andre sports-rettigheder, at de har "omprioriteret" golfen
Jeg tror nok mest på at MTG/TV2 ender med rettighederne - deres fælles (dyre) sportskanaler vil blive for svære at sælge uden... (Men Plummer i DR vil da nok gerne se dem bruge nogle millioner extra, så de ikke byder så meget på andre danske sportsrettigheder... - Nu skal DR så bare lige overbevise Konkurrencestyrelsen om at MTG/TV2 har handlet ulovligt først)
-
Rainier W
Fair nok, jeg er ikke beriget med intern viden af nogen som helst slags i denne sag. Så det må jo stå for troende.
Men sagde din chef noget om, hvorfor de vælger at tage en vej der heddder:
1. Sælg vores guldæg til konkurrenterne og brug de næste 3 mdr. i indæt kamp for at købe den tilbage.
2. fortæl offentligheden at vi har tabt en budkrig.
Men sagde din chef noget om, hvorfor de vælger at tage en vej der heddder:
1. Sælg vores guldæg til konkurrenterne og brug de næste 3 mdr. i indæt kamp for at købe den tilbage.
2. fortæl offentligheden at vi har tabt en budkrig.
-
Altoriso
Re: Premier League
Men næppe så meget værd som den engelske liga
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 262505.ece
"De 20 engelske Premier League-klubber kan de kommende tre år se frem til at dele 30 milliarder kroner imellem sig, "
Det er fandme vildt sindsygt...
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk ... 262505.ece
"De 20 engelske Premier League-klubber kan de kommende tre år se frem til at dele 30 milliarder kroner imellem sig, "
Det er fandme vildt sindsygt...